• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de penisauto van Toro Rosso

Auteur: carmiggelt, gepost 27 januari 2014 om 20:57 – 30 Reacties

Scuderia Torro Rosso STR9 is blij om je te zien


Deze Scuderia Toro Rosso STR9 is héél blij om je te zien.

Als de formule 1-renstal met haar nieuwe bolide één ding bewijst, is dat het de grootste heeft. Want zeg nu zelf, die ‘neus‘ liegt er niet om. Had dit in de riddertijd rondgereden, dan was ‘ie onbetwist kampioen steekspel.

Toro Rosso onthulde de nieuwe F1-bak vandaag in Jerez. Het was aan coureurs Jean-Eric Vergne en Daniil Kvyat de eer het doek van hun racewagen af te trekken.

Dankzij de signature blauwe bestickering, valt de bizarre neus van de auto in eerste instantie niet op, toch moeten wij eerlijk bekennen dat James Key en zijn designteam, zij het onbedoeld, de STR9 hebben uitgerust met een potente fallus.

De STR9 heeft, in tegenstelling tot voorgaande jaren, geen kloppend Ferrari-hart, maar wordt aangedreven door een Renault-motor. Deze week wordt ‘ie voor het eerst volwaardig getest in Jerez.

Toro Rosso is niet de eerste met een, ehh, verrassende neus. Ferrari’s nieuwste bijvoorbeeld ziet eruit als een stofzuiger en McLaren’s MP4-29 als een miereneter. Komt allemaal door nieuw reglement van de FIA. Was het vroeger wijd en lang wat de klok sloeg, in 2014 draait het allemaal om laag en smal.

Ook interessant!

  • Gratis Formule 1 voor nieuwe klanten KPN
    Gratis Formule 1 voor nieuwe klanten KPN
  • Dit is het nieuwe vervoer van Alonso en Ocon
  • Nederlandse coureur twijfelt aan toekomst Formule E
  • Gespot - Nieuwe Lotus Emira

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

Formule 1, Funny, penis, Red Bull Racing, torro-rosso

Vorig bericht: « Skoda Superb Combi Outdoor in frisse ruige jas
Volgend bericht: Te koop: beestachtige Ford Focus RS500 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Carreza zegt

    27 januari 2014 om 21:01

    Red Bull geeft je penis vleugels?

    Login om te reageren
  2. eddie72 zegt

    27 januari 2014 om 21:13

    Ik weet wel, als ik deze auto zie, in vergelijking met de andere nieuwe auto’s, dat we een heel interessant F1 seizoen krijgen!

    Login om te reageren
  3. Vincegail zegt

    27 januari 2014 om 21:14

    Als sexshops al beginnen te lachen met je auto, is het wel heel erg kut….

    Login om te reageren
  4. Kvgorp zegt

    27 januari 2014 om 21:24

    Wat een poppenkast is het toch aan het worden. Alles achter de decoder en er is geen hond meer die er naar kijkt.

    Login om te reageren
  5. Hupke zegt

    27 januari 2014 om 21:29

    Hopen dat die zich niet verremt en je in je achterste neemt.

    Zijn deze neuzen overigens veiliger?
    Ik heb het niet zo gevolgd, waarom is het reglement gewijzigd zodat dit voorvalt?

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      27 januari 2014 om 22:32

      @Hupke:

      Die lage neus blokkeert de luchtstroom onder de auto, wat zorgt voor verminderde downforce. Ook zou het veiliger zijn om elkaar te torpederen met de nieuwe neus.

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        27 januari 2014 om 22:52

        @carmasterr:

        Ah, de FIA gaat dus weer meer inzetten op mechanische grip (en dat nog steeds zonder tractie-controle?).

        Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          28 januari 2014 om 02:34

          @Hupke:

          Dat zou je denken ja. Al lijkt de grootste trend bij de FIA het omhooggooien van de rondetijden te zijn.
          Die dingen worden met elke wijziging steeds maar langzamer…

          Login om te reageren
  6. tbone zegt

    27 januari 2014 om 21:30

    Absoluut de lelijkste auto van het veld. Althans, tot nu toe. Ik vrees nog voor een bizarre Marussia of zo…

    Login om te reageren
  7. Vincegail zegt

    27 januari 2014 om 21:32

    De ‘suitable for work’ versie:

    Login om te reageren
  8. utr1984 zegt

    27 januari 2014 om 21:39

    Vroeger waren ze veel mooier…:
    https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=UhLy0WeIo6Vl7M&tbnid=DPHQAQaeFyrMRM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ultimatecarpage.com%2Fpic%2F197%2FFerrari-F1-2000_1.html&ei=0sPmUvvXLaaw0QWtmYHQAg&bvm=bv.59930103,d.d2k&psig=AFQjCNGZAkBLhQz5J1mQBLPX6ELf-9SXdg&ust=1390941509163183
    Simpel maar daardoor gaaf. Laatste jaren zien ze er echt raar uit.

    Login om te reageren
    • Lennaert zegt

      27 januari 2014 om 21:44

      Echte mannensport dit.

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      27 januari 2014 om 22:50

      @utr1984: dat is een auto uit 2000. Dus al met de hoge neus en de veiligheidskussens. Zoek eens op de Ferrari 412T uit 1994. Die is nog echt mooi.

      Login om te reageren
  9. pet2r zegt

    27 januari 2014 om 21:41

    Wie ‘m past mag ‘m hebben…

    Login om te reageren
  10. klaasw zegt

    27 januari 2014 om 21:48

    Pin the tail on the…? Ik denk dat menig coureur zich aardig genaaid voelt als deze van achter je bolide penetreert. Of ben ik nou plat?

    Login om te reageren
  11. volvov70 zegt

    27 januari 2014 om 21:50

    Login om te reageren
    • volvov70 zegt

      27 januari 2014 om 21:51

      @volvov70: Oh nice, dit was een test. Ik weet nu ook hoe je plaatjes moet toevoegen aan reacties!

      Login om te reageren
      • michelinman zegt

        29 januari 2014 om 16:09

        @volvov70: hoe dan?

        Login om te reageren
  12. Lennaert zegt

    27 januari 2014 om 21:56

    Hoe is een regel opgesteld als iedereen opeens een zwans aan zn auto moet hangen? Ik begrijp hier echt helemaal niets van.

    Login om te reageren
    • rsvbf1 zegt

      27 januari 2014 om 22:20

      @lennaert: De voorkant van de neus moetst lager hangen voor betere veiligheid bij een botsing dat de auto niet over de andere auto of een muur heenvliegt. En de neus is smal want de teams willen veel lucht onder de auto laten stromen voor de vloer en diffusor voor meer downforce, en een brede neus blokeert de lucht. Dus laag en smal

      Login om te reageren
      • Lennaert zegt

        27 januari 2014 om 22:27

        @rsvbf1: Maar waarom loopt het niet gewoon in een punt. Waarom moet het zo’n aanhangsel zijn.

        Login om te reageren
  13. retetikker zegt

    27 januari 2014 om 22:25

    Zo gay dat hij niet mag starten in de GP van Rusland.

    Login om te reageren
  14. LittleIdiot zegt

    27 januari 2014 om 23:05

    Een uitgelezen kans voor Durex en/of Christine le Duc en/of King Pepermunt-reclame.

    Login om te reageren
  15. mclarenf1lm zegt

    27 januari 2014 om 23:32

    Inderdaad jammer van het missen van een leuke sponsor op de neus.

    Login om te reageren
  16. Alex_79 zegt

    28 januari 2014 om 08:51

    Hehe, het is misschien al bij de mercedes gezegd, maar parkeer deze auto NIET tegenover de Lotus met zn gespleten neus. Als die frontaal tegen elkaar rijden, krijgen we straks nog kleine F3-wagentjes ;)

    Login om te reageren
  17. E34M5Touring zegt

    28 januari 2014 om 10:25

    De penis. In welke tunnel dan ook, het meest efficient vormgegeven.

    Login om te reageren
    • StijnB zegt

      28 januari 2014 om 15:32

      @E34M5Touring:
      Zo jij verkiest de windtunel…?

      Login om te reageren
      • StijnB zegt

        28 januari 2014 om 15:32

        @StijnB:
        tunnel ofc…

        Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        28 januari 2014 om 15:37

        @StijnB: Af en toe moet je is stevig tegen de wind in pissen.

        Login om te reageren
  18. imba zegt

    28 januari 2014 om 16:18

    Een homo zal er geen problemen mee hebben om door deze F1 auto aangereden te worden.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North