• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ford Mustang GT krijgt 5.0 V8 met 417 pk

Auteur: RubenBaeten, gepost 18 december 2009 om 18:49 – 77 Reacties

Ford Mustang GT

Een tijdlang was de Ford Mustang GT uitgerust met een hartstikke leuke 4.6 V8 van 300 pk. Een logische upgrade boven de 4-liter V6 die in de standaard pony te vinden was. Nu is er echter de Chevrolet Camaro, die in V6-basisuitvoering al krachtiger is dan de ‘Stang GT. De V8-optie in die Camaro stijgt zelfs ver boven de 400 pk uit. Ford kon niet achterblijven.

Dit mochten we eigenlijk nog niet weten, aangezien Ford dit nieuws graag groots op de Detroit autoshow in januari had willen aankondigen. Dus niet doorvertellen, maarre, de Mustang GT voor modeljaar 2011 wordt een serieus snelle auto.

Een nieuwe 5.0 V8 zal een forse 417 pk richting de achterwielen sturen. Dat is niet zoveel als de ruwweg 430 pk die de Camaro SS en Challenger SRT-8 leveren, maar het komt in ieder geval in de buurt. En natuurlijk kost de Mustang, in Amerika in ieder geval, ongeveer evenveel als een Venti Latte Macchiato bij Starbucks. Dit kan dus wel eens een bijzonder goedkope manier worden om bijzonder hard te gaan. En het plekje in de top 5 gaafste Amerikanen is weer eens dubbel en dwars verdiend.

Zodra er meer info bekend wordt gemaakt over de nieuwe V8 in de Mustang – volgende maand in Detroit dus – lees je het hier. (via insideline)

Ook interessant!

  • Hennessey Mustang Legend Edition is bijna een Ford GT
  • Minder vermogen voor Ford Mustang 5.0 V8
    Minder vermogen voor Ford Mustang 5.0 V8
  • Ford maakt prijs van 487 pk sterke Mach-E GT bekend
    Ford maakt prijs van 487 pk sterke Mach-E GT bekend
  • Ford GT krijgt
    Ford GT krijgt nu de enige echte goede motor

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

Ford, mustang

Vorig bericht: « Reminder: win een e-reader met al onze jaarboeken
Volgend bericht: Ferrari F70 (Enzo opvolger) krijgt 700pk twinturbo V8 »

Lees Interacties

Reacties

  1. sven2 zegt

    18 december 2009 om 18:53

    sow ey, vooruit gaat ie al, nu nog in de bocht en dan zijn we er helemaal!

    Login om te reageren
  2. Hennep zegt

    18 december 2009 om 18:53

    Altijd goed zo’n nieuwe motor :).

    Login om te reageren
  3. phantom zegt

    18 december 2009 om 18:53

    Ik heb zon idee dat de gt500 niet veel sneller is…

    Login om te reageren
  4. vla zegt

    18 december 2009 om 18:55

    Starbucks is pokkeduur. En die Mustang begin ik steeds leuker te vinden, hoewel de Camaro hem any time of the day in mootjes hakt.

    Login om te reageren
  5. lambolover zegt

    18 december 2009 om 18:55

    zijn ook maar 2 auto`s van ford die ik zou willen, gt, mustang. verder ook niks.
    @ford (het bedrijf dus)
    ga meer muscle of super cars maken. kunnen jullie best wel!!!!

    Login om te reageren
  6. Hennep zegt

    18 december 2009 om 18:55

    Alhoewel, als het een Amerikaan moest zijn, zou ik voor een Dodge Challenger gaan. Met Mustangs heb ik niet zo veel.

    Login om te reageren
  7. LH zegt

    18 december 2009 om 18:56

    echt mooi …

    Login om te reageren
  8. VAG-LOVER zegt

    18 december 2009 om 18:57

    Ganzzz Geil!! THE MEAN MACHINE!
    Eerst kopen en dan eventjes langsgaan bij Rousch en de feest kan beginnne!!!

