• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit was de Bugatti Veyron geworden als het aan Walter de’Silva lag

Auteur: Dennis, gepost 5 januari 2010 om 21:40 – 112 Reacties

Walter de


De Italiaan Walter de’Silva is niet bepaald één van de minste auto-ontwerpers die er rondloopt. Een greep van auto’s die uit zijn pen zijn ontsproten: de Alfa Romeo 156, de Seat Leon, Toledo en Altea, de Audi R8, TT, A3/4/5/6 en Q7. Vanzelfsprekend hebben niet al zijn ontwerpen het daglicht gehaald. Zo ook een ontwerp uit 1999 voor wat we nu kennen als de Bugatti Veyron.

In 1999 wilde Volkswagen het Bugatti merk nieuw leven inblazen. VAG design topman Hartmut Warkuss vroeg indertijd aan Walter de’Silva om een schets te maken van een Bugatti supercar. De’Silva was toen erg druk bij Seat, maar greep de uitdaging met twee handen aan. Warkuss zelf en Giugiaro maakte eveneens een ontwerp. Op de afbeeldingen die je hier ziet is het ontwerp van de’Silva op een 1:1 schaal uitgewerkt, inclusief het interieur, maar zonder motor.

Ferdinand Piech heeft uiteindelijk niet voor de’Silva’s ontwerp gekozen, maar voor dat van Hartmut Warkuss. De’Silva’s ontwerp is 10 jaar geheim gebleven (en had dat misschien ook moeten blijven), maar nu het bekend is geworden, is ook meteen duidelijk waar Warkuss zijn inspiratie vandaan heeft gehaald. Het heeft de carrière van de’Silva verder geen kwaad gedaan, want op dit moment zit Walter bij VAG op het stoeltje dat Hartmut Warkuss ooit warm hield. (via: coachbuild.com)

Walter de'Silva 1999 Bugatti Concept

Walter de'Silva 1999 Bugatti Concept

Walter de'Silva 1999 Bugatti Concept

Ook interessant!

  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • eerste Bugatti met okazielabel
    Eerste Bugatti met Okazielabel is klaar!
  • Video - zo klinkt de Bugatti Bolide

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, veyron, walter-de-silva

Vorig bericht: « Luxgen EV+: de eerste elektrische 7-persoons MPV
Volgend bericht: Titanenstrijd: Nissan GT-R vs Ducati 1098 »

Lees Interacties

Reacties

  1. vla zegt

    5 januari 2010 om 21:41

    zijn blik zegt het allemaal. :lol:

    Login om te reageren
  2. sven2 zegt

    5 januari 2010 om 21:41

    dan ben ik blij dat Walter de’Silva niet alles te zeggen had in die tijd, want de Veyron ziet er nu véél beter uit dan Walters concept!

    Login om te reageren
  3. Bramz0r zegt

    5 januari 2010 om 21:42

    Poeh, gelukkig niet :P

    Login om te reageren
  4. jzaero zegt

    5 januari 2010 om 21:43

    Wel leuk concept voor een nieuwe morgan, wat lijnen aanpassen en klaar!

    Login om te reageren
  5. Vapid zegt

    5 januari 2010 om 21:44

    Die koplampen…, met een beetje fantasie lijkt die auto op die ene cabaratier :P

    Login om te reageren
  6. Christiaan zegt

    5 januari 2010 om 21:44

    Die koplampen zien er niet uit!!!

    Login om te reageren
  7. C6_R zegt

    5 januari 2010 om 21:45

    Bij het zien van dit gedrocht vind ik de uiteindelijke veyron een ietsiepietsie minder lelijk!

    Login om te reageren
  8. FrankypankyV8 zegt

    5 januari 2010 om 21:45

    “Veyron meets spaceship and collides with a brandnew Bentley”?!?!

    Ik vind dit een misser van formaat hoor!
    De echte Veyron is een schoonheid, vergeleken met dit!!

