• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de snelste (en gaafste) motor op Marktplaats

Auteur: Dizono, gepost 24 juli 2016 om 22:55 – 92 Reacties

Afbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op MarktplaatsAfbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op MarktplaatsAfbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op MarktplaatsAfbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op MarktplaatsAfbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op MarktplaatsAfbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op MarktplaatsAfbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op MarktplaatsAfbeelding Dit is de snelste (en gaafste) motor op Marktplaats

Ducati Desmosedici RR
En de op één na duurste ook trouwens.

Slechts een ridicule Harley Davidson-chopper, waar men 65 mille voor durft te vragen, is duurder dan deze Ducati. Het is dan ook niet zomaar een Duc, maar een heuse Desmosedici RR. Dat is niets meer of minder dan een MotoGP-racer met lampen en een kenteken. Een beetje alsof Ferrari opeens een straatlegale versie van de SF16-H zou bouwen.

Onder de uiterst bevallige kappen gaat een 998cc V4 schuil. Uiteraard met desmodromisch bediende kleppen, zestien (sedici) in totaal. In racespecificatie goed voor ruim 230 pk, maar ook in deze straatlegale fiets nog altijd goed voor 200 pk. Dat is overigens gemeten aan de krukas, de achterband moet uiteindelijk zo’n 170 paarden zien te beteugelen. De motor weegt trouwens 171 kilo en dus is dit de Koenigsegg One:1 onder de motorfietsen. Alleen telt het gewicht van de bestuurder iets zwaarder mee op 170 kilo dan op de 1360 kilo van het koningsei…

Over acceleratietijden praten motorfabrikanten zelden, aangezien dit meer dan bij een auto afhankelijk is van de kunde, formaat en gewicht van de berijder. Mocht je over het talent en postuur van Valentino Rossi beschikken, dan moet het mogelijk zijn om binnen de drie seconden de honderd aan te tikken. Pas bij 301 km/u is de koek op en komt de acceleratie tot een einde.

Net als met supercars, wordt er blijkbaar ook met ‘superbikes’ (alhoewel die term binnen de motorwereld voor een andere raceklasse wordt gebruikt) weinig gereden. Deze Duc heeft sinds 2008 namelijk maar 8000 kilometer gereden. Je moet dan ook wel stalen ballen en het nodige talent hebben om een dergelijk snelle en listige motor plat door de bocht te gooien. En flink wat geld; de vraagprijs is met 51.500 euro niet mals en ligt niet eens heel ver onder de toenmalige nieuwprijs van de Desmosedici RR.

Ook interessant!

  • Dit is de gaafste Lamborghini Gallardo occasion van Marktplaats
  • In welke auto zou jij deze 8.0 V10 motor leggen?
  • Autoblog video: Marktplaats Top 10
  • Deze Lotus Elise occasion heeft een doorsnee topmotor

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

ducati, marktplaats, motogp, motoren, occasion, rood

Vorig bericht: « Stoffel Vandoorne mogelijk al na zomerstop naar Manor
Volgend bericht: Deze lelijke Maserati kost je bijna 1,8 miljoen euro »

Lees Interacties

Reacties

  1. josxkrs zegt

    24 juli 2016 om 22:59

    Heuh motoblog is online ?

    Login om te reageren
    • edjedonnie zegt

      24 juli 2016 om 23:22

      @josxkrs: #haatjeleven -.-‘

      Login om te reageren
      • josxkrs zegt

        25 juli 2016 om 02:01

        @edjedonnie: laat ik liever aan jou over Edje!

        Login om te reageren
      • r32turbo zegt

        25 juli 2016 om 02:18

        @edjedonnie: een hekkie??

        Login om te reageren
  2. sneakerfreak zegt

    24 juli 2016 om 23:01

    Yes! Meer van dit graag! Ook al is het een autoblog dan is dit wel eens een fijne afwisseling..

    Login om te reageren
    • roppp zegt

      24 juli 2016 om 23:47

      @sneakerfreak: nee hoor. Straks komen ze ook nog met vrachtwagens, trekkers (zoals die ene Porsche), scooters en E-bikes.

      Login om te reageren
      • sneakerfreak zegt

        25 juli 2016 om 00:16

        @roppp: In dat geval kun je er altijd voor kiezen om het niet aan te klikken en gewoon door te scrollen.. You’re in control of wist je dat niet?