    Login om te reageren
  9. KaCh1ng zegt

    18 december 2009 om 19:05

    de dodge vind ik de meest muscle van ze alle, camaro vind ik mooi design, maar mustang roept nostalagie op

    Login om te reageren
  10. Laue zegt

    18 december 2009 om 19:10

    Ruben, de challenger is sneller,mooier,leuker, and you know it.

    -laat de GM-Mopar-Ford fittie maar weer beginnen :)

    Login om te reageren
  11. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 19:16

    @Vla: Ik weet niet of de Camaro deze nieuwe 5L pakt.
    De Mustang is een stuk lichter en met maar 10pk minder zal de Camaro het heel moeilijk krijgen zoniet verliezen.
    Volgens een aantal vids uit de States van de nieuwe Mustang 2010 stuurt hij ook niet verkeerd.

    Mooi dat de historie zich herhaalt met het 302 motorblok een legende in de Mustang herritage. Ik zie de 302 signs al weer op het voorscherm pronken.

    Login om te reageren
    • vla zegt

      18 december 2009 om 19:21

      @Rob USA:
      De Mustang is idd een scherp jongetje geworden, van FLDetours hoorde ik nog dat hij the benchmark zet, da’s erg lovend! Maar de Mustang mag dan licht zijn, tegen de Camaro kan hij niet op: die is én licht én goed opgesteld. De Mustang staat nog op het platform van de vorige als ik me niet vergis. Met die opstelling zal een standaard Mustang niet vlug een Camaro voorbijsnellen lijkt me…

      Login om te reageren
  12. JDM__Wotevajjjj zegt

    18 december 2009 om 19:17

    JDM Power!!!
    Voor iedere Amerikaan is er wel een Japanees die sneller en mooier is

    Login om te reageren
  13. AMG Powerrr zegt

    18 december 2009 om 19:18

    En nu: als de sodemieter naar Nederland halen!

    Login om te reageren
  14. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 19:19

    @Laue:Deze gaat echt de Challenger’s ass kicken geloof me.
    De Challenger is veeel zwaarder als deze en minder in handeling hij is alleen nog maar mooier. :)

    Login om te reageren
  15. paulusrx7 zegt

    18 december 2009 om 19:22

    en dan nog steeds een bocht kunnen nemen beetje zonde van de moeite

    Login om te reageren
  16. //M zegt

    18 december 2009 om 19:25

    hoeveel kost deze eigenlijk, weet iemand dat?

    Login om te reageren
  17. C6_R zegt

    18 december 2009 om 19:31

    @paulusrx7: Inderdaad, een muscle/pony car die een bocht kan nemen, beetje nutteloos. Daar heb je sportwagens voor, muscle cars graag log, overpowered en imponerend houden aub!

    Login om te reageren
    • paulusrx7 zegt

      18 december 2009 om 19:33

      @C6_R:

      daarom houdt ik er totaal niet van en daarom vind ik het zonde van de moeite.

      vind deze auto trouwens wel velen malen fraaier dan die camero

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 december 2009 om 19:38

      @C6_R:
      en nu is het bewezen ..
      lui die mekkeren over bochten zijn idd zo dom als een varken ..

      hoeveel van die leipies gaan we hier nog meemaken ??

      Login om te reageren
  18. qauqi zegt

    18 december 2009 om 19:34

    hij moet naar nederland komen. wie heeft bepaald dat european geen muscle cars kopen? welek mafketel, ik draai zijn nek om

    Login om te reageren
  19. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 19:36

    @Vla:We zullen zien, er zullen vast veel vervelende saaie tests komen op you-tube tussen de drie. :)

    Login om te reageren
    • vla zegt

      18 december 2009 om 19:39

      @Rob USA:
      Ik ben benieuwd, maar de Challenger hoeft er van mij niet bij, die bak is zoals je zei te sloom en te zwaar. Een klein piepstemmetje in mijn hoofd durft zelfs bijna zeggen “Een schande voor alles waar de naam ‘Dodge Challenger’ voor staat.” :P

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 december 2009 om 19:42

      @Rob USA:
      o,ja .. kon ik na 15 jaar tijd eindelijk wennen aan 281 ..
      gaan we weer terug naar af !!

      zal ongetwijfeld net zo betrouwbaar worden als de 281 302 351 en 460 blokken ..

      dus jij ook weer Camaro af .. en terug bij FoMoCo ..

