• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ferrari past auto aan, als laatste poging voor Vettel

Auteur: RubenPriest, gepost 19 oktober 2018 om 13:53 – 24 Reacties

Dit is Ferrari


De wanhoop nabij?

Ferrari moet alles uit de kast halen om nog kans te maken op het winnen van het kampioenschap. Terwijl Mercedes met Hamilton in volle koers voor de winst gaat, lijkt Ferrari elk weekend problemen te hebben. Twee weken terug in Japan was de druppel. Vettel maakte een spin bij een inhaalpoging op Verstappen en kwam niet meer in aanmerking voor een podiumplek. Kostbare punten gingen verloren.

Het Italiaanse raceteam zal alles op alles zetten in Austin om een goed resultaat te behalen. Ze laten niets aan toeval over. Zo werd door de aanwezige media opgemerkt dat Ferrari aanpassingen heeft uitgevoerd aan de vloer van de auto. Het gaat om aerodynamische vernieuwingen, in vorm van allerlei kleine vleugeltjes. De komende vrije trainingen en de kwalificatie van morgen zal uitwijzen of deze vernieuwingen aan de SF71-H een gewenst resultaat gaat brengen.

El nuevo fondo d Ferrari. Complejo y abriendo nuevas vías d desarrollo. Deflectores verticales en zona d los cortes del fondo delante d rueda trasera. pic.twitter.com/4detYwbdCQ

— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) October 18, 2018

De nieuwe aerodynamica moeten Raikonnen en Vettel vooral helpen om meer snelheid te behalen. Vooraan rijden of druk uitoefenen vanaf een tweede, derde of vierde positie. De eerste vrije training begint om 17:00 uur Nederlandse tijd. De kwalificatie is morgen om 23:00 uur en de race start zondag om 20:10 uur.

Ook interessant!

  • Mijn Auto Ferrari 360
    Mijn Auto: Ferrari 360 Modena van Iteke
  • Sebastian Vettel is boos en teleurgesteld
  • Video - waan je in een videogame met oude Ferrari F1 auto
  • Ferrari SP48 Unica wordt een unieke Ferrari

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

Ferrari, Formule 1, Kimi Räikkönen, sebastian-vettel

Vorig bericht: « Wat kunnen we verwachten van de Porsche Cayman T?
Volgend bericht: G-Power toont snelste Mercedes-AMG C63 tot nu toe »

Lees Interacties

Reacties

  1. kannito zegt

    19 oktober 2018 om 14:00

    Raikonen met ham van de baan rijden anders lukt het niet

    Login om te reageren
  2. janmetdelangeachternaam zegt

    19 oktober 2018 om 14:02

    Handig om je band op stuk te rijden wanneer je een licht tikje hebt met de zijkant van deze Ferrari..

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      19 oktober 2018 om 14:04

      @janmetdelangeachternaam: Max Verstappen Defense Mechanism®

      Login om te reageren
    • acizane80 zegt

      19 oktober 2018 om 14:22

      @janmetdelangeachternaam: ze gaan eerst in de quali fe pole pakken om tijdens de race mensen die hun inhalen uit te schakelen zonder zelf schade op te lopen (ehm, max) en dan kunnen ze mischien winnen.

      Login om te reageren
  3. kniesoor zegt

    19 oktober 2018 om 14:07

    Wordt een vinnig ritje.

    Login om te reageren
  4. berlinetta zegt

    19 oktober 2018 om 14:25

    Toen ik de titel las, hoopte ik eigenlijk dat het Ferrari’s laatste poging is om Vettel kampioen te maken. Zo niet, dan vliegt hij eruit. Jammer. Van mij mag Vettel bij een subtopper gaan rijden.

    Login om te reageren
    • SvenB zegt

      19 oktober 2018 om 15:05

      @berlinetta: wie weet wat onze vriend uit Monaco kan doen. Dan mag Vettel 2e rijder worden!

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        19 oktober 2018 om 15:09

        @svenb: Ik ben ook benieuwd. Leclerc doet het vooralsnog niet slecht, maar hij heeft nog niet veel ervaring. Ik betwijfel of hij volgend jaar al meteen competitief gaat zijn. Aan de andere kant, als Ferrari de potentie van Leclerc ziet, gaan ze het team hopelijk meer op hem inrichten en minder op Vettel. Heb al gelezen dat Ferrari zich sowieso steeds minder van Vettel aantrekt.

