• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Citroën C5 in Genève & prijzen

Auteur: Dennis, gepost 4 maart 2008 om 19:39 – 56 Reacties

Citroën C5 Tourer
In onze tocht langs exotische modellen passeerden we ook de stand van Citroën. Alles behalve exotisch, maar ons fototoestel blokkeerde niet, dus vooruit dan maar, ook een paar kiekjes van de Citroën C5 en de C5 Tourer.

Persoonlijk ben ik geen fan van de Citroën C5, maar als jij ‘m wel mooi vindt, dan zal mijn mening je terecht aan je reet roesten. Laat ik de C5 een compliment maken: Hij is een heel stuk opgeknapt ten opzichte van zijn voorganger en in het burgerlijke segment is het absoluut geen verkeerde auto een: “echte Duitser“. Hij zal het ongetwijfeld goed gaan doen als leasebak.

Dat een kinderzitje bij deze auto verplicht is, heeft de C5 babe ook begrepen. Zij heeft alvast haar zwangerschapsjurk aangetrokken. Overigens geen diskwalificatie van de dame zelf.

De prijzen zijn bekend:

De introductie van de C5 sedan is in volle gang en het zal niet lang duren eer de nieuwe telg te bewonderen is op de Nederlandse snelwegen. Maar er is meer nieuws van Citroën. De C5 Tourer geniet op dit moment zijn publieksdebuut op de Salon van Genève en Citroën Nederland maakt de prijs bekend. Met drie benzinemotoren en vier diesels levert Citroën uitgebreide keuzemogelijkheden om te voldoen aan de wensen van de veeleisende consument.

De Citroën C5 Tourer 1.8 16V is er al vanaf € 27.590,- inclusief BTW en BPM, oftewel een meerprijs van € 1.300,- t.o.v. de sedan. Deze versie is standaard voorzien van ondermeer: ESP, 7 airbags, automatische airconditioning, cruisecontrol, elektrisch bedienbare ramen vóór en achter, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met HF afstandsbediening. Tevens is er een keuze tussen conventionele vering en Hydractive 3 Plus, bekend uit de Citroën C6.

Daarnaast wordt de Citroën C5 Tourer ook leverbaar als Comfort, Dynamique, Ligne Business en Exclusive. Behalve de 1.8 16V benzinemotor kan de consument kiezen uit een 2.0 16V en een 3.0 V6. Het dieselgamma zal bestaan uit een 1.6 HDiF, 2.0 HDiF, 2.2 HDiF en de topdiesel 2.7HDiF. Deze motoren zijn gekoppeld aan een handbak met vijf- of zes versnellingen (zes voor de 2.2HDiF) of een vier- (2.0 16V) of zestraps automaat (3.0 V6, 2.0 HDiF, 2.7 HDiF).

De leaseprijs van de Citroën C5, via Citroën Leasing op basis van Full Operational Lease (48 maanden en 20.000 km per jaar), begint bij € 535,- per maand exclusief BTW.

Citroën C5 Tourer

Citroën C5 Tourer

Citroën C5 Tourer

Citroën C5

Citroën C5

Citroën C5

Citroën C5 babe

Citroën C5 babe

Ook interessant!

  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Citroën C5 X is het nieuwste vlaggenschip
  • Nieuwe Citroën C5
    Nieuwe Citroën C5 wordt weer briljant Frans
  • Dit kost het nieuwe topmodel van Citroën

Nieuwste artikelen

  • Video: De slechtste vrachtwagenchauffeur
  • Dit verandert er aan jouw Tesla na de grote Kerstmis-update
  • Mercedes geeft eerste beelden van vernieuwde S-Klasse prijs
  • Gespot – V10-legendes ontmoeten elkaar in Nederland!
FacebookTweetPinLinkedIn

c5, Citroen, geneve-2008

Vorig bericht: « Spyker C8 Laviolette GT2R [updated]
Volgend bericht: Nissan GT-R in een fantasieloos hoekje van de beursvloer »

Lees Interacties

Reacties

  1. Motorfobist zegt

    4 maart 2008 om 19:40

    Ik heb hem in Duitsland zien rijden, en ik vind het opzich wel een nette bak. Maar iets té Duits.