        Login om te reageren
      • vondick zegt

        25 juli 2016 om 00:18

        @roppp: dat zien idd ook te weinig. Af en toe is een dikke vrachtwagen kan helemaal geen kwaad.

        Login om te reageren
        • erwh zegt

          25 juli 2016 om 04:52

          @vondick: elke vrachtwagen is er één teveel, dik of niet. Als je vrachtwagens mooi vindt kan je vast wel naar een truckersblog.

          Login om te reageren
          • vondick zegt

            25 juli 2016 om 16:12

            @erwh: Daar verschillen we dan van mening. Ik noem dat kokervisie

            Login om te reageren
            • erwh zegt

              25 juli 2016 om 18:06

              @vondick: eerlijk gezegd snap ik niet wat dat met kokervisie te maken heeft. Waar jij blij van wordt hoef ik niet interessant te vinden en andersom is het precies hetzelfde.

              Login om te reageren
  3. napo zegt

    24 juli 2016 om 23:04

    Deze machine werd jaren geleden geïntroduceerd als een kopie van de motogp machine van casey stoner. T geluid echt geweldig, en op 16,5 inch banden zelfde als de motogp toen. Sinds dit jaar is men naar 17 inch overgestapt.

    Maar als je nu een BMW s1000rr of een zx10r koopt van Kawasaki ben je deze motor makkelijk de baas in sturen, electronica en acceleratie/topsnelheid.

    Tip voor de autoblogger, 0 naar 100 is de sportauto van nu bijna altijd sneller, van 0 naar 200 zit je rond de 7 a 7,5 sec en pak je elke hypercar:)

    Login om te reageren
    • ter zegt

      24 juli 2016 om 23:44

      @napo: Nee niet van Casey Stoner maar van Loris Capirossi. Dit ding was nog gebaseerd op eem 990cc GP machine.

      Login om te reageren
      • ter zegt

        24 juli 2016 om 23:49

        @terrorizer: Honda heeft in 2015 hetzelfde geflikt met de RC213V-S.
        http://www.motor.nl/nieuws/eindelijk-de-honda-rc213v-s/

        Login om te reageren
      • napo zegt

        25 juli 2016 om 00:15

        @terrorizer: je hebt inderdaad gelijk, gp6 machine 2006 van capi en sete gibernau…

        Login om te reageren
  4. koeckenbacker zegt

    24 juli 2016 om 23:07

    Jahoor, dit wordt hem.

    Stiekem ben ik zelf al op zoek naar een vervanger voor mijn motorfiets. Maar ik denk dat de kans groter is dat het weer een r6 wordt.

    Maar echt heel gaaf, zo’n duc!

    Login om te reageren
    • Dizono zegt

      24 juli 2016 om 23:09

      @koeckenbacker: hoewel ik zelf ook wel een Yamaha-man ben, trekt een Honda VT1000 SP mij ook wel… Niks voor jou?

      Login om te reageren
      • koeckenbacker zegt

        24 juli 2016 om 23:14

        @Dizono: nee sorry, het moet janken bij mij. Ik heb al wel nagedacht over een yamaha fz1 naked, omdat vrouw ook meewilt. Maar ik wil het gevoel en de beleving van snelheid. Dat een 1000 sneller is, weegt niet op tegen het geluid van de 600.

        Sinds ik toen ik 16 was voor het eerst een blauwe r6 zag, wist ik het, en eigenlijk is dat nooit veranderd dat ik een r6 wilde.

        Login om te reageren
        • sollie1984 zegt

          25 juli 2016 om 06:09

          @koeckenbacker: ikzelf heb een ’07 R6 gehad. En inderdaad…het geluid is fenomenaal als je richting de 17500 rpm gaat. Sturen ook fantastisch. Veel fijner dan een R1.

          Login om te reageren
        • racerx zegt

          25 juli 2016 om 07:53

          @koeckenbacker: Heb zelf een S1000RR, met 14.200 tpm ook geen watje qua gillen… ;). Wellicht ook het overwegen waard.

          Login om te reageren
          • koeckenbacker zegt

            25 juli 2016 om 10:11

            @racerx: absoluut, een van de, zoniet de gaafste motorfiets in mijn ogen. Maar ik ben bang het budget even niet toereikend is.

