• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuck

Auteur: RubenPriest, gepost 1 maart 2017 om 11:21 – 28 Reacties

Afbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuckAfbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuckAfbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuckAfbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuckAfbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuckAfbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuckAfbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuckAfbeelding De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuck

De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuck
Voor dit model heb je een dubbele espresso nodig.

Niet alleen om scherp te blijven met al dat vermogen, maar ook om de verschillen te zien met de onlangs aangekondigde Brabus 850. Deze 650 is namelijk op basis van de C-klasse cabrio, terwijl de 850 op de S-klasse cabrio is gebaseerd. Presenteer de auto’s in dezelfde kleurensamenstelling en de verwarring is compleet. Straks is Genève, wanneer beide auto’s zij aan zij zullen staan, zijn de verschillen pas echt goed te zien.

Brabus pakte de C63 S Cabrio als basis en gaf de AMG een enorme schop onder de hol. Het vermogen van de twin-turbo achtcilinder werd naar 650 pk gebracht, met een koppel van 820 Nm. De vierzitscabrio sprint in 3,7 tellen naar de 100 met een respectabele topsnelheid van 320 km/u. Aanzien heb je zeker dankzij een carbonfiber bodykit met 20-inch wielen.

Is het niet het opvallende uiterlijk, dan is het wel de soundtrack van de 4.0 V8 in combinatie met de het Brabus-uitlaatsysteem. Door middel van knopjes in de cockpit kan worden gekozen voor een “Coming Home”-stand (I kid you not) of een hallo-hier-ben-ik modus waarbij de kleppen in de uitlaat opengaan.

De performance upgrade gaat gepaard met drie jaar garantie (100.000 km) bij Brabus. De cabrio debuteert in Genève. Ter vergelijking: De C 650 en de S 850 onder elkaar:

De Brabus C 650 Cabrio is een regelrechte mindfuck
S850

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • 'Zoveel vermogen gaat de 2021 C63 AMG met vierpitter leveren'
  • Mercedes C Cabrio
    Mercedes C Cabrio komt er dus gelukkig wel
  • Nieuwe Mercedes-AMG C63 met vierpitter laat zich zien

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, brabus, c-klasse, c63, c63s, Cabrio, geneve-2017, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Bullshit omtrent ‘kosten rijklaar maken’ zijn verleden tijd
Volgend bericht: Man bouwt glazen garage om naar z’n 911 te kijken »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jochempie zegt

    1 maart 2017 om 11:38

    Wauw, wauw, wauw, wat een ding zeg. Mag ik ‘m als coupé? Dan is m’n dag helemaal goed! Oké, m’n week dan! Wat een feest op wielen, die Brabus…

    Login om te reageren
  2. thomasthomas zegt

    1 maart 2017 om 11:42

    Inclusief ALLES

    Login om te reageren
  3. Junior540 zegt

    1 maart 2017 om 11:43

    Doe mij die S maar

    Login om te reageren
  4. kimhung zegt

    1 maart 2017 om 11:44

    Ik vind het meer ver-fuckt. Waarom Willen ze altijd de exterieur extremer maken. Het word meestal te druk en past niet bij de design van de auto

    Login om te reageren
    • olivier420 zegt

      1 maart 2017 om 12:10

      @kimhung: Mijn god. Heb je jouw bijdrage wel gelezen voordat je op versturen drukte?

      Login om te reageren
      • kimhung zegt

        1 maart 2017 om 12:15

        @olivier420: ja maar ik heb mijn bril niet op dus daar kan wat inzitten

        Login om te reageren
        • olivier420 zegt

          1 maart 2017 om 12:20

          @kimhung: Geeft niet. 3 fouten in twee zinnen van 27 woorden is ook een talent.

          Login om te reageren
          • kimhung zegt

            1 maart 2017 om 12:40

            @olivier420: iemand afzeiken is natuurlijk het leukste en het makkelijkste manier om iemand terecht te wijzen. Vooral achter een scherm.

            Dus….. meneer Olivier.
            Wat zijn de 3 fouten in mijn twee zinnen van 27 woorden . Ik zal hier de volgende keer opletten.

            Login om te reageren
          • kimhung zegt

            1 maart 2017 om 12:40

            @olivier420: iemand afzeiken is natuurlijk het leukste en het makkelijkste manier om iemand terecht te wijzen. Vooral achter een scherm.

