• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Facelift voor Saab 9-3 Cabrio

Auteur: Wouter, gepost 23 april 2007 om 19:59 – 52 Reacties

Saab 9-3 Cabrio facelift


De Saab 9-3 gaat al weer wat jaartjes mee en dus wordt het weer eens tijd voor een opfrisbeurtje.

Een paar stripjes chroom, gewijzigde luchtinlaten en nieuwe lichtunits voor en achter moeten er voor zorgen dat de 9-3 er weer een aantal jaar tegen kan. De verwachting is dat er medio 2009 een geheel nieuw ontwikkelde 9-3 op de markt zal komen. De facelift betreft overigens niet alleen de cabrio, maar geldt ook voor de sedan en de station 9-3. Onderhuids zal er ook e.e.a. worden aangepakt, met als grootste nieuws het beschikbaar komen van vierwielaandrijving.

Meer spyshots bij automotorsport.se.

Saab 9-3 Cabrio facelift

Ook interessant!

  • gele 9-3 Aero Cabrio
    Gele 9-3 Aero Cabrio is de ultieme wintercabrio
  • Fabrieksnieuwe Saab Turbo
    Fabrieksnieuwe Saab Turbo is letterlijk fabrieksnieuw
  • BMW X3 facelift is gelekt
  • Dacia stoft Duster af met facelift

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

9-3, Saab, spyshot

Vorig bericht: « BMW game voor in de tijd van de baas
Volgend bericht: Video: lastig kiezen: 911 GT3 of GT3 RS »

Lees Interacties

Reacties

  1. Apache zegt

    23 april 2007 om 20:02

    Saab moet in het algemeen heel zijn modellenlijn eens vervangen, ze beginnen nogal te verouderen. En uitbreiden. Ze hebben met de aero een leuk concept, dus waarom niet hun modellen op vlak van design er enigzins op baseren?

    – Apache

    Login om te reageren
  2. vØlvØ frǽk zegt

    23 april 2007 om 20:09

    ben het wel met Apache eens dat Saab hun modellen moet vernieuwen, want ze doen idd nog al oud aan, heb steeds het idee dat het gefacelifte modellen zijn, die al meer dan 10 jaar meegaan, maar misschien is dat ook wel zo??

    de achterlampen vind ik minder geslaagd, doe mij dan maar de ‘oude’ lampen..
    de voorkant gaat wel…

    Login om te reageren
  3. lincoln zegt

    23 april 2007 om 20:12

    tja saab is saab…. jammer dat de samenwerking met subaru nooit echt van de grond is gekomen..

    Login om te reageren
  4. Chip zegt

    23 april 2007 om 20:13

    Waarom worden de auto’s van SAAB steeds lelijker?

    Login om te reageren
  5. Integrale EVO zegt

    23 april 2007 om 20:16

    Ai-ai-ai, heeft iemand een lasbril voor mij? Dit doet pijn aan mijn ogen… Saab is Saab niet meer. Je hoeft alleen maar even terug te denken aan de Saab 900 Cabrio T16, om te constateren dat Saab niet op de goede weg is…

    Login om te reageren
  6. phantom zegt

    23 april 2007 om 20:36

    Ze hebben niet genoeg geld voor nieuwe modellen dus ”proberen” ze er maar wat van te maken

    Login om te reageren
  7. Ca.dil zegt

    23 april 2007 om 20:45

    Eh ff off topic… Wanner komt de DAF wedstrijd uitslag?
    –edit: plaats je reactie hier aub–

    Login om te reageren
  8. Apache zegt

    23 april 2007 om 20:53

    Tjah, het geeft idd de indruk dat GM niet erg veel moeite meer wilt doen voor Saab. Jammer genoeg, want op designvlak heeft de wagen volgens mij bijzonder veel potentieel. Als je iets moois met de voorlichten kunt doen, zit je al ver. Nja, je kunt echt wel prachtige dingen doen in het design van een Saab, dus als ik dat zie, waarom beroeps-autodesigners niet? Ik denk dat phantom hier dus een punt heeft. En mss willen ze met een “te choquerend” design geen risico nemen om kopers weg te houden, gezien hun netelige financiële positie.