    Login om te reageren
  9. Bosnia_love zegt

    5 januari 2010 om 21:45

    haha, het gezicht van die ontwerper lijkt gewoon heel erg op die voorkant van die bugatti, haha :D

    Login om te reageren
  10. AlfaGTV zegt

    5 januari 2010 om 21:45

    Gelukkig lag het niet aan Walter de’Silva…

    Login om te reageren
  11. acacac zegt

    5 januari 2010 om 21:46

    Hij lijkt op de bedenker als je naar de eerste foto kijkt

    Login om te reageren
  12. BmwMPower zegt

    5 januari 2010 om 21:46

    Maar goed dat de best man hem niet ontworpen heeft.

    Login om te reageren
  13. FuelMinded zegt

    5 januari 2010 om 21:46

    Het zijn hoe dan ook gedrochten. Vader Bugatti zou in zijn graf draaien denk ik. :cry:

    Login om te reageren
  14. vin zegt

    5 januari 2010 om 21:48

    Vrijwel alle concepts zien er 10 jaar later gedateerd uit. Neem deze Bugatti uit hetzelfde jaar als DaSilva’s wagen:

    Ik had de auto van Walter wel willen zien na jaren ontwikkeling en mét kleinere (LED) koplampen…

    Login om te reageren
    • T5 zegt

      5 januari 2010 om 23:08

      @vin: die chiron zag er zondag in het echt toch niet zo gedateerd uit maar juist zeer vooruitstrevend en ik vond hem zelfs meer indruk maken dan de veyron.

      Login om te reageren
  15. JvT zegt

    5 januari 2010 om 21:49

    Die koplampen… ‘k moet opeens denken aan de Daihatsu Copen… raar.

    Login om te reageren
  16. carpicture555 zegt

    5 januari 2010 om 21:50

    @ vin; is dat de chiron?

    Login om te reageren
  17. Peter V zegt

    5 januari 2010 om 21:51

    Veel ontwerpen hebben helaas WEL het daglicht gezien!

    Login om te reageren
  18. baldrick zegt

    5 januari 2010 om 21:51

    Als je hierna naar de echte Veyron kijkt, ziet die er opeens wel veel minder coherent uit..

    Login om te reageren
  19. vin zegt

    5 januari 2010 om 21:52

    @ carpicture555
    Ja, de wagen van Warkuss en Giugiaro die het dus geworden is…

    Login om te reageren
  20. NiNja zegt

    5 januari 2010 om 21:52

    Lijkt hierop: :P

    Login om te reageren
  21. friso zegt

    5 januari 2010 om 21:53

    ik vind m echt prachtig! die man heeft er verstand van!

    Login om te reageren
  22. John zegt

    5 januari 2010 om 21:54

    Goh dat zou je eigenlijk helemaal niet zeggen dat hij de A3/4/5/6 allemaal ontworpen heeft!
    Vraag me meteen af welke dief de A8 heeft ontworpen? Dat is al helemaal een inspiratieloze vent geweest…

    Login om te reageren
  23. Mootjuh03 zegt

    5 januari 2010 om 21:56

    Nou gelukkig is het hem niet geworden, De “echte” is veel mooier. En ik vind deze een beetje op de GTbyCitroen lijken of de Citroen op deze :P

    Login om te reageren
  24. integralechubasco zegt

    5 januari 2010 om 22:09

    exentrieke voorkant past niet bij sportieve achterkant…

    Login om te reageren
  25. EJS zegt

    5 januari 2010 om 22:10

    Ben blij dat dit ‘m niet geworden is. Vind de concept in Vin’s reactie wel érg mooi, mooier als de Veyron die we nu kennen.

    Login om te reageren
  26. diegon zegt

    5 januari 2010 om 22:10

    alles behalve de hele voorkant… die koplampen zijn echt misselijkmakend..

    Login om te reageren
  27. Jochempie zegt

    5 januari 2010 om 22:12

    De neus is een beetje vreemd maar het ziet er niet uit als 10 jaar oud! Maar ja, tegen de tijd dat een auto op de weg verschijnt is het ontwerp alweer 5 jaar oud.

    Login om te reageren
  28. KUYL zegt

    5 januari 2010 om 22:13

    @vin, gedateerd dat wel. Maar het model dat jij naar voren haalt is nog steeds mooier als de auto uit dit topic. Wat een hok.

