• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cadillac CT6, dit is hem! [updated]

Auteur: ricardo, gepost 31 maart 2015 om 22:33 – 65 Reacties

Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]Afbeelding Cadillac CT6, dit is hem! [updated]

Cadillac CT6, dit is hem!
Hoi Mercedes, dag BMW, yo Audi. Hier hebben jullie wat kraakverse concurrentie uit de VS. Maak kennis met de CT6.

De CT6, die in dit met Edith Piaf-muziek ondergedompelde filmpje al eens voorbij kwam, wordt het nieuwe vlaggenschip van Cadillac. Gepositioneerd boven de CTS, om te kunnen concurreren met een flink aantal Germaanse sedans. Het is overigens geen concurrent voor de 7-Serie, A8 en S-Klasse. De Cadillac die daarmee de strijd aangaat volgt later. Met de CT6 willen ze alles daaronder pakken.

General Motors heeft de CT6 naar eigen zeggen een stuk lichter gemaakt door de auto voor ruim 60 procent uit aluminium op te trekken. Scheelt zo’n 90 kg met zijn voorganger. Onder de kap debuteert een nieuwe twinturbo 3.0 V6 met 400 Amerikaanse pk’s (hp), wat neerkomt op 405 Europese pk’s (ps). Het koppel van dit blok ligt op 543 Nm. Een V8 komt ook op de optielijst te staan.

Morgen meer over de Amerikaanse über-Caddy. Dan wordt de slee onthuld op de autoshow van New York en hebben we alle details. Tot die tijd moeten we het doen met een uitgelekte persafbeelding.

Update 01-04 (Smoke) – Cadillac heeft ons verblijd met alle details. Amerikanen zijn dol op vergelijkingen met de concurrentie (met naam en toenaam), en dus meldt Caddy trots dat de CT6 lichter is dan de 5-Serie, 6-Serie en E-Klasse. Het meldt een geschat ‘curb weight’ van 1.700 kg voor de sedan van 5184 mm x 1879 mm x 1472 mm.

Waarschijnlijk is dit voor de instapper met de 269 pk sterke 2.0 viercilinder turbo en achterwielaandrijving (er is ook een optie voor AWD). Yup, het duurde even, en Ford baande het pad, maar nu gaan ook de laatste Yanks volle bak downsizing. GM levert een achttraps automaat in de CT6, en bij de introductie zien we nog geen V8 in de lijst.

Naast de VS komt de CT6 ook naar Europa, Korea, Japan, Israel en het Midden Oosten. Productie voor deze markten zal begin 2016 van start gaan. Een video van de CT6 vind je op autojunk.

Ook interessant!

  • Cadillac wil je het summum van relaxt rijden geven
  • Cadillac toont officiële Lyriq en kondigt afscheid ICE aan
  • En jij dacht dat de decibelboete in Rotterdam fors was
    En jij dacht dat de decibelboete in Rotterdam fors was
  • Dit is de goedkoopste Cadillac ATS van Marktplaats

Nieuwste artikelen

  • Is dit de eerste Taycan die méér waard is geworden?
  • Pas op: je kunt vanaf nu een boete krijgen van een focusflitser
  • Koop een 205 GTi voor weinig bij de Belgische overheid!
  • Wat voor gedrocht is Ferrari hier aan het testen…?
FacebookTweetPinLinkedIn

Cadillac, ct6, new-york-2015

Vorig bericht: « Dit is de krankzinnige Audi RS6 DTM van Jon Olsson
Volgend bericht: Steeds meer particulieren sluiten private lease-contract »

Lees Interacties

Reacties

  1. toyotafortuner zegt

    31 maart 2015 om 22:35

    Oei lekker zeg! Eerst de fijne moderne Lincoln Continental en dan deze prachtige CT6! Gaat goed hier op AB.

    Login om te reageren
  2. gtwillem zegt

    31 maart 2015 om 22:37

    ATS = 3 serie concurrent.
    CTS = 5 serie concurrent.
    CT6 = 6 GC concurrent?

    Ben wel benieuwd. Heb altijd een zwak gehad voor de betere Amerikanen. Over zestie. jaar scoor ik er wel op Mobile.de voor 3k.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      31 maart 2015 om 22:42

      @gtwillem: CT6 = 7 Serie/S Klasse/A8 concurrent, zoals in het artikel aangegeven staat.

