• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dik: Lumma CLR X650 M

Auteur: CasperH, gepost 3 februari 2010 om 10:27 – 36 Reacties

Lumma CLR X650 M
Omdat een X6M maar 555 lullige pk’s en een bescheiden voorkomen heeft, besloot Lumma er wat extra pk’s en plastic tegenaan te gooien…

Het vermogen wordt opgekrikt naar 650 pk en 830 newtonmeter (tegenover 555 pk en 680 nm voor het origineel) en al die extra paarden en newtonmeters moeten je in 4,5 seconden naar de 100 slingeren. Dat is overigens net zo snel als de originele X6M. Verschil is wel dat je volgens Lumma een top van 312 kilometer per uur bereikt in plaats van de standaard 250. Verder krijg je buiten een hoop plastic ook 23 inch lichtmetalen wielen en LED dagrijverlichting. Prijzen zijn nog niet bekend.

Concurrentie is natuurlijk te vinden in de vorm van de iets bescheidener Brabus GL 63 Biturbo, de Gemballa Tornado 750 GTS en de Mansory Chopster.

Ook interessant!

  • Mercedes V-klasse is te saai, aldus Lumma
  • Deze Volvo XC60 is dik, maar niet té dik
  • Laat het breed hangen met deze Lumma Defender
  • G-Power GX6M bombardeert je netvlies

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, geneve-2010, lumma, SUV, topcar, tuning, x6, x6m

Vorig bericht: « Wat Toyota kan, kan Renault ook!
Volgend bericht: Gespot: Spyker C8 Laviolette LM85 SWB »

Lees Interacties

Reacties

  1. Euphoric77 zegt

    3 februari 2010 om 10:31

    Hahaha, leuke prestaties maar hoe fout is dit, koop in godsnaam een sportwagen ipv dit hok. De wagen wordt er niet mooier op, ook niet veel lelijker, maar de noodzaak voor dit soort wagens is toch echt nihil.

    Login om te reageren
  2. Colin Dekkers zegt

    3 februari 2010 om 10:34

    Toch goed geslaagd vind ikzelf.. Het mooiste detail vind ik toch de strip boven de achterlichten. Alleen de kleur mag iets minder opvallend.

    Login om te reageren
  3. slsamg zegt

    3 februari 2010 om 10:43

    x6m sjonnie edition?

    Login om te reageren
  4. Doekse zegt

    3 februari 2010 om 10:44

    honds en hondslelijk!!!

    Login om te reageren
  5. Koeninsegg zegt

    3 februari 2010 om 10:58

    de X6 was al niet moeders mooiste, maar dit is toch wel echt een dieptepunt. wat een lelijke wagen, deze koop je alleen met zwart geld, bij voorkeur verdiend in de vrouwenhandel….

    Login om te reageren
  6. marek zegt

    3 februari 2010 om 10:59

    zonder die grote achterspoiler mag je hem zo bij mij voorrijden in het zwart a.u.b :P

    Login om te reageren
  7. Majinstar zegt

    3 februari 2010 om 11:00

    Achterkant zonder spoiler ziet er wel dik uit !!! Voor de rest blijft het een lompe bak.

    Login om te reageren
  8. Sciurida zegt

    3 februari 2010 om 11:00

    Kunnen we niet met die tuners afsPreken dat ze van auto’s die ze zelf niet kunnen betalen? Zowiezo een der lelijkste auto’s ooit (van BMW dè lelijkste)

    Login om te reageren
  9. Dimglor zegt

    3 februari 2010 om 11:01

    Hmm een X6M is nog op het randje van gezond verstand… maar deze… wie koopt dit nog?

    Login om te reageren
  10. BlueVFRank zegt

    3 februari 2010 om 11:08

    Dit wordt de combinatie van 2010 booskijkers en ledverlichting!

    Login om te reageren
  11. John zegt

    3 februari 2010 om 11:09

    Gelukkig weet ik niet waar ik dit ding kan kopen, ik doe nog wel es gekke dingen als ik dronken ben ;)
    Moet zeggen dat die achterlichten wel mooi geworden zijn, jammer van de kleur van de auto verder.. Die kleur heeft BMW zelf mooier in huis..

    Login om te reageren
  12. Basnov zegt

    3 februari 2010 om 11:16

    Standaard is de X6 naar mijn mening erg “fout”
    Deze versie is natuurlijk helemaal over de top, maar dat maakt hem juist weer wel OK om mee gezien te worden.

    Login om te reageren
  13. Timmie zegt

    3 februari 2010 om 11:24

    Ze zullen het nooit leren. Er zijn nu eenmaal bepaalde modellen waarvoor zulke tuning gewoon fout is… Gelukkig is dit wereldje zeer trendgevoelig, zodat de houdbaarheidsdatum niet al te ver in de toekomst ligt. Eat that!

    Login om te reageren
  14. CSL zegt

    3 februari 2010 om 11:36

    Hoe verkracht ik een Kunstwerk!
    Zo dus, behalve de motor tuning dan.

    Login om te reageren
  15. XRI6 zegt

    3 februari 2010 om 12:06

    Ik zou m zo ophalen!! Erg dik 8)

    Login om te reageren
  16. ardonjr zegt

    3 februari 2010 om 12:06

    Doe mij maar 1 zoals deze, maar zonder spoiler en al helemaal zonder die velgen.. want die zijn echt afgrijselijk.
    Verder echt een mooie bak!

