Een BMW 1 Serie via Private Lease, dit moet je weten

Branded content, 27 Reacties

Het rijplezier van een BMW is nu bereikbaarder dan ooit!

BMW 1 Serie

Het aantal leaseauto’s in Nederland is in een jaar tijd met bijna 10 procent gegroeid en met name Private Lease is verantwoordelijk voor deze forse groei. Private Lease wordt dus langzaam maar zeker de trend, steeds meer mensen regelen op deze manier hun vervoer. Dat komt goed uit, want jij wilt niet zo maar vervoer. Je wilt een BMW en gelukkig hebben zij nu ook een interessante actie lopen. Via BMW Private Lease rij je al een 1 Serie vanaf € 349,- per maand*. Dat is niet veel en daarnaast zijn er de vele voordelen van BMW Private Lease.

Zo weet je vooraf exact hoeveel je kwijt bent, want ook alle onderhoudsbeurten zijn meegenomen in de maandelijkse kosten. Het eigen risico is slechts € 135,- en je BMW-dealer blijft altijd het aanspreekpunt. Belastingen en verzekeringen? Ook dat zit in het tarief. Het enige wat je zelf moet doen is genieten van het sportieve design, de dynamische rijeigenschappen en de perfecte connectiviteit. En tanken, dat moet je ook zelf doen. Gelukkig is een moderne BMW hartstikke zuinig, dus er is geen enkele reden om nog langer te wachten.

Benieuwd wat de mogelijkheden zijn? Stel je nieuwe BMW 1 Serie samen in deze Private Lease calculator. Bepaal zelf de looptijd, kilometrage en personaliseer je nieuwe 1 Serie. Vervolgens vraag je vrijblijvend een offerte aan!

* Genoemd tarief is gebaseerd op een BMW 116i 3-deurs met een looptijd van 48 maanden en 10.000 kilometer per jaar.



27 reacties

Alleen maar 116i en 118i in het aanbod, max 138pk uit een 3 cilindertje.
Terwijl een 1-serie pas de moeite wordt vanaf 200pk imo. Ik zeg no deal.
@alcantara: Wanneer bij die auto’s in één tarief wordt genoemd wat ze kosten koopt niemand ze meer.
@alcantara: een 1 serie blijft een kappersauto. Ook met 200 pk
@alcantara: Heb jij dan bakken met geld? Want met 200 pk wordt het wel een dure grap!
@alcantara: amen!
Interessant als je het over genieten van sportiviteit en dynamiek hebt maar wel €19.- per maand (€912.- over de looptijd) mag bijbetalen als je voor een handgeschakelde i.p.v. een automaat 118i kiest.
In een kale 116i met driecilinder bromtol blijft er zowel van het rijplezier als het ‘premium’ gevoel wel bar weinig over vrees ik…
@trustmeiamanengineer: Een beetje merk tuningbox krijgt zo’n ding naar 170pk met 300nm koppel. Scoor je voor 1250 een quaife sperdiff ( verkoop je bij het inleveren van de auto weer. Toch 500,- 2e hands tegen die tijd) . Muziek maximaal, clutchkickend en dwars de straat uit terwijl je “don’t be gentle it’s a rental” schreeuwt.

(Bij deze zal ik wel een kruisje achter mijn naam hebben bij BMW lease service. X Meneer Pielemuis )
@pielemuis: alsof je een sperdiff zo ff erin sleutelt ….. Mensen die private leasen kunnen doorgaans nauwelijks olie bijvullen laat staan sleutelen.
Ik lease liever èèn van jullie oma’s dan een bmw
@mikje90: je mag haar hebben hoor, maar het is wel shortlease.
@mikje90: en dan het motto “dont be gentle, its a rental” toepassen zeker?
Wit is trouwens de enige kleur waarbij niet bijbetaald hoeft te worden. ‘T is hier toch geen Turkmenistan!?
680,- voor een 320 automaat met high executive pakket, metallic lak en 17″ velgen…. ik vind het nogal wat. Oh ja, en dit alles heeft dan een looptijd van 60 maanden…
Ik snap trouwens niet wat mensen zeiken over de leaseprijs. Je rijd een prima a->b auto voor pakweg 400,- in de maand. Auto is nieuw, belasting en verzekering erbij in (is al +/- 125 euro van de prijs) onderhoud heb je geen omkijken naar.

