• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cargraphic doet de Ferrari 512 TR en M

Auteur: Alwood, gepost 25 november 2009 om 14:29 – 30 Reacties

Afbeelding Cargraphic doet de Ferrari 512 TR en MAfbeelding Cargraphic doet de Ferrari 512 TR en MAfbeelding Cargraphic doet de Ferrari 512 TR en MAfbeelding Cargraphic doet de Ferrari 512 TR en M

Cargraphic Testi's!
Niet iedere tuner is er even snel bij, maar dit lijkt toch alsof er bij Cargraphic net iemand 25 jaar in coma heeft gelegen.

Nu mag het een oude auto zijn, het is er zo niet aan af te zien. Cargraphic heeft de Testarossa écht even in het zonnetje gezet. Alsof ze zo uit de fabriek komt rollen. Naast de nieuwe zwarte lak en het grilletje achterop heeft Cargraphic alleen de velgen aangepast. Eigenlijk is de hele auto opgepoetst om deze nieuwe velgen te promoten.

Het standaard setje 18″ Ferrari-lichtmetaal van de TR en M wordt vervangen door 19 duims exemplaren. De nieuwe exemplaren brengen het gewicht wat omlaag, zijn in iedere kleur te bestellen (tegen meerprijs) en zijn nog beter tegen de brute kracht van de 440pk twaalfcilinder opgewassen. Prijzen, inclusief Michelin-rubber in de maten 235/35 en 305/30, beginnen bij €5230,- (inc. BTW). Voor een goeie 512TR moet je iets meer neerleggen, ga voor het gemak uit van zo’n 60k euro. Dan zijn die velgen natuurlijk een koopje? Alleen de originele Testarossa (84/85, rood of wit) doet het ‘em bij mij nog net wat beter.

Ook interessant!

  • 82-jarige ramt winkelpui met zeldzame Ferrari 512 TR
  • Ferrari Testarossa restomod: blasfemie of niet?
  • Ferrari SP48 Unica wordt een unieke Ferrari
  • Ferrari Roma vast in nauw straatje

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

cargraphic, Ferrari, testarossa, tuning, velgen

Vorig bericht: « Gespot: oud spul
Volgend bericht: Het Europees bandenlabel is er door »

Lees Interacties

Reacties

  1. Hennep zegt

    25 november 2009 om 14:31

    Niet mooi,

    Login om te reageren
  2. John zegt

    25 november 2009 om 14:32

    Anderhalf uur gewacht op dit artikel………

    Login om te reageren
  3. -niels- zegt

    25 november 2009 om 14:33

    wel mooi,

    Login om te reageren
  4. Harie zegt

    25 november 2009 om 14:37

    Die 512 TR vind ik toch echt wel wat hebben… Een van de mooiste Ferrari’s in mijn ogen. Toch knap dat ze destijds met een paar kleine aanpassingen meteen de lelijkste ferrari ooit gemaakt hebben… die 512 M vind ik echt hondslelijk…

    Login om te reageren
  5. de jos zegt

    25 november 2009 om 14:44

    geen respect voor oude heren…

    Login om te reageren
  6. bpc zegt

    25 november 2009 om 14:50

    de wagen ziet er direkt 15j jonger uit van de andere kant verliezen we zo wel enkele orginele exemplaren van een sowiso al zeldzame klasieker wat dan wel weer zonde is…

    Login om te reageren
  7. CarloAbarth zegt

    25 november 2009 om 15:00

    Even los van de wielen: alstublieft zsm die grijze details gewoon weer zwart, geen porum…

    Login om te reageren
  8. Merry zegt

    25 november 2009 om 15:06

    Die gasten hopen op veel Nederlandse koper!
    Als we het GPS kastje van onze Christen vrienden niet willen hebben moeten we een auto uit 1985 kopen, of ouder.
    Dus dan is z’n Ferrari in eens een leuke optie, en als je goed zoekt kan je best voor onder de 40 ruggen een Testarossa vinden.
    Dus wat heb je liever een nieuwe S3 of een leuke Ferrari?(moet je alleen wel passie hebben, vooral voor sleutelen)

    Login om te reageren
    • Wessee zegt

      25 november 2009 om 16:05

      @Merry: Hoe oud denk jij dat een 512 TR en een F512 M zijn dan?

      Login om te reageren
      • Merry zegt

        25 november 2009 om 16:31

        @Wessee:
        Ferrari Testarossa is ergens 1984 in productie gegaan en in 1985 op de markt gekomen toch?
        Precies op tijd.
        Ik kan me niet voorstellen dat de velgjes dan niet op de eerste productie versie passen.

