• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Eurlings: kilometerheffing is GEEN besluit van de ANWB

Auteur: Dennis, gepost 26 januari 2010 om 20:39 – 67 Reacties

Camiel Eurlings


Samenvatting van een uiterst verbaasde Camiel Eurlings in de Tweede Kamer…

“Nee hoor, ik heb echt niets anders gezegd dan ik altijd al heb gezegd. Misschien kwam het anders over of is het door het publiek verkeerd opgevat, maar wat ik dus bedoelde te zeggen is nog altijd exact hetzelfde. Natuuuurlijk is de kilometerheffing geen besluit van de ANWB, maar van de Tweede Kamer, duh! De ophef die is ontstaan snap ik dan ook echt niet, echt niet, echt niet.”

Kamerleden die ontsteld waren over het feit dat Camiel Eurlings het lot van de kilometerheffing afgelopen vrijdag in handen van de ANWB legde, namen weer braaf genoegen met bovenstaande uitleg en een brede glimlach van charmante Camiel.

De ANWB zelf wil helemaal niet beslissen over de kilometerheffing. Oftewel de ANWB wil z’n vingers er niet aan branden. Volgens een onderzoek onder 196.000 deelnemers van de Telegraaf is 89 procent tegen de kilometerheffing. Er wordt door sommigen zelfs geroepen om een volksreferendum. Zo gemakkelijk komt Eurlings dus niet van zijn pijndossier af.

Wat krijg ik af en toe een ongelooflijke jeuk van de politiek. Politici roepen wat, oeps enorme ophef, dan maar een beetje draaikonten, vervolgens niets meer aan het handje en het volk stond erbij en keek ernaar (vol verbazing). Wie nemen ze nou echt in de maling?

Ook interessant!

  • Dit autostoeltje is levensgevaarlijk, aldus de ANWB
  • Kilometerheffing is voordeliger voor meeste automobilisten
  • Hier stond je in 2021 het vaakst in de file
  • Hervorming autobelastingen voorgesteld, is dit beter?

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Zeldzame Aston Martin met een 1.3
  • Nissan heeft een nieuwe strategie: twee keer zoveel Nismo’s!
  • Video: tof doen met de motorfiets
  • Nürburgring Touristenfahrten 2026: de prijzen en veranderingen!
FacebookTweetPinLinkedIn

anwb, camiel-eurlings, kilometerheffing, Verkeer

Vorig bericht: « GM en Spyker hebben een deal: Spyker koopt Saab
Volgend bericht: Porsche Panamera is snelste vierdeurs op Nürburgring »

Lees Interacties

Reacties

  1. Mavada zegt

    26 januari 2010 om 20:41

    Precies mijn idee, “met de kennis van…”, JEUK!

    Login om te reageren
    • TimoBac zegt

      26 januari 2010 om 20:48

      @Mavada: haha idd met de kennis van nu blablabla

      Login om te reageren
  2. RaceCees zegt

    26 januari 2010 om 20:42

    beter valt het kabinet, weg met die pannekoek van een eurlings

    Login om te reageren
  3. JDM__Wotevajjjj zegt

    26 januari 2010 om 20:42

    ik woon niet in Nederland en veel weet ik niet over jullie politiek. Maar die Eurlings is toch wel de grootste politieke screw-up ooit….

    Login om te reageren
  4. BMW X6 zegt

    26 januari 2010 om 20:43

    En zo word je opgelicht door je eigen kabinet. Leugenaars.

    Login om te reageren
  5. John zegt

    26 januari 2010 om 20:43

    Was er eigenlijk een probleem geweest als er nooit iemand over verandering, mbt BPM, had gepraat? Wat een weg gegooid geld allemaal..
    *Gaat weer verder met Starsky kijken op Veronica*

    Login om te reageren
  6. koreantaxiproductions zegt

    26 januari 2010 om 20:45

    @ JDM

    heb je wilders nog niet gezien

    Login om te reageren
  7. PatrickH zegt

    26 januari 2010 om 20:47

    Draaikont dat die Eurlings daar is zeg!
    Het is nu toch wel duidelijk dat WE (het volk wat jullie daar in Den Haag vertegenwoordigen) die achterlijke kilometerheffing niet willen!? Waarom gaan we dan toch door met die geldverslindende praktijken?