    Login om te reageren
  2. xayo zegt

    4 maart 2008 om 19:42

    Achterlichten van die sedan lijken mij te veel op een volkswagen…maar voor de rest, mooi gedaan citroen!!! Ben geen fan maar vind deze zekerweten niet lelijk

    Login om te reageren
  3. Cédric zegt

    4 maart 2008 om 19:45

    De eerste citroën waarbij ik iets heb van: “Joa, geslaagd!”
    De sedan versie vind ik echt wel knap, zeker die mooie kont, en in combinatie met die toch tamelijk grote velgen!

    Nice work Citroën ! =)

    Login om te reageren
  4. Jordey zegt

    4 maart 2008 om 19:47

    Jammer dat er zoveel gejat is.
    Prachtauto verder hoor!

    Login om te reageren
  5. skip zegt

    4 maart 2008 om 19:47

    de kont van de sedan is precies van een audi afgeplukt. voor de rest vind ik er niks mis mee.

    Login om te reageren
  6. Jeroen zegt

    4 maart 2008 om 19:48

    Mooie auto, vind hem beter geslaagd dan de Renault Laguna…. Alleen zou hem zelf niet nemen…. ’t kan nog niet tippen aan een duitse auto.

    Login om te reageren
  7. Baloni zegt

    4 maart 2008 om 19:50

    En iedereen zegt dat in Amerikaanse auto’s te veel plastic zit. zeg nou zelf. Deze bak zit ook onder het plastic. En de gemmidelde Amerikaanse auto heeft gewoon wat plastic maar audi’s/bmw’s/volvo’s/vw’s/mercedes’en die hebben ook bij hun beetje auto voor de gemiddelde man ook allemaal plastic en zelfs hebben de gemmidelde Amerikaan een dikke V8 dus ik snap niet wat iedereen zo zit te zeiken altijd over amerkanen.

    Ik erger me er echt dood aan serieus

    Login om te reageren
  8. Peugeot 407 coupe zegt

    4 maart 2008 om 19:54

    Heel erg knappe wagen, maar minstens 18 inch wielen zijn wel aan te raden om die wielkasten mooi te vullen!

    Login om te reageren
  9. Pim zegt

    4 maart 2008 om 19:58

    Mooie bak zeg! kvind de sedan zelfs nog wat mooier dan de touring

    Login om te reageren
  10. pieter zegt

    4 maart 2008 om 19:59

    achter kant lijkt op een audi

    Login om te reageren
  11. victor zegt

    4 maart 2008 om 20:01

    ik vind het niet mooi, die achterkant dacht ik eerst een suv te zien

    Login om te reageren
  12. jonas zegt

    4 maart 2008 om 20:01

    Leuke wagen al is dat simpelweg omdat die bijna letterlijk van Audi is overgenomen..

    Login om te reageren
  13. DJD zegt

    4 maart 2008 om 20:02

    wel een mooie duitser…

    Login om te reageren
  14. jorgen zegt

    4 maart 2008 om 20:04

    audikloon op en top, kijk naar die middencconsole die is zó audie net als de dak lijn die is vand e oude a6

    Login om te reageren
  15. ron zegt

    4 maart 2008 om 20:05

    netjes

    alleen het interieur kan beter

    Login om te reageren
  16. Dries zegt

    4 maart 2008 om 20:06

    DIE 18” inch velgen zijn nodig maar ga niet erboven want dan heb je te brede banden niet handig op autostrade want dan zijn de banden dunner en is het veel lawaai ! en duure banden ,, de auto opzich valt mee maar te veel geript is nadeel , nix voor my !