Ruwweg is de leasprijs bijna gelijk aan je afschrijving op zo’n auto. Waar normaal nog de verzekering, onderhoud en wegenbelasting bij komt. Al met al, geen slechte deal.
@pielemuis: Die €400 is wel 24% van mijn nettoloon: onbetaalbaar dus…
@f1tim: dat hangt maar net van je situatie af. Ik ben ook ongeveer 25% van m’n netto inkomsten kwijt aan de lease-auto, maar aangezien mijn andere vaste lasten ook laag zijn houd ik in een gemiddelde maand nog steeds 40% over.
@maarten_zoutendijk: is dus een kwestie van hoeveel je over hebt voor je hobby. Zijn genoeg lui die vergelijkbare bedragen kwijt zijn aan andere hobby’s, zoals vakanties, klassiekers, bootjes, etc.
Het lijkt een mooie deal, maar wat er eigenlijk heel groot bij zou moeten staan is dat het afsluiten van zo’n leasecontract grote invloed heeft op de maximale hypotheek die je af kan sluiten. Net zoals bijvoorbeeld een dure telefoon die je d.m.v. je abonnement betaald als lening wordt gezien en dus ook invloed heeft.
@moveyourmind: wat je er ook bij moet tellen is dat de prijs die is genoemd geldt voor 10.000 km. Ik rij zelf als leasert gemiddeld 30.000 per jaar, dus dat zou me bijna 1050 euri per maand gaan kosten, en dan hebben we het nog niet over zaken als “afkoop vervroegd inleveren” of een vervangende auto bij pech. Kan algauw richting de 1130 per maand. En mocht je erachter komen dat je toch liever 10.000 méér had per jaar. Geen punt meneer 79, wilt u even de verhoging van uw contract met terugwerkende kracht over alle reeds betaalde maanden voldoen? Kortweg, er is altijd iemand die geld over houdt met dit soort deals: het is alleen niet de berijder van de auto ;)
@moveyourmind: klopt, maar alleen het rentedeel in het leasetarief telt hiervoor mee, dat valt dan nog mee, zal ca 50% zijn (zit nu ook afschrijving, onderhoud, belasting, en verzekering in)
Er zijn maar weinig private lease aanbiedingen waarbij de verhouding cataloguswaarde maandprijs een beetje te behappen is. De 1-serie is daar eentje van (maar niet deze aanbieding, het leasecollectief van de consubond pas was veel scherper), de Micra van de ANWB de tweede, en de Mazda MX-5 de derde (mijn auto..)
Even wat getalletjes aanpassen: een 118i (ipv 116) automaat met 25.000 (ipv 10.000) km per jaar en looptijd 36 (ipv 48) maanden kost dan zo maar €497 ipv €329…
Heb zelf een 116d bij BMW uit 11/2017, een bomvolle, mis alleen dakraam en acc, betaal 780 ex de btw op basis van 40k km en 2 jaar. Moet zeggen, een goeie auto, alleen raad jullie minimaal een 118i/d aan. Ding komt niet vooruit gewoon.
Heb een jaar of anderhalf geleden serieus gekeken naar een private lease bak. Alle merken, opties etc nagegaan. Maar met 40K per jaar en dan toch wel 4/5 jaar willen rijden betaal je zo gruwelijk veel dat het eigenlijk een lening is waar je aan het einde van je contract je auto weer mag inleveren.
Wat een hoop onwetende en starre figuren hier. Ik rij inmiddels mijn tweede private leaseauto (Audi A3) en ben er uitermate tevreden over. Wat vaak scheelt is om ook naar voorraadauto’s te kijken en daar offertes op aan te vragen. Kan zomaar honderden in de maand schelen per dealer. Zo is mijn A3 veel goedkoper dan mijn ds3 terwijl de Audi 12.000 (38k) duurder is in aanschaf. Het is bij privatelease veel meer nog van belang om een goede deal te krijgen dan bij een normale aankoop. Met name VAG heeft vaak de beste tarieven. Ik betaal omgerekend niet veel meer dan de afschrijving alleen en is het goedkoper dan aanschaffen. En over BMW: zij geven 5% korting over de leaseprijs als je erom vraagt ;) Daarnaast kan er nog best streng worden gekeken naar het inkomen icm hypotheek. Zult opkijken wat het inkomen dat soms vereist wordt.
Op de hoofdpagina staat onder deze kop “Bijna 241 reacties” WTF Autoblog!? Zakken jullie werkelijk zo diep voor de kliks? Wie verzint dit soort onzin, ga je schamen! Ik snap dat het een advertorial is, en dat jullie geld moeten verdienen is ook niets mis mee. Maar de reden waarom ik geen kroontje meer heb is vanwege het gek*t met clickbaits. Ik had mezelf al voorgenomen om uberhaupt niet op de advertorials te reageren maar dit vind ik toch wel erg jammer.

Sorry, moest ik ff kwijt, het valt me gewoon tegen. De 1-serie is een fijne auto trouwens, rij er al 2 jaar naar volle tevredenheid in. Koop m, lease m, kan mij het schelen.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).