    Login om te reageren
  8. rioll zegt

    26 januari 2010 om 20:48

    BpM of kilometerheffing kiezen eentje maar en niet allebei want te duurste:S Slechts nieuws in NL: duurste tanken, BPM,BTW en nog binnenkort kilometerheffing === te veeelllll
    duurste nederlandse ter welrd zegt maar

    Login om te reageren
  9. midasracer zegt

    26 januari 2010 om 20:51

    Oke nu even goed opletten wat de 2e kamer gaat doen. Zoiezo zullen CU, PvdA en CDA voor gaan stemmen. Dus waar gaat 89% van de Nederlandse bevolking de komende verkiezingen NIET op stemmen? Juist. Helaas heeft klootjesvolk een slecht geheugen, dus zal in 2011 de CDA wel weer de grootste partij worden. Zucht. Inmiddels heb ik dan wel mijn 25 jaar oude Mercedes G op de weg.

    Login om te reageren
  10. Guust Flater zegt

    26 januari 2010 om 20:53

    Je zou toch denken dat politici weten dat hun interviews worden vastgelegd. En toch ontkennen ze later wat ze eerder gezegd hebben. En dan proberen te beweren dat we het allemaal verkeerd begrepen hebben. Iedereen is dom, alleen Camiel is slim.

    Login om te reageren
    • JDM__Wotevajjjj zegt

      26 januari 2010 om 20:56

      @Guust Flater:
      idd de belgen zijn veel beter in politiek, wij hebben ministers die uren kunnen praten over een probleem en op het einde weet je nog niets… De Decker FTW ! :p

      Login om te reageren
  11. jan1666 zegt

    26 januari 2010 om 21:01

    ach, ons camielleke maakt wel de snelwegen beter

    Login om te reageren
  12. SjonnieTurk zegt

    26 januari 2010 om 21:07

    Als Eurlings zo iedereen tevreden wil houden pakt hij dat totaal verkeerd aan.
    Als hij nou eens mans genoeg was om toe te geven dat hij fout zit met de km-heffing (zoals nu voorgesteld).
    Wellicht had hij dan meer respect gekregen.

    Login om te reageren
  13. RubenS zegt

    26 januari 2010 om 21:14

    hij wil wel steeds wat anders he! wat een zeikkont is die camiel toch!

    Login om te reageren
  14. MrJones zegt

    26 januari 2010 om 21:21

    Nee, maar dat is ook niet het besluit van eurlings maar van de inwoners van NEDERLAND. of zit ik hier helemaal naast? dat de nederlander bijna niets meer mee mag bepalen?

    Login om te reageren
  15. Edkor zegt

    26 januari 2010 om 21:23

    Geen kilometerheffing, niemand wil dit!!!

    Login om te reageren
  16. Matthis zegt

    26 januari 2010 om 21:23

    het is gewoon een corrupte klootzak, maar dat was bij iedereen al wel duidelijk neem ik aan.

    Login om te reageren
  17. Donkervoort zegt

    26 januari 2010 om 21:25

    Waarom is iedereen zo aan het zeuren over Camiel? Hij doet tenminste iets tegen de fileproblemen door het verbreden en aanleggen van snelwegen. Nu dacht hij een goed plan te hebben, en de meeste politici zouden zo’n plan meteen invoeren, maar hij wachtte eerste de reactie af van de Nederlandse autorijders. Ben dankbaar, er moet iets veranderen, dat weet iedereen, alleen de oplossing kan niet voor iedereen positief uitpakken.