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        31 maart 2015 om 22:44

        @Edge:
        Ik denk dat je het woordje “geen” in de betreffende zin gemist hebt.

        Login om te reageren
        • Edge zegt

          31 maart 2015 om 22:49

          @Rob: Klopt, helemaal overheen gelezen! Ben dan wel benieuwd welk segment deze auto wel wilt pakken, want ik kan me zo even niet iets tussen de 5 en 7, E en S en A6 en A8 bedenken. Ja, de 6GC, CLS en A7, maar dat zijn toch vierdeurscoupé’s, terwijl dit een echte sedan is.

          Overigens verwacht ik dat deze wagen in Nederland wél met de voorgenoemde Duitse luxemodellen moet gaan concurreren, aangezien die met die dikke motoren en ons belastingstelsel toch wel op het prijsniveau van een leuk aangeklede 7’er/S-Klasse/A8 zal uitkomen.

          Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            31 maart 2015 om 23:32

            @Edge: de 6 GC kan ik met geen mogelijkheid een vierdeurs coupe noemen. De A7 is gewoon een liftback (Audi noemt het zelf ook al Sportback) en de CLS zou nog net kunnen (alhoewel ik de eerste CLS meer een vierdeurs coupe vind). Eigenlijk is alleen de Aston Martin Rapide de enige echte vierdeurs coupe, zolang zoiets bestaat.

            Een vierdeurs auto een coupe noemen is net zoiets als een travestiet een dame noemen. Ja, er zijn wat vormen cosmetisch aangebracht om het als dusdanig te kwalificeren, maar technisch gezien is het gewoon een man/sedan.

            Login om te reageren
            • lfagtr35r zegt

              31 maart 2015 om 23:52

              @gtwillem: De Jaguar XJ vind ik de beste voorbeeld als het gaat om een 4-deurs coupe, wat een prachtige elegante daklijn heeft die Jag. Maar verder wel met je eens, rare term 4-deurs coupe, term die door marketinglui het leven in is geroepen om het nog exclusiever en duurder te doen lijken. Het grappige is iedereen gaat er gewoon in mee.
              Misschien heb jij het ook al gelezen, maar ik las in een van de autobladen het volgende. Bentley had eerst de Continental Flying Spur en de Continental GT. Bij de tweede generatie heeft Bentley echter ervoor gekozen om die twee verder te splitsen voor een duidelijkere onderscheid. Dus Flying Spur en de Continental GT. Wat ik las was dat ze nieuwe niches wilden gaan opvullen. Om een nieuwe 4-deurs uit te brengen op basis van de Continental GT, terwijl je d Flying Spur hebt. Snap jij het nog? :)

              Login om te reageren
              • gtwillem zegt

                1 april 2015 om 00:40

                @lfagtr35r: ja. Voor Bentley is er ruimte om naast een Continental GT en een Flying Spur een extra model te plaatsen, in de vorm van een ‘slanke’ 4-deurs uitvoering van de Continental GT. Kan prima, de Flying Spur is de statige sedan, daar is zeker nog ruimte voor een minder praktische uitvoering.

            • Dutchdriftking zegt

              1 april 2015 om 11:07

              @gtwillem: Amen! vroeger heette een coupe gewoon tweedeurs sedan….

              Login om te reageren
      • 560pkferrari zegt

        31 maart 2015 om 22:47

        @Edge: lees het artikel nog eens

        Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      1 april 2015 om 22:50

      @gtwillem: Prijzen al eens vergeleken? De ATS/CTS is behoorlijk duur tov de 3/5, rekening houdend met de motor. Nu heeft Cadillac echter maar één motor, namelijk de hier ook al ingelepelde 2.0 4cyl turbo.

      Dat begrijp ik toch niet goed van GM. Drie modellen, en telkens slechts één en dezelfde motor. Er liggen toch genoeg motoren in het rek bij Opel, en, ondanks het algemene terugdringen ervan, zou er toch ook een diesel mogen komen. Lijkt wel alsof ze klein willen blijven…

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        2 april 2015 om 00:37

        @Esprit_de_Flandre: ze leveren alleen dikke motoren. Is typisch Amerikaans.
        Zelfde geldt voor de Europeanen daar. In Amerika heb je een 328i, 335i of M3. That’s it.

        En ze zijn duur in Europa, in Amerika zijn Caddy’s weer iets goedkoper dan BMW’s.

