• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Definitief einde verhaal voor Albers (UPDATE: persbericht)

Auteur: sir_smokalot, gepost 10 juli 2007 om 10:09 – 104 Reacties

Christijan Albers

Het zat er al dik in, maar het lijkt erop dat er vandaag knopen zijn doorgehakt omtrent de toekomst van Christijan Albers in de Formule 1. Op de vraag of Albers in Engeland zijn laatste Grand Prix voor Spyker heeft gereden lijkt nu definitief een antwoord te zijn gekomen: Spyker heeft Albers namelijk op non-actief gezet. Reden hiervoor is het uitblijven van betalingen van Albers’ sponsors, en in de Formule 1 geldt: geen geld, geen zitje.

De website GPUpdate quote Spykers Formule 1 directeur Michiel Mol: “Dit is erg spijtig, maar het was puur een zakelijke beslissing”. Als verantwoordelijke voor het uitblijven van de betalingen wordt het vastgoedbedrijf Mingya CN, een onderneming waaraan de Nederlandse zakenman Joep van den Nieuwenhuyzen verbonden is genoemd, aldus het AD. De breuk tussen Albers en zijn manager Lodewijk Varossieau heeft met het gebrek aan sponsors weinig te maken, aldus betrokkenen.

De kans dat er nieuwe sponsors worden gevonden is, gezien de prestaties en het imago van de Spyker Formule 1-bolide nihil te noemen, dus het lijkt erop dat het definitief over en uit is voor Albers. Als mogelijke opvolger wordt een andere Christian genoemd, namelijk Christian Klien, die nu nog testrijder bij Honda is. Aan de andere kant ligt het voor de hand dat bij een Nederlands team een Nederlandse coureur rijdt, dus de naam Giedo van der Garde zoemt ook rond in de wandelgangen. Helaas voor hem kon zijn gebrekkige ervaring nog wel eens een grote hindernis zijn.

Het is jammer dat we geen Nederlander meer in de Formule 1 hebben, maar aan de andere kant heeft Albers nooit een rol van betekenis kunnen spelen en zal Spyker ook de rest van het jaar achter de rest van de teams aan blijven rijden. Wie Nederlands succes wil zien, kan zich beter tot de Champ Cars richten, waar Robert Doornbos veel succes oogst. Laten we hopen voor Christijan Albers dat hij zijn plek vindt in een tak van de racesport waar hij wel een beetje mee overweg kan, want eerlijk is eerlijk: voor de Formule 1 lijkt hij niet weggelegd.

UPDATE 11:45: Het is officieel: Albers ligt er uit! Persbericht staat hieronder.

UPDATE 21:00: m,eer info plus filmpjes hier.

Spyker F1 Ltd. announces that, due to commercial difficulties, Christijan Albers will no longer race for the Etihad Aldar Spyker Formula One Team in the 2007 FIA Formula One World Championship.

The decision was taken as a result of one of Albers’ main personal sponsors continuing to stay in default.

Team principal Colin Kolles stated: ‘This has been a very difficult decision. Christijan has started to find some form in the car, but the team’s ambitious development programme has been seriously compromised by non-payment by one of his sponsors and we are faced with no other option.’

Director of Formula 1 Michiel Mol added: ‘The decision to replace Christijan is one of the hardest I have had to take since becoming involved in the team. By terminating the contract with Christijan and the subsequent entering into a new contract it enables Spyker F1 Ltd. to safeguard its strong financial footing needed to fulfil its technical and commercial goals. We do not expect this will have any adverse effect on Spyker F1’s financial result this year. We would also like to stress this decision has nothing to do with Christijan’s recent performances – we still have faith in his contribution as a driver – but the long-term future of the team is of paramount importance. We would like to thank Christijan for his input and wish him every success in the future.’

An announcement on Albers´ replacement and the financial conditions will be made in due course.

Ook interessant!

  • Christijan Albers dreigt Bugatti aan te klagen
    Christijan Albers dreigt Bugatti aan te klagen
  • Video: Camry doet Christijan Albers na
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt
  • Victor Muller vindt geld voor Spyker, maar nog niet genoeg

Nieuwste artikelen

  • Deze Porsche op Marktplaats is in vier jaar zestig procent afgeschreven
  • Lijst F1 coureurs 2025: wie vonden wij na Verstappen de beste?
  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
FacebookTweetPinLinkedIn

Christijan Albers, Formule 1, Spyker

Vorig bericht: « Grote Drie verliezen verkopen in de VS
Volgend bericht: Interesse in Jaguar en Land Rover beperkt »

Lees Interacties

Reacties

  1. Fej zegt

    10 juli 2007 om 10:13

    Ze kunnen hem nog altijd gebruiken als crash test dummy!

    Login om te reageren
  2. Vinox zegt

    10 juli 2007 om 10:17

    Jammer, jammer… Dit doet volgens mij ook allemaal geen goed aan heel de spykersoap.

    Das toch wel raar dat men NU ineens een probleem gaat maken van die sponsors na het brandstofslanggevalletje. Aan de andere kant is het misschien beter voor Albers zo.

    Login om te reageren
  3. Lotus7 zegt

    10 juli 2007 om 10:23

    Ah, Van den Nieuwenhuyzen, dat verklaart een boel.

    Login om te reageren
  4. Lotus7 zegt

    10 juli 2007 om 10:25

    Van F1-live: “suggestions that Giedo van der Garde is also a possibility for the seat are wide of the mark because the Dutchman has failed to secure a Super License for 2007.”

    Niet alleen gebrekkige ervaring dus.

    Login om te reageren
  5. Murrrphy zegt

    10 juli 2007 om 10:28

    Money makes the worl go round….blijkt maar weer eens.

    Login om te reageren
  6. David USA zegt

    10 juli 2007 om 10:29

    Heb hier maar een woord voor: EINDELIJK!!!!

    Login om te reageren
  7. Lexus LS zegt

    10 juli 2007 om 10:30

    Jammer, wat spektakel minder op tv… :P

    Nee, eigenlijk is het gewoon beter zo. Hij gaf de Nederlanders ook niet echt een goede naam zo.

    Login om te reageren
  8. smoke zegt

    10 juli 2007 om 10:32

    @Lotus7

    Hij heeft al wel gereden in de Spyker, gaat als het goed is woensdag op Spa-Francorchamps ook weer testen en zou zijn Superlicentie in theorie nog kunnen halen dit jaar. Bovendien heeft hij wel Marcel Boekhoorn achter zich staan, en kapitaal is van enorm belang in de Formule 1-wereld.

    Aan de andere kant: de ervaring hè…. Ik verwacht dat ze van der Garde nog even in de luwte zullen houden en hem wellicht volgend jaar naar voren schuiven, als er vertrouwen is in zijn capaciteiten.