    Login om te reageren
    • PatrickH zegt

      26 januari 2010 om 21:29

      @Donkervoort: Het is een aanname dat die heffing het fileprobleem oplost. De meeste mensen die dagelijks in de file staan zouden graag anders willen. Die kunnen straks dus betalen om in de file te staan.

      Login om te reageren
    • midasracer zegt

      26 januari 2010 om 22:30

      @Donkervoort: Ik woon dus in het hoge Noorden en heb noooit last van files. Wel maak ik meer kilometers voor de dagelijkse behoeftes, kindjes naar school enz. Het is hier nu eenmaal dunner bevolkt,dus alles ligt verder uit elkaar. Dan word ik pislink van de gedachte zo’n k@t kastje in mijn auto te krijgen zodat ik minimaal het dubbele kwijt ben van wat ik op dit moment betaal. Wij hebben geen last van files, dus we willen ook geen km heffing. Zet maar tolpoortjes neer op de A4 en A2. Ben je sneller klaar en hebben de buitenrandprovincies geen last van dat Randstedelijk gezeik.

      Login om te reageren
  18. MrJones zegt

    26 januari 2010 om 21:25

    +1 @Matthis :lol:

    Login om te reageren
  19. Nr0jb zegt

    26 januari 2010 om 21:31

    @ Donkervoort
    Dat ben ik wel met je eens. We hebben inderdaad busladingen met Verkeersministers gehad die veel riepen en werkelijk niets deden. Eurlings voert tenminste nog íets uit. Wat de km-heffing betreft, is hij lekker op z’n Nederlands aan het draaikonten en aanmodderen, en zit hij helemaal fout, maar dat betekent niet dat hij ineens op alle vlakken verkeerd bezig is. We hebben de ministers wel eens slechter gezien!

    Login om te reageren
  20. HDM zegt

    26 januari 2010 om 21:33

    De politiek gaat vast geen bal geven om de mening van de automobilist, en zal verwacht ik gewoon dat systeem invoeren.

    Login om te reageren
  21. dr No zegt

    26 januari 2010 om 21:36

    WAWWW…… op de foto met Camiel hierboven kun je zien hoe groot het kastje wordt voor in je auto. Och valt nog mee, kan in de kattebak.

    Login om te reageren
  22. dr No zegt

    26 januari 2010 om 21:37

    Of heeft hij het over het geslachtsdeel van J.P. ???

    Login om te reageren
  23. SPK zegt

    26 januari 2010 om 21:40

    En de volgende bevestiging dat het gemiddelde autoblog publiek (uitzonderingen daargelaten) hetzelfde is als het telegraaf publiek, erg jammer dit.

    Login om te reageren
  24. dr No zegt

    26 januari 2010 om 21:44

    SPK; een conclusie die niet op feiten is gebasseerd, en dat is pas jammer !!

    Login om te reageren
  25. mashell zegt

    26 januari 2010 om 21:45

    Prachtig. Camiel heeft iets doms geroepen, corrigeert dat en is prompt een draaikont. Beter (je kontje) ten halve gekeerd dan ter hele gedwaald.

    Camiel Eurlings is de beste minister van Verkeer en Waterstaat die we de laatste 20 jaar gehad hebben (misschien nog wel veel langere periode). Hij probeert in elk geval de schijn te wekken naar het volk te luisteren dat is al een heel grote stap voorwaarts!

    Login om te reageren
  26. Benz.. zegt

    26 januari 2010 om 21:49

    Emiel op z’n best! :lol:

    Wat een stakker is het toch..

    Login om te reageren
  27. Jeroen zegt

    26 januari 2010 om 21:58

    @mashell: helemaal mee eens.
    Emiel heeft veel voor elkaar gekregen en veel wegen aangelegd. Waarvoor hulde!
    Met de kilometerheffing kan ik in het weekend voor weinig lekker scheuren over de lege wegen met mn 205 gti.
    De rest van de week op de fiets naar het werk. Dus ik ben voor.

    Login om te reageren
  28. Kyanite zegt

    26 januari 2010 om 22:03

    Op zich ben ik voor kilometerheffing, maar NIET op de manier zoals deze nu wordt voorgesteld.

