• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4

Auteur: RubenPriest, gepost 8 april 2016 om 21:05 – 88 Reacties

Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4Afbeelding Gallery: BMW M2 ontmoet BMW M4

BMW M4 vs BMW M2
Wat lijken de broers toch akelig veel op elkaar.

Die twee zijn familie van elkaar, zover is duidelijk. Jullie laten kiezen tussen de M2 en de M4 gaat ongetwijfeld weer zorgen voor een pittig dilemma. Heb je liever het ‘kleine bommetje’ of de grotere, serieuzere M4?

Beide auto’s beschikken over een zes-in-lijn en beide auto’s krijgen hulp dankzij beademing. De M2 is gegoten in het bekende blauwe tintje, terwijl de M4 met zijn rode kleur doet denken aan een verdraaid pittige chilisaus.

BMW M2BMW M4
MotorN55 zes-in-lijn, twinscroll turboS55 zes-in-lijn, twinturbo
Vermogen370 pk, 465 Nm (500 Nm in overboost)431 pk, 550 Nm
0-100 km/u4,3 seconden (DCT)4,1 seconden (DCT)
Topsnelheid270 km/u (M Drivers Package)280 km/u (M Drivers Package)
Verbruik7,9 l/100 km, 185 g/km8,3 l/100 km, 194 g/km
Prijs79.990 euro105.000 euro

De feiten liggen op tafel. Naja, op tafel. Je checkt ze in de bovenstaande tabel. De kleinere, langverwachte M2 die elke bocht rokend en gillend verlaat of de alledaagse M4 die nét even een stukje praktischer is. Moeilijk, moeilijk. Geniet0n van een lekkere set pica’s, geschoten in het altijd guitige China, doe je in de gallery!

Fotocredit: BMWsky

Ook interessant!

  • Hallelujah: Infinitas voert BMW M4 op tot 1.000 pk!
  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft
  • Video: BMW M4 CSL mag weer buitenspelen
  • Video: BMW M2 crasht op rechte weg

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, m2, m4, Vergelijkingen

Vorig bericht: « 8 weetjes over Rolls-Royce en diens klanten
Volgend bericht: MEC-design Mercedes SL opent je blik bier »

Lees Interacties

Reacties

  1. 87sandyd zegt

    8 april 2016 om 21:08

    M2 lijkt mij een stuk fijner, en klinkt ook beter dan die stofzuiger…ik krijg daar echt geen kippenvel van

    Login om te reageren
    • iijayvee zegt

      8 april 2016 om 21:40

      @87sandyd: Ik zou dus wel voor de m4 kiezen, mits deze is uitgevoerd met een Akrapovic uitlaatsysteem. Ik vind het lijnenspel van de m4 beter kloppen. En ik mis de M-koplampen op de M2. Voor de rest helemaal niks mee en een lekker bommetje!

      Login om te reageren
      • michaelb zegt

        8 april 2016 om 22:22

        @iijayvee: Imo kloppen de lijnen van de m2 beter. M4 is te lang

        Login om te reageren
        • nasty zegt

          8 april 2016 om 23:18

          @michaelb: zolang je de lijnen in de voorbumper maar niet bedoelt… Daar klopt niks van!

          Login om te reageren
          • gekketurbo zegt

            9 april 2016 om 11:47

            @nasty: Wat zijn deze auto’s toch overdesigned, die bumpers zijn veeeelste druk… En ik vraag me echt af of die frutsels aerodynamisch nut hebben. Dankzij dit soort bouwsels waardeer ik het design en filosofie e46 M3 veel meer; sober, functioneel en toch een zeer krachtig uiterlijk.
            Voor mij persoonlijk het summum wat ooit door de fabrieksdeuren van Motorsport GmbH is gerold.

            Login om te reageren
            • nasty zegt

              9 april 2016 om 11:58

              @gekketurbo: je hebt helemaal gelijk. Bumperpartijen van de e92 m3 of F10 m5 waren subtiel, maar o zo lekker!