    Login om te reageren
  9. smokin zegt

    10 juli 2007 om 10:32

    “Gebrekkige ervaring” of “Gebrek aan ervaring”?

    Heeft ie er te weinig van of is er iets mis mee?

    Login om te reageren
  10. 666 zegt

    10 juli 2007 om 10:36

    deels wel jammer, uiteindelijk denk ik dat hij gewoon te duur was en Spycker hem niet meer als coureur kon onderhouden. Die F1 piloten worden niet alleen betaald door hun eigen sponsors, maar ook door het team.
    Spycker komt al maanden met slechte publiciteit in het nieuws, nu uiteraard weer.
    Een Nederlands merk hoort een Nederlandse coureur te hebben. toch nu ze nog niet zo gekend zijn bij het grote publiek. Als ze de status zouden hebben van Ferrari, dan kan je andere nationaliteiten in loondienst nemen.

    Van Albers, kan je wel zeggen dat hij niet zo goed was, maar ik geloof niet dat een F1-piloot tussen de soep en de patatten gekozen wordt. Die mannen worden wel goed gescreend. Iedereen zal op deze site wel weer zeggen dat hij niet kan rijden, maar ik denk niet dat er hier ook maar 1 autoblogger zal kunnen tippen aan Albers zijn rijkunsten.

    Voila, ik heb hem bestoefd en het is dan nog een Nederlander. Dat doe ik zéér zelden, Nederlanders bestoefen.

    Hopelijk voor hem krijgt hij binnenkort een zitje bij een beter team.

    Login om te reageren
  11. sven zegt

    10 juli 2007 om 10:37

    meteen ook Spycker uit de F1 kegelen ….

    Login om te reageren
  12. Alfabruur zegt

    10 juli 2007 om 10:37

    Misschien wel gebrek aan gebrekkig ervaring!!!!

    Je moet ook gas geven SWA (lbers)!!!!!

    Login om te reageren
  13. robbie zegt

    10 juli 2007 om 10:39

    Als ik het goed begrijp is Spyker op zoek naar een coureur met geld en ervaring. Guido heeft wel (veel) geld maar geen ervaring. Namen die veel genoemd worden:
    Narain Karthikeyan
    Christian Klien
    Nelsinho Piquet
    Markus Winkelhock
    Marc Gene

    Login om te reageren
  14. bramwillemse zegt

    10 juli 2007 om 10:43

    ik vind het jammer, maar ik ben benieuwd wie er voor in de plaats komt. Spyker kan wel een goeie gebruiken..

    Login om te reageren
  15. robbie zegt

    10 juli 2007 om 10:43

    ‘Spyker zet Albers op non-actief’
    AMSTERDAM (FD.nl/Betten) – Chistijan Albers is door Spyker op non-actief gesteld. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag. Een woordvoerder van de renstal wilde het bericht tegenover Betten niet bevestigen.

    ‘We komen met een persbericht, tot dan toe geef ik geen commentaar’, aldus de zegsman. Volgens De Telegraaf heeft Spyker F1-directeur Michiel Mol het op non actief stellen wel bevestigd. ‘Het is er spijtig, maar puur een zakelijke beslissing’, zo citeert de krant Mol.

    (c) Het Financieele Dagblad in samenwerking met Betten Beursmedia News (contact: [email protected]/ 020-5928456)

    Er volgt vandaag dus nog een persbericht van Spyker F1!

    Login om te reageren
  16. Azet zegt

    10 juli 2007 om 10:44

    Een juist besluit, veel woorden en weinig presteren. Altijd een negatieve mening over de prestaties van de Spijker terwijl hij er juist voor moet zorgen dat deze beter worden. Is hij niet in geslaagd, dus moet je plaats maken.

    Login om te reageren
  17. damster zegt

    10 juli 2007 om 10:47

    Holland zit nog steeds vol Azijnpissers! Het is werkelijk ongelooflijk…waar zijn de dagen van opportunisten als Piet Heyn gebleven….

    Dit is gewoon een persoonlijk drama voor CA die alles in het werk heeft gesteld om succesvol te worden in de F1. Beetje respect graag!

    En ‘nee’, ik ben geen fan van CA.

    Login om te reageren
  18. sacha zegt

    10 juli 2007 om 10:53

    @damster: “…waar zijn de dagen van opportunisten als Piet Heyn gebleven…”

    Ik vind die hele Spyker club anders behoorlijk opportunistisch hoor.

    Login om te reageren
  19. Antoon zegt

    10 juli 2007 om 11:00

    Lijkt me lol als Paul Stoddart ze beide ( Doornbos en Albers ) in de Champ Car series laat racen. Hij kent ze allebei en ze waren redelijk aan elkaar gewaagd in de F1. En Doornbos komt niet aan de bak in de F1 maar leid ( of leidde ) het kampioenschap daar. En misschien kan Albers wel terug naar de DTM, dat kon Albers zeker niet onverdienstelijk. Een Nederlander terug in de DTM zou Zandvoort ook goed doen.
    In Formule 1 heb je niks te zoeken tenzij je een supertalent bent met een enorme sponsor achter je. Bovendien is in Champ Car het materiaal veel gelijkwaardiger als in de F1. Het kan toch niet zo zijn dat we iedere week alleen maar naar een duel tussen Ferrari en McLaren zitten te kijken, zo gaaaaaaaaaaaaaaap! De rest hoeft eigelijk niet te komen. Misschien BMW…….

    Login om te reageren
  20. damster zegt

    10 juli 2007 om 11:02

    Spyker wel ja…helemaal eens…..het slaat op de mensen achter de zure reacties hierboven…sorry onduidelijk van me….

    Login om te reageren
  21. Jeroen zegt

    10 juli 2007 om 11:04

    Hij moet gewoon weer DTM gaan rijden

    Login om te reageren
  22. Rick dos zegt

    10 juli 2007 om 11:04

    Ik kan er geen traan om laten in ieder geval.

    En de nationaliteit van zijn vervanger interesseert me nog minder. Wat ik veel belangrijker vind, is dat het een coureur is die Spyker ook vooruit kan helpen. Het is toch al mooi dat we een Nederlands team in de F1 hebben? En wil je als team groeien dan moet je investeren. Marketing gimmicks zoals een Nederlandse F1 coureur in je team of Verstappen laten testen of Paris Hilton laten opdraven is leuk voor een korte termijn visie. Geef dat geld dat je daaraan verbrandt dan liever uit aan meer testdagen en tests over het algemeen. En als de basis dan goed is dan kun je weer gaan nadenken over Nederlandse coureurs in je team of stomiteiten zoals PH laten opdraven.