    Login om te reageren
  29. Jipp zegt

    5 januari 2010 om 22:18

    echt een lelijk hok, maar je ziet wel de lijnen er in die nu wel in de veyron zitten…

    Login om te reageren
  30. mckroket zegt

    5 januari 2010 om 22:24

    ach alleen de voorkant ziet er niet uit. de lijnen enz zien er echt super uit! dus een frissere voorkant en hij is zo klaar om te verkopen imo

    Login om te reageren
  31. flyingd zegt

    5 januari 2010 om 22:26

    Zo, eerst even naar de wc gerend, foei!! wat lelijk. Ik ben blij dat dit het niet geworden is.

    Login om te reageren
  32. 8C_Competizione zegt

    5 januari 2010 om 22:31

    Wel grappig om te zien waar Warkuss zijn inspiratie vandaan heeft… Ookal vind ik het niet de mooiste auto van de eeuw, wel de noemenswaardigste!

    Login om te reageren
  33. Keaven zegt

    5 januari 2010 om 22:31

    Waarom vind iedereen die man zo goed??
    Ik vind bijvoorbeeld de Audi A5 ook geen geweldige auto.
    Die is wel mooi, maar een kunstwerk?? nee

    Login om te reageren
    • John zegt

      5 januari 2010 om 22:37

      @Keaven: De 156 en Leon zijn anders wel aardig geslaagde modelletjes. Kunstwerk –> De R8 en dat prototype van de Muira was ook van hem toch?

      Login om te reageren
  34. wimpie zegt

    5 januari 2010 om 22:36

    vind de echt veel mooier

    Login om te reageren
  35. Iceman zegt

    5 januari 2010 om 22:37

    Uit zijn rijtje vind ik alleen de R8 en TT mooi.

    Login om te reageren
  36. Jippie zegt

    5 januari 2010 om 22:37

    In de basis helemaal geen verkeerd ontwerp! Het ontwerp van Da Silva is zeker niet perfect maar is zeker een veel elegantere verschijning dan die Tonka die het uiteindelijk is geworden. Overigens is die absoluut indrukwekkend en zeker niet saai qua vormgeving.

    Login om te reageren
  37. Roy zegt

    5 januari 2010 om 22:38

    De man zal wel heel wat met LSD geëxperimenteerd hebben tot ie tot dit ontwerp kwam.

    Login om te reageren
  38. Biefstuk met pepersaus zegt

    5 januari 2010 om 22:44

    Mhh, de voorkant past niet echt bij het midden/de achterkant. Voor de rest ziet hij er niet zo slecht uit. Maar geef mij toch maar die van nu ^^

    Login om te reageren
  39. GTR zegt

    5 januari 2010 om 22:44

    en gelukkig lag het niet aan waltertje! leuk wat hij met de bestaande auto’s heeft gedaan. maar je kan ook te ver gaan!!

    Login om te reageren
  40. treser zegt

    5 januari 2010 om 22:46

    Typisch een Walter ontwerp, waar laat ik het nummerbord???

    Login om te reageren
  41. DD zegt

    5 januari 2010 om 22:47

    haha ziet er niet uit!!!

    Login om te reageren
  42. HDM zegt

    5 januari 2010 om 22:50

    Login om te reageren
  43. Vanquish zegt

    5 januari 2010 om 22:52

    Blij dat de Veyron later kwam!

    Login om te reageren
  44. DRU zegt

    5 januari 2010 om 22:55

    Ieuw!

    Maar die velgen zijn wel echt super. Dat is een soort moderne 1:1 kopie van de klassieke Type 35 wielen. De grondlegger van de moderne velgvormgeving. Dé reden waarom ik een Type 35 wil hebben.

    Login om te reageren
  45. Vanquish zegt

    5 januari 2010 om 22:56

    Amerikaanse bling-bling als je het mij vraagt.

    Login om te reageren
  46. S65AMG zegt

    5 januari 2010 om 23:01

    het had een chineese namaak kunnen zijn haha..

