G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pk

Auteur: , 12 Reacties

Laat het maar aan G-Power over om een van zichzelf al vadsige SUV in overtreffende trap aan te dikken.

Als je een BMW X6M koopt ben je sowieso al P_$$YRICH, en dus zit het er dik in dat je ook nog wel een en paar duizend euro (of een ton) stuk kunt slaan op ‘verfraaiing’. G-Power mikt op deze groep mensen met zijn nieuwste interpretatie van BMW’s SAV, de Typhoon, met een complete bodykit en veel zichtbaar carbon, zowel van buiten als van binnen.

X6M Typhoon Hindabuilding

Naast de koolstofvezel achterspoiler en motorkap springen de dubbele centrale uitlaten (114 mm doorsnee) meteen in het oog, de velgen zijn des G-Powers. In het interieur kom je om in het alcantara, blauw carbon en rood-blauwe stiksels.

Enfin, we zullen de foto’s voor zich laten spreken, aan jullie de schone tak om te beoordelen of deze ideale diplomatenbak op basis van een oude X6 is, of de facelift.

De 725 pk en 890 Nm sterke creatie knakt de 0-100 in slechts 4,2 seconden, de maximumsnelheid is begrensd op 300 km/u. Wie durft? Het wachten is nu op een nieuwe Typhoon RS, omdat 900 pk…



12 reacties

Persoonlijk ben ik erg fan van de X6M alleen deze hebben ze erg verziekt vindt ik.
@bmw1m:
Wow, je nam de woorden uit mijn mond. Ik dacht exact hetzelfde!
Extra Power +1
Extra “verfraaiing” -1
G-power is altijd over de top.
Zo mooi is dat carbon niet aan de binnenkant. Zie net zo lief een mooie kunststof zoals het origineel is.
Zal gerust snel gaan maar qua looks is ie ff to Much!
Ja ach sinds je een x6 toch niet echt verpesten… Waarom niet
Hij word er niet mooier op…
Centrale uitlaat: Ja! Andere uiterlijke aanpassingen: Nein, nein nein!.
Het extra vermogen is uiteraard altijd welkom, je moet de ‘gewone’ X6M natuurlijk wel je nieuwe uitlaten kunnen showen…
Zegt al genoeg over de tuner in kwestie, als je een pre-facelift model aanpakt terwijl de facelift al uit is….
Over het uiterlijk zullen we maar zwijgen. De extra peekaa’s en Newtonmeters zijn wel leuk natuurlijk.
Het zal ergens ook wel een marketing zet zijn. De landen waar dit soort opvallende tuning populair is (Oostblok, azie, etc) daar koopt men dit soort autos mss ook sneller als tweedehands import. Want dit soort extravagante tuning kits komen altijd pas veel later uit dan de meer subtiele (Europese?) tuning met slechts een uitlaatje en een chipje.
Als het rijd zoals de M5 G-power bij Matthias Malmedie dan is het oké.
Je bent dan zo snel dat je niet kunt zien hoe lelijk die is …
Snap nooit waarom de tuners wel de stuurschakeling kiezen, maar niet de korte keuzehandel nemen.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).