• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakken

Auteur: sir_smokalot, gepost 6 november 2014 om 13:41 – 29 Reacties

Afbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakkenAfbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakkenAfbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakkenAfbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakkenAfbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakkenAfbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakkenAfbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakkenAfbeelding Deze blubberdikke Lexus RC laat onze onderkaak zakken

Lexus RC 350 F
Dat stance…

Eind oktober werd ‘ie al kort aangekondigd, nu gaat ‘ie full monty inclusief fotoshoot: de dikste RC ter wereld.

Bij de SEMA-show mag het er best dik bovenop liggen, daar leent het evenement zich uitstekend voor. Het gelegenheidsduo Gordon Ting/ Beyond Marketing nam deze kennis ter harte, en bouwde een Lexus RC 350 F uit op een welhaast Liberty Walk’iaanse manier. Dus ja: natuurlijk hebben de wielkasten popnagels.

Lexus RC 350 F

De pornorode breedJapanner zit onder de flics, roosters en spacers, en rolt op supernegatief camber. De bodykit is een custom exemplaar van Rocket Bunny, ontworpen door TRA-Kyoto. Ik zou er alleen wel mee uit de buurt van drempels blijven. De magnifieke fotoreportage van de extreme Lexus vind je in de gallery, hieronder een opsomming van de specs:

WHEELS/TIRES:

Enkei custom 6666 wheels designed by TRA-Kyoto
Toyo Tires 888
Front 265/30-19
Rear 325/30-19

BRAKES:

Brembo Performance
Front 6 piston monoblock calipers with 2 piece 380 x 32mm type III discs and upgraded brake pads
Rear 4 piston mono block caliper with 2 piece 345 x 28mm type III discs and upgraded brake pads

SUSPENSION:

KW Suspension Coilovers, V3 + HLS 4 lift system

PERFORMANCE UPGRADES:

GReddy Prototype Supreme SP exhaust system
Motul performance engine oil

INTERIOR:

edrib series023 by BRIDE, custom re-upholstered rear seats
Takata USA DRIFT II Black harness

Ook interessant!

  • Gespot - Lexus RC F steelt de show tussen de BMW's
  • Lexus RC van wanbetaler is na half jaar weer boven water
  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Lexus gaat Porsche na-apen
  • Lexus
    Video: meneer bekijkt Lexus op zeer bijzondere wijze

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Coupe, Lexus, rc, Rocket-Bunny, rood, sema-2014, tuning

Vorig bericht: « Video: wat zou jij doen bij deze ‘roadblock’?
Volgend bericht: Opvolger Fiat Bravo wordt in Turkije gebouwd »

Lees Interacties

Reacties

  1. meneer zegt

    6 november 2014 om 13:45

    net zoals alle civic’jes hier in de buurt dus. wel uiterlijke onzin, geen motorische upgrades

    Login om te reageren
    • xiran zegt

      6 november 2014 om 14:21

      @meneer: dat was ook het eerste wat mij opviel.

      Login om te reageren
    • johanhummer9 zegt

      6 november 2014 om 17:07

      @meneer: is zon standaard motor niet genoeg?

      Login om te reageren
      • killbugsfast zegt

        6 november 2014 om 20:08

        @johanhummer9: Nee, hoe kan het vermogen nou genoeg zijn? En als ie getuned zou zijn dan? Nee, ook niet genoeg. En met een supercharger dan? Nee, ook niet genoeg. En als het chassis uit elkaar wordt gescheurd dan? Nee, dan is het is teveel.

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          6 november 2014 om 20:19

          @killbugsfast: dan ook niet. Dan is je chassis te zwak.

          Login om te reageren
  2. MDA zegt

    6 november 2014 om 13:49

    twee weken geleden waren jullie ook onder de indruk… http://www.autoblog.nl/nieuws/dit-is-de-dikste-lexus-rc-ter-wereld-71364

    Wel vette bak verder, daar niet van :D

    Login om te reageren
    • Michiel1 zegt

      6 november 2014 om 13:53

      @MDA: staat een link in de tekst naar he

      Login om te reageren
  3. Michiel1 zegt

    6 november 2014 om 13:53

    Beste performance upgrade ooit:
    Motul performance engine oil

    Maar wel echt een brute machine, heerlijk die foute wagens van SEMA, fout maar stiekem heel lekker allemaal!

    Login om te reageren
  4. w0o0dy zegt

    6 november 2014 om 13:54

    Lift systeem.. Dus drempels “geen probleem”!

