• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ford Mustang moet naar Europa

Auteur: autoblogger, gepost 11 juni 2005 om 00:09 – 3 Reacties

Ford Mustang


De Ford Mustang is jammer genoeg niet leverbaar in Europa, of je moet je best doen via de grijze import. Maar waarom biedt Ford de wagen niet aan? Zijn de risico’s te groot? Gaan ze alleen voor een safe bet zoals de Focus? Vreemd, want de Ford GT komt wel naar Europa (gelimiteerd weliswaar). Als de Ford Mustang beschikbaar zou komen in Europa wordt het volgens mij gewoon een regelrechte hit, waardoor Ford hier weer wat aanzien zou krijgen. Anderen bleken er ook zo over te denken en hebben een online petitie gestart om de Mustang naar Europa te krijgen.

Oh ja, we willen de Ford Mustang belastingvrij aub! Onderteken de petitie op www.neuroticweb.com/mustang/.

Als het lukt hoop ik dat ze niet vergeten de Mustang Shelby GT500 editie ook aan te bieden, damn!

Update: het lijkt dat de Engelsen geluk hebben…

Ook interessant!

  • Nieuwe Ford Mustang maakt gelijk debuut als brute GT3 racer
  • Ford laat de Mustang Mach-E naar benzine ruiken
  • BREEK: Mustang Mach E galoppeert echte Mustang voorbij
  • Ford Mustang Shelby GT500 rijtest
    Ford Mustang Shelby GT500 rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Grijp de duurste Alpina BMW Z8 met BBQ smaak, op Marktplaats
  • Kwalificatie F1 Emilia-Romagna: opnieuw Max versus McLaren?
  • Hyundai sorteert voor op terugkeer naar Rusland
  • Max Verstappen eist absolute vrijheid: “Anders zoeken ze het maar uit”
FacebookTweetPinLinkedIn

Ford, mustang

Vorig bericht: « Coventry eindexamen ontwerpen tentoongesteld
Volgend bericht: Trash ya Mazda »

Lees Interacties

Reacties

  1. wenzel zegt

    16 februari 2006 om 17:08

    De 1967 is nog altijd de beste!
    Waarom is de nieuwe zo’n mooie bak? omdat hij gebaseerd is op de oude, en niet op die van 1999

    Login om te reageren
  2. Ronald zegt

    23 oktober 2006 om 20:13

    Prachtige retrobak, voldoende oog voor details. Waarom ik de nieuwe Mini een betere retro vind dan de nieuwe Kever? De mini heeft meer chroom, net als vroegah. Daarentegen lijkt de kever gestript van dergelijke details, en is alleen de kale basisvorm overgebleven. Lijkt wel plastic.
    De Mustang is mooier dan beiden, én hij verbruikt ook nog eens meer benzine.
    Een paar dingen zijn toch jammer:
    1.Ford maakt te weinig gebruik van de opgebouwde reputatie van de Mustang. Waarom b.v. geen “Eleanor” uitvoering, of een groene “Bullit”-versie? Je wil je toch Steve McQueen of Nicholas Cage wanen in zo’n bak?(Groen is zelfs niet eens meer leverbaar, net als zoveel mooie kleuren van vorig jaar.)
    2.Het glazen dak van het prototype is nooit leverbaar geweest. Jammer, in gesloten coupé vorm is de Mustang het mooist naar mijn mening; een glazen dak kan dan zorgen voor een fris “open gevoel” zonder door elkaar te waaien, bagageruimte in te leveren, of torsiestijfheid te verliezen.
    Gelukkig levert Saleen ze binnenkort met een glazen dak, alleen worden dan al die leuke Mustangbadges weer vervangen….
    Het is ook nóóit goed; wat ben ik toch een verwend nest.
    O ja, als je een jaar in Amerika hebt gewoont, kun je er 1 belastingvrij meenemen als deel van je inboedel; scheelt al gauw 20 mille. (Hearsay, don’t shoot the messenger!)

    Login om te reageren
  3. jp mach1 zegt

    17 mei 2008 om 15:29

    Vroeger was het al zo dat de snelle mustang voor de export was en de tamme versie voor europa.
    De Boss 351 De Mach1 429 SJC, SJ Shelby Europe .Shelby Cobra GT 500.
    Maar het is inderdaad mogelijk via grijs inport of via andere weg
    GR JP MACH1

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North