    Login om te reageren
  17. Yuri zegt

    4 maart 2008 om 20:10

    Oei daar zitten flinken audi lijnen in vind ik persoonlijk. Wat heeft die meid trouwens een rare jurk aan ;)

    Login om te reageren
  18. porschefan zegt

    4 maart 2008 om 20:15

    helemaal met yuri eens…

    Login om te reageren
  19. ZoZo zegt

    4 maart 2008 om 20:21

    ff off-topic. Wisten jullie dit al?

    http://www.geekologie.com/2008/03/damnit_fake_ferrari_car_ring_b.php

    of

    http://news.yahoo.com/s/nm/20080228/od_nm/italy_cars_dc;_ylt=ArzibQHsdEOG2hkgeg9zLU3tiBIF

    Login om te reageren
  20. Frissegast zegt

    4 maart 2008 om 20:28

    @ Dries : lees je tekst in het vervolg na voor je hem post. Je berichtje is onbegrijpelijk en spreekt zichzelf tegen ! “ga niet erboven want dan heb je te brede banden niet handig op autostrade want dan zijn de banden dunner” Wat bedoel je eigenlijk ?

    Login om te reageren
  21. Yuri zegt

    4 maart 2008 om 20:35

    @ZoZo
    Best knap, op zicht als ze niet het ferrari logo erop zou zetten, zou het toch mogen of niet? Ik geloof dat de kopers wisten dat ze neppe dingen kochten.

    Login om te reageren
  22. dekster zegt

    4 maart 2008 om 21:05

    De neus is goed, de achterkant en de binnenkant heb ik m’n twijfels bij.
    (Heeft dat meisje soms geen mooi figuur dat ze met zo’n gordijn rondloopt?)

    Login om te reageren
  23. Hilgert zegt

    4 maart 2008 om 21:07

    Ik vind ‘m mooi. Beter als de vorige C5 wat maar een lelijk hok is en stukken beter als de nieuwe Laguna. Renault kan wel weer inpakken, want deze zal kwa prijs vlak onder de Laguna gezet worden.

    Login om te reageren
  24. VivelaFRANCE zegt

    4 maart 2008 om 21:29

    Aah… Nog steeds práchtig!

    Login om te reageren
  25. Alex zegt

    4 maart 2008 om 21:41

    >
    EN ZE NOEMEN HET : De nieuwe ford mondeo…..ohnee C5

    Login om te reageren
  26. VLS54 zegt

    4 maart 2008 om 21:55

    Absoluut mooi! Kan niet veel meer zeggen.

    Login om te reageren
  27. g55amg zegt

    4 maart 2008 om 22:03

    @baloni, wat heb je aan dikke amerikaanse v8 als r gemmideld minder pk’s uitkomen dan een kleine europese v6,of heb je misschien aandelen in exxon-mobile en nog wat duitse wagens hebben dure plastics van hoogwaardige kwaliteit als je op een duits dashboard klopt hoor je niet knok knok zoals bij een amerikaan het geval is,zo zeggen druk op een amerikaans dashboerd kijken of je vinger verder komt dan het opervlak en doe dat bij een duitse wagen

    Login om te reageren
  28. Chilleville zegt

    4 maart 2008 om 22:12

    lekker ! de break :D

    Login om te reageren
  29. Citrofiel zegt

    4 maart 2008 om 22:16

    @ Chilleville; Tourer dus. Helaas. Wat een rotnaam. Beter was het Break gebleven. :(

    Login om te reageren
  30. VonStroke zegt

    4 maart 2008 om 23:09

    De break is prachtig, de sedan net wat minder. Ik heb de nieuwe Laguna gezien, ik dacht dat hij mooi was in break-versie maar dat is hij dus niet. Wat een gedrocht achteraan.

    Login om te reageren
  31. kowalsk zegt

    4 maart 2008 om 23:22

    die tourer zeg, wat een afzichtelijke achterlichten. naja, ‘iets anders’ is het in ieder geval wel… verder vind ik die sedan wel netjes, maar hij doet mij te veel denken aan (nee, geen audi!) die lelijke mondeo sedan.