            Login om te reageren
            • racerx zegt

              25 juli 2016 om 12:46

              @koeckenbacker: mijn net ingereden ’13 was bij aanschaf dit jaar inderdaad nog best aan de prijs. Een ’10er met meer ervaring is significant goedkoper. Ze kunnen het hebben, duurtestrapporten van 50.000km gezien waarbij zelfs de koppeling nog prima was, ondanks de quickshifter.

              Login om te reageren
              • koeckenbacker zegt

                25 juli 2016 om 12:57

                @racerx: ze beginnen een beetje bij 10.000 eckermannen zie ik. Dat vind ik inderdaad wel meevallen.

              • racerx zegt

                25 juli 2016 om 18:39

                @koeckenbacker: gewoon doen, lekker toegankelijke 1000 om de overstap te maken van een 600.

        • cthijs zegt

          25 juli 2016 om 18:36

          @koeckenbacker: ik heb de 1000 en de 600 gehad maar de grootste kick kreeg ik toch van de 1000. Alleen vond ik de 600 wel een betere wegligging hebben

          Login om te reageren
      • cossie300 zegt

        24 juli 2016 om 23:14

        @Dizono: Sp1 vindt ik nog altijd een van de mooiste motoren op de markt , maar hij rijdt wel erg nukkig . Vergis u er niet in …

        Login om te reageren
        • Dizono zegt

          24 juli 2016 om 23:18

          @cossie300: ik weet het, niemand minder dan Joey Dunlop vond er zijn waterloo op…

          Login om te reageren
          • luittinke zegt

            24 juli 2016 om 23:42

            @Dizono: Hoe nukkig ook was op de VTR1000SP, Joey Dunlop vond er niet zijn Waterloo op. Dat gebeurde op een 250cc racer, ook van Honda

            https://www.youtube.com/watch?v=y1gvPaV4t-Y

            Login om te reageren
            • luittinke zegt

              24 juli 2016 om 23:45

              @luittinke: *Hoe nukkig de VTR1000SP ook was

              Het is al laat blijkbaar

              Login om te reageren
            • Dizono zegt

              25 juli 2016 om 13:08

              @luittinke: Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een beetje in de war gebracht door zijn standbeeld denk ik..
              https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/Statue-tt-races-snaefell.jpg

              Login om te reageren
              • luittinke zegt

                25 juli 2016 om 13:13

                @Dizono: Inderdaad. Afgelopen juni voor het eerst naar de IoM TT geweest. ook nog even bij het standbeeld gekeken. Heb niet gauw kippevel, maar toen had ik het toch.

                En over die nukken van een SP1/2, tja, dat is juist wat het zo’n gave motor maakt. Zelf ben ik meer van de 60graden V-twin (rij een 2001 Aprilia RSV Mille), loopt net iets soepeler.

        • ter zegt

          25 juli 2016 om 00:00

          @cossie300: De SP-2 schijnt veel minder nukkig te zijn. Maat had er 1, helaas al gecrashed voordat ik de fiets kon proberen… LoL

          Login om te reageren
        • racerx zegt

          25 juli 2016 om 12:12

          @cossie300: powercommander en een goede afstelling kunnen al veel helpen.

          Login om te reageren
    • metalhead zegt

      25 juli 2016 om 00:42

      @koeckenbacker: Maak je er foto’s van als je hem neemt? Mensen die motors niks vinden moet je gewoon negeren :)

      Login om te reageren
  5. derek306 zegt

    24 juli 2016 om 23:10

    Inmiddels is hier in Oostenrijk het motor seizoen ook weer begonnen, en daarbij ook genoeg ducati’s! Maar ik kan niet wennen aan het geluid.. elke keer weer!

    Login om te reageren
    • apriliarsv zegt

      25 juli 2016 om 00:35

      @derek306: de bekende bak spijkers. De nieuwere hebben helaas geen droge koppeling meer

      Login om te reageren
      • soes750 zegt

        25 juli 2016 om 09:32

        @apriliarsv: die droge koppeling van de Ducs waren ook niet het sterkste punt. Ik ben er wel blij mee dat ze er vanaf gestapt zijn. Al verliest het wel wat van z’n karakter.