    Ik weet ook niet of Collin Kolles en Mike Gascoigne zo goed zijn voor het team. Oké, het zijn namen in de F1 maar tot nu toe heb ik ze niet echt veel zien presteren. Wellicht ook weer aangetrokken op naam alleen?

    Prioriteiten stellen mensen! Je focussen on the job at hand en niet op bijzaken.

    Login om te reageren
  23. wapz zegt

    10 juli 2007 om 11:14

    Klien waarschijnlijk!

    Login om te reageren
  24. -Joske- zegt

    10 juli 2007 om 11:16

    Ik zie het gebeuren dat Jos Verstappen voor Spyker gaat rijden. Hij ging iig een keer met Spyker praten of het mogelijk was!

    Ik ben benieuwd.

    Login om te reageren
  25. STEEFGTI zegt

    10 juli 2007 om 11:18

    mmmh, RaRa, welke 3de rangs chauffeur zou nu komen???

    Login om te reageren
  26. Vincent zegt

    10 juli 2007 om 11:32

    Vind het erg jammer voor albers, hij heeft altijd zijn best gedaan om te presteren in de formule 1 en dat hij kan racen heeft hij al bewezen in de DTM.

    Dit jaar was echter één grote teleurstelling tot nu toe, met frankrijk als dramatisch dieptepunt. Hij was constant de langzamere van de twee, en voor sutil was de hele auto nieuw, en niet alleen de banden.
    toch vind ik het jammer dat iedereen hem in eens afvalt en zegt dat hij nooit een fan is geweest, toen hij het goed deed in de DTM stond iedereen te juigen, maar dat zal de Nederlandse mentaliteit wel zijn, juigen als het goed gaat en iemand genadeloos afstraffen als het iets beter gaat.

    Die jongen kan ook gewoon een dipje hebben, de hele tijd in een langzame auto achteraan rijden is weinig motiverend denk ik.

    En over het uitblijven van het sponsorgeld wil ik even zeggen dat het weinig verassend is als je in zee gaat met Joep van den Nieuwenhuyzen.

    Login om te reageren
  27. Michael zegt

    10 juli 2007 om 11:33

    lol, iemand nog de advertentie in het AD gezien vandaag ;)

    Login om te reageren
  28. Kleine Techno zegt

    10 juli 2007 om 11:35

    Hebben we in Nederland een geschikte (beschikbare) coureur die onze Christijan waardig kan opvolgen? Doornbos misschien, maar als hij wijs is never bij Spyker gaan konkelen… Guido van de Garde, beste vent alleen zet ons waarschijnlijk ook voor lul…

    Login om te reageren
  29. Stoere Sjoerd zegt

    10 juli 2007 om 11:43

    Goed dat ie weg is, jammer voor hem. Het is spijtig maar hij bakte er geen drol van. Op die manier maakte hij het Nederlandse volk niet echt trots op het feit dat er een Nederlander in de F1 zat. Ik hoop dat Spyker een beetje verstand gebruikt en zorgt voor de betrouwbare (goed gesponsorde) rijder.

    Login om te reageren
  30. David USA zegt

    10 juli 2007 om 11:50

    Ik hoop niet dat Jas Verstoppen in een Spyker gezet word, dat is net zo’n drama als Chrisjaan ‘meksimum ettek’ Kwalbers. En hoop voor Doornbos ook niet dat ie erin gezet word, want hij is daar veel te goed voor!!! En Guido vd Garde moet eerst nog maar eens zn superlicentie halen.

    Login om te reageren
  31. smoke zegt

    10 juli 2007 om 11:50

    Update: Spyker heeft zojuist een persbericht de deur uitgedaan waarin bevestigd wordt dat Christijan in Silverstone zijn laatste race heeft gereden.

    Login om te reageren
  32. Steve11NL zegt

    10 juli 2007 om 11:54

    Och als ze echt niemand vinden wil ik het wel proberen maar het lijkt erop dat ze voor de komende races voorzien zijn;

    Het is over en uit voor Christijan Albers bij Spyker. Onze landgenoot wordt tijdens de Grand Prix van Europa vervangen door Christian Klien. Dat heeft Spyker-baas Michiel Mol bevestigd.
    Geld
    Oorzaak van de breuk is de betalingsachterstand van de Christijan Albers BV. In deze BV zitten sponsoren die het stoeltje van Albers bij Spyker financierden. Een van die sponsoren, Joep van den Nieuwenhuijzen, blijkt niet te hebben voldaan aan zijn verplichtingen. De andere geldschieters wilden vervolgens dit financiele gat niet aanvullen.

    Klien
    Spyker besloot daarop Albers te vervangen door Klien. De testrijder bij Honda zal echter niet het seizoen afmaken bij Spyker. De Oostenrijker zal slechts twee of drie races rijden.

    Coureur
    Welke coureur dan het seizoen afmaakt, is niet bekend. Er wordt gespeculeerd dat een niet-Nederlandse coureur met geen enkele ervaring in de Formule 1 het stoeltje zal overnemen. De namen van Sebastien Bourdais en Vitaly Petrov worden genoemd. Petrov rijdt in de GP2 voor het team van Adrian Campos, de voormalige manager van Fernando Alonso. En drievoudig Champ Car-kampioen Bourdais heeft geen geheim gemaakt van zijn wens om ooit in de Formule 1 te rijden.

    bron: http://www.rtlgrandprix.nl

    Login om te reageren
  33. Forza! zegt

    10 juli 2007 om 11:57

    Mijn mening: ik ben blij dat die arrogante kl**tzak eruit is!
    Tis altijd de schuld van iemand anders als meneer weer eens laatste is,
    nooit eens een keer zelf de verantwoordelijkheid nemen (behalve de pitstop van
    Magny Cours uiteraard) en t verbaast me dat ie nog in de auto past met zo’n groot ego. Kortom, geen gemis voor de F1, hij heeft t geprobeerd (?) maar het mocht (thank god) niet baten!

    Login om te reageren
  34. RubenBaeten zegt

    10 juli 2007 om 12:05

    Bourdais?!?? Goede timing.