    Login om te reageren
  32. Tombnolz zegt

    5 maart 2008 om 01:25

    Wat een ongelooflijke verbetering t.o.v de vorige C5, man wat een grijze muis was dat.

    Heb hem op het salon grondig geïnspecteerd en m’n enthousiasme is toch wat gaan luwen. Toch niet zo mooi afgewerkt allemaal en wat me echt niet aanstaat is de “futuristische” instrumentenbord: helemaal niet chic. Jammer.

    Login om te reageren
  33. Ringfan zegt

    5 maart 2008 om 08:06

    Gisteren heb ik de C5 voor het eerst in het echt gezien (bij een klant die G# installaties levert aan Citroen).

    In het echt is het een nog grotere auto dan de foto’s doen vermoeden…

    En MOOI!!!

    Citroen is back in a big fuckin’ way!

    Dit is een Citroen die leaserijders met een redelijk budget willen hebben… Het blijft tenslotte toch een ego ding dat autorijden…

    Ik deel de mening van Tombnolz mbt tot afwerking niet… Wat mij betreft is het VAG kwaliteit…
    Maar ik had geen millimeter-meter bij me dus op het echte antwoord zullen we nog even moeten wachten ben ik bang…

    Login om te reageren
  34. Ringfan zegt

    5 maart 2008 om 08:07

    @ mezelf: G3 installaties!

    Login om te reageren
  35. markieanta zegt

    5 maart 2008 om 08:42

    Dit ding is gewoon een schaamteloze kopie van de 3 serie qua achterkant. Qua voorkant zie ik geen verschil met de huidige C5 overigens. Er zijn vast mensen die hier graag in willen rijden, maar mij niet gezien.

    Login om te reageren
  36. Toms zegt

    5 maart 2008 om 09:13

    Kopie van een 3 serie??
    Sorry maar ik zie de gelijkenis met een Toyota Avensis echt niet.

    Tenzij je de coupe bedoelt en dat zal het wel zijn vermoed ik.
    Maar volgens mij heb ik mijn punt hierboven al gemaakt.

    Mooi bak. Jammer dat ie zo zwaar en traag is met de standaard motoren. (2-liter benzine en diesel)

    Login om te reageren
  37. D4D D-CAT zegt

    5 maart 2008 om 11:07

    @ Toms..

    Heb je er al in gereden dan?

    Login om te reageren
  38. Brammm zegt

    5 maart 2008 om 13:33

    PRACHTIG

    Login om te reageren
  39. 607 zegt

    5 maart 2008 om 14:26

    Ik vind het een mooie auto. Maar ik denk dat véél mensen het nog niet doorhebben wat Citroën met deze C5 wilt bereiken.
    Kijk, de vorige C5 had algemeen gezien een niet zo geslaagd design (lees : lelijk hok). De commentaar op deze auto was meestal in de aard van ‘lelijk hok’ ‘Geef mij maar Duits design’ enzovoort. Citroën heeft hun auto nu gewoon een overwegend Duits design gegeven om te kijken hoe de mensen nu gaan reageren op de auto. Als ze nu nog zeggen van ‘lelijk hok’ en ‘Geef mij maar een Duitser’ dan weten ze bij Citroën dat het design niks heeft uitgemaakt, en dat die mensen gewoon hun Duitse auto’s kopen omdat er een Duits merklogo op plakt. Dus m.a.w. dat ze hun Duitse wagen alleen maar kopen voor het imago. Daarom ook de reclame van de C5 -> German design, made in France.
    Dit is (denk ik) de enige logische verklaring waarom Citroën zo in één keer met een Duits design afkomt.

    @ Toms

    Ik weet zeker dat je er niet ingereden hebt, want ik heb hem testgereden met de 2.0 HDi en die gaat vlot, mede dankzij het hoge koppel.