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          2 april 2015 om 00:56

          @gtwillem: Dikke motoren, typisch Amerikaans, akkoord. Vandaar dat de Europese merken geen kleine motortjes leveren in de US. Omgekeerd zou je dus ook mogen verwachten dat de US-merken zich aanpassen aan de Europese markt, toch zeker als ze succes willen boeken. Voor een klein merk zou dat moeilijk zijn, maar voor GM?

          Blijf het vreemd vinden. Lijkt echt of ze klein willen blijven. Misschien hopen ze op de noemer ‘exclusief’…

          Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            2 april 2015 om 08:32

            @Esprit_de_Flandre: het is makkelijker om bepaalde modellen die je wel bouwt niet leveren dan modellen die niet bouwt wel te leveren ;-)

            Ook zal GM enorm investeren om 1.6 dieseltjes er in te gaan leveren, dan zou het niet voldoende opleveren. De kosten wegen niet op tegen de baten.

            Login om te reageren
            • Esprit_de_Flandre zegt

              2 april 2015 om 12:26

              @gtwillem: Maar die dieseltjes hebben ze toch al?

              http://nl.opel.be/onze-modellen/showroom/personenwagens/astra-gtc/kenmerken/engines-transmissions.html

              Login om te reageren
              • gtwillem zegt

                2 april 2015 om 14:23

                @Esprit_de_Flandre: ja. Die passen perfect in alle auto’s van GM waarvan de motor in de breedte licht met de transmissie ‘ernaast’.

                Speciaal voor 1 model moeten ze dan deze configuratie aanpassen en homologeren. Zie ik niet zo snel gebeuren. Dat was de reden waarom de IS220d te duur was voor Lexus om te maken en er geen opvolger van is.

                Ik zou Cadillac adviseren Lexus achterna te gaan en hun hele lijn te hybridiseren.

  3. henkhupelschoten zegt

    31 maart 2015 om 22:39

    Vind hem nu al geweldig!

    Login om te reageren
  4. Rob zegt

    31 maart 2015 om 22:40

    Wat moet ik er over zeggen?
    Zelfs het logo hebben ze weten te verpesten…..

    Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      31 maart 2015 om 23:00

      @Rob:
      Wat is er aan dat logo verpest?

      Login om te reageren
      • jpoers zegt

        1 april 2015 om 06:55

        @9000cse: rob bedoeld waarschijnlijk die soort van krans die er omheen zat.
        En kan hem nog wel een beetje gelijk geven vind ik deze niet echt mooi in de grill staan. Zoals bijvoorbeeld bij de BLS wel het geval is http://fcovers.net/covers/cadillac_sts_v_front_grille-851×315.jpg

        Login om te reageren
  5. nvhuijkelom zegt

    31 maart 2015 om 22:43

    Ah, leuk.

    Login om te reageren
  6. Edge zegt

    31 maart 2015 om 22:44

    Bedankt Cadillac, hebben we dat ook weer gehad. Ga nu eerst maar eens die Elmiraj produceren.

    Login om te reageren
  7. janmetdelangeachternaam zegt

    31 maart 2015 om 22:51

    Hebbon

    Login om te reageren
  8. Tonnie zegt

    31 maart 2015 om 23:02

    Dat is godveredomme een mooie wagen!

    Login om te reageren
  9. lincoln zegt

    31 maart 2015 om 23:03

    de CTS is inmiddels redelijk betaalbaar als auto die effe “leuk is om gehad te hebben” ..
    maar wat een teringzooi is dat zeg ..

    mag hopen dat dit beter in elkaar zit ..

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      31 maart 2015 om 23:12

      @lincoln: De CTS-V daar is vrijwel iedereen wel enthousiast over…. eerste serie CTS of zo?

      Login om te reageren
  10. berlinetta zegt

    31 maart 2015 om 23:16

    Ziet er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit. Hopelijk is het interieur ook mooi, maar daar vrees ik voor. Amerikanen en interieurs heb ik nooit een goede match gevonden.

    Login om te reageren
    • benzinehoofd zegt

      31 maart 2015 om 23:22

      @berlinetta: Maar een Amerikaan zonder interieur is ook zo kaal… ;-)

      Login om te reageren
      • lfagtr35r zegt

        1 april 2015 om 00:20

        @benzinehoofd: als dat zo is steken we die dan toch lekker in de fik met benzine :)

        Login om te reageren
  11. autofanaat zegt

    31 maart 2015 om 23:18

    Ziet er erg goed uit!

