• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pk

Auteur: sir_smokalot, gepost 17 maart 2014 om 13:48 – 12 Reacties

Afbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pkAfbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pkAfbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pkAfbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pkAfbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pkAfbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pkAfbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pkAfbeelding G-Power BMW X6 M Typhoon: carbonfeestje met 725 pk

BMW X6M Typhoon
Laat het maar aan G-Power over om een van zichzelf al vadsige SUV in overtreffende trap aan te dikken.

Als je een BMW X6M koopt ben je sowieso al P_$$YRICH, en dus zit het er dik in dat je ook nog wel een en paar duizend euro (of een ton) stuk kunt slaan op ‘verfraaiing’. G-Power mikt op deze groep mensen met zijn nieuwste interpretatie van BMW’s SAV, de Typhoon, met een complete bodykit en veel zichtbaar carbon, zowel van buiten als van binnen.

X6M Typhoon Hindabuilding

Naast de koolstofvezel achterspoiler en motorkap springen de dubbele centrale uitlaten (114 mm doorsnee) meteen in het oog, de velgen zijn des G-Powers. In het interieur kom je om in het alcantara, blauw carbon en rood-blauwe stiksels.

Enfin, we zullen de foto’s voor zich laten spreken, aan jullie de schone tak om te beoordelen of deze ideale diplomatenbak op basis van een oude X6 is, of de facelift.

De 725 pk en 890 Nm sterke creatie knakt de 0-100 in slechts 4,2 seconden, de maximumsnelheid is begrensd op 300 km/u. Wie durft? Het wachten is nu op een nieuwe Typhoon RS, omdat 900 pk…

Ook interessant!

  • G-Power GX6M bombardeert je netvlies
  • Deze BMW X6 M laat 22 inch velgen klein lijken
  • Oranjegekte: deze BMW M8 'GTS' heeft 900 pk
  • Koop de chique BMW X6 M van Dirk Kuyt

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, carbon, g-power, SUV, tuning, x6, x6m, zwart

Vorig bericht: « Combospot: familie Bentley doet een dagje uit
Volgend bericht: Video: onoplettende minkukel zorgt voor dubbele crash »

Lees Interacties

Reacties

  1. bmw1m zegt

    17 maart 2014 om 13:51

    Persoonlijk ben ik erg fan van de X6M alleen deze hebben ze erg verziekt vindt ik.

    Login om te reageren
    • twist zegt

      17 maart 2014 om 14:37

      @bmw1m:
      Wow, je nam de woorden uit mijn mond. Ik dacht exact hetzelfde!
      Extra Power +1
      Extra “verfraaiing” -1
      G-power is altijd over de top.

      Login om te reageren
  2. schellekens006 zegt

    17 maart 2014 om 13:57

    Zo mooi is dat carbon niet aan de binnenkant. Zie net zo lief een mooie kunststof zoals het origineel is.

    Login om te reageren
  3. reggie-boy_rood zegt

    17 maart 2014 om 13:58

    Zal gerust snel gaan maar qua looks is ie ff to Much!

    Login om te reageren
  4. cargeeksnl zegt

    17 maart 2014 om 13:59

    Ja ach sinds je een x6 toch niet echt verpesten… Waarom niet

    Login om te reageren
  5. jensgib zegt

    17 maart 2014 om 14:00

    Hij word er niet mooier op…

    Login om te reageren
  6. celicatwincam zegt

    17 maart 2014 om 14:05

    Centrale uitlaat: Ja! Andere uiterlijke aanpassingen: Nein, nein nein!.
    Het extra vermogen is uiteraard altijd welkom, je moet de ‘gewone’ X6M natuurlijk wel je nieuwe uitlaten kunnen showen…

    Login om te reageren
  7. m-tfsi zegt

    17 maart 2014 om 15:17

    Zegt al genoeg over de tuner in kwestie, als je een pre-facelift model aanpakt terwijl de facelift al uit is….
    Over het uiterlijk zullen we maar zwijgen. De extra peekaa’s en Newtonmeters zijn wel leuk natuurlijk.

    Login om te reageren
  8. tombiesheuvel zegt

    17 maart 2014 om 15:53

    Het zal ergens ook wel een marketing zet zijn. De landen waar dit soort opvallende tuning populair is (Oostblok, azie, etc) daar koopt men dit soort autos mss ook sneller als tweedehands import. Want dit soort extravagante tuning kits komen altijd pas veel later uit dan de meer subtiele (Europese?) tuning met slechts een uitlaatje en een chipje.

    Login om te reageren
  9. c350cdi zegt

    17 maart 2014 om 19:27

    Als het rijd zoals de M5 G-power bij Matthias Malmedie dan is het oké.
    Je bent dan zo snel dat je niet kunt zien hoe lelijk die is …

    Login om te reageren
  10. e1000bmw zegt

    17 maart 2014 om 21:36

    Snap nooit waarom de tuners wel de stuurschakeling kiezen, maar niet de korte keuzehandel nemen.

    Login om te reageren
  11. gallardogt zegt

    17 maart 2014 om 23:03

    Ook een mooie stoel voor je kabouter.
    http://www.autoblog.nl/gallery/0_Tuners/G-Power/BMW_X6M_Typhoon_2014/BMW-X6M-Typhoon-07.jpg

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North