    – Apache

    Login om te reageren
  9. Bertus zegt

    23 april 2007 om 20:59

    GM heeft nog nooit echt in SAAB willen investeren. Sinds ze SAAB hebben overgenomen zijn er maar drie nieuwe modellen uitgekomen. De oude 900 werd in 1994 vervangen door de “nieuwe” 900, die kwaliatief gewoon niet goed genoeg was. in 1998 werd de auto grondig herzien en ging als 9-3 door het leven. Deze werd in 2002 weer vervangen door de “Sport sedan”, die IMHO het uiterlijk van de eerste Vectra met het onderstel van de huidige Vectra combineerde, en dus voor een “premium brand” onvoldoende onderscheidend vermogen heeft.

    Pas in 1997 loste de 9-5 de 9000 af, en ook hier vervreemde GM zijn klanten weer van zich door geen hatchback meer te maken, en net als bij de 9-3 is de auto onvoldoende onderscheidend om veel nieuwe klanten te trekken. De 9-5 is voor zover ik weet sterk gebaseerd op de 9000, want GM had geen opvolger voor de Opel omega, en dus ook geen nieuwe basis voor een grote SAAB.

    Zie ter vergelijking hoe Ford in die andere zweedse autofabriek heeft geinvesteerd, en wat dat op heeft geleverd. GM moet zich heel diep schamen dat ze een eigenzinnig merk met een behoorlijk high-tech imago (met de Turbo’s, een van de eerste met 16 klepsmotoren, eerste met stalen balken in de portieren in 1974!) zo om zeep hebben geholpen door een belabberde modellenstrategie en een totaal gebrek aan lef op designgebied.

    Login om te reageren
  10. Apache zegt

    23 april 2007 om 21:20

    Tjah, Saab zou wel eens een groot succes kunnen worden met een high-tech-imago en een prachtig, hedendaags, originee en proportioneel design, maa dan zou het, vrees ik, eerst verkocht moeten worden aan een ander bedrijf dan GM. :(

    – Apache

    Login om te reageren
  11. Boss zegt

    23 april 2007 om 21:22

    En zo kwijnt er weer een mooi merk weg…

    Login om te reageren
  12. lincoln zegt

    23 april 2007 om 21:23

    @boss… heb je dan een saab?… of wil je er net een kopen???

    Login om te reageren
  13. El Loco zegt

    23 april 2007 om 21:31

    Ik vind deze nieuwe 9-3 een pracht van een auto, maar als ik deze reacties zo lees kan ik beter wat anders opzoeken. ;)

    Login om te reageren
  14. Nick zegt

    23 april 2007 om 21:33

    Blame GM.

    Login om te reageren
  15. lincoln zegt

    23 april 2007 om 21:36

    blame all the people that didn,t bought a SAAB or invest in it otherwise.

    Login om te reageren
  16. Boss zegt

    23 april 2007 om 21:40

    @ Lincoln; LOL

    Nee, ik heb er geen en stond ook niet op het punt er een aan te schaffen. Ik bedoelde het eigenlijk meer in de zin van hetgeen Apache al had vermeld. Namelijk dat door het overnemen van Saab door GM – en het zonder een greintje visie hebben laten verworden tot een Opel_Extra – het zweedse merk nu weinig meer behouden heeft van haar eerdere charmes en identiteit.

    Login om te reageren
  17. lincoln zegt

    23 april 2007 om 21:45

    @boss… GM heeft saab aan het infuus gezet maar op eigen kracht was saab toch niet levensvatbaar meer.
    ach …weet je er komen zoveel nieuwe merken bij…. wat maakt het nou uit of er 1 verdwijnt……. eerlijk.

    Login om te reageren
  18. david usa zegt

    23 april 2007 om 21:46

    Als er een merk is dat vernieuwing nodig heeft is het VOLVO wel!!!!

