• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Extra dikke Cayman: Delavilla R1 “Club Sport”

Auteur: robbie, gepost 16 december 2013 om 20:11 – 8 Reacties

Afbeelding Extra dikke Cayman: Delavilla R1 “Club Sport”Afbeelding Extra dikke Cayman: Delavilla R1 “Club Sport”Afbeelding Extra dikke Cayman: Delavilla R1 “Club Sport”

Delavilla R1 Club Sport
Laat het maar aan de Fransozen van Delavilla over om van een Porsche Cayman iets diks te maken.

Zo’n twee jaar geleden lanceerde de Franse tuner al de R1, oftewel een Cayman die aan de achterkant 18 centimeter breder is en aan de voorkant 12 centimeter, maar er is ruimte voor meer.

Daarom werd deze “Club Sport”-uitvoering bedacht. Het bodywork is verder met rust gelaten, want heel veel breder moet je zo’n Cayman immers niet maken. Ook de 3.8-liter zescilinder levert nog steeds 400 pk, maar er is wel degelijk het een en ander aangepast. Zo prijkt er achterop nu een dikke spoiler en is het bodywork voorzien van de nodige matzwarte details en strepen. Net als de gewone R1 beschikt deze Delavilla R1 “Club Sport” ook over deuren die geïnspireerd zijn op die van de Carrera GT.

De prijs van al dit moois? Voor het lieve sommetje van 24.400 euro, exclusief belasting, kan je een Cayman laten ombouwen tot Delavilla R1 “Club Sport”.

Ook interessant!

  • Video: zo bijzonder lekker klinkt de Cayman GT4 RS
  • Cayman GT4 crasht hard in Enschede
  • Video: is de Cayman GT4 Clubsport de best klinkende GT4?
    Video: is de Cayman GT4 Clubsport de best klinkende GT4?
  • Waarom de Porsche Cayman GT4 knaak remt

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

cayman, delavilla, Porsche, tuning

Vorig bericht: « Video: dit was de échte autoverzameling van Paul Walker
Volgend bericht: Oranje Ferrari FF duikt op in Blaricum »

Lees Interacties

Reacties

  1. alcantara zegt

    16 december 2013 om 20:14

    Lijkt wel een travestiet zo met die oogschaduw op.

    Login om te reageren
  2. ingloriousleon zegt

    16 december 2013 om 20:20

    Oké dus: Porsche Cayman S + €24.400,- = Porsche 911?

    Login om te reageren
    • fejjie zegt

      17 december 2013 om 09:09

      @ingloriousleon: Dat geloof je toch zelf niet?

      Login om te reageren
  3. bosje zegt

    16 december 2013 om 20:50

    Dus alleen de spoiler en de stickers maken dit een ‘Club Sport’? En Autoblog besteedt hier aandacht aan? Well played marketingafdeling Delavilla!

    OT: er zijn maar weinig combinaties auto+two-tone kleurstelling die echt gestaagd zijn, dus ook hier: doe maar lekker een donkere tint of wit zoals de normale R1 op de persplaten.

    Login om te reageren
  4. boxster zegt

    17 december 2013 om 00:19

    € 24.400 vragen om een auto lelijk te maken, het moet niet gekker worden…

    Login om te reageren
  5. stephanotis zegt

    17 december 2013 om 00:53

    “Ook de 3.8-liter zescilinder levert nog steeds 400 pk”
    3.4 liter lijkt me, en “340, 385 of 420 pk”, zoals je collega smoke vorige maand neerpende (420 circuit only).

    Login om te reageren
  6. JamesBond007 zegt

    17 december 2013 om 01:12

    Mislukte Gemballa variant van deze:

    Login om te reageren
  7. spaceman zegt

    17 december 2013 om 19:00

    Lijkt wat op een megane rs met die kleuren

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North