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      6 november 2014 om 17:50

      @w0o0dy: Hoezo drempel? Iedere richel of wegoneffenheid is een probleem hiermee. Weg een beetje hol? Ja ‘snel’ even helemaal tot stilstand komen. Liftsysteem aanzetten 1…2…3…4…5 seconden later kan je doorrijden. Ondertussen is een auto op normale hoogte een halve kilometer verder…

      Een drempel kan je helemaal vergeten, daar kom je met zijn gelifte pakweg 6cm bodemvrijheid nog steeds niet over.

      Wat een onzin.

      Login om te reageren
      • prootuning zegt

        6 november 2014 om 19:10

        @Onehp: moet je cry?

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          6 november 2014 om 20:39

          @prootuning: Ik vind het onzin om daar zoveel tijd, geld en energie in te steken. Verder niet mijn probleem.

          Login om te reageren
  5. mashell zegt

    6 november 2014 om 13:56

    Ik vind het vooral doorgezakt. Ik hoop dat de trend met de aanplak spatborden (in het ergste geval schaamteloos gepopnageld) snel weer voorbij is.

    Login om te reageren
    • piquet1986 zegt

      6 november 2014 om 15:23

      @mashell: haha popnagelfender rage. Straks krijg je op elke petjesgolf popnagelfenders.

      Login om te reageren
  6. mout zegt

    6 november 2014 om 14:19

    Ik sta net gas te tanken naast een Lancer, die ongeveer net zo boven de weg lag. Lekker wel, met een onderbouw gastank…

    Login om te reageren
  7. 86x86mm zegt

    6 november 2014 om 14:27

    Ik moet altijd huilen van die rocketbunny kit’s :-(

    En ik moest gelijk hier aan denken:
    http://4warnwxteam.files.wordpress.com/2011/07/icecreamtruck.jpg

    Login om te reageren
  8. gregorius zegt

    6 november 2014 om 14:36

    Noem mij gek, maar ik snap dit dus echt niet. Wat is hier nou mooi aan? Motorisch tunen kan je harder van gaan. Bandjes, vering vervangen en wat spoilers erop; heeft waarschijnlijk zin op het circuit. Mooi rood kleurtje en je valt meer op bij de MacDriveIn. Je auto van die bounce-vering geven is leuk als je met je vrouw-voor-20-minuten in je auto zit.
    Maar wat is het mooie aan dit?

    Login om te reageren
  9. granlusso zegt

    6 november 2014 om 14:46

    Hè bah

    Login om te reageren
  10. faalhaas zegt

    6 november 2014 om 15:07

    Nu nog een matchende pot verf vinden in plaats van 2 kleuren rood.

    Login om te reageren
  11. Aquios zegt

    6 november 2014 om 15:11

    Bij mij valt mijn onderkaak ook open….. van verbazing dat ze een auto zo erg kunnen vernaggelen. Het ziet er toch niet uit.

    Login om te reageren
  12. arii zegt

    6 november 2014 om 15:17

    Ik vind hem super dik!

    Login om te reageren
  13. sleepyj zegt

    6 november 2014 om 15:55

    Dat soort van nike led teken onder de koplampen blijf ik storend vinden. Zelfs met al die tierelantijnen op dit geval

    Login om te reageren
  14. Texhnolith zegt

    6 november 2014 om 16:06

    Liberty Walk’iaanse manier? Nogal logisch gezien Kei Miura-san van TRA-Kyoto de LB kits ontwerpt/maakt.

    Login om te reageren
  15. haaldie20inchvanjegolfaf zegt

    6 november 2014 om 16:24

    Ik moet huilen van de reacties. Leave Britney alone!

    Login om te reageren
  16. hplh zegt

    6 november 2014 om 19:08

    Ligt het nu aan mij of staat dat achterwiel er scheef onder

    Login om te reageren
  17. rob5nismo zegt

    6 november 2014 om 19:21

    De stance vind ik vet ik zou alleen een ander model velg eronder doen.
    Maar verder zeker dik bakkie

    Login om te reageren
  18. harrie zegt

    6 november 2014 om 19:37

    Hij ziet er uit alsof ie onder zijn eigen gewicht gezwicht is. Of te lang in de zon heeft gestaan.

    Login om te reageren
  19. Tonnie zegt

    6 november 2014 om 21:05

    Thunderdik.

    Login om te reageren
  20. E34M5Touring zegt

    6 november 2014 om 21:07

    Like a double dose of ugly. After being hit by the ugly stick.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North