A) E87 1M
B) E92 M3
C) G11 M750d
D) E71 X6M.
Het is 2015, en dus is het volstrekt logisch om een SUV te nemen – oorspronkelijk ontwikkeld om de meer onbegaanbare paden te bedwingen – hier een loei van een performancemotor in te hangen, en deze vervolgens zo dicht bij het asfalt te leggen dat je schuin over verkeersdrempels moet rijden. Want dat pimpen kon kennelijk niet met een agiele coupé.
Maar ach, er ging toch al geen hond mee het terrein in, dus wat maakt het uit. Deze Alpinweisse 555 pk sterke X6M staat op 22 inch Avantgarde F410 SPEC2-wielen, als we BMWBlog mogen geloven. Verder laten we het woord aan Lamborghini-eigenaar Jackie Chan:
En die M750d, die komt vast nog wel eens. Maar nu niet.
jipino zegt
Ja, dit is beter. Het enige probleem wat de X6 had was dat ie nog niet lelijk genoeg was, maar dat is nu wel verholpen.
jipino zegt
@jipino: *dat de x6 had. Het is nog vroeg.
Dutchdriftking zegt
Haha, dit soort onzin zie je helaas steeds vaker. Laatst nog met een meeting een aantal verlaagde A6 allroad`s en Crosspolo`s. Vaak dmv luchtvering dus gewoon plat op de grond. Het ziet er sowieso al niet uit zo laag, en bij dit soort auto`s is het helemaal erg. Heb je eindelijk een auto waarmee je wel een beetje fatsoenlijk de moderne drempels over komt, ga je die verlagen….
smex zegt
@dutchdriftking: Dat is juist gaaf, mocht je het wereldje niet begrijpen of waarschijnlijk nooit naar een goeie meeting geweest zijn. Oordeel dan pas wanneer je de echte passie van deze mensen begrepen hebt ;)
Dutchdriftking zegt
@smex: Ik begrijp het idee van laag rijden (ik heb zelf ook een schroefset) maar dit ziet er gewoon niet uit. Er is een verschil tussen mooi laag, en een door zijn hoeven gezakt paard…..
norge zegt
Bestaat er zoiets als een auto psychiater ?
MAB zegt
@norge: wat een prachtig idee
Ram-G-maN zegt
@norge: Die kan dan meteen op de loonlijst van een menig profvoetbalclub.
sulobb zegt
@norge: nieuwe gat in de markt ontdekt!
rotjeknor zegt
@norge: goed voor de gevallen die op de Facebookpagina van Knakentuning verschijnen o.a., maar ook bij de SUV-tuners kunnen sommige ’technisch ingenieurs’ hulp gebruiken.
leroyrs5 zegt
Vreselijk!en wat voor een velgen dan ook nog eens
volvoturbo zegt
Ben BMW-minded, maar deze is te laag, te grote velgen, overdreven bodykit… Ben overigens uberhaupt niet zo’n fan van de X6(M) en de meeste andere ‘SUV’s’ :)
Mercbenz zegt
Hij had ook een 5-GT kunnen bestellen….
Donstil zegt
Ik vind het wel dik eigenlijk.
lambo4all zegt
@Donstil: je bedoelt dik zoals een obese amerikaan die ze uit zijn bed met hijsen?
RazorHead zegt
@Donstil:
Ik vind het ook eigenlijk wel nog lekker.. Lelijker als een M4 GTS is het alleszins niet ;)
Edge zegt
Ideaal voor de rijke Sjonnies op leeftijd die een hoge instap willen.
roelwillems zegt
@Edge: al heb je nu geen hoge instap meer.. alleen een grote deur… dicht bij de grond.
clarkson zegt
Weer een strikvraag, trap ik nou altijd in!
r32turbo zegt
M750D ? Er is wel een 750d met dezelfde triturbo motorblok van BMW.
gtwillem zegt
Zieke Photoshop skills, @sir_smokalot!
gt500eleanor zegt
Ik dacht aan een e46
harrie zegt
Enige voordeel is dat de kans een stuk groter is geworden dat die intens lelijke voorbumper aan gort gereden gaat worden op een drempel of stoeprandje.
FieRo zegt
Achter is 22 inch nog te weinig…kan nog wel een paar inches bij voor het in verhouding is met dat hok wat er boven zit.
tofas zegt
Koopt een suv omdat hoog comfort en dan verlagen.. yeah right looks shit