        Login om te reageren
  6. mynameisjeroen zegt

    24 juli 2016 om 23:11

    Lekker hoor!

    Login om te reageren
  7. ariif zegt

    24 juli 2016 om 23:11

    Voor zulke bedragen moet je wel een motorliefhebber in hart en nieren zijn. Het is een bloedmooie machine met de nodige krachten en zou ‘m ook absoluut willen hebben, maar ik zou nooit zoveel geld aan een motor uitgeven vrees ik.

    Login om te reageren
    • phdg zegt

      25 juli 2016 om 10:06

      @ariif: spijtig genoeg zijn dit ook investeringen geworden waar bijna niet mee gereden wordt. Dus voor de mensen die door kopen is geld geen probleem

      Login om te reageren
  8. rikus zegt

    24 juli 2016 om 23:15

    Snelste? Zou kunnen, betwijfel het.
    Ik denk dat die Hayabusa met turbo (380 pk) die op marktplaats te vinden is ook wel die titel zou kunnen dragen. Mits niet begrensd natuurlijk.

    Login om te reageren
    • Dizono zegt

      24 juli 2016 om 23:17

      @rikus: ja, dat hangt natuurlijk af van je definitie van snel. In rechte lijn of op een circuit. Daar ben je namelijk kansloos met je verlengde achterbrug…

      Login om te reageren
      • rikus zegt

        24 juli 2016 om 23:42

        @Dizono: Heb je gelijk in, vandaar dat ik het betwijfel.
        Dat is afhankelijk van hoe je de motor gebruikt.

        In het artikel word de 0-100 tijd genoemd plus topsnelheid.
        Zou die Hayabusa daar voor onder doen denk je?

        Zouden ze beide een rondje lappen op een circuit, dan word het een heel ander verhaal.

        Login om te reageren
      • Tuono zegt

        25 juli 2016 om 09:38

        @Dizono: Op het circuit is dit ook niet meer de snelste motor van marktplaats, moderne supersports met alle elektronica ‘rijden rondjes’ om de Desmosedici.

        Neemt niet weg dat het een zeer exotische machine is, laatst kwam er eentje op de snelweg voorbij en ik keek toch even twee keer.

        Login om te reageren
    • wimbraber zegt

      24 juli 2016 om 23:24

      @rikus: ja precies, die gaat sowiso gruwelijk hard, standaard gaan ze al 340(!) en met wat andere tandwiel verhoudingen zal die nog veel harder gaan gok ik

      Login om te reageren
      • peug206 zegt

        24 juli 2016 om 23:44

        @wimbraber: plus- 400 in enkele gevallen ;)

        Login om te reageren
      • rikus zegt

        25 juli 2016 om 10:00

        @wimbraber: De eerste serie Hayabusa was niet te stoppen. Daarna werd alles begrensd, omdat stock motoren die bij een roadtest boven de 360 klokken, iets teveel van het goede waren.

        Login om te reageren
  9. awesome zegt

    24 juli 2016 om 23:17

    Voor de helft koop je een Kawasaki H2(R).

    Ook snel en je houd nog 25K over voor nieuwe achterbandjes :)

    Login om te reageren
  10. misterdrogba zegt

    24 juli 2016 om 23:21

    Zou wel leuk staan in m’n mancave, want rijden kan ik ze toch niet.

    Login om te reageren
  11. mrrallycross zegt

    24 juli 2016 om 23:27

    Heel vette motor, maar ook meteen je doodsvonnis lijkt mij

    Login om te reageren
  12. b0z4 zegt

    24 juli 2016 om 23:35

    Lekker zo een Duc. Ik kan het weten want rij een Monster??

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      24 juli 2016 om 23:57

      @b0z4: een monster en desmo kun je uitstekend vergelijken met elkaar ja ;)

      Login om te reageren
      • b0z4 zegt

        25 juli 2016 om 00:03

        @2wheeler: Allebei Ducati of ben je scheel?

        Login om te reageren
        • apriliarsv zegt

          25 juli 2016 om 00:28

          @b0z4: ik weet hoe een One 77 rijdt, want ik heb een Cygnet ;)

          Login om te reageren
          • b0z4 zegt

            25 juli 2016 om 09:30

            @apriliarsv: Jij hoort hier duidelijk niet op autoblog. Totaal geen kennis van autos.