    Login om te reageren
  35. sem zegt

    10 juli 2007 om 12:06

    ik vind het jammer voor CA want by hem heeft serieus ALLES in zijn leven om de F1 gedraaid. maar mischien is het maa rbeter dat hij we is, hij presteerde niet echt veel bij spyker en volgens mij zat hij al niet lekker in ’t team.
    maar goed, nu maar kijken wat voorn coueur er aan zit te komen…*zucht*

    Login om te reageren
  36. frederic zegt

    10 juli 2007 om 12:16

    Egt klasse voor dit team, Ze zien nu eindelijk dat alberts niks kan betekenen voor dat team. En nu hij eruit ligt zal een ander iemand de kans krijgen ervaren ofniet mischien kan hij wel wat betekenen.En dit alles maak ook 1 ding de eerste goede keus van spyker. want alberts is een kl**tzak daar heeft forza! gelijk in. Ik kijk al uit naar de bekentmaking van de nieuwe coreur. Zou het wel leuk vinden als Boudais het zitje zou overnemen. Maar aan de andere kant ook jammer want tis een nederlands team hoort opseminst 1 hollander in.
    Frederic!

    Login om te reageren
  37. mart(w)in zegt

    10 juli 2007 om 12:17

    kan ie lekker op de bank zitten kijken 19aug hoe zijn auto de sporen krijgt in rotterdam..bestuurt door iemand anders

    Login om te reageren
  38. Golfke zegt

    10 juli 2007 om 12:18

    Heel het verhaal Spyker F1 en Spyker Cars Zeewolde kan nooit goed gaan.
    Ik zie ze over een jaar gewoon helemaal failliet gaan.
    Jammer voor Albers, misschien dat hij ooit nog kansen krijgt om terug te komen in de F1 en dan kan bewijzen dat hij meer in z’n mars heeft…

    Login om te reageren
  39. Michiel_vd_Brink zegt

    10 juli 2007 om 12:18

    Ik zie een patroon sinds de oprichting van het merk.

    Login om te reageren
  40. Joost zegt

    10 juli 2007 om 12:20

    Ik vind dat meneer mol van spijker gewoon lef moet tonen. En het niet op de financiele aspecten moet gooien. Onrust heerst er al lang. Al stop je micheal schumacher in die auto rijden doet die auto toch niet. Niet dat ik een super fan ben van CA. Maar ik hoorde regelmatig voorbij komen dat hij er heel wat meer uurtjes in stak dan sutil om die auto te verbeteren. Kortom spyker kan zich beter terug trekken uit de F1. Want zo “nederlands” is het ook niet meer met straks een duitser en een oostenrijker in die ” bolides”

    Login om te reageren
  41. yo! zegt

    10 juli 2007 om 12:23

    Als ik al deze reacties zie word ik erg treurig. Of je nu fan bent of niet van iemand, het blijkt maar weer wat voor ontzettend vervelende mentaliteit wij hebben als Nederlanders (uitzonderingen daargelaten). Ik bedoel maar, is Albers geen goede coureur? Denken jullie dat echt? Dat hij niet kan racen? Dat hij er niet voor leeft? Het bleek dat zijn rijstijl niet passend was voor de auto. Albers is meer van het ‘gooi-en-smijt werk’. Dat is zeker waar, en dat zal ook wel deels door het DTM komen. Het team wil echter dat hij “clean” rijdt ipv van volgas smijten met de auto.

    Kortom zijn rijstijl moest hij aanpassen, en dat heeft tijd nodig. Ik denk ook echt dat het steeds beter ging. En als de TC straks afgeschaft is, denk ik dat hij met zijn stijl een hoop tijd kan winnen tov andere coureurs.

    Jammer dat we hem (ik hoop slechts voorlopig) niet meer in actie zien in een F1-bolide. Dit neemt niet weg dat het me steekt dat wij als Nederlanders altijd zoveel kritiek hebben op onze landgenoten als het niet goed gaat. Hoe vaak wordt Verstappen niet geassocieerd met “de grindbak”? En nu weer het verhaal met Albers. En als Doornbos nog bij Spyker het gezeten was het ook het geval met Doornbos. En bijvoorbeeld Seedorf met het missen van penaltys, terwijl de beste man de succesvolste speler is van Nederland allertijden (sportief gezien).

    Wanneer een landgenoot roem haalt staan wij Nederlanders in de polonaise, wanneer het echter tegen zit wordt er een mes in de rug gestoken omdat we ons dan schamen voor “de vertegenwoordiging van Nederland”. Hoe vaak wordt er al niet aangehaald dat het ‘slecht is voor de vertegenwoordiging van Nederland’. Weet je wat slecht is voor de vertegenwoordiging van Nederland? Dat wij onze (sport)iconen slecht supporten in goede tijden, en hard laten vallen in slechte tijden. En het zijn niet de spelers die het imago van Nederland bepalen, maar de landgenoten en supporters van de spelers. En wat dat betreft hebben jullie allen gelijk: het staat slecht gesteld met ons imago.

    Login om te reageren
  42. Racer X zegt

    10 juli 2007 om 12:25

    Zonde dat Albers de verwachtingen niet waar kon maken. Uithuilen en overnieuw beginnen.

    Bourdais moet ook een end oprotten, over arrogante klootzak gesproken zeg…
    Geen Fransoos in een Nederlands team!

    Login om te reageren
  43. Mr Type-R zegt

    10 juli 2007 om 12:29

    vind het altijd wel jammer…maarja……..misschien de kermis in Tilburg wat voor hem…….bij de botsautoos?hehe

    Login om te reageren
  44. Antoon zegt

    10 juli 2007 om 12:34

    CA had gewoon bij Mercedes DTM moeten blijven rijden. Als hij echt het supertalent was geweest was hij nu kampioen DTM geweest en had hij in de McLaren Mercedes F1 auto gereden of getest. De stap naar de Formule 1 was gewoon te vroeg. Te geforceerd.

    En ik ben het met Joost eens dat de Spyker F1 gewoon een barrel is. Bovendien moet de auto bij de rijstijl van de rijder passen. Jos Verstappen was regelmatig sneller met karten als Dhr M Schumacher, maar de Benneton was een ander verhaal. Jos kon niet met het onderstuurkarakter wat in deze auto zat omgaan en Schumacher wel aangezien ze een compleet andere rijstijl hebben.

    Login om te reageren
  45. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 12:34

    nou nou mensen wees eerlijk ALBERTS BETEKENT NIKS VOOR SPYKER. En jullie met je DTM rot tog lkkr op hij rijd nu in de f-1 en niet dtm noujaa reed:). ik ben blij dat hij weg is. En gebrek aan ervaring zal die denk ik nii hebben hij is gewoon niet iemand die een f-1 wagentje naar de overwinning kan rijden wat ook niet hoeft maar opseminst top 10 dat red die niet eens suttil krijgt nog de tijd om zich tebewijsen. en dit alles zou egt niet om alleen geld gaan. op hoop dat hij terug gaat naar dtm ook voor zichzelf nu zeikt iedereen hem alleen maar af en als hij dtm gaat rijden krijgt hij weer veel fans….en bovendien wat verwachten jullie nou? een heel nieuw team die gelijk iedereen eruit boekt?? nee denk het niet het team moet zich ontwikkelen ik ben er zeker van dat het in de gp2008 beter gaat ……….honda 4 life!