    Login om te reageren
  19. Boss zegt

    23 april 2007 om 21:48

    @ Lincoln… je bedoelt die chinezen? : P

    Login om te reageren
  20. auto-freak zegt

    23 april 2007 om 21:51

    Saab is inderdaad de verkeerde weg aan het inslaan; het begon al met de 9-5 facelift, die met de chromen randjes bij de voorlichten; toen de ‘sport-estate’ en nu de 9-3. En dat terwijl ik de 9-3 cabrio nog wel de mooiste saab vind.

    Login om te reageren
  21. lincoln zegt

    23 april 2007 om 21:57

    @boss…. spyker ,wiessman, in engeland elke week eentje en idd in china…. de consument bepaald wie er niet bankroet gaat …en dat is een serieus goeie zaak en houd de industrie scherp en vernieuwend.

    Login om te reageren
  22. Rick dos zegt

    23 april 2007 om 22:07

    Een Saab is net zoiets als Posje het rijpt met de jaren.

    Login om te reageren
  23. Apache zegt

    23 april 2007 om 22:11

    @ rick dos

    leg eens uit

    – Apache

    Login om te reageren
  24. Boss zegt

    23 april 2007 om 22:14

    @ Lincoln; Misschien wat realistischer; Spyker en Wiesmann en de meeste Engelse new-kids-on-the-block niet echt in de doelgroep danwel prijsklasse zitten om te concureren met een (nu dan) ietwat mainstream automerk (wat ook voor gezinnen geschikt is).

    Login om te reageren
  25. lincoln zegt

    23 april 2007 om 22:18

    @boss… zo is SAAB waarschijnlijk ook begonnen…. maar de wereld kan leven zonder SAAB….anders zouden ze echt wel winstgevend zijn…toch?

    Login om te reageren
  26. Rick dos zegt

    23 april 2007 om 22:20

    @Apache

    Zoals een 911 al jaren een basisvorm heeft waar weinig tot niet van afgeweken wordt. Zo heeft SAAB dat ook.

    Login om te reageren
  27. Armada zegt

    23 april 2007 om 22:21

    Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe 9-5? Die draait al wat langer mee dan de 9-3.

    Login om te reageren
  28. vØlvØ frǽk zegt

    23 april 2007 om 22:52

    @ Rick Dos
    alleen is er een klein verschil, de meeste mensen zijn namelijk positief over het rijpingsproces van de 911, maar niet (meer) over dat van Saab. Dus ergens is er toch iets fout gegaan.

    Login om te reageren
  29. mashell zegt

    23 april 2007 om 22:56

    “basisvorm heeft waar weinig tot niet van afgeweken wordt. Zo heeft SAAB dat ook.”
    Yeah right. Waar is de lijn van de Saab 99 of de 900 terug te vinden dan?

    Login om te reageren
  30. Jan zegt

    23 april 2007 om 23:00

    Pappen en nathouden? Toch krijg ik een beetje hetzelfde met Lancia. SAAB heeft en had een groot probleem; te weinig modellen. Een ander probleem is dat de kwaliteit, waar het om bekend stond, kwijt geraakt heeft. Blijft over een auto die zaken wat rare gadgets heeft (positie sleutel) maar waar helaas weinig geïnoveerd wordt.

    Login om te reageren
  31. Rick dos zegt

    23 april 2007 om 23:07

    @vØlvØ frǽk

    Das waar, alhoewel (naar mijn gevoel) SAAB de laatste tijd toch weer in schwiung begint te raken.

    @mashell

    Zoek en gij zult vinden……..om het wat makkelijker te maken moet je ook een foto van de oer 911 erbij pakken.

    Login om te reageren
  32. Ejay zegt

    23 april 2007 om 23:44

    Saab is de melkkoe van GM. Naar mijn idee is het klantenbestand van Saab een groep trouwe klanten die no-matter-what gewoon opnieuw een Saab kopen. Bij Saab denk ik meteen aan drie dingen: veiligheid, karakteristieke luchtroosters en de sleutel op de middelconsole. Dat eerste is met de 9-7X overboord gegaan. Wat rest is een Cadillac met een ander logo, andere roostertjes en het contactslot in het midden. De nieuwe 9-3 cabrio ziet er niet uit en zet de oerlelijke lijn die met de gefacelifte 9-5 ingezet is door. Jammer, want ik heb wel sympathie voor Saab.