      Login om te reageren
  20. BmwMPower zegt

    18 december 2009 om 19:37

    Mooi!
    Zuipen, zuipen en nog eens zuipen.
    Eerst het mileu een poepie laten ruiken, en dan ook nog eens de keiharde concurrentie!

    Als er nog een fatsoenlijk (sport)onderstel onderkomt te liggen, mag ook Europa zich klaar maken.

    Login om te reageren
  21. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 19:42

    @//M:Hij zal uit concurrentie oogpunt zo rond de $35.000 liggen. Dat is $84.00 per pk ! Dat is zo’n 58 euro.
    Je kan natuurlijk ook voor dat geld opties kopen op je M6. :)

    Login om te reageren
  22. GOD zegt

    18 december 2009 om 19:49

    nu nog het sierlijke paard vervangen door een neushoorn.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 december 2009 om 20:00

      @GOD:
      hij is inderdaad al een stuk lomper ..
      zal de geschiedenis zich herhalen ??

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 december 2009 om 20:08

      @GOD: en zal het zo zijn (zoals onze gerespecteerde vriend @de sjonnies omschreef op Klassiekerrally.nl) dat het straks een dikke tante is die op dieet is geweest .. en afgevallen op de verkeerde plekken ??

      Login om te reageren
  23. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 19:50

    @Lincoln:Camaro blijft wel #1 maar dat komt vooral omdat ik waarschijnlijk mijn oude FoMoCo niet meer weg wil doen.
    Maar ik sla een proefrit niet af om me over te halen natuurlijk. :)

    @Vla: Dat zorgt er juist voor dat de ontwerpers van de nieuwe Challenger aan de bak moeten! :)

    Login om te reageren
    • vla zegt

      18 december 2009 om 22:06

      @Rob USA:
      Pff, jah, maar dat kan je moeilijk positief noemen hé. ;)

      Login om te reageren
  24. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 19:55

    @God: Dat is ok,als jij dan zorgt dat de bmw propeller een roze dildo word. :)

    Login om te reageren
  25. B3nk0 zegt

    18 december 2009 om 20:09

    Misschien kan iemand mij dit uitleggen, hoe komt het dat amerikanen zulke blokken hebben en maar zo weinig kracht eruit krijgen, is dat expres, is dat gebrek aan kennis qua technologie, is dat bewust zodat benzine blijft stromen??

    Login om te reageren
    • six-trey zegt

      18 december 2009 om 21:40

      @B3nk0: prijs om te bouwen, prijs in onderhoud, het feit dat je geen trubo’s moet hebben, betere betrouwbaarheid, mooier motorgeluid, en geef toe een muscle car kan toch onmogelijk minder dan 4L hebben?

      JDM__Wotevajjjj:
      De eerste japanner met een mooi design moet nog gebouwd worden tenzei je van de Prius houd oke de Nissan 350Z (of iets in die zin)heeft een ander design maar daarom niet een mooier
      en oke de ACR Viper, Saleen S7TT en SSC Ultimate…. welke ricers zijn sneller ;)

      Login om te reageren
      • Emitgs zegt

        19 december 2009 om 01:36

        @six-trey: Stond eens op autoblog dachtek, was iets met soepelere motoren voor de amerikaanse wegen.

        Login om te reageren
  26. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 20:12

    @Lincoln: Ik vind juist de vorige (2005+) veel logger en lomper en hoekiger. Deze is meer gestroomlijnt en subtieler, zeker de neus en de achterkant is ook ronder.
    Of ni ?
    Neus lijkt veel meer op de GT500,waarschijnlijk heeft Ford hiervoor gekozen omdat die relatief vaak op het oude model werd gebouwd.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 december 2009 om 20:19

      @Rob USA:
      desalniettemin suggereert bovenstaande foto eerder een neushoorn dan een veulentje ..
      dat moet je @GOD nageven !!

