• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cam Shaft Cadillac CTS-V – 638 pk

Auteur: ricardo, gepost 11 december 2010 om 11:28 – 14 Reacties

Cam Shaft Cadillac CTS-V

Amerikaanse spierballen in een strak jasje voor relatief weinig geld. Dat is wat je krijgt mocht je een CTS-V bij de dealer hebben besteld. Maar ben je het niet helemaal eens met zijn looks? Geen nood, een toko genaamd Cam Shaft heeft een opleuksetje in de aanbieding. Niet alleen wrappen ze de buitenkant in matwit, ook die beul van een V8 geven ze een upgrade.

De Duitse tuningfirma Cam Shaft wil afrekenen met alle overdadige blingmeuk waar Amerikaanse bakken dikwijls mee worden volgehangen. Nee, zij houden het liever sober en rustig. Vandaar hun statement over dit project:

Normally, American limousines come with rich chromium plate and quite intensive consumption. On the whole, this is the long-established practice. In the meantime, however, it seems that USA began to realize that the world’s resources are not infinite.

Goed, geen bling voor deze jongens. De auto wordt daarom voorzien van een matwitte wrap en de veuls te opvallende velgen en andere chromen delen (25 in totaal) worden zwart gespoten. Tot aan de wielbouten toe. Niet mag meer glimmen.

Qua motorgeluid mag je dan wel weer opvallen. Om de CTS-V wat duidelijker te laten klinken wordt de compressor gekieteld door Wait4Me performance (briljante naam). Samen met een grotere luchtinlaat en een ander chipje wordt er een aangename 638 Europese pk uit de achtcilinder geperst. Kosten voor alleen de uiterlijke ombouw: €3250. Prijskaartje voor alleen de motorische upgrade: 3800 euro. Happy drifting!

Ook interessant!

  • Kiezen maar: BMW M5 30 Jahre vs. Cadillac CTS-V
  • Cadillac wil je het summum van relaxt rijden geven
  • Cadillac toont officiële Lyriq en kondigt afscheid ICE aan
  • Dit is de goedkoopste Cadillac ATS van Marktplaats

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

Cadillac, cam-shaft, cts-v, mat, tuning, wit

Vorig bericht: « GM CEO: “Ik wil nog niet dood gevonden worden in een Prius”
Volgend bericht: Kwart van alle drugsincidenten komt door GHB »

Lees Interacties

Reacties

  1. Poeles zegt

    11 december 2010 om 11:30

    Wat een lekkere bak!!!

    Login om te reageren
  2. lincoln zegt

    11 december 2010 om 11:31

    zou er nog niet dood in gevonden willen worden ..

    Login om te reageren
    • JW zegt

      11 december 2010 om 11:41

      @lincoln:

      Ik ook niet, levend lijkt me daarentegen een leuke aangelegenheid!

      Login om te reageren
      • bosnialove zegt

        11 december 2010 om 17:37

        @JW: Goeie. ;)

        Login om te reageren
  3. E34M5touring zegt

    11 december 2010 om 11:52

    Heb de coupe versie zien rijden in de US erg mooie bak en met zo’n motor…..

    Login om te reageren
  4. laurens324 zegt

    11 december 2010 om 12:00

    kvind het wel knap

    maar een tankstation zal nooit ver uit de buurt mogen zijn denk ik als je weet dat een CTS-V gemiddeld 20l verbuikt

    Login om te reageren
  5. lincoln zegt

    11 december 2010 om 12:10

    visueel gezien lijkt ie het meest op een .. Prius ..

    Login om te reageren
  6. Luc zegt

    11 december 2010 om 12:11

    motorgeluid mach opvallen …..

    Login om te reageren
  7. RickB zegt

    11 december 2010 om 12:35

    Sticker Tuning jongeh!

    Login om te reageren
  8. Bertus zegt

    11 december 2010 om 12:42

    Gaaf. De Cum Shot CTS-V!

    Login om te reageren
  9. bpc zegt

    11 december 2010 om 13:47

    ik vind hem wel wat hebben een “goedkope” wagen die zich toch kan meten met de grote als de rs6 , m5, e63 , xfr ,…

    Login om te reageren
  10. tristan zegt

    11 december 2010 om 20:22

    nu alleen nog mooi worden

    Login om te reageren
  11. corvettez06 zegt

    11 december 2010 om 23:34

    geweldige wagen , ziet er mooi uit en ja in het echt zien ze er nog bruter uit , en ook mooi afgewerkt@ bpc deze wagen kan zich niet meten met de meeste auto,s maar ze zelfs in het stof doen bijten .

    Login om te reageren
  12. 335icoupevischnustage2 zegt

    12 december 2010 om 15:44

    Kan hij wel bochten nemen? of moet je meteen de onderstel vervangen? de draaicirkel is enorm..
    Hij is alleen goed voor een dragstrip. rechtdoor en remmen..
    bochtenwerk..oeps…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North