    Login om te reageren
  33. realist zegt

    24 april 2007 om 00:48

    is deze slechter dan een bmw 3 reeks of een audi a4 ?

    Login om te reageren
  34. joep zegt

    24 april 2007 om 00:55

    Kan die pimp van Ikea saab anders niet overnemen? Als hij nou een beetje chauvinistisch zou zijn… de centen heeft hij iig zat. Lijkt mij wel kick een grote investeerder die een behoorlijk budget voor saab vrij kan maken zodat ze weer eens vernieuwende modellen op de markt kunnen brengen.

    Login om te reageren
  35. Smokin zegt

    24 april 2007 om 06:42

    Jaaaah Ikea!

    De Saab Sparren, of de Saab Högbo of de Saab Forestad…..
    En dan door kindertjes op de Filipijnen gemaakt, kan het allemaal ook een stuk goedkoper……

    Login om te reageren
  36. Cesar zegt

    24 april 2007 om 09:38

    Ik rij al jaren Saab en met veel plezier. Een 9-5 estate. Sinds 10 maanden heb ik het nieuwste model. Rijdt goed, rammelt niet, oerdegelijk en ik vind hem wel stoer om te zien. Ik kan er overal mee komen voorrijden, van Monaco tot bij de C1000. Ik zie het probleem niet zo. Ze zijn wat zoekend bij Saab, dat geef ik toe, maar dat komt wel goed. Het enige punt van kritiek zou de prijs/kwaliteit verhouding kunnen zijn. Ik denk dat BMW en Audi voor iets meer geld, fors meer auto verkopen. Maar die merken spreken mij niet aan/ En in alle eerlijkheid doet Volvo het de laatste jaren beter dan Saab. Maar dat zijn Volvo’s en ik rij niet voor niets al in mijn vijfde Saab.

    Login om te reageren
  37. MurcieBoy zegt

    24 april 2007 om 09:43

    waarom halen ze die saab niet gewoon uit de productie? zo’n saaie auto doet mij gewoon pijn in de ogen, altijd maar diezelfde grijze kleur ik heb nog nooit een andere kleur gezien op een saab. sorry saabfans ik wil jullie niet beledigen maar ik noem het beestje alleen bij zijn naam. ;)

    Login om te reageren
  38. Joti zegt

    24 april 2007 om 10:13

    GM wist niet goed wat ermee aan te vangen maar toch is Saab belangrijk voor het imago van de GM stal… mede dankzij het aero-x concept en vele andere awards, alsook de Bio-ethanol concepten die in scandinavië goed worden verkocht en nu overal worden gepromoot (zie ook http://www.saabbiopower.co.uk )

    het probleem is dat de ontwikkeling van nieuwe Saab modellen constant wordt uitgesteld (vb de nieuwe 9-5 die een stapje opzij moet doen voor de Opel Insignia waar GM eerst wil in investeren) en dan krijg je de moeilijke opdracht een volwaarige facelift te ontwerpen. de 9-5 facelift vond ik zeer geslaagd maar de 9-3 facelift, daar moet ik nog aan wennen (wellicht te veel chrome maar die ice lightunits, daar ben ik wel voor te vinden).

    Login om te reageren
  39. ml zegt

    24 april 2007 om 10:25

    Ikea?
    Dan moeten we ze zelf in elkaar gaan zetten zeker?

    Login om te reageren
  40. chris zegt

    24 april 2007 om 10:55

    nee die achter licht units zijn niet mijn ding..