    Onderstaande heb ik ingevuld bij de ANWB enquete:
    [i]BPM (zwaar verboden en absurde belasting) + MRB + opcenten afschaffen en de kilometerheffing verrekenen via een systeem dat je zelf kan bepalen waar, wanneer en hoe vaak (minimaal één keer per maand) je de kilometers doorgeeft met een soort van GSM-module (die alléén zend als je deze handmatig activeert), gekoppeld aan de kilometerteller, waar je op een knop drukt om de kilometerstand door te SMS-en. Dit uiteraard voor één tarief voor alle soorten auto’s, oud, nieuw, ‘schoon’, ‘vies’, benzine, diesel, gas, elektrisch, waterstof. Uiteraard de oldtimers gevrijwaard houden van dit geheel, zoals het nu ook is. Tevens moet er een staffelkorting worden ingebouwd, hoe meer je rijdt hoe minder je betaald per kilometer.[/i]

    Bovenstaande is vele malen simpeler voor de falende administratie van de overheid (zie meerdere malen de belastingdienst). Iedereen weet waar die aan toe is, de veel rijdende dieselrijder wordt niet genadeloos afgestraft omdat deze veel kilometers rijd. En het belangrijkste: Ze kunnen je niet traceren en in de gaten houden zoals bij het voorstel van Eurlings wel het geval is.

    Oja de brandstofprijzen omhoog gooien om de BPM, MRB en opcenten te compenseren heeft momenteel misschien nut, maar in de nabije toekomst niet met elektrische en waterstof aangedreven auto’s.

    Login om te reageren
  29. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    26 januari 2010 om 22:05

    LOL dr no

    Mashel en Jeroen, ik sluit me helemaal bj jullie aan…

    het mooiste is nog dat zelfs de Telegraaf het niet snapt. Ook bij het Telegraaf onderzoek zei 18% (uit mn hoofd) ZEKER en nog eens 11% MISSCHIEN op andere tijden te gaan rijden. Mooi, fileprobleem opgelost!

    Dus zelfs uit dat onderzoek blijkt, gewoon doen!

    Login om te reageren
  30. HDM zegt

    26 januari 2010 om 22:08

    Nu dr no het zo zegt, had dit niet het plaatje moeten zijn bij Massive Penis?

    Login om te reageren
  31. Ldjee zegt

    26 januari 2010 om 22:10

    Als je goed luistert naar wat Camiel afgelopen vrijdag zei, dan weet je dat hij de keuze nooit zou overlaten aan de ANWB. Zijn uitspraak wordt verdraaid en het simpele Volkskrant volk denkt gelijk de kilometerheffing van de baan te schuiven. Mooi niet dus! Ik zeg gaan voor die kilometerheffing en laat Camiel maar schuiven dan komen we tenminste nog ergens in dit land!

    Login om te reageren
  32. Michel 350Z zegt

    26 januari 2010 om 22:12

    -edit: ip-ban-

    Login om te reageren
    • TimoBac zegt

      26 januari 2010 om 22:30

      @Michel 350Z: Pim Fortuyn was goed, dat geef ik toe, en hij verdiende geen kogel(s) maar dit is gewoon een fout geweest van Camiel en voor 1 fout ga je toch niet zo triest dreigen met hem te vermoorden?? Wat een ongelofelijke onzin zeg, kijk naar wat hij wel goed heeft gedaan, snelwegen erbij, betere verbindingen en verminderingen van files! Was een kortzichtige imbeciel ben je als je hem met de dood gaat bedreigen. Geen haar beter dan de moordenaar van Pim Fortuyn!

      Login om te reageren
      • pdebie zegt

        26 januari 2010 om 23:23

        @Michel 350Z: het gaat gewoon om het feit dat je iemand met de dood bedreigt (ook al bedoel je het misschien als grapje). Je bent geen haar beter als de rest van de criminelen op deze manier.

