• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Duurste Ferrari van Nederland heeft meer dan 1 miljoen aan opties

Auteur: Loek, gepost 17 mei 2024 om 22:02 – 14 Reacties

De duurste Ferrari van Nederland heeft zoals verwacht enorm veel opties.

Recent schreef collega @willeme over de duurste Ferrari 812 van Nederland. 800.000 euro, niet slecht! Maar er is inmiddels een duurdere. Met best wat marge.

Competizione

Grotendeels omdat het een Ferrari 812 Competizione is. De circuitversie van de 812 start al in Nederland vanaf het aardig astronomische bedrag van meer dan 600.000 euro. Nou weten we niet precies welk gedeelte van de prijs winst is voor de verkopende partij, maar deze 812 Competizione moet flink meer dan die 600.000 opleveren. We mogen er vrij makkelijk vanuit gaan dat er meer dan een miljoen euro aan opties op zit. Hij is namelijk van jou voor 2.288.888 euro.

Tailor Made

Dan krijg je uiteraard niet alleen de standaard opties maar is deze Ferrari 812 Competizione ook langs Tailor Made, de bespoke-divisie van Ferrari geweest. Die hebben heb gespoten in half Bianco King en half Blu NART. Daarna is er op de voorkant een streep aangebracht en op de zijkanten en voorkant een rond racenummer.

Interieur

Normaliter gaat er ook erg veel geld zitten in speciale opties voor het interieur, maar dat lijkt mee te vallen in deze 812. Vrijwel alles is ofwel zwart leer ofwel zwart alcantara. Maar dan wel echt alles, dus daar is ook diep voor in de buidel getast. En alles wat niet leder of alcantara is, is glimmend koolstofvezel. De heilige drie-eenheid van materialen die de prijs opdrijven.

Het is dus wel een gevalletje ‘je ziet het er niet echt aan af’. Wij vinden deze 812 Competizione, los van dat het best een gave spec is, erg duur. Een kleurtje in het interieur had echt niet misstaan.

Je krijgt gelukkig wel de magistrale 6.5 liter V12 zonder turbo’s en 830 pk. De auto is zo goed als nieuw met 88 kilometer op de klok. Maar ja, dus wel bijna 2,3 miljoen euro. Zou jij het durven? Dan kan je terecht op de advertentie van de 812 Competizione.

Ook interessant!

  • duurste Ferrari 812
    Dit is de duurste Ferrari 812 van Nederland
  • Ferrari 812 van achter geraakt in Waddinxveen
  • Video: zo crashte Michael B. Jordan zijn Ferrari 812 Superfast
  • Autoblog Spot van de Week: Ferrari 812 Competizione A

Nieuwste artikelen

  • Vergeet de MC20, dit is de Maserati MCPura
  • Video: Wat is hier het verhaal achter?
  • Dit is de nieuwe Mazda CX-5, met 2,5 liter instapper
  • Mercedes geeft EV’s mínder range bij terugroepactie, wegens brandgevaar
FacebookTweetPinLinkedIn

812, competizione, Ferrari, occasion

Vorig bericht: « Kan de Tesla Cybertruck wit hebben?
Volgend bericht: Autoblog Podcast #60: we mogen weer 130! + Hybride 911 »

Lees Interacties

Reacties

  1. jaapiyo zegt

    17 mei 2024 om 22:24

    Noem mij een vrek maar ook als ik vandaag de Eurojackpot gewonnen had, zou ik niet een miljoen of meer ‘te veel’ aan een dealer overmaken die zo’n ding even probeert te flippen. Dan maar een 296 en Purosangue kopen zodat Ferrari me de opvolger van de 812 comp zelf laat samenstellen. Zit je in de tussentijd met die twee auto’s…maar ja…dat zij dan zo.

    Login om te reageren
    • roberto zegt

      18 mei 2024 om 00:40

      Met alleen die 2 behoor je nog niet tot het exclusieve rijtje die de 812C mag samenstellen, dan zien ze je nog als eendagsvlieg. Dan moet je toch wat vaker bij Kroymans op de koffie komen..

      Login om te reageren
    • anthwan zegt

      18 mei 2024 om 08:59

      Voor die Pursosangue moest al tot het elite lijstje behoren. Jammer joh, toch nog even door sparen.

      Login om te reageren
  2. bobje zegt

    17 mei 2024 om 22:26

    Met een JBL setje….

    Login om te reageren
    • martinus.tussengas zegt

      17 mei 2024 om 22:33

      Heb ik ook😛

      Login om te reageren
      • herve11f zegt

        20 mei 2024 om 08:52

        Ik betwijfel dat jij zo een JBL setje hebt, deze komen namelijk uit de synthesis lijn.

        Login om te reageren
  3. MaartenD zegt

    17 mei 2024 om 22:42

    Haha, wat een grap. Maar ach, vragen kan altijd…

    Login om te reageren
  4. erik911 zegt

    17 mei 2024 om 23:16

    Als ik een nummer op m’n deuren wil, neem ik voor wat minder wel een “60-Jahre 911”

    Login om te reageren
  5. William zegt

    18 mei 2024 om 07:42

    Ik begrijp de uitstekende winstmarge van Ferrari wel…wat een pauper kampuitvoering.

    Login om te reageren
    • Wolflow zegt

      18 mei 2024 om 10:14

      👍🏻😂

      Login om te reageren
  6. mashell zegt

    18 mei 2024 om 07:56

    Je kan de wagen vast nog wel rood laten spuiten.

    Login om te reageren
  7. drtim zegt

    18 mei 2024 om 08:30

    Er zijn maar weinig mensen die zelf het ontwerp van een Ferrari beter maken. Wat een knakending om te zien.

    Login om te reageren
  8. bmw335d zegt

    19 mei 2024 om 08:32

    Ik denk niet dat de tekst klopt. Denk dat er een een premium betaald moet worden omdat het een van de weinige Competiziones is die te koop staan.

    Een nieuwe Purosuange kost €530.000, échte exemplaren die te koop staan die kosten €900.000+
    Die hebben nooit €400.000 aan opties

    Login om te reageren
  9. richardmcv zegt

    19 mei 2024 om 14:31

    Al had ik die 2.288.888 eurootjes hier als wisselgeld liggen dan kan ik me nog niet voorstellen dat ik dat zou omwisselen voor deze vierwieler (overigens, voor geen enkele vierwieler..). Gezien de km-stand wil de eigenaar de auto alleen maar gebruiken om er rijker van te worden door deze nu al te verkopen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North