    Login om te reageren
  40. 607 zegt

    5 maart 2008 om 14:29

    oh ja

    @ markieanta

    3-serie ? Maak jij maar snel een afspraak met de oogarts !! Een 3 serie waar haal je het vandaan ;-p

    Login om te reageren
  41. LJ zegt

    5 maart 2008 om 15:12

    de achterkant lijk echt enorm op de achterkant van de Audi A4/A5..:|

    Login om te reageren
  42. marruk zegt

    5 maart 2008 om 15:21

    het valt me nu pas op, maar de schouders lijken wel af te lopen?
    Op de 3e foto (tellend vanaf het eind van de specs) kun je dat
    best duidelijk zien.. Best opvallend vind ik, maar desalniettemin
    vind ik het een erg geslaagde bak geworden.
    Beetje hoge ronde neus, maar hij imponeert wel.
    Zou hem wel hoog op het lijstje zetten, zeker het interieur
    is beter dan dat van de Mondeo zo te zien. Wanneer staat ie in de showroom?

    Login om te reageren
  43. marruk zegt

    5 maart 2008 om 15:33

    Neus lijkt inderdaad misschien beetje op die van de Mondeo,
    maar hey, beter goed gejat dan slecht bedacht (ik noem geen namen,
    maar iedereen weet welke recente Fransman ik bedoel..).
    Maar ik zie niet waar iedereen die Audi in herkent?
    De achterkant van de sedan vind ik beetje klein, en ik kan er geen
    Audi A4 of A6 uit halen, en bij de Touring kan ik ook niks vinden..
    De ‘achterlichten – logo – achterlichten’-lijn vind ik typisch Citroën,
    en zo’n rechthoekige achterruit zit ook niet op de Audi Avant modellen.
    Ik vind ‘m strak, glad Duits van voren, maar typisch Citroën van achteren,
    met een licht onoverzichtelijk maar wel zakelijk dashboard met mooie
    stoelen. Als je er 18 (zal wel veel 17 worden) inch onder gooit,
    gaat dit zeker een toppertje worden waar de Mondeo en en Laguna het moeilijk mee gaan krijgen.

    @Baloni:
    Zwarte materialen heten niet gelijk plastic….

    Login om te reageren
  44. Toms zegt

    5 maart 2008 om 16:32

    @D4D en 607

    Als de 0-100 in 11,6 seconden gaat dan is dat niet bepaald snel volgens mij.
    Maar snel is natuurlijk erg relatief.

    Ik heb er inderdaad nog niet in gereden.

    Login om te reageren
  45. 607 zegt

    5 maart 2008 om 20:18

    @ Toms

    Ja ik begrijp wat je bedoelt. 0-100 in 11,6 seconden is traag, maar dat maakt bij deze auto niet uit. Je koopt deze auto toch niet om sprintjes te trekken hé ;-p
    Het belangrijkste is dat hij goed herneemt, zodat je niet constant hoeft terug te schakelen en met een koppel van 340Nm is dit geen probleem voor deze Citroën.
    Ga anders hem zelf eens test rijden en dan zie je het dat deze wagen vlot rijdt, en dan ben je misschien nog verkocht ook ! En hij is nog redelijk geprijsd ook !

    Login om te reageren
  46. Toms zegt

    6 maart 2008 om 08:40

    @607 Ik vind het echt een bijzonder mooie auto dus ik hoop dat die proefrit er nog van gaat komen. Ik rijd nu benzine maar heb in het verleden diesel gereden en ik hou toch wel van koppel. Rijd namelijk een stuk rustiger dan een auto op toeren te moeten houden.

    Login om te reageren
  47. nilo zegt

    11 maart 2008 om 22:52

    @607
    alle diesels zijn HDiF, geen HDi’s

    Login om te reageren
  48. 607 zegt

    12 maart 2008 om 00:36

    @ nilo,

    Dat weet ik ook dat de HDi’s van de C5 zijn uitgerust met de FAP (ook zoals op mijn 607). En als je over een C5 spreekt in combinatie met een HDi, dan heeft die zowieso een roetfilter (standaard). Je bent een beetje aan het muggenziften hé ;-p

    Off topic mode ‘aan’