    Login om te reageren
  17. integralechubasco zegt

    3 februari 2010 om 12:11

    gatverdamme!!

    maar elke verandering op een x6 maken hem mooier, dus hij is er wel mooier op geworden… dat dan weer wel.

    Login om te reageren
  18. VeniVidiVici zegt

    3 februari 2010 om 12:20

    Helemaal geweldig! Dat belooft nog wat voor de aankomende M5 :D aangezien die dezelfde motor krijgt en er een hoop tuners rondlopen die daar wel raad mee weten.

    Login om te reageren
  19. italiaanopoe zegt

    3 februari 2010 om 12:21

    dat is egt een beestttt :shock:

    Login om te reageren
  20. bakkerst zegt

    3 februari 2010 om 12:24

    wat is dit, in het kader van de wansmaak-woensdag ofzo?

    waar blijft die tip die ik ingestuurd heb over de nieuwe Lotus..?

    Login om te reageren
  21. Endlezz zegt

    3 februari 2010 om 12:30

    Misschien ben ik de enige, maar ik vind hem echt mooi. Alleen jammer dat het uitzicht zo niet af-fabriek is, die plastieken tuningrommel zou ik niet echt vertrouwen bij 312km/u.

    Login om te reageren
  22. Jesper zegt

    3 februari 2010 om 12:59

    Kan nou niet zeggen dat 300+ gaan in een zeecontainer mijn alltime jongensdroom is. Met het geld koop je liever een GT-R, en 2 Porsches. Plus benzinegeld.

    Login om te reageren
  23. Charlie zegt

    3 februari 2010 om 14:01

    mmmm, ik was al fan van de X6…..

    Lumma maakt hem nog ff gaver, wel de eerste keer dat ze iets toevoegen aan een auto ipv verneuken geloof ik.

    Ach ja, ieder zijn smaak maar de vele (lees eigenlijk alleen maar) negatieve reacties hier op de X6 zijn er niet meer.

    Het was ff wennen waarschijnlijk ;-)

    Login om te reageren
  24. Max-autoblogger zegt

    3 februari 2010 om 14:39

    Ik de achterlichten en de wat opzichterige uitlaten wel mooi.

    Login om te reageren
  25. GOD zegt

    3 februari 2010 om 15:19

    Zet maar voor de deur

    Login om te reageren
  26. goedbearchumenteerd zegt

    3 februari 2010 om 16:09

    Gadverdamme, hoe weinig smaak moet je wel niet hebben om Dit te kopen! waarom neem je dan niet gewoon een mooie snelle sedan! sommige mensen….snap ik geen hout van.

    Login om te reageren
  27. tuurlijk zegt

    3 februari 2010 om 16:12

    Hoe kan iemand dit nou mooi vinden:S

    Login om te reageren
  28. killioq zegt

    3 februari 2010 om 16:52

    die booskijkers zijn te sjonnie en die top van 312 is makkelijk te halen met zo’n motor. waarom denk je nou dat het begrensd is, voetgangers veiligheid?

    Login om te reageren
  29. AMG Powerrr zegt

    3 februari 2010 om 17:34

    booskijkes sucks :( En de kleur is ook wel een beetje ricer :P. Nee, niets voor mij, sowieso is een X6 al niets voor mij.

    Login om te reageren
  30. AMG Powerrr zegt

    3 februari 2010 om 17:35

    booskijkers*… en die spoiler trouwens… Jeezes, dat doe je toch op een E36 plakken, niet op een X6.

    Login om te reageren
  31. mylvan zegt

    3 februari 2010 om 18:25

    Wat mij verbaasd is dat hij 95 pk en 150 nm erbij heeft gekregen en hij niet 1 tiende sneller op de honderd zit…

    Login om te reageren
  32. BananaFlip zegt

    3 februari 2010 om 19:03

    Nagenoeg gelijke accelleratie, iets hogere topsnelheid? Moeten we daaruit concluderen dat de bakverhoudingen zijn verlengd ofzo? Of is het gewoon een burnout-beest geworden? :?

    Login om te reageren
  33. TodayTomorrow zegt

    3 februari 2010 om 20:04

    Wat een beest!
    maar niet echt mooi, toch wel mooier dan de Brabus, Gemballa en Mansory.
    Toch hoeft ik geen 312 met een zo`n groot beest willen rijden.

    Login om te reageren
  34. cgvdwerf zegt

    3 februari 2010 om 20:40

    alleen de achterkant (zonder spoiler) kan mij behagen :)

    Login om te reageren
  35. Cantago zegt

    3 februari 2010 om 21:38

    Het uiterlijk valt me niet tegen, maar niet sneller naar de 100? Dan heeft meer vermogen ook weinig zin! Die topsnelheid haal je toch nergens…

    Login om te reageren
  36. PeugeotGTI zegt

    3 februari 2010 om 22:17

    Dikke middelvinger naar de rest van de wereld.
    Gewoon in het paars nemen met witte wielen en klaar ben je.
    Iedereen zal je haten :shock:

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North