        Login om te reageren
  33. TimoBac zegt

    26 januari 2010 om 22:27

    @Benz: Het is toch camiel ipv emiel?

    Login om te reageren
  34. XC60 zegt

    26 januari 2010 om 22:40

    Dit is precies de reden waarom die kilometerheffing er niet moet komen. In de politiek is het continu een kwestie van draaien en beloftes verbreken en de rekening wordt bij de burgers neergelegd. Wij mogen met lede ogen toe zien hoe ons belastinggeld besteed wordt aan kostbare ingewikkelde (miljarden)projecten. Die in theorie mooi worden voorgesteld maar in de praktijk vies tegenvallen. Ieder jaar mogen wij meer belasting opbrengen om deze prestigeprojecten en de (vaak) negatieve gevolgen hiervan te bekostigen.

    Login om te reageren
  35. GJG zegt

    26 januari 2010 om 23:04

    Niet alleen Eurlings, ook de ANWB is zijn handjes al aan het branden:
    http://www.amt.nl/web/Nieuws/Algemeen/Tonen-Nieuws-Algemeen/Wie-scoort-onvoldoende-in-de-Zuinige-Auto-Top-102.htm?nb=AMT&editie=26%20januari%202010&link=Wie%20scoort%20onvoldoende%20in%20de%20Zuinige%20Auto%20Top%2010?&WT.mc_id=mail_AMT_26%20januari%202010

    Login om te reageren
  36. Vanquish zegt

    26 januari 2010 om 23:05

    Zakkenwassers weer hoor hiero. Denk je even dat Wilders de enige sukkel is, komt Eurlings weer. Weg met dit stomme systeem, het moet nou toch wel duidelijk zijn dat niemand het wil?

    Login om te reageren
  37. Maxx zegt

    26 januari 2010 om 23:11

    Opzich is de kilometerheffing naar mijn mening geen goed plan, maar er valt natuurlijk een hoop voor te zeggen. Voor sommige mensen heeft systeem voordelen, voor andere mensen nadelen. Ik ben alleen bang dat zoals altijd de geplande begrotingen weer eens helemaal verkeerd zitten en het systeem (net zoals bijv. een ov chipkaart) weer heel veel kinderziektes zal bevatten. Een systeem die de overheid veel geld gaat kosten en op lange termijn de automobilist dus ook.

    Login om te reageren
  38. Tinus zegt

    27 januari 2010 om 00:05

    Zwieren zwaaien kontje draaien!

    Login om te reageren
  39. Q7 rijder zegt

    27 januari 2010 om 01:00

    eurlings steekt tenminste z’n nek uit om iets te veranderen aan het de huidige onacceptabele situatie. km heffing is helemaal ok zolang de kosten van invoering binnen de perken blijven

    350z is een loser en ik hoop dat je wordt opgepakt en gemarteld ontzettende aikol

    Login om te reageren
  40. laulau zegt

    27 januari 2010 om 07:14

    zullen we allemaal verhuizen naar dubai??

    Login om te reageren
  41. Peter V zegt

    27 januari 2010 om 07:23

    Eurlings is okay!

    Login om te reageren
  42. prop zegt

    27 januari 2010 om 08:18

    Bijna lullig om te zien om hij gister door het stof ging, oa bij dwdd. Maar goed dat hoort bij een dergelijke functie en ik moet zeggen dat ik zeggen dat ik nu nog meer tegen de kilomterheffing ben, wat een incapabele man, de idoterij om in een dergelijk iets te blijven geloven uit bijna puur eigen belang voor gezichtsverlies is erg gevaarlijk op zo’n niveau als dat van eurlings

    Login om te reageren
  43. ben zegt

    27 januari 2010 om 09:33

    De werkende man kan weer betalen.80 km heen en 80 km terug
    is 160 km per dag x 5 = 800 km per week x 42 weken = 33600 km per jaar x6 cent= €2016,00. Ze hebben gelijk, de files verdwijnen doordat ieder werkend forens werkloos wordt.
    (Tr)Eurlings bedankt, kunnen wij lekker naar het strand van onze uitkering. Ik ben dus voor(haha).