    Login om te reageren
  46. bosroamer zegt

    10 juli 2007 om 12:36

    Mmm, als het Klien wordt dan kunnen we de opmerking van Lauda dat Albers zijn licentie moet inleveren ook ineens beter begrijpen is het niet?

    Zoals al vaker gezegd; F1 is 10 % racen en 90 % politiek

    Login om te reageren
  47. robbie zegt

    10 juli 2007 om 12:42

    Vanmiddag volgt er nog een persconferentie van Albers, live te zien op RTL7!

    Login om te reageren
  48. classic red zegt

    10 juli 2007 om 12:45

    @666

    Het mag dan zo zijn dat Albers beter rijdt dan de mensen op deze site, maar in de Formule 1 heb je daar weinig aan. Dan moet je beter rijden dan de Hamiltons en Raikkonens. Het feit dat Albers voor Spyker rijdt, heeft toch meer met de belofte van veel sponsorgeld te maken dan met talent. En als dat sponsorgeld dan niet komt………………….. dan is het sprookje voorbij.

    Login om te reageren
  49. Racer X zegt

    10 juli 2007 om 12:45

    @ Robbie

    Hoelaat?

    Login om te reageren
  50. Joske zegt

    10 juli 2007 om 12:52

    Laat Boekhoorn zijn geld ergens anders instoppen, hij heeft al zijn eigen pitspoes…

    Login om te reageren
  51. robbie zegt

    10 juli 2007 om 12:55

    Om 5 uur rechtstreeks op RTL7!
    Ik las ook al ergens dat Albers Spyker wil aanklagen omdat hij volgens hem niet aan de kant gezet kan worden…

    Login om te reageren
  52. H.J. Vaesen zegt

    10 juli 2007 om 12:59

    @ Classic Red

    Beetje dom wat je zegt, want Triple-6 heeft wel gelijk. Albers heeft trouwens gepresteerd in de DTM, maar dat vergeet je voor het gemak.

    Als je in een slechtere auto twee seconden achter de snelste rijdt, doe je het prima. Neem dat maar van mij aan.

    Login om te reageren
  53. DeAutogids.nl zegt

    10 juli 2007 om 13:02

    Ik meende dat men zei dat Albers betaald werd. Ergens klopt er dan iets niet. “Geld is niet belangrijk, we gaan voor talent” werd er voor het seizoen geroepen… en nu is t geld wel belangrijk, terwijl Albers een compliment kreeg van Gascoyne over de race in Engeland. Nou ja, het zal me een worst zijn. Doornbos komt niet achter het stuur, Giedo ook niet, zal wel Klien worden…

    Login om te reageren
  54. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 13:03

    @robbie
    dat had ik inderdaad ok gelezen, maar zo ver zalhet denk ik niet komen.

    ik ga om 5 uur kijken en mensen laat dat dtm we hebben het nu over de f-1.

    Login om te reageren
  55. RA999 zegt

    10 juli 2007 om 13:06

    volgens mij wordt die persconferentie alleen op rtlgp.nl uitgezonden, dus niet op rtl7

    Login om te reageren
  56. Conundrum zegt

    10 juli 2007 om 13:12

    @ Honda ventje

    Op zijn minst top 10 rijden? Haha met de Huidige spyker. Doe niet zo vreselijk dom zeg.

    Login om te reageren
  57. Gerrit Zalm zegt

    10 juli 2007 om 13:14

    @damster

    Wat een gelul over azijnpissers. Sinds wanneer mag je geen kritiek meer hebben. Opportunisme is iets anders als blind opportunisme. Er Nederlandse zeevaarders bijhalen slaat al helemaal nergens op want dat is appels met peren vergelijken. De zeevaarders gingen naar onbekende gebieden (en dan kan je opportunisme, en misschien zelfs blind opportunisme goed gebruiken) terwijl dat met F1 toch wat anders ligt. F1 is geen onbekend gebeid en men weet wat men kan verwachten. Enige realiteitszin is dan een welkome eigenschap.

    De opmerking dat de bloggers hier ook niet veel klaar zouden spelen in de F1 is totaal niet relevant (Wat dacht je van een cursus Logica? Argumentatie Leer?). Sinds wanneer moet je hetzelfde doen of kunnen om kritiek te mogen leveren. Onzin. Het is waarschijnlijk wel zo dat de kwaliteit van de kritiek verbetert wanneer de criticus over ervaring beschikt, maar dat neemt niet weg dat ook een onervaren iemand kritiek mag leveren zolang deze maar GOED GEFUNDEERD is.

    Laten we eerlijk wezen, Albers en Spyker waren geen goede combinatie. Albers heeft tot nu toe bijzonder weinig laten zien. Zowel op de baan als daarbuiten. Imago speelt een belangrijke rol in de F1 en als je dan leest hoe de meeste mensen over Albers denken dan is dat niet best. Dan kan je het hebben over azijnpissers, maar ook die kunnen positief zijn. Het is aan de coureur om de harten te winnen. En al helemaal als je voor een matig team rijdt, is het verstandig om dat te compenseren door een positief imago. Slaag je daar niet in dan heb je niks. Geen prestaties en geen credits. Waarvoor mag je daar geen kritiek op leveren?
    Wie weet zien we hem wel weer terug, maar dan zal hij wel een goede sponser moeten vinden of zich omhoog werken bij een goed team. Of misschien wel in een andere race klasse. We shall see.

    Login om te reageren
  58. Henk zegt

    10 juli 2007 om 13:14

    volgend jaar team spyker:

    1: Robert Doornbos
    2: Giedo vd Garde

    Testrijder: Jos Verstappen

    wie mee eens ??????????

    Login om te reageren
  59. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 13:14

    @Conundrum
    okeeej mischien is dat wel nii mogelijk maar die vent…. presteerde ook niks bij vorige team en met die wagens kon het. albers kan het nii lkkr oprotten naar de dtm daar hoor ie op ze plaats….en blij dat spyker hem nu op ze nmmr zet waar die hoort en niet in het zitje van de f-1:)

    Login om te reageren
  60. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 13:16

    @henk
    nee niet mee eens het zou wel zo’n domme zet zijn van doornbos om van champcar naar f-1 terug tekomen. Champcar boekt hij zoveel succes dat ik zelfs doornbos niet terug zie komen. en van garde denk et ook niet denk dan eerder klien. maar das mijn mening he

    Login om te reageren
  61. Racer X zegt

    10 juli 2007 om 13:22

    @Henk

    Ik niet, ik zie Doornbos niet bij Spyker rijden.

    vd Garde in combinatie met Verstappen en een andere testrijder lijkt me beter. Doornbos zal eerder bij een team uit de middenmoot (of hoger) instappen na een succesvolle Champcar periode, lijkt me.

