Dit kost de nieuwe G-Power X6 M TYPHOON

Auteur: , 25 Reacties

Hij is lelijk, hij is snel en dat is ideaal op de autobahn.

Mensen zien deze verschrikking opduiken in de spiegels en maken dat ze wegkomen naar de rechterbaan, zodat jij volgas kunt passeren. Want alle gekheid op een stokje, deze nieuwe TYPHOON van G-Power op basis van de F86 X6 M is een kanon van jewelste.

De SUV is goed voor 750 pk en maar liefst 980 Nm koppel. Daarmee is het beest goed voor interessante prestaties. 1/4 mijl legt het ding in slechts 11,4 seconden af. Daarmee is het ding 0,1 seconden sneller dan de voorgaande F86 van G-Power. De topsnelheid bedraagt 300 km/u. Bij G-Power zijn ze de lulligste niet, want ze maken meteen prijzen bekend wat je dit moet gaan kosten. Let wel: het hele pretpakket is zeker niet voordelig.

De software aanpassing kost 3.357,14 euro. Dan zijn we er nog niet. De Vmax verhogen naar 300 kost bijvoorbeeld 434,20 euro. Dat prachtige bodykit? 16.503,36 euro alstublieft. Dat is exclusief de carbon diffuser (2.500 euro) en de Venturi motorkap (4.000 euro). Voor een setje nieuwe turbo’s brengt G-Power 3.850 euro in rekening en een downpipe kost 3.860 euro. Een volledig titanium uitlaatsysteem met carbon sierstukken wordt geïnstalleerd voor 5.671,20 euro. De GX6M RS ophanging van G-Power doet 2.292,02 euro en als laatste, de 23-inch HURRICANE RR wielen: 8.361,34 euro.

Mocht je dus ooit een X6 zien rijden met het uiterlijk zoals de auto op de foto’s, dan weet je dat de aanpassingen serieus geld hebben gekost. De feestartikelen kunnen per direct worden besteld op je F86 X6 M.



25 reacties

compleet in t zwart zou ik er geen nee tegen zeggen
@panam1: Ik moet toegeven dat het zo best aardig op het netvlies ligt.

https://stmed.net/sites/default/files/black-wallpapers-25166-121698.jpg
poehee das lelek
Dan liever een echte Pontiac Aztek….
Een X6 kan dit perfect hebben. Je koopt geen X6 om zijn SUV-kwaliteiten, om zijn laadvermogen enz. Nee je koopt zo’n bak om te patsen. Elke X6-eigenaar zou langs een tuner moeten.
@dromedaris: Elke X6-proleet zou chemisch gecastreerd moeten worden bedoel je; patserige proleten die meer om imago en status geven dan rijkwaliteiten of praktisch nut zijn niet te vertrouwen…
Ik vind dit geen verkeerde bodykit als ik de stickers weg denk. En dat vermogen is natuurlijk altijd leuk!
Zonder stickers niet veel lelijker dan een normale X6. Ik zeg doen!
Ik vind ‘m erop vooruitgegaan ten opzichte van het origineel. Die striping hoeft van mij niet.
Topsnelheid 300km/u. Eerlijk is eerlijk, dat is wel knap om te bereiken met zo’n lompe bak zonder dat moedertje natuur ingrijpt
wat kijkt die kerol op foto 7 kwaad
@qoekje: zou ik ook doen moest ik met zo’n bestickerd ding de weg op. Zonder ziet er al veel beter uit. Al zal het nooit echt mooi worden…
Neem je alleen die performance upgrades en klaar is kees
Ik dacht dat blinden mensen niet mochten auto rijden.
De X5 versie hiervan, daar zou ik geen nee tegen zeggen. Wel met extra donkere ruiten zodat ze me niet zien zitten.
Een X5 met de motorische aanpassingen zou ik niet verkeerd vinden hoor. Dan heb je wel echt een kanon.
Poe hee! maar liefst 0,1 seconde sneller op de 1/4 mijl! Dat is echt onderscheidend!
Ik wil er gelijk 7: elke dag een andere!
Alleen jammer van de Vmax: ik rij minstens 301. Altijd en overal.
Weer een frontpage vol wansmakelijk opgepepte vatzige duitsers. Had liever iets over de gelekte foto’s van de nieuwe jimny gezien bijvoorbeeld. Geweldig ding.
@humpyourdog: Pak jij je Jimny maar, neem ik dit wanstaltige monster wel😉
@skinnybmw: bedankt voor de opoffering, dit maakt me week vanbinnen. Ik pink een traantje weg.
De power upgrade kost nog geen 17000 euro. Valt wel mee. Van 555 naar 750 pk, 680 Nm naar 980 Nm, dat is nog geen 90 euro per pk, 56 euro per Nm.
Vooral de uitlaat is duur, als je die niet doet, dan zal je toch nog wel 700 pk / 850 Nm moeten halen, of zelfs mee, dan wordt het nog voordeliger.
Een kale X6 M kost blijkbaar 185000 zoiets, dus het is nog geen 10%.
Bertje de moderne versie van de jaren 80 koenig tuning. Laat maar veel op de weg komen.
Lekker divers!
Ja doen. Lekker fout: helemaal in het zwart
Met rood interieur.
Mooi subtiel en ingetogen, met stijl gedaan!

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).