• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BRS Autodesign SC430, teaser voor SEMA

Auteur: rotorhead, gepost 27 september 2007 om 23:34 – 18 Reacties

" title=

Nog een kleine maand en dan openen wederom de deuren van ’s werelds grootste beurs op het gebied van aftermarket producten voor de auto: SEMA. Zo rond deze tijd van het jaar laten steeds meer automerken en tuners creaties zien welke op het SEMA geïntroduceerd worden. Zo zagen we hier al de S80 HP en een C30 van Heico langskomen.

Als we onderstaande afbeelding mogen geloven, komt BRS Autodesign met een extreme versie van de Lexus SC 430. Niet zo hele rare zet, gezien de voorloper, de Soarer, een redelijk populair tuning-object is, waartegen dit model niet echt van de grond komt in ’the scene’. Blijkbaar is wit nog steeds niet uit de mode, en de 20″ (?) wielen zijn natuurlijk weer helemaal te gek. Eén ding heeft men wel begrepen; de wielen hebben een flinke lip. De motor zal niet ongemoeid gelaten worden, getuige de FMIC (FYI: Front Mounted Intercooler). Bij BRS houden ze van wide-bodys, geheel in traditie ontkomt deze SC daar ook niet aan. Gelukkig blijft het een impressie, afwachten dus wat het uiteindelijk wordt. Strijkplank er af bijvoorbeeld?

Ook interessant!

  • Een widebody Delorean DMC-12, mag dat?
  • Video: prachtige Corvette en SC430 blijven heel
  • Geef je Mustang Mach-E leasebak de Shelby behandeling!
    Geef je Mustang Mach-E leasebak de Shelby behandeling!
  • Alpine Ravage
    Alpine Ravage is heerlijke retro-tuning avant la lettre

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

Lexus, SC430, tuning

Vorig bericht: « Porsche Web-Cinema
Volgend bericht: SL Black Series? H.W.A. SLC? Watskebeurt? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jeroen zegt

    27 september 2007 om 23:38

    wow best vet,
    hij heeft iets weg van de nissan 350z wat ik opzich niet erg vind

    Login om te reageren
  2. Floryn zegt

    27 september 2007 om 23:43

    ziet er eindelijk eens niet zol lief uit want dat heb ik namelijk het grote nadeel gevonden aan dit model

    Login om te reageren
  3. Pieter zegt

    27 september 2007 om 23:59

    even tussendoor: dit is een shop, glacius is een best wel bekende ‘photoshop’ designer, en hij heeft er zelfs werk mee gekregen ;)
    maar toch super vet =)

    – “Gelukkig blijft het een impressie” impressie is iets anders in dit geval? –

    Login om te reageren
  4. Miggy zegt

    28 september 2007 om 00:20

    ziet er eerder uit als een s2000 imo

    Login om te reageren
  5. marcel65 zegt

    28 september 2007 om 01:50

    mooie styling, maar inderdaad WEER wit (afschuwelijk!). de achterbakspoiler spoilt in dit geval de vorm van de auto; had er van mij af gemogen

    Login om te reageren
  6. speedlimit zegt

    28 september 2007 om 02:35

    Dikke bak en ziet er niet eens zo gek uit…achterspoiler mag iid weggelaten worden.
    En zo’n oud type SC400 zie ik nog wel eens rijden…echt ’n wolf in schaapskleren :)

    Login om te reageren
  7. vinox zegt

    28 september 2007 om 08:44

    Zonder die spoiler is hij imo niet “af”. Zeker als ze er zo’n grote intercooler insteken, sowieso dan ook een dikke turbo, maw massa’s pk’s. Dan is zo’n spoiler volgens mij zeker geen overbodige luxe. Deze spoiler doet tenminste wat hij moet doen: downforce creëren (in tegenstelling tot de meeste sierspoilers).

    Login om te reageren
  8. rider zegt

    28 september 2007 om 08:45

    SEMA staat steeds weer bol van de vreemdste creaties. ook dit is er weer zo eentje.

    Login om te reageren
  9. Alex zegt

    28 september 2007 om 09:40

    zeker een brute bak, mooie sloffen liggen eronder

    Login om te reageren
  10. bmwmpower zegt

    28 september 2007 om 10:06

    ik zou de spoiler er wel opwillen helemaal bij een snelheid boven de 200 beetje extra downforce is nooit weg op hoge snelheiden hij zit er niet alleen maar voor de sier de spoiler en wit is in qua kleur dikke lexus

    Login om te reageren
  11. Dave zegt

    28 september 2007 om 11:32

    Spoiler is wel leuk voor trackdays maar de 200+ haal je in nederland al lang niet meer. In het file-verpeste-nederland zijn deze auto’s alleen nog maar geschikt om de blits te maken op zonnige dagen langs scheveningen.
    Net als de rest van het pk geweld is het leuk voor het stoplicht van 0 tot 50 want dan sta je weer voor de volgende rotonde, flitspaal, file, stoplicht etc etc.

    Login om te reageren
  12. ELB zegt

    28 september 2007 om 13:33

    WOW! Een cabrio en dan zon megaspoiler. Staat best goed :D

    Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    28 september 2007 om 15:22

    “Eén ding heeft men wel begrepen; de wielen hebben een flinke lip.”
    En wat bedoel je met zo’n lip? Is dat het idee dat het wiel ‘uitsteekt’ na de spaken?

    Login om te reageren
  14. speedlimit zegt

    28 september 2007 om 16:00

    @ Citrofiel

    Ik denk dat er met de lip de diepe rand naar binnen toe wordt bedoeld dus eigenlijk wat jij ook bedoelt ;)

    Login om te reageren
  15. Citrofiel zegt

    28 september 2007 om 16:02

    @ speedlimit; Je had ook gewoon ‘ja’ kunnen zeggen. Stukken sneller. :P Maar als je toch geen haast hebt… Thx.

    Login om te reageren
  16. flierace zegt

    28 september 2007 om 16:10

    waneer wordt de sc een keer vervangen hij heeft zijn beste tijd gehad

    Login om te reageren
  17. speedlimit zegt

    28 september 2007 om 17:38

    @ Citrofiel

    Ach ja ’t is weer weekend dus dan is er geen haast meer bij :)

    Login om te reageren
  18. Stephan B. Reisig zegt

    3 oktober 2007 om 20:38

    De verschillende autoprogramma’s op tv zijn wat amusement betreft heel aardig en wat je op techniek en vaardigheden voorgeschoteld krijgt is soms mind-blowing,
    maar toch is het in negen van de tien gevallen grotendeels Sensatie. Er is een trend te bespeuren van een soort hyperconsumptief gedrag, het mag een aardige duit kosten en het element van aandacht/aanzien (macht) gaat nog altijd boven een nu zeer zeker niet on-belangrijk feit: Milieubewustzijn. The clock IS ticking! Ons gedrag is w.b. deze context nog te veel in de jaren ’70! Opgevoerde auto’s, helemaal speciaal aangepast voor bv ‘Dragraces’. Extreme uitlaatgassen, rubberslijtsel van slippende banden, een HORROR w.b. ons milieu. Al die programma’s als bv Junkyard Junkies die zich afspelen op autokerhoven, zo groot als ik weet niet wat!! Bevinden zich deze autosloperijen op een niet-waterdoorlatende ondergrond; in een soort betonnen bak? Zodat al de troep niet in het grongwater doorregent?? Al deze kennis van autotechniek kunnen we toch zeker veel meer ten goede gaan gebruiken voor het milieu en dan ook toch nog met al het plezier , sensatie en amusement!!! Groet, S.B. Reisig

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North