    Login om te reageren
  62. autospotter zegt

    10 juli 2007 om 13:46

    Fej we kunnen jou ook als test dummy gebruiken.
    is tog nii oke als je zo over iemand praat:@:@.
    christiaan is gewoon oke jah.

    Login om te reageren
  63. robbie zegt

    10 juli 2007 om 13:47

    @RA999, de persconferentie is LIVE te zien op RTL Z oftewel RTL7.

    Als je om 5 uur niet in de buurt bent van een TV dan kan je HIER de livestream vinden.

    Login om te reageren
  64. de sjonnies zegt

    10 juli 2007 om 13:49

    @ Gerrit Zalm – inderdaad, Albers heeft zijn rol als underdog niet kunnen uitbuiten en misschien dat er daarom juist weinig sympathie voor hem is/was

    Login om te reageren
  65. Troyk zegt

    10 juli 2007 om 13:56

    @honda ventje

    Ga eerst eens je basischool afmaken.

    Ontopic: Albers – Smalbers.
    – went for it
    – tried it
    – tried it again
    – fucked up
    – finito

    Duidelijk toch? Ik snap alle commotie totaal niet? Albers is niet de 1ste coureur die het niet heeft gered in de F1 , dat wil nog niet zeggen dat we er met z’n allen zo’n spektakel van moeten maken.

    Login om te reageren
  66. SQB zegt

    10 juli 2007 om 14:07

    Zoals ik ergens anders las (ik wou dat ik het zelf had verzonnen):

    “Tanken en wegrijden zonder te betalen, dat vinden de sponsors niet leuk.”

    Login om te reageren
  67. Arjan zegt

    10 juli 2007 om 14:27

    Jammer maar helaas voor Albers.. heb de afgelopen tijd me toch groen en geel geergerd aan hem.. maar om dit nieuws nu te horen vind ik het toch ook wel weer sneu. Hopelijk kan Albers weer in de DTM aan de slag met toerwagens.. een klasse die (denk ik) beter bij hem past.. het betere gooi en smijt werk :)

    Ik heb werkelijk geen idee wie we mogen verwachten i.p.v. Albers… Klien vind ik zelf als coureur echt niks aan.. maar goed.. we zullen zien! Ik hoop een coureur met ervaring bij een topteam..

    Login om te reageren
  68. damster zegt

    10 juli 2007 om 14:37

    @ Gerrit Zalm

    Azijnpissen is niet – ik herhaal niet – hetzelfde als kritiek leveren.

    En jij beveelt mij een cursus “Verbeter je xxx” aan, terwijl je zelf niet goed kunt lezen? Humor heb je gelukkig.

    Login om te reageren
  69. Jerry zegt

    10 juli 2007 om 14:40

    Misschien moeten ze Michael Schumacher ‘ns bellen….hij wil genieten van rustig pensioen en bij Spyker weten ze wel wat rustig is, vooral rustig rijden…!! Ben blij dat die negatieve kwijlebal het veld geruimd heeft, nu de rest van de “wannabe-club” nog…

    Login om te reageren
  70. Thijs zegt

    10 juli 2007 om 14:59

    Triest… Jammerlijke reacties hier..

    geloof net als Antoon dat chris in de DTM had moeten blijven en daar flink succes had kunnen behalen.
    maar hij heeft t iig geprobeerd, nu wel balen dat na turkije de spyker als een tierelier gaat en albers naast de pot pist :-)

    Login om te reageren
  71. Pomoek zegt

    10 juli 2007 om 14:59

    Uiteraard mag je kritiek op CA hebben. Hij is een over het paard getilt knulletje met onnodige arogantie die ook nog een beperkte inteligentie uitstraalde. Maar daarom is ie niet ontslagen. Ik durf wel de stelling aan dat zijn matige prestaties op het moment en zijn zakelijke strubbelingen niet los van elkaar kunnen worden gezien. Ik denk dat het voor Nederlandse coureurs per defintitie lastig is om in de F1 te racen. CA heeft het nog best aardig gedaan. Jammer dat hij weg is? Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit…

    Login om te reageren
  72. Gerrit Zalm zegt

    10 juli 2007 om 15:07

    Waar denk je dat het azijnpissen, zoals jij het noemt, op deze site uit voort vloeit? Heb jij je ogen wel open gehad de afgelopen tijd of ben je voor het eerst op deze site?
    Met je reactie heb je nog steeds niet kunnen aantonen waarom mensen zich opportunistisch moeten opstellen zoals in de dagen van Piet Heyn.

    Overigens sloeg die cursus logica in mijn eerdere stukje niet op jou, maar op 666, maar dat is mijn fout want ik had de persoon moeten vermelden die deze uitspraak heeft gedaan om het geheel te verduidelijken. Het ging om het volgende totaal niet relevante stukje:

    @ 666
    Iedereen zal op deze site wel weer zeggen dat hij niet kan rijden, maar ik denk niet dat er hier ook maar 1 autoblogger zal kunnen tippen aan Albers zijn rijkunsten

    Ik zou graag nog steeds willen weten waarvoor mensen opportunistisch moeten zijn m.b.t. Spyker en Albers en wanneer iemand een azijnpisser is.

    Login om te reageren
  73. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 15:11

    @Gerrit zalm

    Dat slaat nergens op. Wij rijden niet in de f-1 hij nu ook niet meer wat doet het er toe of wij kunnen tippen aan zijn rij kunsten vrij weinig;)

    Login om te reageren
  74. Sjefke zegt

    10 juli 2007 om 15:16

    Voor de mensen die zijn prestatie in de DTM prijzen, hij had de snelste auto (zeker 1 van de snelste) en is nooit kampioen geworden?
    Nee laat iemand anders het maar proberen en als die ook steeds trager als Sutil is is Sutil misschien wel een hele goede….

    Login om te reageren
  75. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 15:17

    @sjefke
    suttil kan het wel alleen hij moet ze draai vinden en de autos moetten beter worden. Geef hem de tijd en het zal wel lukken:)

    Login om te reageren
  76. Gerrit Zalm zegt

    10 juli 2007 om 15:20

    @Honda ventje

    Dat is wat ik zeg. Dat die uitspraak van 666 totaal niet relevant is.