    Login om te reageren
  41. BaRa zegt

    24 april 2007 om 11:40

    Als GM SAAB alleen maar wilde uitmelken, dan zouden ze geen groen licht gegeven hebben voor de (peperdure) ontwikkeling van het Aero X-concept. Die dingen zijn niet echt gratis. Alleen is het blijkbaar nog even wachten voor we de nieuwe ontwerptaal ook echt zien doorsijpelen in de commerciële modellen.
    Overigens vraag ik me al een hele tijd af wanneer iemand nu eens een vergelijkende test gaat doen tussen een Vectra en een 9-3. Ik blijf maar horen dat de 9-3 een opgeleukte Vectra is, maar wanneer gaat iemand dat verhaal staven? Ik weet wel dat ze een platform delen, maar dat is in de auto-industrie schering en inslag en zegt niet noodzakelijk iets over de kwaliteit (of het gebrek daaraan) van het eindproduct…

    Login om te reageren
  42. floris zegt

    24 april 2007 om 13:12

    als ze nou ook eens een keer gewoon een nieuw model op de markt brengen inplaats van die lelijke facelifts de hele tijd.

    Login om te reageren
  43. Superkoerier! zegt

    24 april 2007 om 13:31

    Die chromen randjes rond de koplampen mogen ze wel weglaten. Voor de rest op zich weinig mis mee. Zeker ook de 9-3 estate niet. Die zou momenteel in die klasse mijn keuze zijn.

    Maar nogmaals: zonder die lelijke chromen randjes. Die vallen in dezelfde categorie als digitale snelheidsmeters in het midden van het dashboard.

    Login om te reageren
  44. FrieZ zegt

    24 april 2007 om 15:33

    OMG, krijgt deze nou ook al die witte achterlichten??? Dat is echt zooo Lexus en zooooo LELIJK! Ik vind dat zo goedkoop!

    Login om te reageren
  45. Citrofiel zegt

    24 april 2007 om 18:07

    De voorkant is best oke, maar die achterlichten van de cabrio… Ik vind het écht niet mooi.

    Login om te reageren
  46. Chief_S5 zegt

    26 april 2007 om 15:56

    Nieuwe voorkant van de 9-5!

    Login om te reageren
  47. Henk-Jan zegt

    2 mei 2007 om 11:22

    Quote: “Toch krijg ik een beetje hetzelfde met Lancia. SAAB heeft en had een groot probleem; te weinig modellen”

    Ze missen drie echte modellen, en dat zijn een concurrent van de 1-serie. X3 en X5. (een echte concurrent welteverstaan) SAAB heeft verder niets nodig, behalve een strak model met innovaties, ohh wat is het jammer dat SAAB vroeger (in de jaren ’80) niet is samengegaan met VOLVO…

    Login om te reageren
  48. Jan zegt

    14 mei 2007 om 21:22

    Ik begrijp er niks van.
    Ik heb saab altijd een oerlelijke bak gevonden.
    Met de 9000 begon het al wat te beteren, maar de 93 sport sedan was meteen raak MOOI,degelijk,sportief,veilig en toch klasse.
    Op het moment dat ie gelanceerd werd had ik net een volvo S40 gekocht waar ik heel tevreden mee was (ook zo’n klasse wagen).
    Vorige maand heb ik mij een tweedehands 93 SS vector 1.9 TDI 16V aangeschaft en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. ik heb verschillende merken gehad VW ,Ford,Simca,Talbot Peugeot,BMW,Opel,Audi Enz
    tot ik bij Volvo uitkwam heeft geen enkel merk mij kunnen overtuigen om bij de volgende aankoop bij hetzelfde merk te blijven (Ik koop enkel tweedehandswagens) .Toenik mijn S40 wilde vervangen kon volvo me echter niet meer bekoren , de nieuwe S40 bleek een Ford Focus met enkele kenmerken van de S60 en een super platte dashboard middenconsole weetikveel toestand waarvan de jappen nu nog niet weten ,hoe die zweden dat voor mekaar gekregen hebben, in’t kort veel geld voor weinig VOLVO.
    De S60 ,echt iets voor mij klasse bak mooie lijn op en top Volvo “Jah diesel natuurlijk ,Oops 2400 cc, nàààh te duur in wegentax”
    Dan die saab maar eens proberen,en ’t is wel degelijk een een sportlimousine, wat ik in de nieuwe S40 niet meer terug vond kan deze Saab me wel geven ,er is echter wel een minpunt “de rubbercoating van het dashboard komt los”.
    De vergelijking met de Opel Vectra gaat volgens mij niet op,mijn echtgenote heeft een GTS Sport en die rammelt alsof je in een kart zit , ziet er vanvoor heel BLITZ uit maar vanachteren is het maar….”Ja hoe moe moet je dat noemen?De designer moet op die dag wel heel mistroostig geweest zijn”
    De binnenkant heeft ook geen uitstraling en de afwerking kan veel beter, voor de rest is de wagen prima maar mijn voorkeur gaat uit naar de saab ,een geslaagd compromis tussen klasse,sportiviteit comfort enveiligheid.