    Ja als ik er over nadenk, PSA heeft nu al een dikke 8 jaar roetfilters beschikbaar op hun HDi’s, terwijl de rest van de constructeurs nog maar max. 2 jaar er mee bezig zijn. In plaats van dat de regering toen 8 jaar geleden subsidies regelde voor auto’s met een roetfilter, komen ze er nu mee af (beperkt dan nog). Je moet je eens afvragen wat voor een onbegrensd getal aan CO2 in die 8 jaar al de lucht is in gegaan ! Ik heb altijd gereden met roetfilter (=meer verbruik) en nooit iets van subsidies gezien. Het zelfde bij LPG, het is gewoon de schoonste brandstof wat je op dit moment GOED kunt verkrijgen, en dan voeren ze LPG taks in, soms begrijp je niet wat hier in België gaande is. Het is gewoon een apenland.

    Wat betreft weer over de roetfilter, toch niet zo dom hé die Fransen :-)

    ! Peugeot – Citroën for life !

    Off topic mode ‘uit’

    Login om te reageren
  49. CITRONELLA zegt

    13 maart 2008 om 17:31

    er zijn zelfs 19duims te krijgen onder deze bak
    heb als vergelijkend gereden met een echte duitser
    vw sucks (word je bijna doof in en rammelt gelijk gek)
    BMW prachtige motor, maar je zit bijna met je gezicht op de voorruit
    A4 rijdt naar’t schijnt wel heel goed (kan ik zelf niet over oordelen heb nog niet in de nieuwe gereden)

    Login om te reageren
  50. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    18 maart 2008 om 17:56

    Hey, niemand heeft het nog over die bizarre achterruit van de New C5 gehad!

    Komt ook niet duidelijk naar voren op deze foto’s, maar tsjekkitout:

    http://carzpage.com/wp-content/uploads/2007/10/589281l.jpg

    Apart toch? Met die ronding in de kofferklep ook?
    Kwam het toevallig tegen, moest ik ff kwijt…

    Login om te reageren
  51. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    18 maart 2008 om 17:59

    Hier nog beter te zien:

    http://4wheelsblog.com/wp-content/articole/october/released/citroen/c5-2/2008-citroen-c5-5.jpg

    Login om te reageren
  52. Citrofiel zegt

    18 maart 2008 om 18:05

    Hier is hij nog duidelijker:

    Maar oke, dat het bij dit topic nog niet is langsgekomen, betekent niet dat men het niet weet/het niet interessant vindt. Ze moeten toch iets om hem nog een beetje apart te houden, met de Duitse hoofdlijnen. En daarom maar een concave achterruit, net als de C6 en vroeger de CX.

    Login om te reageren
  53. Herke zegt

    1 april 2008 om 17:40

    Zag hem gister bij de dealer staan!

    whoei whoei wat is die toch mooi! vooral de achterkant met het achteruit echt super mooi.

    Login om te reageren
  54. Dr Dre zegt

    8 april 2008 om 20:42

    late reactie maar goed,
    ik ga een Citroën kopen, na een proefrit in de oude C5 en eentje in de C6 ben ik helemaal verkocht.
    Misschien word ik op een dag ook een Citrofiel ;-)

    Login om te reageren
  55. Buys zegt

    9 april 2008 om 13:52

    Even een woordje naar het comentaar van de schrijver van het stukje.
    Dat u Citroën niet mooi vindt, oké. Welk merk vindt u spannend, Volkswagen misschien, nou die zijn spannend en exotisch zeg.

    De C5 en de Tourer zijn op het moment de mooiste modellen samen met de Ford Mondeo en Audi A4 en 5, en de rijeigenschappen van een Citroën blijven bijzonder, DUS, EAT THIS

    Login om te reageren
  56. Dennis zegt

    9 april 2008 om 14:14

    @Buys: “De C5 en de Tourer zijn op het moment de mooiste modellen samen met de Ford Mondeo en Audi A4 en 5, en de rijeigenschappen van een Citroën blijven bijzonder, DUS, EAT THIS”

    Zeker niet begrepen dat smaak heel persoonlijk is?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North