    Login om te reageren
  12. knipperlichtje zegt

    31 maart 2015 om 23:22

    Leuk uiterlijk tot dusverre en een motor die op papier interessant is: een hogere PK/liter verhouding dan Europeanen in hetzelfde segment. De tijden veranderen.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      31 maart 2015 om 23:56

      @knipperlichtje: Maar dat is een kwestie van niet willen ipv niet kunnen.

      Login om te reageren
  13. RobUSA zegt

    31 maart 2015 om 23:31

    Mooie auto kan niet anders zeggen… CT6-V komt u maar.
    Het is dat alle US cars flink benadeeld worden in (vooral) NL belasting technisch gezien.
    Want anders hadden ze er flink meer verkocht de laatste 5 jaar.
    In elk segment hebben ze betere/snellere/betrouwbaardere/goedkopere auto’s als wat er nu rond rijd.

    Login om te reageren
    • lfagtr35r zegt

      1 april 2015 om 00:24

      @RobUSA: zoals? wat zou hier goed aanslaan.

      Login om te reageren
      • RobUSA zegt

        1 april 2015 om 03:28

        @lfagtr35r: Alles wat een V8 voor weinig geld heeft bv. :-)
        En ook daarbij nog eens geen saai uiterlijk heeft, waar er al zat van rondrijden.
        En dit laten gaan “wat zullen de buren er wel niet van zeggen”
        Maar omdat je het toch vroeg : Mustang/Camaro/Challenger/Charger/Ford GT/Corvette/Viper/ATS-V/CTS-V/Chevy SSR/Tahoe/Suburban/Explorer/Escalade maar je moet ook wel durven om van de gebaande duitse paden af te gaan natuurlijk en de fun factor te omarmen.

        Login om te reageren
        • timowouters zegt

          1 april 2015 om 08:31

          @RobUSA: wat is er fun aan een explorer of suburban. Zijn gewoon achterlijk grote auto’s waar over het algemeen 1 persoon door 2500kg staal wordt verplaatst. Prima dat die hier onbetaalbaar zijn.
          Corvette/charger etc zijn een ander verhaal. Die zijn dik.

          Login om te reageren
          • mopar zegt

            1 april 2015 om 11:16

            @timowouters: denk je ook zo over een Q7, Range Rover, X5 en GL? Of vind je die weer cool en dik omdat ze Europees zijn…

            Login om te reageren
            • timowouters zegt

              1 april 2015 om 11:32

              @mopar: die zijn te verdragen omdat je dan in een prachtig afgewerkt luxe interieur vertoeft. Een suburban kost in NL even veel en je krijgt er een slecht afgewerkte bestelbus voor.

              Login om te reageren
              • mopar zegt

                1 april 2015 om 11:45

                @timowouters: En wiens schuld is dat dat ze zo duur zijn hier dan. En wat een onzin kraam je uit zeg. Google maar eens naar het interieur van de nieuwe Escalade en Suburban, ooit wel eens in gezeten? Ik wel en kan je vertellen dat met name die nieuwe Cadillac niet onder doet voor een X5. Maar goed die Europese merken moeten het dan ook vooral van badge geile knakkers hebben die een halve stijve krijgen bij het aanschouwen van het logo alleen al.

                In nuchter denkende landen (VS, Azie en Midden Oosten) zie je genoeg van die yanks rijden. Daar geven ze merken als Lexus en Infiniti ook gewoon een kans.

              • mopar zegt

                1 april 2015 om 11:48

                @mopar: En met nuchter nadenken bedoel ik over auto’s, niet over de politieke situatie daar.

              • timowouters zegt

                1 april 2015 om 11:59

                @mopar: wiens schuld dat is? Caddilac heeft geen hoger belastingtarief hoor. Dat zij geen moeite doen om een co2 zuiniger motor erin te hangen kan je den-haag moeilijk de schuld van geven.

                En uiteraard fantastisch dat de nieuwe escalade er mooi uitziet. Maar materiaalgebruik kigt nog mijlen ver achter. Veel hard plastic. En inderdaad zijn dat dingen waar Nederlanders een stijve van krijgen. Dus gauw naar de overkant van de plas om je te vergapen aan die prachtig getekende amerikaanse suv’s

              • mopar zegt

                1 april 2015 om 12:05

                @timowouters: Denk je nou echt dat het Gm een seconde aan hun achterste kan roesten wat denk haag van hun wagens denkt?