    Login om te reageren
  49. Richard zegt

    23 februari 2008 om 14:04

    lincoln schrijft: tja saab is saab…. jammer dat de samenwerking met subaru nooit echt van de grond is gekomen..

    Hahaha, hier moet ik echt om lachen. GELUKKIG is dat nooit verder gegaan, want Subaru zou binnen de kortste keren het hele merk saab verkrachten. Ik weet zeker dat alle Saabliefhebbers dit zouden verafschuwen, aangezien Subaru alleen auto’s voor petjes maakt, en Saabs zijn veel meer ingetogen.

    Overigens schrijf je er niet rauwig om te zijn als Saab verdwijnt, maar een heleboel mensen zouden dat wel zijn, want er is geen vergelijkbaar merk met Saab (nee: Opel is geen Saab!!!). Die mensen moeten dan dus overtappen naar een minder, maar duurder merk van hetzelfde niveau (Mercedes, Audi, BMW).

    Login om te reageren
  50. lincoln zegt

    23 februari 2008 om 14:20

    @Richard .. waar zijn die heleboel mensen dan ??
    of kopen snobs geen nieuwe auto,s meer ..
    ja snobs ja .. die lui die te goed zijn voor een ander merk ..

    Login om te reageren
  51. Richard zegt

    23 februari 2008 om 15:43

    Volgens mij ben jij gewoon zo’n zielig persoon die alles denkt te weten.
    Op http://www.saabforum.nl vind je heel wat liefhebbers, en er zijn zeker nog een boel mensen die een nieuwe 9-3 of 9-5 aanschaffen. Alleen niet zoveel als volkswagen golfjes of opel corsa’s, omdat Saabrijders geen massamensen zijn, die willen een mooie auto, niet een goedkoop gehyped ding.
    En het is natuurlijk een groot misverstand dat je een snob bent als je een tweedehands saab koopt of een nieuwe, maarja jij schijnt er lol in te hebben om mensen uit te bokken die niet hetzelfde denken als jij :P Een nieuwe auto kopen is trouwens echt zonde van je geld met de huidige belastingtarieven. Maarja, het is natuurlijk wel meer show als je een neiuwe hebt. maar daar pas ik voor, ik hoef niet op te scheppen met mijn saab, dat is meer wat voor bmw bezitters e.d.
    Je bent vast een bmw rijder ofzo, die denken altijd dat ze meer zijn dan de rest van de wereld.

    groeten,
    Richard

    -edit: gelieve niet te veel op de man te spelen-

    Login om te reageren
  52. Saab 9-3 1.8t zegt

    20 mei 2008 om 14:48

    Richard, Het zal niet verbazen dat ik me helemaal aansluit bij je standpunt.
    Ben zelf trotse eigenaar van een 9-3 Sport Sedan,..en ik moet zeggen, na vele leaseauto’s te hebben versleten…ik had het eerder moeten doen.

    Een auto met karakter!!
    En in mijn ogen,…met een superdesign.
    Ieder z’n smaak,..maar voor mij geen bmw of mercedes.
    (Audi zou nog kunnen, maar liever niet ;) )

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North