• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Volvo C30 op wintersafari

Auteur: Wouter, gepost 26 maart 2006 om 19:48 – 6 Reacties

" class=


Dat er een Volvo C30 aankomt, is geen geheim meer. De nieuweling is in feite een ingekorte S40 (of V50) en zal ook met dezelfde motoren leverbaar worden.

Onze Noorse vrienden van Dinside melden dat de basismotorisering bestaat uit 1.6 benzine en dieselmotoren. De toppers krijgen de D5 met 180 pk voor de dieseldrinkers en de benzinefans krijgen de T5 met 220 pk vijfcylinder.


Ook interessant!

  • Dit is de dikste Volvo C30 van Marktplaats
  • duurste Volvo C30
    De duurste Volvo C30 van Nederland is lekker dik
  • Volvo Concept Recharge
    Nieuwe modellen van Volvo krijgen echte namen
  • Minimale facelift Volvo XC60
    Dit kost de vernieuwde Volvo XC60

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

c30, spyshot, Volvo

Vorig bericht: « Volvo XC90 facelift
Volgend bericht: Joehoe liefje: rij je mee in mijn Nissan?!? »

Lees Interacties

Reacties

  1. JeffreyG zegt

    26 maart 2006 om 19:50

    mooie motors 8)
    en zo te zien gaat de rest er ook erg goed uitzien :D

    Login om te reageren
  2. estingo zegt

    27 maart 2006 om 00:02

    Beetje jammer, Ford haalt uit hezelfde T5 blok voor de focus st 225 pk er uit en die knakkers van volvo laten die 5 pk toch maar schieten waarom?

    Login om te reageren
  3. Ejay zegt

    27 maart 2006 om 09:06

    Volvo gebruikt het T5 blok al geruime tijd en Ford heeft voor de nieuwe ST er 5 pk bij gedaan, kwestie van het motormanagement lichtjes aanpassen. Die 5 pk merk je echt amper.Het koppel is gelijk bij beide blokken, echter bij Volvo is zowel het vermogen als het koppel eerder beschikbaar. Past goed bij de aard van beide auto’s. Ford Focus ST is meer een auto om in de toeren te houden terwijl Volvo’s meer comfortabele reiswagens zijn en je dus gewoon rust aan je hoofd wilt.

    Login om te reageren
  4. C30 CDI AMG zegt

    27 maart 2006 om 11:59

    Zou AMG blij zijn met de naam? Volvo wilde eerst al de een ‘F’ voor de cijfers plakken, maar daar was ferrari ook neit zo blij mee.

    Login om te reageren
  5. for life zegt

    19 mei 2006 om 21:25

    als je sportief wil rijden en dat imago ook naar buiten wil dragen dragen koop dan een bmw, volvo is klasse degelijkheid en veiligheid, voor de man die niet wil opvallen. en ach wat ford betreft, komt ook eens een stukje kwaliteit in van zweedse makelij

    Login om te reageren
  6. Sjaak zegt

    29 mei 2006 om 14:36

    Weet iemand al wat die C30 ongeveer gaat kosten?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North