        Login om te reageren
    • potver7 zegt

      19 oktober 2018 om 15:58

      @berlinetta: Als er iets is waar Vettel niet zo goed in is, dan is het wel inhalen. Inhalen in de Formule 1 valt toch al niet mee, maar vooral Vettel kun je niet vaak betrappen op een geniale move. En als hij het probeert gaat het relatief vaak mis, met name onder druk. Daarentegen is hij wel ontieglijk goed in positiebehoud, maar daar heb je alleen wat aan als je in de snelste auto rijdt.

      Login om te reageren
  5. henk_he zegt

    19 oktober 2018 om 15:00

    Goh, extra aërodynamica. Wat ieder team iedere race doet en zelden/nooit voor verrassingen zorgt…

    Login om te reageren
  6. kevin1400 zegt

    19 oktober 2018 om 15:40

    Ze kunnen beter een bots waarschuwing er voor hem in maken..

    Login om te reageren
  7. potver7 zegt

    19 oktober 2018 om 15:48

    Wat een rare flapjes, en waarom zijn ze geel?

    Login om te reageren
  8. gregorius zegt

    19 oktober 2018 om 16:06

    Ze kunnen beter die superelektromotor weer inschakelen. Want deze vinnetjes gaan het verschil niet maken.

    Login om te reageren
  9. Gulli zegt

    19 oktober 2018 om 16:18

    #teamgelepijlen

    Login om te reageren
  10. justsomebody zegt

    19 oktober 2018 om 16:42

    Tsja , Redbull geeft je sowieso al vleugels

    Login om te reageren
  11. dwfc zegt

    19 oktober 2018 om 17:01

    Max rijdt die er wel af

    Login om te reageren
  12. ruud1954 zegt

    19 oktober 2018 om 17:16

    Ben nooit echt kapot geweest van Vettel. Ja, hij is een paar keer wereldkampioen geweest. Maar ja, toen was de Red Bull onverslaanbaar

    Login om te reageren
  13. healey zegt

    19 oktober 2018 om 18:27

    Sinds de FIA wat extra sensoren op het hybride systeem heeft gezet om te kijken of ze de boel belazerden is het opeens gedaan met de prestaties. 2 seconden achter Hamilton in VT1… maar dat zegt niets :-)

    Login om te reageren
    • hape zegt

      19 oktober 2018 om 18:48

      @healey:
      Jij roeptoetert AMuS nog even na? De FIA bij monde van C. Whiting himself heeft al lang verklaard dat zij geen extra sensoren hebben geplaatst en dat dit een broodje aap verhaal is.

      Login om te reageren
  14. HZW zegt

    19 oktober 2018 om 18:51

    Heel veel heeft het niet geholpen.
    1ste training:

    Hamilton : 1:47.502
    Bottas : 1:48.806
    Verstappen : 1:48.847
    Ricciardo : 1:49.326
    Vettel : 1:49.489
    Räikkönen : 1:49.928

    Login om te reageren
  15. lavoro zegt

    19 oktober 2018 om 20:34

    Palantir heeft echt de meest fantastische sponsorplek zeg ?

    Login om te reageren
    • ahs1979 zegt

      20 oktober 2018 om 07:11

      @lavoro: maar het is wel met lichtgevende verf aangebracht. Anders zie je het niet als ze door de tunnel bij Monaco knallen en dat kan natuurlijk niet. ?

      Login om te reageren
  16. alfalfa zegt

    20 oktober 2018 om 09:13

    Ferrari’s versie van Volvo’s SIPS? (Side Impact Protection System)

    Login om te reageren
  17. jochempie zegt

    20 oktober 2018 om 21:10

    Ha, dat doet me denken aan mijn studietijd.. weken broeien op twee ontwerpen, is het allebei net niet.. de tijd begint te dringen, morgen inleveren. In vijf minuten verzin je iets nieuws en is meteen het beste idee tot dan toe.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North