        Login om te reageren
  9. Stableboy zegt

    25 november 2009 om 15:35

    Waarde Ferrari voor aanpassing: ±60.000,-
    Kosten spullen die erop komen: ± 8.000,-
    Waarde Ferrari na aanpassing: ±30.000,-
    Totale kosten voor de aanpassing: ±38.000,-

    Login om te reageren
  10. DRU zegt

    25 november 2009 om 16:07

    Is dit de nieuwe Ferrari? Hoekig is weer helemaal terug :) Ik vind alleen die velgen niet zo passen. Ze hadden beter een knipoog naar vroeger kunnen maken.

    Login om te reageren
    • Davyburger zegt

      25 november 2009 om 17:44

      @DRU: Zeg me dat je een grap maakt.. of lees anders

      Login om te reageren
      • slappehap zegt

        25 november 2009 om 17:57

        @Davyburger: je moet het wel erruggg anders lezen wil je er geen grap in zien.

        Login om te reageren
  11. Danny222 zegt

    25 november 2009 om 16:29

    slechte set van ferrari, misschien wil me overgroot opa ze laatste jaren er nog mee doorbrengen om herrineringen terug te halen.

    Login om te reageren
  12. Wessee zegt

    25 november 2009 om 16:38

    Je kan ze best passen, maar dat ziet helaas niet uit. De wielen van een 512 TR zijn een stukje breder en van de F512 M wijken ze ook weer af. ;)

    Login om te reageren
  13. mhijnen zegt

    25 november 2009 om 16:46

    Mismatch van het jaar!
    Ik vind de nieuwe sloffen helemaal niet passen bij de oude badjas…

    Login om te reageren
  14. jee-oekeloeres zegt

    25 november 2009 om 16:50

    Wat een rare retro bodykit…

    Login om te reageren
  15. Specht zegt

    25 november 2009 om 17:28

    Dat type velg zag ik laatst nog onder een rotte opel vectra en een renault twingo zitten…. kortom uber lelijk velgen met dat chromen randje.

    Login om te reageren
  16. jax zegt

    25 november 2009 om 17:40

    ah, zo had de nieuwe KNIGHT RIDER moeten zijn :D

    w0w .. waar kan ik zo’n upgrade bestellen voor mijn playmobile TR ?

    Login om te reageren
  17. F430scud zegt

    25 november 2009 om 17:55

    Het mooiste, meest tijdloze design van de 19de eeuw, hard verkracht door die nietsnutten van Cargraphic. Die spiegels en velgen zijn simpelweg degoutant. Weg ermee!

    Login om te reageren
  18. lennaert zegt

    25 november 2009 om 19:29

    zonde van die mooie auto. waarom een ferrari… die zijn goed zoals ze zijn

    Login om te reageren
  19. Harie zegt

    25 november 2009 om 20:54

    @ Merry:

    Ja de Testarossa wel ja… de 512 TR en 512 M zijn van een tijdje later. Volgens mij is de 512 TR van ’89 of ’90 (verbeter me aub alsi ik er erg naast zit)

    Login om te reageren
  20. Harie zegt

    25 november 2009 om 20:56

    Ik zie zelfs dat de 512 TR van modeljaar ’92 is… en de 512 M van ’94/’95.

    Login om te reageren
  21. Laus zegt

    25 november 2009 om 21:56

    Damn…echt de 512TR vond ik al erg mooi. Zo issie toch echt helemaal af. Super gedaan.

    Login om te reageren
  22. Eric zegt

    26 november 2009 om 08:07

    Toen de Testa uitkwam begin jaren ’80 was dit echt een bom. Eindelijk een 12 Cyl.voor de US want de 512BB mocht niet ingevoerd worden wegens emmisie normen. Deze auto was echt een keerpunt voor Ferrari. Als je de Testa op de Meir in Antwerpen (de eigenaar had een restaurant daar) zag staan stonden er veel mensen rond. Als je nu een Ferrari op dezelfde plaats zet, kijken ze wel maar geen massa’s meer. jammer!!! Wat was het vroeger toch aangenamer (niet beter)

    Login om te reageren
  23. Wessee zegt

    26 november 2009 om 11:11

    Dat kan wel zo zijn, maar zet je een F430 en een Testarossa op dezelfde plaats, kun je er zeker van zijn dat de meeste mensen rond de Testarossa staan en de F430 nagenoeg links laten liggen.

    Login om te reageren
  24. vin diesel zegt

    26 november 2009 om 12:57

    nou zou wel moiie zijn als deze ferrari bij hier zou chrochet met tubs wel in rijden in miamie vice dat zou ziek zijn met die hoge senelheid hoe chrocht een snel bocht neemt hey

    Login om te reageren
  25. Benz.. zegt

    26 november 2009 om 17:29

    Heerlijk, in mijn ogen een zeer goed geslaagde make-over!

    Login om te reageren
  26. 1NteNSe zegt

    26 november 2009 om 20:53

    Mooi, heel mooi!

    Maar het origineel blijft mooier.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North