            Dus….. meneer Olivier.
            Wat zijn de 3 fouten in mijn twee zinnen van 27 woorden . Ik zal hier de volgende keer opletten.

            Login om te reageren
            • olivier420 zegt

              1 maart 2017 om 13:10

              @kimhung: Haha touché, hou ik van!

              Het exterieur;
              het design;
              het wordt.

              Login om te reageren
          • riri zegt

            1 maart 2017 om 16:56

            @olivier420: Pesten is ook een fout .

            Login om te reageren
          • suheyl zegt

            1 maart 2017 om 18:18

            @olivier420: 4 om preciezer te zijn

            Login om te reageren
            • olivier420 zegt

              1 maart 2017 om 19:25

              @suheyl: oeh vertel. Interpunctie als 4e?

              Login om te reageren
              • suheyl zegt

                1 maart 2017 om 19:52

                @olivier420: Los van de interpunctie, “willen”. Dus geen hoofdletter.

  5. E34M5Touring zegt

    1 maart 2017 om 11:50

    Ik vind de coupe en cabriolet niet mooi. Die kont is me veel te lomp. Dit pakket op een sedan of estate past me dan beter.

    Login om te reageren
  6. berlinetta zegt

    1 maart 2017 om 11:55

    Pas bij het lezen van de tekst had ik door dat het om een C ging. In eerste instantie dacht ik dat ze een S650 Maybach hadden aangerand, vanwege de 650 in de titel.

    Hoe dan ook: de uiterlijke aanpassingen van Brabus vind ik nooit geslaagd. Alleen de motorische aanpassingen zijn erg indrukwekkend.

    Login om te reageren
  7. kara zegt

    1 maart 2017 om 11:55

    Bij Brabus ( & Alpina Bmw ) zit het meestal wel goed. & dit bewijst het weer eens. wat mooi

    Login om te reageren
  8. osmo zegt

    1 maart 2017 om 11:56

    Doe er mij eentje in het donker grijs en zonder die blauwe details :)

    Login om te reageren
  9. Dutchdriftking zegt

    1 maart 2017 om 12:04

    Het vermogen is geniaal, maar waarom zo smaakloos?

    Login om te reageren
  10. viezefreddyw zegt

    1 maart 2017 om 12:13

    Wat een bruut apparaat. Wat moet het lachen zijn om met zo’n ding alles en iedereen helemaal zoek te rijden. En het is toch de ultieme lol om een ‘Coming Home’ knopje te hebben?

    Login om te reageren
  11. bloemhof010 zegt

    1 maart 2017 om 12:27

    Ben ik de enige die duidelijk het verschil ziet?

    Login om te reageren
    • riri zegt

      1 maart 2017 om 16:55

      @bloemhof010: http://www.brabus.com/cars4sale/car_347.html?lang=en

      Iedereen ziet het verschil en iedereen weet wat ze kosten dat zijn ze totaal niet waard tov de standaard AMG versie.

      Login om te reageren
  12. persian1 zegt

    1 maart 2017 om 12:40

    Zeikerds 1, 2, 3….komt u maaaaaar.

    OT: Ontzettend gave en exclusieve auto is dit zeg. Ik zou maar al te graag een keer willen aanvoelen hoe zo’n gevaarte met 650PK rijdt.

    Login om te reageren
    • riri zegt

      1 maart 2017 om 17:00

      @persian1: Hetzelfde als elke auto met een beetje vermogen die zich aan de verkeersregels houdt :) Als je van lawaai en wielspin houdt met het uiterlijk van die auto dan wil je niets meer dan opvallen :)

      Login om te reageren
  13. reistje zegt

    1 maart 2017 om 12:43

    Ik ben wel benieuwd wat voor vermogen Brabus uit de 4.0 in de E63 weet te krijgen. Het zou mij niet verbazen als het minder is dan de 850pk die ze bij het vorige model haalde.

    Oh en wat een rare driehoekjes in de voorbumper.

    Login om te reageren
  14. mrrallycross zegt

    1 maart 2017 om 13:55

    Dit geeft mooi het probleem aan met auto’s van een merk die te veel op elkaar lijken

    Login om te reageren
    • riri zegt

      1 maart 2017 om 17:03

      @mrrallycross: ik ken grotere problemen

      Login om te reageren
  15. braapp zegt

    1 maart 2017 om 13:59

    Dikke shit! Orgineel logootje terug plekken en gas erop

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North