            Login om te reageren
            • nasty zegt

              25 juli 2016 om 10:16

              @b0z4: 33 mensen vinden van wel :)

              Login om te reageren
              • b0z4 zegt

                25 juli 2016 om 11:58

                @nasty: De meeste hier hebben niet eens een autorijbewijs laat staan verstand van motoren ;)

              • nasty zegt

                25 juli 2016 om 12:49

                @b0z4: ;)

        • 2wheeler zegt

          25 juli 2016 om 07:40

          @b0z4: komt zelf met een vergelijking die als een pik op een drum slaat -> vraagt aan andere mensen of ze scheel zijn. Ok.

          Ik weet hoe een s65 AMG rijdt, heb wel eens in een taxi gezeten.

          Login om te reageren
    • Donstil zegt

      25 juli 2016 om 00:21

      @b0z4: Is dat een vraag?

      Login om te reageren
  13. lolikbenbol zegt

    24 juli 2016 om 23:37

    300 km per uur op een motor. Dan heb je wel echt schijt aan jezelf.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      25 juli 2016 om 08:35

      @lolikbenbol: zo eng is dat helemaal niet als je op een goede weg rijdt.

      Sneller dan dat je eigenlijk kunt door een serie bochten en daardoor net niet van de weg raken is angstiger. En geeft meer adrenaline.

      Login om te reageren
  14. MaartenD zegt

    24 juli 2016 om 23:42

    Snelste motor op Marktplaats? Dacht het niet….
    http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-suzuki/m1066299101-suzuki-gsx-1300-r-hayabusa-turbo-380pk-t-w-v-35k.html?utm_source=autoblog&utm_medium=referral&utm_campaign=CA____autoblog_promotie_site_autoblog&utm_content=89437

    Login om te reageren
    • apriliarsv zegt

      25 juli 2016 om 00:30

      @maarten020: zo mogelijk nog lelijker dan hij snel is

      Login om te reageren
  15. str8six zegt

    24 juli 2016 om 23:44

    Lekkert op de brommert… Houd het hier bij auto’s aub.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      24 juli 2016 om 23:53

      @str8six: zit niet zo te miepen op dat ene motorartikel per maand

      Aub.

      Login om te reageren
    • metalhead zegt

      25 juli 2016 om 00:44

      @str8six: Je weet dat je ook gewoon door kan scrollen hè?

      Login om te reageren
  16. allesmetturbo zegt

    24 juli 2016 om 23:45

    Staat mooi naast een 159

    Login om te reageren
  17. trustmeiamanengineer zegt

    24 juli 2016 om 23:47

    Heerlijk, hier wil ik mijn huidige Italiaanse éénpitter wel voor inruilen. Zo’n Duc staat ook mooi naast de Alfa. ;)

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      24 juli 2016 om 23:54

      @trustmeiamanengineer: ik mijn Japanse 1pitter ook! Maar door het jeugdsentiment dat ik heb bij de 999 gaat dat hem eerder worden denk ik. En het feit dat die tienduizenden eypo’s goedkoper is, is ook mooi meegenomen.

      Login om te reageren
      • apriliarsv zegt

        25 juli 2016 om 00:31

        @2wheeler: wel eentje uit de tweede serie kopen, mooie dingen, erg ondergewaardeerd

        Login om te reageren
  18. Rick-dos zegt

    24 juli 2016 om 23:48

    Login om te reageren
  19. ronaldddvos zegt

    25 juli 2016 om 00:30

    Zou hem wel willen… maar dan word het wel een hele dure begrafenis. Nee dan zou ik hem in de mancave zetten. Ik ga dan gewoon voor een enduro. Veel mooier. Rij ik me niet dood op. Hooguit zwaargewond

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      25 juli 2016 om 12:01

      @ronaldddvos: zwaargewond is soms erger dan dood.

      Login om te reageren
      • ronaldddvos zegt

        30 juli 2016 om 21:52

        @rolov: soms wel.

        Login om te reageren
  20. apriliarsv zegt

    25 juli 2016 om 00:33

    Aan de schaamrand op de achterband te zien is de huidige eigenaar geen bochtenridder

    Login om te reageren
  21. hahaha zegt

    25 juli 2016 om 02:12

    Ik heb helemaal niets met tweewielers, maar deze maakt mij hebberig.