                En maak je geen zorgen hoor, heb dat pleuris land allang verlaten ;) Ik heb een V8 onder mn kont zitten voor een prijs waar je in dat spruitjesland nog geen middenklasser voor hebt.

                En kiddo, leuk dat je denkt dat het materiaalgebruik nog mijlenver achter ligt, maar als jij ooit een oud genoeg bent om je rijbewijs te halen, dan kom je er wellicht wel achter hoe diep je genaaid bent door Den Haag.

                Tot die tijd zul je het met je vaders Aygo moeten doen en levenloos plaatjes schieten van wagens die je toch nooit kan betalen in Nederland –> succes ermee!

              • RobUSA zegt

                1 april 2015 om 14:20

                @timowouters: Bij de duitsers betaal je alleen 2x de prijs voor dat zachte plastic, geef mij maar hard plastic dan graag. Blijft plastic, toch ?

              • RobUSA zegt

                1 april 2015 om 14:16

                @mopar: Prachtige interieuren idd de mensen (jochies) hier hebben deze nog nooit en zullen deze nooit van dichtbij zien en voelen.

              • mopar zegt

                1 april 2015 om 15:29

                @RobUSA: Daarom neem ik ze ook totaal niet serieus, ben zelf ook pas 23 (woon half in de VS en half in Azie voor mn werk) maar ik ga pas ergens over praten als ik ook echt weet waar ik over praat. Heb al 3 Amerikaanse wagens gehad en zijn gewoon mooie bakken. Die jochies hier lezen maar wat op internet en pretenderen dan te weten waar ze het over hebben. Moest wel even lachen over “slecht afgewerkte bestelbus”, zal wel uit ervaring spreken dunkt me want de kans dat hij ooit in een GL of een suburban heeft gezeten is kleiner dan z’n plasser ;’)

              • RobUSA zegt

                1 april 2015 om 15:49

                @mopar: Cool dude ! Super op die leeftijd al man !
                Mensen in NL weten niet waar ze over praten ze zullen nooit in deze iconen zitten laat staan rijden.
                Napraters allemaal.
                USA heeft het beste van alles wat er te koop is …alle heerlijke US-cars en het beste uit duitsland en Japan enz.
                En dan nog alleen de topmodellen , niemand maar dan ook niemand koopt hier een 316/318/520/C180 enz enz alles met minimaal een dikke V6 erin en gelukkig zeer weinig diesels blehhh wat een stank en rook.

        • baasbas zegt

          1 april 2015 om 10:49

          @RobUSA: je bent al een tijdje niet meer aan deze kant van het water geweest denk ik? Hier rijden alleen koektrommels rond hoor, in 50 tinten grijs. Zelfs al waren de wagens die je noemt hier goedkoper, dan nog zou dat een veel te spannende keuze zijn. Als je hier uit de band wil springen in je bloemkoolwijk dan koop je een Juke of een Captur (wel in het grijs natuurlijk)

          Login om te reageren
          • RobUSA zegt

            1 april 2015 om 14:55

            @baasbas: Nee gelukkig niet ik vond het wagenpark al treurig genoeg zoveel jaren geleden.
            En slechte chauffeurs/het onnodig links rijden/agressie/slechte wegen/flitskasten/trajectcontroles/minirotondes/vluchtheuvels enz enz.

            Login om te reageren
            • RobUSA zegt

              1 april 2015 om 15:53

              @RobUSA: Was nog niet klaar files/betaald parkeren/parkeerplaatsen tekort in je eigen f*cking straat (bijna elke nieuwbouwwijk in de Randstad) politie staat hier nog steeds in dienst van de bevolking ipv uitmelken van de burgers met onnodige boetes.
              Zooo dat ben ik weer ff kwijt , ga lekker een stukje rijden !

              Login om te reageren
          • dawwg zegt

            5 april 2015 om 20:26

            @baasbas: Man man, Nederland is de personifiering van muesli-bakken en middelmatigheid geworden door al die boomknuffelaars en belastingfascisten in Den Haag … inclusief op elke hoek een hybride-laadstekker voor de belastingknuffelaars die op onze kosten het milieu vervuilt met zware metalen en het aanzicht met lelijke ontwerpen & goedkoop plastic.