    Login om te reageren
  47. AriM6 zegt

    5 januari 2010 om 23:05

    De snelste auto van de wereld , waar miljoenen in is gestoken zou eruit zien als een gedrocht.
    Godzijdank dat de Veyron er niet zo uitziet.

    En idd zoals @S65AMG het al zegt, het had een chinese namaak kennen zijn.

    Login om te reageren
  48. Ralph zegt

    5 januari 2010 om 23:10

    Als is verbrande turf!

    Dit zou dus een spaanse Veyron zijn geworden.
    Pure auto emoción!

    Ach ja gedateerd ontwerp; 1999.

    Login om te reageren
  49. Drift Idiot zegt

    5 januari 2010 om 23:22

    Opsluiten die man. Wat een lelijk hok

    Login om te reageren
  50. ErikkNL zegt

    5 januari 2010 om 23:25

    Wat een mazzel hebben wij toch weer :D Echt dit ziet er echt niet uit. Het lijkt wel een morgan/beetle van de voorkant en die zijluchtinlaten vindt ik ook niet staan. Het ziet er een beetje uit als een hobbyist projectje. Laat maar staan :P Hopen dat hij niet nog een keer zoiets doet na 10 jaar indoctrinatie bij VAG moet het toch wel goed zitten met hem nu ;)

    Login om te reageren
  51. Srato's zegt

    5 januari 2010 om 23:25

    Niet mooi maar toch knap hoe hij erin geslaagd is om het lijnenspel van de legendarische atlantique in een modern jasja te steken als je kijkt naar die snuit de lijnen van de motorkap de ronde lichten, de golf over de bumper en dan de achterkant en de lijn die over de hele lengte van de auto doorloopt te beginnen onderaan de grille. Deze concept is een veel grotere knipoog naar het verleden dan de huidige veyron.

    Login om te reageren
  52. timberleek zegt

    5 januari 2010 om 23:25

    ik vind de huidige veyron al niet veel aan. maar dit is ronduit lelijk (in mijn ogen).

    Login om te reageren
  53. fconderkantlat zegt

    5 januari 2010 om 23:28

    alfa 156 enige waar design in zit, de rest is rotzooi van hem

    Login om te reageren
  54. integralechubasco zegt

    5 januari 2010 om 23:34

    @arashrsf
    zet daar even de 147 en 166 bij…

    Login om te reageren
  55. Jax zegt

    5 januari 2010 om 23:41

    ik moet eerlijk zeggen dat ik dat model mooier vind, dan het huidige model.

    dat huidige model is ZO godsgruwelijk lelijk, daar wil ik nog niet dood in gevonden worden.

    de enige reden dat iedereen dit ‘de mooiste auto ooit’ vindt, is omdat ie 407km/h kan halen en een acceleratie heeft van een F16.

    Login om te reageren
  56. Specht zegt

    5 januari 2010 om 23:53

    Duidelijk waar de inspiratie vandaan kwam.
    )

    Login om te reageren
  57. Rob zegt

    5 januari 2010 om 23:56

    Het is een hele grove schets van het huidige model maar niet zo zeuren allemaal want mr. Walter is wel mooie de grootvader van de huidige Veyron…

    Login om te reageren
  58. C220AMG zegt

    5 januari 2010 om 23:57

    Walter kijkt een beetje van “Zo, nu kunnen jullie eens zien wie de echte ontwerper is, Hartmut heeft enkel een beter neusje getekend.” Van mij had dit best geheim mogen blijven, beetje schele wagen.

    Login om te reageren
  59. Ahura zegt

    5 januari 2010 om 23:58

    Iek echt lelijk die koplampen! Schuinvoor vind ik de zijkante op zich wel gaaf. Weer eens wat anders

    Login om te reageren
  60. bnc zegt

    5 januari 2010 om 23:59

    Tja… een mooie auto vind ik het niet maar het plaatje klopt echt wel, een ‘moderne’ interpretatie van de Bugatti Atlantique. Deze man weet waar hij mee bezig is en daarvoor respect.

    Login om te reageren
  61. GOD zegt

    6 januari 2010 om 00:16

    leuke voorkant voor een sneltrein.
    dat dan weer wel.

