• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Carlsson geeft de G63 AMG 6×6 een whopping 650 pk

Auteur: Author, gepost 4 augustus 2014 om 20:48 – 6 Reacties

Afbeelding Carlsson geeft de G63 AMG 6×6 een whopping 650 pkAfbeelding Carlsson geeft de G63 AMG 6×6 een whopping 650 pkAfbeelding Carlsson geeft de G63 AMG 6×6 een whopping 650 pkAfbeelding Carlsson geeft de G63 AMG 6×6 een whopping 650 pkAfbeelding Carlsson geeft de G63 AMG 6×6 een whopping 650 pk

Carlsson G63 AMG 6x6
Daarnaast voorziet de tuner het interieur van nog meer swag, zodat jij deze zomer helemaal het mannetje bent.

Een standaard G63 AMG 6×6 is goed voor een gargantueske 544 pk en 760 Nm, maar met chiptuning alleen al knal je zo door de 600 pk-grens heen. En da’s precies wat Carlsson heeft gedaan, met 650 pk en 900 Nm aan koppel als resultaat. Goed, een Brabus 6×6 is met z’n 700 pk nog net iets geschikter om een huis mee omver te rijden, maar die heeft ook meteen een exterieur dat rijkelijk voorzien is van opzichtig tupperware.

Carlsson deed het wat de buitenkant betreft juist iets rustiger aan en richtte zich vooral op de binnenkant van deze automobiele Brontosaurus. Van het interieur hebben de Duitsers een grote orgie van carbon, alcantara, leer en hout gemaakt. Daarnaast kan de veeleisende koper z’n 6×6 krijgen met verlichte dorpels en schapenwollen vloermatten. Alsof je je daar druk om maakt als je in stijl het strand op rijdt.

Ook interessant!

  • Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
    Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
  • Deze Mercedes-AMG G63 heeft een ruig verleden [update]
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • 1.111 pk voor de Mercedes-AMG GT Black Series

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

6x6, amg, carlsson, g63, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Engelsman bouwt zelf tolweg en vangt €2,50 per auto
Volgend bericht: Gallery: veel dikke supercars op de 2014 Maarten Memorial »

Lees Interacties

Reacties

  1. berlinetta zegt

    4 augustus 2014 om 21:09

    Ga dan gewoon naar Brabus.

    Login om te reageren
  2. dennisjuh95 zegt

    4 augustus 2014 om 21:22

    Lekker toch die schapenwollen vloermatten. Parkeren op het strand. Vervolgens lekker genieten van het zonnetje en aapjes kijken (de mensen die jouw zeecontainer komen bekijken). En daarna weer lekker instappen met je blote voetjes die dan tot rust kunnen komen op de matten. Doe mij er maar eentje.

    Login om te reageren
  3. Jantje_555 zegt

    4 augustus 2014 om 21:23

    bij brabus zal je toch ook enkel kunnen kiezen voor de motortuning en niet hun opsmuk?
    Sta je met je 6×6 Carlsson aan de lichten, komt er een Brabus naast die je er losjes zoek rijdt…dat wil je toch niet

    Login om te reageren
  4. biohazardracer zegt

    4 augustus 2014 om 22:56

    Ach ja…. je ken natuurlijk ook nog altijd voor de red russian G63 gaan

    Login om te reageren
  5. harryb zegt

    5 augustus 2014 om 19:03

    doe mij maar gewoon een kaartje voor de brabus showroom, jij ook?

    Login om te reageren
  6. gtwillem zegt

    9 augustus 2014 om 20:53

    Volgens mij blijft er geen standaard exemplaar meer over, als alle tuners de 6×6 gaan kietelen. Nu nog wachten op de versie van Asma, Vaeth, A.R.T., Mansory, Kahn Design en Lorinser…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North