    Login om te reageren
  77. Gerrit Zalm zegt

    10 juli 2007 om 15:33

    @ Pomoeke

    Alle redenen van zijn ontslag zullen we niet snel te weten komen. Niemand wil met modder gooien en de scheiding zo netjes mogelijk laten verlopen en dat is logisch want we praten wel over carrieres. Maar ik speculeer er op dat er vele factoren hebben bijgedragen. Het mag dudielijk zijn dat het financiele aspect de boventoon heeft gevoerd (we hebben het hier immers over F1), maar aangezien mechandise belangrijk is voor Spyker durf ik de stelling wel aan dat zijn prestaties en vooral zijn imago hem niet langer dan tot het einde van het jaar bij Spyker hadden gehouden. Bijvoorbeeld de schuld continu bij het team leggen is niet slim. Iedereen weet dat Spyker geen competitieve wagen heeft. Probeer er dan toch een positieve spin aan te geven. Je moet je eigen nest niet bevuilen.

    Login om te reageren
  78. damster zegt

    10 juli 2007 om 15:36

    @ Gerrit Zalm

    Oh, zeg dat dan! Het valt mij, op deze site, op dat indien een NL-er zijn nek uitsteekt en niet 1-2-3 succesvol is, er rijen mannekes klaar staan om vanachter een PC scherm iemand figuurlijk het graf in te wensen. Dit is voor mij een feit.

    In een amateuristische poging van mij de stemming over een NL-se autosporter te keren, vergelijk ik de negatieve houding met azijnpissen en het vaak overmoedige, maar in ieder geval creatieve proberen van CA met opportunisme. Er bestaan in mijn wereld ook respectabele verliezers moet je weten!

    Ik ben op zoek naar mannekes die vanaf de zijlijn of vanaf de wal zo je wilt, hun commentaar baseren op het totale plaatje. En niet slechts op (nog niet eens) mediocre presteren van CA. Mannekes die zich ook baseren op de koers van Spyker NV, maar niet alleen. Snap je?

    Login om te reageren
  79. Troyk zegt

    10 juli 2007 om 15:41

    Piet Heyn, Albert Heijn, Christian Albers, Jeff Albers, Goeie Tijden Slechte tijden, Kut-ronde-tijden en zo komen we weer terug bij Spyker.

    En die hele kudt-Piet-Heijn met z’n brakke zilvervloot kan me ook gestolen worden! Welke strontlul begon daar eigenlijk mee? Die vergelijking was waarschijnlijk net zo relevant/interessant als ’t feit dat ik net een neushaar heb uitgetrokken.

    Ontopic: Laten we in godesnaam hopen op een stabiele, verantwoordelijke, maar vooral rijke vervanger, het zou nl. zo leuk zijn als Spyker een keer een race uitrijdt.

    Login om te reageren
  80. Joost zegt

    10 juli 2007 om 15:49

    Ik herinner me toevallig een moment uit de laatste gp. Trulli reed voor Albers, en toen zei olav mol, de grote vriend van velen, die jongens trappen het pedaal vol in hoor, net zo hard als diegene die voorraan rijden. Alleen zijn hen auto’s niet vooruit te branden. En ik kijk regelmatig champcar, en moet zeggen doornbos is een genot om naar te kijken. Ik hoop dat hij een stoeltje weet te bemachtigen bij red bull, of een team als bmw of williams. En wat Albers betreft….ik hoop voor hem dat hij nog ergens aan de bak komt.

    Login om te reageren
  81. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 15:50

    @joost

    niet dat dit er iets mee temaken heeft maar waar komt die champcar eigelijk op tv? ik zou het ook wel willen zien

    Login om te reageren
  82. Rick dos zegt

    10 juli 2007 om 15:53

    “Welke strontlul begon daar eigenlijk mee?”

    kijk eens aan, het Geenstijl volk is er ook……

    Ik hoop alleen dat we hier wèl een hoger niveau kunnen halen….

    Login om te reageren
  83. Troyk zegt

    10 juli 2007 om 16:12

    @Rick Dos
    Nou nou nou, per direct gaan classificeren en ’t in een hokje plaatsen van mensen als “Geenstijl volk” vind ik dan eerder ‘geenstijl’-style.
    Doe ’s niet..

    Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat we een hoger niveau moeten proberen te halen want ik trek die ‘reaguurders’ ook slecht en bid God elke dag op m’n blote knieën dat ze, van dit nog ongeschonden stukje Internet, afblijven.

    Login om te reageren
  84. Rick dos zegt

    10 juli 2007 om 16:24

    Mijn classificatie van “Geenstijl volk” komt eerder doordat je een woord als “strontlul” gebruikt en je nick linkt ook naar geenstijl. Ik duw dus niemand in een hokje als die persoon er zelf vrijwillig inwandeld.

    Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, maar laten we dan (om dit ongeschonden stukje internet leefbaar te houden) niet elkaar gaan zitten uitschelden.

    Login om te reageren
  85. yo! zegt

    10 juli 2007 om 16:45

    Ongelooflijk, wat een niveau hier. Teveel scholieren van het vmbo lijkt me als ik al deze stukjes lees.

    Kansloos.

    Login om te reageren
  86. Frank zegt

    10 juli 2007 om 16:47

    Nu kunnen we met zijn allen gaan aftellen voor Spyker F1. Net als Spyker. Niet dat ik het zo graag wil, wel omdat het onvermijdelijk is.

    Was een aardig avontuurtje met een hoop publiciteit. Er is veel over gezegd en geschreven, we houden en nog leuk wat sportgeschiedenis en eental heel exclusieve (minder dan 200?) sportauto’s aan over.

    Amen.

    Login om te reageren
  87. Stoere Sjoerd zegt

    10 juli 2007 om 16:57

    Ik vind het een beetje onzin dat er per se een Nederlander moet plaatsnemen. Bij Ferrari rijden toch ook geen Italiaanse coureurs?

    Login om te reageren
  88. robbie zegt

    10 juli 2007 om 17:08

    Ik was even bang dat hij in tranen uit zo barsten bij die persconferentie ;)

    Login om te reageren
  89. Troyk zegt

    10 juli 2007 om 17:08

    @Rick Dos

    Strontlul is naar mijn weten niet automatisch geassioceerd met Geenstijl, maar zoals je zelf al aangeeft is het niet wenselijk om hier te gaan zitten bekvechten want we zijn ’t klaarblijkelijk met elkaar eens :)

    Overigens link ik (volgens ’t onderstaande invulformulier) naar petrolhead.nl, dat terzijde, cookies?

    Login om te reageren
  90. Mercedes zegt

    10 juli 2007 om 17:08

    Robert Doornbos moet gewoon in de Formule 1!!

    Login om te reageren
  91. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 17:26

    hmmm hij wil nog verder gaan in de F-1 vraag me af bij welk team en welk team hem zou willen hebben denk geen een en het scheen dat er een schuld was tussen de 5en8 miljoen. Best veel dat kan hij zelf niet dokken Denk ik dus einde verhaal voor hem.