    Login om te reageren
  44. Geert zegt

    27 januari 2010 om 09:42

    Schandalig die km heffing. Ik heb voor mijn werk een auto nodig, en rij gemiddeld 60km op een dag. Ik rij in een VW Golf 1.9 TDI van 2005 en betaal 94 euro wegenbelasting per maand. Volgens de berekening die op de internet staat betaal ik straks 5,3 cent per km. dat is op jaarbasis bijna 400 euro meer als nu. Waarom kan het niet zo zijn als in duitsland de belasting bij de brandstofprijzen op. Ik heb er geen woorden voor dit kabinet.
    Als je een auto hebt hier in nederland dan ben je een hele goede melkkoe.

    Login om te reageren
  45. alfa mannetje zegt

    27 januari 2010 om 10:00

    Nee hoor , de kosten blijven het zelfde als nu en vanaf het nieuwe systeem helemaal gespendeert aan de autobezitter.. De files worden aangepakt . Wie meer rijdt moet meer betalen en zo hoort het .
    Daarbij : er MOET een ander systeem komen.

    Login om te reageren
  46. geertje zegt

    27 januari 2010 om 10:07

    we gaan toch niet die Eurlings geloven dat de meeste nederlanders hier voordeel mee hebben? dat is gewoon weer zwaar politiek gelul. als ze het eenmaal die km heffing hebben ingevoerd dan komt iedereen er wel achter. elke maatregel die ze hier veranderen is altijd in hun voordeel.
    ze doen dit alleen maar omdat het nog meer geld oplevert. daarbij wordt je gewoon zwaar gestraft als je een wat grotere auto hebt en zeker een wat oudere. die zijn voor een normale burger die een wat grotere auto willen hebben of voor een gezin niet meer te betalen. zeker als je dan nog redelijk veel km’s maakt door je werk. ze gaan ons gewoon weer dwingen om dingen te laten. het is hier in Nederland elke keer weer hetzelfde liedje. Wij worden weer uitgemolken en we worden steeds meer een slaaf van die regering. maar wel elke keer tientallen miljoenen blijven sturen naar het buitenland, die zogenaamde ontwikkelingtshulp. is nederland ook onderhand koploper in. ze verdienen hier meer dan genoeg aan ons en het autopark. hier zijn de brandstofprijzen bijna het duurst van europa en dan nog die BPM die hier de pan uitrijst. ik wordt hier echt goed ziek van, dat wij elke keer de lul zijn

    Login om te reageren
  47. alfa mannetje zegt

    27 januari 2010 om 10:12

    Een kosten neutrale operatie en Daarbij : er MOET een ander systeem komen.
    Emigratie kan ik verzorgen , dat is mijn werk.

    Login om te reageren
  48. TehKill3r zegt

    27 januari 2010 om 10:16

    @ Alfa Mannetje

    Als je al ruim 200 euro in de maand meer moet betalen bij het OV voor de chipkaart, dan is de KMHeffing ook niet veel anders dan het uitmelken zoals hierboven al ’s vermeld.

    Login om te reageren
  49. alfa mannetje zegt

    27 januari 2010 om 10:30

    Ik wordt al jaren uitgemolken met 42 % belasting op een auto en 150 euris mrb…..PER MAAND !

    Login om te reageren
  50. alfa mannetje zegt

    27 januari 2010 om 10:45

    Ik zie ook geen enkel bericht ( zwarte overwinnings chocolade letters ) meer op de Telegraaf site . Ik begrijp het wel.

    Login om te reageren
  51. Svenska Aeroplan AB zegt

    27 januari 2010 om 10:45

    @ AB.nl: kan die Michel 350Z niet even heel snel een ban krijgen en kan die reactie eraf?
    -edit: helemaal gelijk, is opgeruimd-

    Login om te reageren
  52. Vincenzo zegt

    27 januari 2010 om 11:16

    ach jee geertje, kost wat he om zo’n mooie vag te berijden?