    Login om te reageren
  62. b0z4 zegt

    6 januari 2010 om 00:30

    Sjonge jonge jonge wat is dat ding lelijk zeg ! Moet er spontaan van poepen.

    Login om te reageren
  63. savipe zegt

    6 januari 2010 om 01:04

    voor 1999 vind ik dit toch een serieus verouderde voorkant

    Login om te reageren
  64. Jesper zegt

    6 januari 2010 om 01:16

    M.u.v. die rare golflijn achter de portieren, had ik toch stukken liever deze gehad dan de Veejron die we nu kennen. De gelijkenis met de T57s ‘Atlantique’ is treffend. Beter en extremer dan de 13 in een dozijn meuk die er nu is. Walter 4 life :)

    Login om te reageren
  65. FVC zegt

    6 januari 2010 om 01:17

    Mensen, moest je alle schetsen, schaalmodellen en design modellen moeten zien van uw persoonlijke favoriete auto, dan zou je ook wel es vreemd kunnen opkijken.

    Met dit ontwerp heeft hij wel de fundaties gelegd van wat de Veyron is geworden. Nooit maar dan ook nooit wordt een wagen geproduceerd 100% gelijkend op de 1e schets… deze worden geëvolueerd, bijgeschaafd, aangepast, in 3D en als schaalmodel, op levensgrote schermen en soms met feedback van mogelijke rijke kopers.

    Pas na maanden aanpassingswerken komt men tot het uiteindelijke resultaat.

    Login om te reageren
  66. clubbtraxx zegt

    6 januari 2010 om 01:43

    Oef… Ik vind de huidige niet echt mooi, maar ben wel heel blij dat die troep van Da Silva het iig niet gehaald heeft… Puke!

    Login om te reageren
  67. osca zegt

    6 januari 2010 om 02:18

    na het zien van deze foto’s … vind ik de huidige veyron iets minder lelijk ¬¬

    Login om te reageren
  68. lincoln zegt

    6 januari 2010 om 06:13

    de gays hebben lampjesblog.nl weer gevonden ..
    de 1 is rond de ander vierkant ..

    voor de rest is dat ding gewoon hetzelfde ..

    Login om te reageren
  69. qauqi zegt

    6 januari 2010 om 07:07

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  70. tss68nl zegt

    6 januari 2010 om 07:34

    Dramatisch lelijke bak.

    Dan ga je je toch afvragen hoe de 156 en leon er uit hadden kunnen zien als ze waren getekend door een andere ontwerper ;)

    Login om te reageren
  71. rider zegt

    6 januari 2010 om 07:48

    gelukkig maar dat ze dat model niet gekozen hebben. ben wel nieuwsgierig naar hoe het model van Giugiaro er uit zou zien.
    nu moet VW/Bugatti maar eens met een finale versie komen met ook iets meer vermogen en een andere koets/design. die mag best wat duurder worden, als hij er maar anders uit ziet.

    Login om te reageren
  72. bt zegt

    6 januari 2010 om 07:58

    wel dezelfde velgen als de veyron van nu.

    Login om te reageren
  73. oniwo zegt

    6 januari 2010 om 08:45

    Dat is pas lelijk, een geluk dat ze hem nooit zo gemaakt hebben of ze geraakten hem enkel kwijt als ze hem gratis bij een pak kellogs gaven.

    Login om te reageren
  74. Megakix zegt

    6 januari 2010 om 08:56

    Moet je die nerd zien zitten, die 2e hands ontwerper ! Wat een griezelig lelijke Veyron zeg !!!

    Login om te reageren
  75. cgvdwerf zegt

    6 januari 2010 om 09:22

    Autoliefhebbers over de hele wereld mogen blij zijn dat dit model het niet is geworden.
    Wat een misbaksel

    Login om te reageren
  76. Gamekiller zegt

    6 januari 2010 om 09:42

    Volgens mij vindt die man hem nog mooi ook! :shock:

    Weet iemand bij welke opticien hij zit, ga ik daar iig nooit heen ;)

    Login om te reageren
  77. Marty87 zegt

    6 januari 2010 om 09:55

    Je zou bijna zeggen dat het een nieuw ontwerp voor Morgan is

    Login om te reageren
  78. Z zegt

    6 januari 2010 om 10:00

    Ben ik de enige die dat er beter uit vindt zien dat het uitendelijk resultaat? Hier zit nog wat spannends in, de Veyron is eigenlijk maar een saaie auto met een grote motor.