      Login om te reageren
      • Wessee zegt

        18 december 2009 om 20:31

        @lincoln: Met zo’n camara standpunt lijkt zelfs een Smart op een blauwe vinvis. :P

        Ik ben eigenlijk een Mopar guy, maar ik kan niet ontkennen dat als ik een nieuwe pony car mocht uitzoeken, ik voor de General zou gaan, met zo’n mooie thoroughbred als duidelijke 2e keus.

        Login om te reageren
  27. Neluz zegt

    18 december 2009 om 20:23

    Lekker lekker! Laat maar snel uitkomen! :D

    Login om te reageren
  28. Camaro zegt

    18 december 2009 om 20:23

    Blijft een vette bak die Mustang, en nu nog vetter,
    maar Camaro rules!

    Login om te reageren
  29. GOD zegt

    18 december 2009 om 20:43

    @ lincoln

    is inderdaad geen veulentje meer zoals jij dat zo mooi zegt.
    meer zo iets als dit:

    Login om te reageren
  30. GOD zegt

    18 december 2009 om 20:47

    Login om te reageren
  31. RenesisHP zegt

    18 december 2009 om 20:48

    ik ben geen paardenkenner. Dit doet mij echter aan zo´n groot werkpaard denken.

    Ford Mustang Palm editie dus. ;)

    Login om te reageren
  32. GOD zegt

    18 december 2009 om 20:51

    Login om te reageren
  33. Rick dos zegt

    18 december 2009 om 20:52

    Ze schijten de opvolgers van deze auto’s net zo snel uit als een Mustang die diaree heeft.

    En dan maar beweren dat deze auto’s geen wegwerpauto’s zijn…

    Login om te reageren
  34. GOD zegt

    18 december 2009 om 20:52

    geloof het of niet maar precies na dat de foto de eerste keer plaatste werd ie verwijderd van de site waar ik hem vandaan had.
    maar gelukkig is het een bekende.

    Login om te reageren
  35. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 21:05

    @Rick Dos: Wat een haat weer. Zwaar jaloers op die 417 paarden zeker.
    @God: Deze van de foto gaat echt niet onder de 5sec naar de 100.

    Login om te reageren
    • Rick dos zegt

      18 december 2009 om 21:42

      @Rob USA:

      Waarom moet ik jaloers zijn op 417 paarden als ik zelf ook niet klein geschapen ben?

      Login om te reageren
  36. GOD zegt

    18 december 2009 om 21:09

    @ Rob USA

    :lol: nee maar ik denk dat je me wel snapt toch.
    de nieuwe mustangs zijn mij wat te agressief wat niet bij het veulentje past.
    niet dat ik de auto lelijk vind verre van dat ik vind hem zelfs vet.

    Login om te reageren
  37. Orichy zegt

    18 december 2009 om 22:02

    Maar weten jullie dan niet dat tegelijker tijd de 4.0 v6, wordt vervangen door de 3.7 v6, die levert dan geen 210hp, maar 305hp. Zie dit artikel: http://www.autoblog.com/2009/12/02/2011-ford-mustang-v6-at-2009-la-auto-show/, dus de Camaro krijgt dus echt zwaar aan de stok met de Mustang.

    Login om te reageren
  38. Orichy zegt

    18 december 2009 om 22:05

    Dat wisten jullie alwel, kijk hier; Ford Mustang krijgt nieuwe V6 en Performance Package

    Login om te reageren
  39. Orichy zegt

    18 december 2009 om 22:07

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/12/01/ford-mustang-krijgt-nieuwe-v6-en-performance-package

    Login om te reageren
  40. Gamekiller zegt

    18 december 2009 om 22:14

    best weinig pk’s uit zo’n blok??

    voor de rest meest geile auto uit VS!

    Login om te reageren
  41. cardesigner@USA zegt

    18 december 2009 om 23:50

    @Gamekiller, er zit geen turbo op ofzo. En voor de mensen die een muscle-car willen die ook bochten kan maken, koop een ZR1, een Haags compromis.

