• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze verlaagde koets hoort bij de BMW…

Auteur: sir_smokalot, gepost 21 augustus 2015 om 10:30 – 25 Reacties

Slammed ///M


A) E87 1M
B) E92 M3
C) G11 M750d
D) E71 X6M.

Het is 2015, en dus is het volstrekt logisch om een SUV te nemen – oorspronkelijk ontwikkeld om de meer onbegaanbare paden te bedwingen – hier een loei van een performancemotor in te hangen, en deze vervolgens zo dicht bij het asfalt te leggen dat je schuin over verkeersdrempels moet rijden. Want dat pimpen kon kennelijk niet met een agiele coupé.

Maar ach, er ging toch al geen hond mee het terrein in, dus wat maakt het uit. Deze Alpinweisse 555 pk sterke X6M staat op 22 inch Avantgarde F410 SPEC2-wielen, als we BMWBlog mogen geloven. Verder laten we het woord aan Lamborghini-eigenaar Jackie Chan:

Eh

En die M750d, die komt vast nog wel eens. Maar nu niet.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • BMW iX xDrive40 rijtest video
    BMW iX xDrive40 rijtest video
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, e71, tuning, velgen, wit, x6, x6m

Vorig bericht: « Christian Bale speelt Enzo Ferrari
Volgend bericht: Trackguide: dit moet je weten over Spa-Francorchamps »

Lees Interacties

Reacties

  1. jipino zegt

    21 augustus 2015 om 10:33

    Ja, dit is beter. Het enige probleem wat de X6 had was dat ie nog niet lelijk genoeg was, maar dat is nu wel verholpen.

    Login om te reageren
    • jipino zegt

      21 augustus 2015 om 10:34

      @jipino: *dat de x6 had. Het is nog vroeg.

      Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    21 augustus 2015 om 10:35

    Haha, dit soort onzin zie je helaas steeds vaker. Laatst nog met een meeting een aantal verlaagde A6 allroad`s en Crosspolo`s. Vaak dmv luchtvering dus gewoon plat op de grond. Het ziet er sowieso al niet uit zo laag, en bij dit soort auto`s is het helemaal erg. Heb je eindelijk een auto waarmee je wel een beetje fatsoenlijk de moderne drempels over komt, ga je die verlagen….

    Login om te reageren
    • smex zegt

      23 augustus 2015 om 02:44

      @dutchdriftking: Dat is juist gaaf, mocht je het wereldje niet begrijpen of waarschijnlijk nooit naar een goeie meeting geweest zijn. Oordeel dan pas wanneer je de echte passie van deze mensen begrepen hebt ;)

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        23 augustus 2015 om 07:50

        @smex: Ik begrijp het idee van laag rijden (ik heb zelf ook een schroefset) maar dit ziet er gewoon niet uit. Er is een verschil tussen mooi laag, en een door zijn hoeven gezakt paard…..

        Login om te reageren
  3. norge zegt

    21 augustus 2015 om 10:38

    Bestaat er zoiets als een auto psychiater ?

    Login om te reageren
    • MAB zegt

      21 augustus 2015 om 11:06

      @norge: wat een prachtig idee

      Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      21 augustus 2015 om 12:47

      @norge: Die kan dan meteen op de loonlijst van een menig profvoetbalclub.

      Login om te reageren
    • sulobb zegt

      21 augustus 2015 om 13:39

      @norge: nieuwe gat in de markt ontdekt!

      Login om te reageren
    • rotjeknor zegt

      22 augustus 2015 om 16:23

      @norge: goed voor de gevallen die op de Facebookpagina van Knakentuning verschijnen o.a., maar ook bij de SUV-tuners kunnen sommige ’technisch ingenieurs’ hulp gebruiken.

      Login om te reageren
  4. leroyrs5 zegt

    21 augustus 2015 om 10:43

    Vreselijk!en wat voor een velgen dan ook nog eens

    Login om te reageren
  5. volvoturbo zegt

    21 augustus 2015 om 10:47

    Ben BMW-minded, maar deze is te laag, te grote velgen, overdreven bodykit… Ben overigens uberhaupt niet zo’n fan van de X6(M) en de meeste andere ‘SUV’s’ :)

    Login om te reageren
  6. Mercbenz zegt

    21 augustus 2015 om 10:48

    Hij had ook een 5-GT kunnen bestellen….

    Login om te reageren
  7. Donstil zegt

    21 augustus 2015 om 11:06

    Ik vind het wel dik eigenlijk.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      21 augustus 2015 om 11:58

      @Donstil: je bedoelt dik zoals een obese amerikaan die ze uit zijn bed met hijsen?

      Login om te reageren
    • RazorHead zegt

      21 augustus 2015 om 13:32

      @Donstil:
      Ik vind het ook eigenlijk wel nog lekker.. Lelijker als een M4 GTS is het alleszins niet ;)

      Login om te reageren
  8. Edge zegt

    21 augustus 2015 om 11:07

    Ideaal voor de rijke Sjonnies op leeftijd die een hoge instap willen.

    Login om te reageren
    • roelwillems zegt

      21 augustus 2015 om 11:34

      @Edge: al heb je nu geen hoge instap meer.. alleen een grote deur… dicht bij de grond.

      Login om te reageren
  9. clarkson zegt

    21 augustus 2015 om 12:05

    Weer een strikvraag, trap ik nou altijd in!

    Login om te reageren
  10. r32turbo zegt

    21 augustus 2015 om 12:08

    M750D ? Er is wel een 750d met dezelfde triturbo motorblok van BMW.

    Login om te reageren
  11. gtwillem zegt

    21 augustus 2015 om 12:19

    Zieke Photoshop skills, @sir_smokalot!

    Login om te reageren
  12. gt500eleanor zegt

    21 augustus 2015 om 12:34

    Ik dacht aan een e46

    Login om te reageren
  13. harrie zegt

    21 augustus 2015 om 13:24

    Enige voordeel is dat de kans een stuk groter is geworden dat die intens lelijke voorbumper aan gort gereden gaat worden op een drempel of stoeprandje.

    Login om te reageren
  14. FieRo zegt

    21 augustus 2015 om 14:05

    Achter is 22 inch nog te weinig…kan nog wel een paar inches bij voor het in verhouding is met dat hok wat er boven zit.

    Login om te reageren
  15. tofas zegt

    21 augustus 2015 om 16:39

    Koopt een suv omdat hoog comfort en dan verlagen.. yeah right looks shit

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North