            Maar goed, hobbies zijn duur …

            Login om te reageren
  14. Corrado16v zegt

    31 maart 2015 om 23:38

    Nou wordt het vaak over Audi/VAG gezegd maar Cadillac kaan er ook wat van. Iets met bomen en een bos.

    Login om te reageren
  15. RickS zegt

    31 maart 2015 om 23:41

    Nieuwe trend? Traanoogledjes

    Login om te reageren
  16. technofreak zegt

    1 april 2015 om 00:03

    Dus dat heeft GM gedaan met de resten van SAAB ;-)


    Login om te reageren
    • Edge zegt

      1 april 2015 om 02:39

      @technofreak: Sorry, maar ik zie het niet. Behalve dat ze vier wielen hebben zijn er weinig overeenkomsten tussen de CT6 en de 9-5. De 9-5 staat overigens gewoon op het Opel Insignia-platform, en heeft dus niks met de CT6 te maken

      Login om te reageren
    • Design_Driven zegt

      1 april 2015 om 12:11

      @technofreak: Gefeliciteerd, de meest onzin vergelijking ooit.

      Login om te reageren
  17. kapiteinaudi zegt

    1 april 2015 om 06:57

    Prachtige auto. Ik was eerst niet helemaal overtuigd van Cadillac, tot ik gereden heb met de XTS en nieuwe Escalade. De XTS is een ongelooflijk goede auto voor je geld. In de VS heb je er een voor 45k USD, en dan heb je eigenlijk een auto die boven de A6, E klasse en 5 Serie staat.

    Login om te reageren
  18. mrrallycross zegt

    1 april 2015 om 08:03

    Ziet er wel statisch uit.

    Login om te reageren
  19. sld87 zegt

    1 april 2015 om 08:57

    Heerlijke kar, ben blij dat het de Amerikanen weer eens lukt om iets neer te zetten dat echt lekker smoelt! Of het uiteindelijk concurrerend is zien we t.z.t. wel. Ben toch benieuwd wat die concurrentie betreft: Geen concurrent 7/S/A8 staat er, maar als we naar de afmetingen gaan kijken (even though some say “It’s not about the size of the ship…) en naar foto’s op web – waarbij je elektrisch bedienbare zetels achterin ziet – lijkt het me stug dat Caddy met de CT6 de pijlen richt op het E-segment..

    Audi A6 – 4,93m
    Audi A8 – 5,14m

    BMW 5 – 4,91m
    BMW 7 – 5,08m

    MB E – 4,88m
    MB S – 5,12m

    Caddy CT6 – 5,12 m

    Login om te reageren
    • sld87 zegt

      1 april 2015 om 11:24

      @sld87: 5,18 meter zelfs..

      Login om te reageren
  20. Dutchdriftking zegt

    1 april 2015 om 09:29

    concurrent voor de A7 ofzo? Leuk bedacht maar die motor is veel te dik voor bescheiden Hollanders…..

    Login om te reageren
    • sleepyj zegt

      1 april 2015 om 09:43

      @dutchdriftking: ja, maar niet veel te dik voor extravagante Hollanders

      Login om te reageren
  21. rolov zegt

    1 april 2015 om 10:43

    Zo jammer dat je hem nauwelijks gaat zien in Nederland. Maar echt een geweldige bak.

    Login om te reageren
  22. Maarten123 zegt

    1 april 2015 om 11:50

    Heel verstandig dat ze weer met grote sedans komen. Luxe limodiensten komen binnenkort zonder Lincoln Town Cars te zitten, want die is al een tijd uit productie en voorraden raken op. Dit zorgt alleen al voor tienduizenden auto’s afzet. Interieurs zijn de afgelopen jaren zeer sterk verbeterd bij Amerikanen. De Buicks hebben vaak allemaal een lederen dashboard, terwijl de identieke Insignia dit niet heeft.

    Login om te reageren
  23. mercedesbenz63 zegt

    1 april 2015 om 13:59

    Ik vind hem zeer stijlvol! Alleen vind ik het een hoekige caddy versie van de Jaguar XJ

    Login om te reageren
  24. Eduardo Cuvelier zegt

    16 juni 2024 om 18:20

    Cadillac CT6 Lucky Lady Luge – Score :
    – Frank Sinatra : ‘Luck Be A Lady’
    – https://www.youtube.com/watch?v=pqNgCRKiR1A

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North