    Login om te reageren
  22. pinut187 zegt

    25 juli 2016 om 02:18

    Altijd lekker een Ducati.

    Login om te reageren
  23. john4545 zegt

    25 juli 2016 om 03:01

    Ik vind 125kmh al heel erg snel op een motor. In een auto heb ik veel minder problemen met snelheid. Dit is wel een heel erg mooie motorfiets, dat dan weer wel.

    Login om te reageren
  24. e38ossie zegt

    25 juli 2016 om 06:14

    Ducati…. Stuk gaat ie

    Login om te reageren
  25. rd1991 zegt

    25 juli 2016 om 06:36

    Een Panigale Superleggera vind ik nóg mooier, maar de Desmo is ook zeker niet te versmaden! Wat ontzettend lekker!

    Login om te reageren
  26. e39540itouring zegt

    25 juli 2016 om 07:04

    Ducati club Nederland (DCN) was/is de grootste ducaticlub volgens mij, en die hadden zon fiets te huur voor de leden. Was toen de enige in nl.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      25 juli 2016 om 07:42

      @e39540itouring: er stond ook een Desmo bij Goedhart motoren in Bodegraven voor een behoorlijke tijd! Maar niet op kenteken inderdaad

      Login om te reageren
      • rolov zegt

        31 juli 2016 om 06:51

        @2wheeler: Nicky romero had er een gekocht om weg te zetten dacht ik. Hij heeft er een paar staan waar hij nooit op rijdt. Wel alleen ducatis .

        Login om te reageren
  27. matk20 zegt

    25 juli 2016 om 08:34

    voor dat geld kocht ik eerder een 1299 Panigale

    Login om te reageren
  28. redbee5 zegt

    25 juli 2016 om 08:51

    Weinig verstand van motoren maar wat ik wel gaaf vindt is dat hij helemaal rood is. Niet te veel gekke strepen en vlammen. Mocht er ooit een motor komen dan zou het een cafe racer worden. Dat is zo gaaf!!

    Login om te reageren
  29. Henk_he zegt

    25 juli 2016 om 09:38

    Onder de 3 seconden van 0-100 is voor een motorfiets niet extreem bijzonder hoor. Zelfs een Yamaha V-Max uit 2010 (een power cruiser) doet het onder ideale omstandigheden in 2,5 sec.
    Het is vaak de coureur die het verschil maakt, maar dat geldt niet alleen in een rechte lijn, maar vooral in de bochten. Ik rijd zelf motor en ben niet heel goed of zo, maar ik kan op bochtige wegen sommige racers prima bijhouden op mijn allroadje omdat ze geen bochtentechniek hebben.
    OT: mooie fiets, wel veel te duur voor wat je krijgt, tenzij je hem als investering koopt. Anders gewoon de helft in je zak steken en een leuke 1299 Panigale kopen. Gaat hard zat voor een amateur en dan kun je tenminste gewoon kilometers maken zonder je schuldig te voelen.

    Login om te reageren
  30. maxiparts zegt

    25 juli 2016 om 13:04

    Voor dat geld heb je ook een nieuwe H2R, dan is mijn keuze wel heel snel gemaakt

    Login om te reageren
    • boomhauwer zegt

      25 juli 2016 om 19:04

      @maxiparts: dit of een h2r… Hou maar je kawasaki…

      Login om te reageren
  31. mrwheely zegt

    26 juli 2016 om 01:54

    Der zijn der hier maar weinig met ballen die dit oldtimmertje open trekken dat weet ik…. maar technisch toch al sterk verouderd Ducje. Leuk als beleggings project… voor jaar of 20 30

    Login om te reageren
  32. baap zegt

    26 juli 2016 om 09:46

    L’uomo cosa dice questo un dispositivo raccapricciante. La Desmosedici RR ha rubato il mio cuore. Molti di potenza con l’aspetto di una bestia. Perfetto

    Login om te reageren
  33. E550 zegt

    26 juli 2016 om 10:43

    Met al die motors van tegenwoordig blijf ik de Ducati 918 en de 1098 het mooist vinden. Wat een prachtige motors zijn het. Heerlijk die koplampen en uitlaten achter.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North