    Login om te reageren
  42. Rob USA zegt

    19 december 2009 om 09:22

    @Alle mensen die het weinig pk’s denken te vinden:
    M3 420pk uit een 4.4 V8.
    C63 457pk uit een 6.2 V8.
    Oftewel denk eerst en typ (in jullie geval) een week later!

    Login om te reageren
  43. Rob USA zegt

    19 december 2009 om 09:29

    @Rick Dos: Ik lees juist altijd op AB dat de mannen met een klein pikkie BMW rijden. Of het is gelijk bewezen dat je helemaal geen BMW’s hebt.
    Het is één van de twee.

    Login om te reageren
    • Rick dos zegt

      19 december 2009 om 09:57

      @Rob USA:

      Je moet ook niet geloven wat je zelf schrijft, Rob. Want als we dat allemaal zouden doen…

      Login om te reageren
  44. GOD zegt

    19 december 2009 om 11:46

    @ Rob USA

    M3 420pk uit een 4.0 V8 ;)

    Login om te reageren
  45. Timmie zegt

    19 december 2009 om 12:28

    Blablabla… Ford kan niet achterblijven… Dit is meer en meer een imago-OORLOG aan het worden. Laat ze maar doen, dan vernietigen ze elkaar. En bij mijn weten heeft de SRT-8 425 pk en geen 431… Of het is in DAE of SAE…

    Login om te reageren
  46. C6_R zegt

    19 december 2009 om 13:31

    M3 4.0 V8 met 400 Nm koppel
    Mustang 5.0 V8 met 528 Nm koppel

    Zo zou je er ook naar kunnen kijken! ;)

    Login om te reageren
  47. super zegt

    19 december 2009 om 14:12

    een auto met een grote motor en een starre as, da’s een dragster, geen sportauto.

    Login om te reageren
  48. Benz.. zegt

    19 december 2009 om 14:20

    @Rob USA:

    SLS AMG: 571 pk, 6.2 liter V8
    M5/M6 : 507 pk, 5.0 liter V10
    M3 : 420 pk, 4.0 liter V8

    Typ in jouw geval even een week later! ;)

    Login om te reageren
  49. lincoln zegt

    19 december 2009 om 14:29

    ik zou sowieso voor de 3.7 V6 gaan ..
    305 peekaa is zat voor zo,n ding ..

    peekaas zijn als een arm or a leg .. loose it if you not gonna use it ..
    hooguit interessant voor rijbewijs-loze ..

    Login om te reageren
  50. Gamekiller zegt

    19 december 2009 om 15:21

    @ ROB USA

    Uiteraard vind ik ook dat er in de c63 weinig pk’s zitten voor zo’n blok, maar dit topic gaat over de msutang, niet over de c63.

    Login om te reageren
  51. Gamekiller zegt

    19 december 2009 om 15:22

    @ lincoln

    Wat zeg je dat mooi! +1 voor jou =P

    Login om te reageren
  52. Mr. Dj M. zegt

    19 december 2009 om 15:56

    Wanneer gaan die amerikanen nou eens richting de 100pk/L…

    Login om te reageren
  53. Rob USA zegt

    19 december 2009 om 18:05

    @Benz: Ja,ja, ik wist dat je daarmee zou komen MAAR laten we ook de prijs/klasse niet vergeten !
    En anders hebben we altijd nog de CTS-V met 6.2L V8 met 564pk en ZR1 met 650pk. (ongeveer allebei heb geen zin om het op te zoeken.
    Deze zitten een beetje in dezelfde prijs/klasse. :)

    @God: Was ik in de war met de RS4 dan ?
    @Gamekiller: We hadden het idd over de Mustang maar vandaar de verglijking met andere rappe auto’s.

    Login om te reageren
  54. Rob USA zegt

    19 december 2009 om 18:10

    @MrDJM: Daar zijn de bergen tuners voor in de States:
    Saleen/SMS/Hennessy/Shelby/SLP/Yenko enz enz.
    En daar word relatief veel gebruik van gemaakt ivm andere werelddelen.