    Login om te reageren
  53. Majinstar zegt

    27 januari 2010 om 11:38

    @ JDM_Wotevajjjj:

    Dat is ook wel overdreven. Het ontstaan van de CDA blijft nogal altijd de grootste screw up allertijden in de politieke sector.

    Login om te reageren
  54. geertje zegt

    27 januari 2010 om 11:46

    vincenzo, toevallig heb ik geen grote bak maar een redelijk zuinige auto op lpg g3, toevallg. ik praat hier in het algemeen in het vorige bercht

    Login om te reageren
  55. Prop zegt

    27 januari 2010 om 12:18

    In verte zou je bijna kunnen zeggen dat 350z een punt heeft, hoe onrealistisch ook. Eurlings moet gewoon tegengehouden worden. Die man zit zover weg van de echte wereld.

    op zulk hoog niveau gevaarlijke volkspropaganda verspreiden is bijna een vorm van extremisme. Herstel mij graag als ik deze cijfers fout heb maar de kilometerheffing kost 4 miljard en de verhoging van de AOW wordt gebruikt om een gat van 2 miljard te dichten. Heel apart

    en ja ik heb geen belang bij privacey of eventueel meer betalen. Het is zoiets onhaalbaars. Fileprobleem oplossen my ass. mensen die wel met 2 benen op de grond staan en moeten werken hou je toch niet tegen. Nederland (de wereld)is overbevolkt en zal dit over 10 jaar nog meer zijn. Dit is een paar stappen hoger denken en waarschijnlijk niet populair maar dit zijn wel maatregelen die voor de toekomst een steeds belangrijker aandeel behoeven. Ik hoop dat de PVV voor de volgende verkiezingen meer voet aan de grond krijgt en onder andere de autistische plannen van extremist Eurlings van tafel veegt

    Login om te reageren
    • Sharp zegt

      27 januari 2010 om 18:08

      @Prop:

      Hé, sufkut. “In verte zou je bijna kunnen zeggen dat Hitler een punt heeft, hoe onrealistisch ook.”

      Maar goed, je bent een pvv’er dus eigenlijk moet ik niet verbaasd zijn over je redenatie.

      Login om te reageren
  56. alltimer zegt

    27 januari 2010 om 13:12

    als dit systeem er komt is het op het moment verschrikkelijk slim om een oldtimer te kopen.
    die mooie machines hoeven soms niet een duur te zijn(1986 toyota starlet)
    en ze krijgen geen ik-kijk-lekker-met-je-mee-onder-het-rijden-kastje.
    dus dubbel voordeel!

    en ik voorspel dat als het systeem er komt,
    alle auto’s van voor 1 januari 1987 een enorme prijsstijging ondergaan!

    Login om te reageren
  57. Benz.. zegt

    27 januari 2010 om 19:30

    TimoBac: Dat bedoel ik..

    Login om te reageren
  58. Cantago zegt

    27 januari 2010 om 23:55

    Wat een gelul heen en weer allemaal, het is overal duidelijk dat die kilometerheffing er niet moet komen, dus doe dat dan ook niet! Als politiek ben je er toch voor de burgers? Vergeten ze dat hier ofzo?

    Login om te reageren
  59. prop zegt

    28 januari 2010 om 11:52

    hitler op je oog mallerd, je bent gevaarlijk door zo kortetermijn te denken, zet gauw je oogkleppen maar weer op en als je verder dan 2mtr kan kijken sluit ze dan maar snel

    Login om te reageren
  60. tarquesh zegt

    14 februari 2010 om 00:56

    Laat de kilometerheffing ingevoerd worden. Het is allemaal nieuw dus iedereen is schuw.
    Dat sommige hun privacy vrezen is begrijpelijk, maar je wilt toch ook over fatsoenlijk asfalt blijven rijden.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North