• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit kost de BMW M4 CS

Auteur: verschurenmark, gepost 18 mei 2017 om 17:16 – 23 Reacties

Afbeelding Dit kost de BMW M4 CSAfbeelding Dit kost de BMW M4 CSAfbeelding Dit kost de BMW M4 CSAfbeelding Dit kost de BMW M4 CSAfbeelding Dit kost de BMW M4 CSAfbeelding Dit kost de BMW M4 CSAfbeelding Dit kost de BMW M4 CSAfbeelding Dit kost de BMW M4 CS

BMW-M4-CS-prijs-bekend
Een maand geleden deed BMW de M4 CS uit de doeken en nu is ook bekend hoe diep je in de buidel moet tasten.

In het royale M4 assortiment neemt de CS het plekje in tussen de M4 met Competition Package en de M4 GTS. Een standaard uitvoering van de M4 met 432 pk kost je € 112.467, maar voor dit modelletje moet uiteraard meer afgetikt worden. Voor het luttele bedrag van € 147.309 mag je jezelf eigenaar noemen van de BMW M4 CS. Voor dat bedrag krijg je dan wel 460 pk, dit is dus bijna 30 pk meer dan de standaard M4. Alle andere vernieuwingen die de M4 CS met zich meebrengt ten opzichte van een standaard M4 lees je HIER.

De M4 CS scheurt in 3,9 seconden naar de honderd, om vervolgens door te knallen naar een gelimiteerde 280 km/u. De standaard M4 blijft met 250 km/u op de teller steken. Voor ruim 35.000 krijg je dus een paar pk’s extra en je kan jezelf afvragen of dat het waard is. Maar wat maakt het eigenlijk ook uit, je krijgt sowieso nog andere extra’s en de BMW M4 blijft een fantastische wagen waar een nieuwe versie altijd meer dan welkom van is.

Ook interessant!

  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft
  • Video: BMW M4 CSL mag weer buitenspelen
  • Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
    Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
  • BMW M4 GT3 speelt buiten zonder camouflage

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, f82, geld, m4, m4-cs

Vorig bericht: « Volkswagen Golf IV R32 – video, aankoopadvies & historie
Volgend bericht: Afperser van Michael Schumacher draait de bak in »

Lees Interacties

Reacties

  1. Donstil zegt

    18 mei 2017 om 17:26

    35.000 euro voor 10 Pk, daar geloof ik niets van, daar zit heus wel meer bij.

    Login om te reageren
    • escort77 zegt

      18 mei 2017 om 17:46

      @donstil: idd. andere stoelen, carbon dak, portierlussen, enz.

      Login om te reageren
      • jeroen13 zegt

        18 mei 2017 om 19:37

        @escort77: carbondak is altijd standaard op de m3 en m4

        Login om te reageren
    • donvinnie zegt

      18 mei 2017 om 17:55

      @Donstil: belasting

      Login om te reageren
    • ds3thp zegt

      18 mei 2017 om 18:32

      @Donstil: klopt, andere stoelen, keramische remmen, M Performance goodies, andere uitlaat. Maar is in ieder geval een hoop geld voor een paar opties!!

      Login om te reageren
  2. Donstil zegt

    18 mei 2017 om 17:27

    Ding van de foto is wel erg dik trouwens, ook met de Oled achterlichten enz. Fraai ding, mag precies zo voor de deur.

    Login om te reageren
  3. arias12 zegt

    18 mei 2017 om 17:36

    Super dik!

    Login om te reageren
  4. dromedaris zegt

    18 mei 2017 om 17:38

    Is gewoon een investeringsmodel en BMW wil daar van in het begin wat van meegraaien, simpel.

    Login om te reageren
  5. granlusso zegt

    18 mei 2017 om 18:06

    Tja, heel gaaf hoor, doe prestaties, maar het doet me niet zoveel. Voor de puristen is dit natuurlijk het summum op BMW-gebied, maar ikzelf zou iets heel anders ‘halen’ in deze prijsklasse.
    Ik ga geen voorbeelden noemen, want dat vind ik altijd zo nutteloos; dan zie je mensen reageren op een artikel over een Mercedes C-klasse diesel waarin ze aangeven liever een Subaru BRZ te willen rijden?? Ofzo

    Login om te reageren
    • jorden zegt

      18 mei 2017 om 20:04

      @granlusso: Wahaha precies. zo lees ik ook steevast wat voor auto’s je wel niet kan kopen voor 2 miljoen, bij Bugatti en koenigsegg artikelen. Bugatti kopers willen een Bugatti en geen Corvette, G-klasse, 3 landbouwmachines en een skelter.

      Login om te reageren
      • granlusso zegt

        18 mei 2017 om 20:31

        @jorden: Hahaha precies!

        Login om te reageren
  6. Jochempie zegt

    18 mei 2017 om 18:08

    Als ik het had liggen, was ik nu onderweg naar een dealer (die nog open is)

    Login om te reageren
  7. bitteeinbit zegt

    18 mei 2017 om 18:13

    Dus een M4 cs heeft alleen 10pk meer en een cs badge?? De extra’s op de M4 zoals afgebeeld moet je dan alsnog bijbestellen?? Waardeloze deal dan inderdaad.

    Login om te reageren
    • isobmw zegt

      18 mei 2017 om 20:05

      @bitteeinbit: 29 pk meer, de normale heeft 431, competition package 450 en deze cs 460 pk

      Login om te reageren
  8. prop zegt

    18 mei 2017 om 18:16

    Een ouderwetse handrem … die zie je niet vaak meer

    Login om te reageren
  9. thomasthomas zegt

    18 mei 2017 om 18:37

    Er is ook een 30 jahre versie dat is ook een schitterende uitvoering.

    Login om te reageren
  10. Sir_Vmax zegt

    18 mei 2017 om 18:38

    Ik denk dat de mindere afschrijving toch een beter rendement geeft an een normale m4

    Login om te reageren
  11. Loek zegt

    18 mei 2017 om 18:39

    Off-topic: weer een nieuwe bloggert erbij? Welkom @verschurenmark!

    Login om te reageren
  12. zion88 zegt

    18 mei 2017 om 18:43

    Ik vind het een beetje flauw artikel… alsof de CS werkelijk niets anders brengt dan een standaard M4. Daarbij: de prijs noemen van een instap M4 daarna de PK’s van de Competition M4 noemen en vergelijken met die van de CS. Express het contrast verhogen. Je up’t een instap VW makkelijk op je Standaard M4 erbij. (See what I….) iets dat niet hoeft bij een CS. Dus zet die bak azijn weg, gauw.

    Login om te reageren
    • zion88 zegt

      18 mei 2017 om 18:44

      @zion88: eerste zin: dan 10 Pk extra. Bedoel ik.

      Login om te reageren
  13. awesome zegt

    18 mei 2017 om 19:24

    Geen M3, jammer. Er moet ook nog een kind mee.

    Login om te reageren
  14. mijosu zegt

    18 mei 2017 om 20:39

    Ik heb vernomen dat er binnenkort ook een M4 S komt met 455pk. Om het gaat tussen de M4 met competition package en M4 CS te dichten.

    Login om te reageren
    • granlusso zegt

      18 mei 2017 om 22:14

      @mijosu: Volgens mij is die niche echt door de marketingafdeling van BMW zelf verzonnen.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North