    Login om te reageren
  55. Citrofiel zegt

    20 december 2009 om 00:47

    Bijna evenveel power als een M3, maar deze auto laat dat meervermogen veel minder blijken. Amerikanen zijn meer gewend, zullen we maar zeggen.

    Login om te reageren
  56. Rob USA zegt

    20 december 2009 om 09:40

    @God: neee, zeg dan dat de 4.2 is. :)

    @Benz: Voor de prijs van één SLS heb je 4 Mustang’s dus
    4x417pk=1668pk !! :)
    En de vb die ik gaf zijn idd niet atmosferisch maar dat werd ook niet gevraagd en dan heb ik de Ford Shelby GT 500 KR (750pk)en de Ford GT (650pk) nog niet genoemd.

    Login om te reageren
  57. Benz.. zegt

    20 december 2009 om 14:39

    @Rob USA: Jaja, Yanks –> value for money.. (Daar ging het trouwens niet eens om)
    De Caddi heeft 564 pk MAAR met een koei van een turbo erop. Een E AMG heeft 525 pk atmosferisch. En die 525 pk’s zijn nog lang niet de top (580 pk is gemakkelijk haalbaar)

    En 100 pk/l kun je sowiezo met een turbo/supercharger realiseren, daar is geen kunst aan.. Het proberen ZONDER turbo getuigt al een stuk meer van de klasse van een motor (is mijn mening maar..)

    Daarom vind ik het ook zo jammer dat de 6.2 liter V8 van AMG binnen afzichtbare tijd vervangen gaat worden door een geheel nieuwe 5,5 liter V8 met turbo(‘s). :(

    Kijk maar naar de nieuwe Porsche 911 GT3. 435 pk uit een 6-cilinder 3,8 grote boxermotor. Een top prestatie als je het mij vraagt.

    Je kunt dus stellen dat de heren van AMG meer rendement uit motoren halen dan bijv. de Yanks. Ik hoop dat je DAT met me eens bent.

    En ja, als je auto’s met turbo’s/superchargers met elkaar gaat vergelijken (Ford Shelby GT55 KR/ Ford GT (heeft trouwens 550 pk en geen 650 pk, volgens mij)) kun je tuners als Brabus en MTM er ook bij gaan betrekken. Brabus SL/CL/S/CLS V12 S R (750 pk, 1100 Nm koppel begrensd).

    Ach ja, (bijna) overal heb je wel bruut pk-geweld.
    Gelukkig maar..

    OT: Nu nog een supertest:

    Challenger vs. Camaro vs. Mustang :)

    Login om te reageren
  58. Benz.. zegt

    20 december 2009 om 14:41

    De RS4 heeft overigens een cilinderinhoud van nét geen 4 liter. (3.995 ofzoiets..)

    Login om te reageren
  59. RubenBaeten zegt

    20 december 2009 om 15:30

    @Benz..: De CTS-V heeft een supercharger, geen turbo. En een koppel van 747 Nm. Dat is nog even iets belangrijker.

    Login om te reageren
  60. Wessee zegt

    20 december 2009 om 16:26

    Hey Ruben, Benz.. heeft daar wel een punt. Een Challenger vs. Camaro vs. Mustang test kan goed hier op AB. Ik kom wel helpen. :P

    Login om te reageren
  61. Benz.. zegt

    20 december 2009 om 20:24

    @RubenBaeten: Ik had het over auto’s met turbo’s of superchargers.. Jij bent de expert. Ik niet.. ;)

    Over dat megakoppel heb je gelijk. Of dat nou net even belangrijker is laten we maar in het midden.

    @Wessee: Ik de Challenger dan maar?! Welke verkies jij?

    Login om te reageren
  62. Wessee zegt

    20 december 2009 om 23:04

    Ik neem de Camaro wel, dan mag Ruben in de Stang rondtuffen en mag Wouter lekker een keer achter de camera ofzo. :P

    Login om te reageren
  63. Benz.. zegt

    21 december 2009 om 15:59

    Deal!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North