    Login om te reageren
  79. Yerrie zegt

    6 januari 2010 om 10:27

    Buiten de Alfa heeft hij dus alleen maar bagger ontworpen met als klap op de vuurpijl van wansmaak de Q7

    Login om te reageren
  80. PeugeotGTI zegt

    6 januari 2010 om 10:27

    Gelukkig heeft ie bij Alfa en Seat wel mooie dingen gedaan.
    En over de echte Veyron, in het echt is ie adembenemend!
    (ja ik heb er 1 gezien, in Berlijn)

    Login om te reageren
  81. stradale zegt

    6 januari 2010 om 10:29

    @ Z: nee hoor. Hoewel ik dit ontwerp persoonlijk niet mooi vind, vind ik het ook beter dan de uiteindelijke Veyron, zeker als je tien jaar tijdsverloop en ontwikkeling incalculeert.

    Wat opvalt is dat na tientallen reacties Srato de eerste is die eindelijk de spijker op zijn kop slaat. De ‘Silva’s ontwerp doet veel meer recht aan de uitgesproken ontwerpen van Bugatti van weleer dan de Veyron.

    Login om te reageren
  82. Mardec zegt

    6 januari 2010 om 11:17

    Zitten wel leuke verwijzingen in naar de klassieke Bugatti’s, maar overall vind ik het huidige ontwerp beter.

    Login om te reageren
  83. Style zegt

    6 januari 2010 om 11:25

    maar goed dat t niet aan hem lag dan!

    Wat een gedrocht!

    Login om te reageren
  84. Tinos zegt

    6 januari 2010 om 12:30

    Zou me niks verbazen als Geely hier wat mee gaat doen…

    Login om te reageren
  85. Het lelijke eendje zegt

    6 januari 2010 om 12:47

    Gelukkig is het deze niet geworden, de Veyron is veel mooier! I Love The Veyron! :)

    Login om te reageren
  86. Yeelen zegt

    6 januari 2010 om 12:50

    Argh! It huuurts !! :(

    Login om te reageren
  87. transam73 zegt

    6 januari 2010 om 14:11

    Wie zegt dat de’Silva niet bij Warkuss heeft afgekeken destijds?
    Hij mag blij zijn in de schaduw te mogen staan van een grootheid als Warkuss, die de hele industrie en veel aankomend talent beinvloedde met zijn prachtige pure en nuchtere ‘Duitse’ designwerk.
    De’Silva: hoop gebakken lucht en vooral goedkope gimmicky stylingtruukjes (Alfa achterkanten op Seats, vrachtwagengrilles op Audi…). Auto emocion? Ja, afschuw is ook een emotie.
    Tekenend voor dit grote ego dat ‘ie hier zonodig -tig jaar na dato ook nog eens mee voor het voetlicht moet komen.

    Login om te reageren
  88. Turbo zegt

    6 januari 2010 om 14:13

    De Morgan werd al genoemd, nu ook het plaatje erbij:

    Login om te reageren
  89. Turbo zegt

    6 januari 2010 om 14:13

    http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/17/Morgan_Aero_-_Retro.jpg

    Login om te reageren
  90. Bisazza zegt

    6 januari 2010 om 14:40

    @ Vin:

    concepts na 10 jaar gedateerd???

    http://1.bp.blogspot.com/_4QbiUz_Rqgc/Rla1kyP5DlI/AAAAAAAACFc/B8bVN8fcCro/s400/Alfa_Romeo_Scighera_by_Ital_Design_1997_f3q.JPG

    Vind dat nog wel meevallen hoor..
    Al zal het lang duren vooraleer onze Italiaanse vrienden iets nieuws uitbrengen…

    Login om te reageren
  91. getl4id zegt

    6 januari 2010 om 15:01

    wa een lelijk kut ding

    ma goed dat ze zijn design niet hebben gebruikt. ik snap wel dat ze die kerel behoorlijk goed vinden, hij heeft een heleboel mooie autos gemaakt maar hier was ie volgens mij behoorlijk stoned

    Login om te reageren
  92. mashell zegt

    6 januari 2010 om 15:07

    Ferdinand Piech had (zoals altijd) gewoon gelijk.