    Login om te reageren
  92. Joost zegt

    10 juli 2007 om 17:30

    @honda ventje,

    champ car is op sbs6 op zondag rond de klok van twaalf.
    Laatst had doornbos een formidabele inhaal manoevre.
    Ik begin die champ car steeds meer te waarderen. Alleen die bourdais moet eens weg. en ook niet naar de formule 1

    Login om te reageren
  93. Honda ventje zegt

    10 juli 2007 om 17:32

    @joost
    dankje, zal het zeker eens gaan kijken laatste tijd hoor ik er veel over schijnt leuk tezijn voor de autosport liefhebbers. Doornbos is idd een topper in de champcar (heb online filmpjes gezien enzo)

    Login om te reageren
  94. dimitri zegt

    10 juli 2007 om 17:35

    Ik was eerst wel fan van albers. Maar toen had ie nog niet zoveel praatjes. In de dtm deed ie het eigenlijk heel goed en was hij een stuk relaxster. De druk was gewoon te groot in de f1 en in een c-team presteren met zijn ambitie niveau dat is vragen om problemen. Denk ook niet dat het ‘m zelf veel goeds heeft gedaan. Z’n eigen frustraties hebben ‘m de das om gedaan. Maar misschien kan hij terug naar de dtm. Daar was hij volgens mij veel gelukkiger. Kijk maar naar Doornbos. Die doet ’t geweldig in de US. Veel meer lol en minder gezeik.

    Login om te reageren
  95. Gerrit Zalm zegt

    10 juli 2007 om 17:37

    Tja, Mr. van den Nieuwehuijzen, Joep. Die man heeft niet zo’n beste naam in de financiele en rechtelijke wereld. Ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik ben bang dat dit Alberts alleen nog maar meer schade gaat opleveren.

    Login om te reageren
  96. Rick dos zegt

    10 juli 2007 om 17:45

    @Troyk

    Nou, toen ik er nog wel eens op keek (en dat is echt al een tijd geleden) toen waren de verwensingen naar elkaar toe niet van de lucht. Voor mij persoonlijk kan dat hele Geenstijl gebeuren gestolen worden. Maar dat is maar mijn mening.
    Gelukkig zijn we het in ieder geval eens over het bekvechten. ;)

    Je nick linkt nu inderdaad naar Petrolhead.nl, maar als je op je nick klikt bij je vorige comments, linken ze toch echt naar Geenstijl. En je moet mij niets vragen over cookies. Ik ken de term maar heb geen idee wat het precies inhoudt. ;) :)

    Login om te reageren
  97. Classic red zegt

    10 juli 2007 om 21:53

    @H.J. Vaesen

    Wat is er dan zo dom aan mijn bericht. Het feit dat ik zeg dat beter kunnen rijden dan autobloggers, waar 666 over rept, je weinig helpt in de hoogste klasse van de autosport (mocht je het niet weten: in tegenstelling tot F1 coureurs zijn wij geen professionals)? Of het feit dat ik meld dat CA niet op basis van zijn talent is verkozen. Je teamgenoot is je eerste tegenstander. En die rijdt doorgaans sneller. Dus geloof mij: wanneer je door je teamgenoot wordt verslagen, doe je het wel degelijk slecht. Je haalt niet uit de auto wat er in zit. En daar wordt je voor betaald. Of in CA’s geval: daar betalen je sponsors (niet) voor.

    Login om te reageren
  98. Iceman zegt

    10 juli 2007 om 23:30

    Ik ben nooit een fan van dat balletje (Albers) geweest.
    En ook de F1 vind ik het kijken niet waard.
    IRL en Champ Cars is 10x beter om te kijken, daar gebeurt ten minste elke race wat met meerdere winnaars.
    Verder kijk ik helemaal niet gek op als Jos Verstappen de rest van het seizoen in de Spyker gaat rijden.
    Volgens diverse mensen van het team moet een ervaren F1 rijder in het midden veld kunnen rijden met de Spyker F1.
    En als er iemand is die een F1 kan afstellen dan is het JV wel.

    Ice.

    Login om te reageren
  99. Troyk zegt

    11 juli 2007 om 09:44

    @ Rick Dos

    Dank voor de opheldering.

    Login om te reageren
  100. Frank zegt

    11 juli 2007 om 10:03

    Let op, binnenkort een nieuwe coureur in de “nieuwe” B-Spyker. Commentaar, ja helaas gaat de auto niet harder, we werken er aan, maar ja veel vernieuwd ten opzichte van de vorige en we moeten hard werken om ervaring op te doen en de afstelling te verbeteren.
    Helaas ben ik (de nieuwe coureur) niet bij de ontwikkeling van de B-spyker betrokken geweest zodat we meer tijd nodig hebben de auto sneller te maken.
    Et cetera. De excuses voor de slechte prestaties zullen NIET verminderen en de auto’s zullen geen betere plaatsen op de startgrid verdienen. En einde seizoen is einde Spyker F1 want dan trekken de sponsors hun conclusies.

    Login om te reageren
  101. huub Vanderlubbe zegt

    11 juli 2007 om 14:30

    Koos(Albers) is nu wel een beetje flauw he?
    Koos Werkloos(Albers) is na dit verheugend nieuws, beter op z’n plaats!!

    Login om te reageren
  102. mercedes E60 zegt

    11 juli 2007 om 16:38

    eigen schuld dikke bult

    Login om te reageren
  103. Tim Wijnen zegt

    12 juli 2007 om 15:28

    Het ergste vind ik nog dat ik 9 dagen geleden een aantal fantastisch uitziende McGregor / Spyker overhemden heb aangekocht op advies van mijn lieve vrouw. De letters lieten na 1 Miele wasbeurt al los als voorbode voor meer … De revival of Jomanda … Je kan alleen ruilen binnen 8 dagen dus een kat in de zak van een honderdtje of 6 naast het feit dat je gewoon op straat wordt uitgelachen in zo’n Spykershirt. Uiteindelijk heb ik toch een goede oplossing kunnen vinden … de shirts van Spyker zijn prima om je oliepeilstok van je bolide of Harley aan af te smeren. Eind goed al goed.

    Login om te reageren
  104. Fokke zegt

    14 juli 2007 om 13:06

    Als je vertrouwen hebt in Joep van den Nieuwenhuizen dat hij geld geeft dan ben je wel erg goed gelovig. De grootste oplichter van Nederland laat een spoor van enorme schulden en veel verdriet geruineerde mensen achter zich. Ik spreek helaas uit ervaring ik krijg ook nog geld van hem. Gelukkig geen 5 miljoen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North