    Login om te reageren
  93. Camaro zegt

    6 januari 2010 om 15:45

    Gelukkig lag het niet aan hem!

    Login om te reageren
  94. citro-feel zegt

    6 januari 2010 om 16:11

    Ik ben een grote fan van Dasilva’s ontwerpen maaaarrrrrr,
    Dit gedrocht is echt te lelijk voor woorden!
    What the f…. Was he thinking with the headlights!?

    Login om te reageren
  95. SLR zegt

    6 januari 2010 om 16:37

    -edit: rustig maar-

    Login om te reageren
  96. RubenS zegt

    6 januari 2010 om 16:48

    wat een geluk dat dit niet door is gegaan

    Login om te reageren
  97. mikey zegt

    6 januari 2010 om 17:00

    Mensen hou toch eens op met het plaatsen van die ontzettende gay star-trek foto’s bij elk freakin failtopic!

    OT: ik vind het wel wat hebben, zoals die daklijn overloopt in de ‘sidepods’ had ik nog niet eerder bij een ontwerp gezien…

    Login om te reageren
  98. Eurick zegt

    6 januari 2010 om 17:04

    Wat een KITSCHERIG chinees achtig ding:S:S. Die vent kan dus echt niet designen

    Login om te reageren
  99. Citrofiel zegt

    6 januari 2010 om 18:17

    Daar had zeker nog wat acceptabels uit kunnen komen. We zijn nu gewend aan de Veyron, maar daar was ook niet iedereen enthousiast over.

    @citro-feel: Leuke naam. ;)

    Login om te reageren
  100. Cantago zegt

    6 januari 2010 om 18:43

    Prachtig design, alleen je eerste indruk van deze auto is dat hij behoorlijk lelijk is, en die indruk blijft;) Nee, ik vind het huidige ontwerp stukken mooier! Wat deze beste man niet gelukt is met deze auto, heeft hij 10x verbeterd in de Audi R8, want wat is die prachtig zeg!

    Login om te reageren
  101. TimZ zegt

    6 januari 2010 om 19:49

    blunder ouwe

    Login om te reageren
  102. The Hacker zegt

    6 januari 2010 om 20:51

    Mocht er een mongool onder de auto’s bestaan dan was deze em geworden.

    Login om te reageren
  103. akif7 zegt

    6 januari 2010 om 23:24

    de versie van nu moet je mixen met deze heb je de ultiemate bugatti :D

    Login om te reageren
  104. Mr. Dj M. zegt

    7 januari 2010 om 01:16

    Meer de klassieke look, maar dat front is dan toch net te klassiek. De Chiron vind ik overigens nog steeds veel mooier dan de Veyron.

    Login om te reageren
  105. niek zegt

    7 januari 2010 om 08:22

    gedrocht misvormde dildo

    Login om te reageren
  106. R8 zegt

    27 februari 2010 om 13:31

    ik hoop dat ik de laatste ben die eer reactie mag schijfen
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    * walter de’silva
    bugatti vind ik steeds mooier worden.
    GR. Mr. R8

    Login om te reageren
    • nicktexel zegt

      5 maart 2011 om 18:04

      @R8: bla bla bla bla

      Login om te reageren
  107. MAB zegt

    17 mei 2011 om 21:11

    oh god.. het kon allemaal nog erger..

    Login om te reageren
  108. lourensdegroot zegt

    17 mei 2011 om 23:33

    waar kan ik kotsen?

    Login om te reageren
  109. nicktexel zegt

    18 mei 2011 om 16:56

    wat een mooie stoel heft die man

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North