              Login om te reageren
        • rufctr01 zegt

          9 april 2016 om 08:01

          @michaelb: dat vind ik juist niet! Ik vind de M4 de allermooiste auto in zijn segment.
          Ik neem de M4 wel…

          Login om te reageren
      • brandon1997 zegt

        8 april 2016 om 22:29

        @iijayvee: ik vind de M4 standaard al dik klinken. Op video’s dacht ik eerst ook dat het slecht klonk, maar dat werd overtroffen wanneer ik er in reed.

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          8 april 2016 om 22:39

          @brandon1997: het geluid is nep… Komt voor een belangrijk deel door de speakers. Ga na de M4 eens op pad met een e46 M3 en jaag die eens naar de toerenbegrenser vanaf 3000 toeren.. De turbo’s zijn leuk voor het koppel maar het geluid is geen match voor de atmosferische blokken van vroeger.

          Login om te reageren
          • brandon1997 zegt

            8 april 2016 om 22:46

            @w0o0dy: je hebt gelijk, het zal nooit kwa geluid een atmosferische motor evenaren, maar de M5 klinkt echt veel kunstmatiger dan de M4.
            Maar ja ieder heeft z’n mening he over het geluid.
            De nieuwe C63 vind ik persoonlijk veel minder klinken dan de M4.

            Login om te reageren
        • 87sandyd zegt

          9 april 2016 om 09:55

          @brandon1997: jij had de speakers op volume 100 staan dus?

          Overigens vind ik het geluid van de c63 echt vele malen beter. Niet zo goed als de vorige maar je hoor nog een karakteristiek geluid, wat ik echt mis bij de m4.

          Gelukkig verschillen smaken :)

          Login om te reageren
          • brandon1997 zegt

            9 april 2016 om 10:30

            @87sandyd: precies?

            Login om te reageren
          • jrmpower24 zegt

            10 april 2016 om 11:38

            @87sandyd: #w0o0dy:

            de M4 met M performance uitlaat klinkt een stuk mooier dan dat benauwde, vlakke V8 geluid van die nieuwe C63 naar mijn mening.

            Daarnaast.. dat beetje geluid wat er daar de speakers komt.. trek gewoon stekkertje van de Active sound er uit en het is weg. Het geluid zelf is gewoon super dus het is geen probleem

            Login om te reageren
    • bierbuik zegt

      8 april 2016 om 22:43

      @87sandyd: voor mij ook de M2, al vind ik hem LANG niet zo lekker als de 1M coupe, dat was de perfecte compacte BMW voor mij, helemaal in die lekkere oranje kleur ?

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        8 april 2016 om 23:00

        @bierbuik: ik zag onlangs een individual kleur Monaco Blue op een 1M; dat is echt de ultieme M voor mij!

        Login om te reageren
  2. kennone zegt

    8 april 2016 om 21:08

    Doe mij maar een model terug M1!! (Of een e39 m5)

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      8 april 2016 om 21:08

      @kennone: Hoewel deze ook gruwelijk zijn hoor!!!!

      Login om te reageren
    • bmwe81 zegt

      8 april 2016 om 21:41

      @kennone: *1m

      Login om te reageren
    • dubcars zegt

      9 april 2016 om 00:02

      @kennone: ik ga mee naar de 1M

      Login om te reageren
  3. talladega zegt

    8 april 2016 om 21:09

    First world problem.
    Denk dat ik iets anders ga doen met die 25 mille die ik in mijn zak houdt.

    Login om te reageren
    • jeroen13 zegt

      8 april 2016 om 21:57

      @talladega: m performance goodies wat mij betreft!

      Login om te reageren
  4. klaasjevaak zegt

    8 april 2016 om 21:10

    M2 graag, spirituele opvolger van de M3/M4 wele eigenlijk alweer te groot/zwaar is

    Login om te reageren
  5. mastonartin zegt

    8 april 2016 om 21:10

    Met een chipje is de m2 toch evenveel m4?

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      8 april 2016 om 21:41

      @mastonartin: Meer.

      Login om te reageren
      • dampu020 zegt

        8 april 2016 om 22:20

        @Donstil: en als je die m4 dan chipt?

        Login om te reageren
  6. henkhupelschoten zegt

    8 april 2016 om 21:12

    De M2, omdat dat een BMW is zoals een BMW hoort te zijn. Zo spreekt de Das Haus liefhebber.

    Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      10 april 2016 om 03:32

      @henkhupelschoten:
      Een “Das Haus liefhebber” meent zich objectief uit te kunnen spreken over hoe een BMW dient te zijn?
      Stel je eens voor hoe jij zou reageren als een BMW-liefhebber zich zo zou uiten over de modellen van das Haus! Dan weet je toch op voorhand dat daar geen bilnaad van klopt?

      Login om te reageren
  7. tjorque zegt

    8 april 2016 om 21:13

    M4, want kindje(s).

    Login om te reageren
    • bohica zegt

      8 april 2016 om 21:18

      @tjorque: heb je aan een m3 meer hoor .

      Login om te reageren
      • bierbuik zegt

        8 april 2016 om 22:03

        @bohica: aan een M6 nog meer, maar die stond ook niet in het rijtje

        Login om te reageren
        • bohica zegt

          9 april 2016 om 07:23

          @bierbuik: m6 gran coupe dan .
          Maar dat is een andere klasse .
          M3 is zelfde klasse als m4 .

          Login om te reageren
  8. sleepyj zegt

    8 april 2016 om 21:14

    m4 blijft prachtig, helemaal in deze kleur. maar die m2 bied t meeste pret prijs verhouding. overigens snapt volgens mij alleen BMW hoe het schakelen moet met het tikken op de automaat. vooruit tikken is terugschakelen, achteruit tikken is opschakelen. en daarom alleen al vind ik BMW een fijn merk.

    Login om te reageren
    • jeroen13 zegt

      8 april 2016 om 21:59

      @sleepyj: dat heeft zelfs de peugeot 508…

      Login om te reageren
      • sleepyj zegt

        8 april 2016 om 22:22

        @jeroen13: ja maar dan is de rest weer zo sportief als een halve badslipper.

        Login om te reageren
        • bierbuik zegt

          8 april 2016 om 22:38

          @sleepyj: nou als je een petje opzet (het liefst achterstevoren!) dan is het toch minstens zo sportief als een sandaal inclusief sok

          Login om te reageren
  9. denniss00 zegt

    8 april 2016 om 21:18

    Doe mij maar een mooie Isetta…

    Login om te reageren
  10. Stylez zegt

    8 april 2016 om 21:20

    Wat een geweldige auto is die M2 toch ook, echt een beauty.

    Login om te reageren
  11. potjak zegt

    8 april 2016 om 21:22

    M4 is in mijn optiek de mooiere van het stel. Toch kies ik voor de M2 omdat de M4 het prijsverschil ten opzichte van de M2 niet waar maakt.

    Login om te reageren
  12. 340isedan zegt

    8 april 2016 om 21:23

    M4 blijft geweldig, vind hem net even wat lekkerder als een M2. Maar of hij nou echt zoveel meer bied voor die 30k….

    Login om te reageren
  13. davelepeef zegt

    8 april 2016 om 21:24

    Tjee, zo zie je maar weer wat een beetje rekken en strekken met een 3D model kan opleveren… 2 is beter in proportie, 4 is te lang, daardoor oogt een M3 ook beter…

    Login om te reageren
  14. cyclonic zegt

    8 april 2016 om 21:31

    De m2, wel grappig dat de nieuwe Civic Type R die bijna de helft goedkoper is als een M2 sneller is op de Ring en zelfs nog sneller dan de M4 :p

    Login om te reageren
    • bmwe81 zegt

      8 april 2016 om 21:45

      @cyclonic: Een BMW koop je ook niet om sneller te zijn op de ring, daar zijn andere (Duitse) merken veel beter in. Een M2 of M4 koop je voor de fun?

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        9 april 2016 om 17:37

        @bmwe81: of Franse merken!

        Login om te reageren
        • bmwe81 zegt

          10 april 2016 om 11:55

          @rufctr01: ja maar daar heb ik het niet zo op?

          Login om te reageren
  15. Rick-dos zegt

    8 april 2016 om 21:38

    De M3/M4, omdat je met dat ding inclusief 3 passagiers met gemak de Cayman GT4 en Aventador SV bij houdt op de ‘Ring…

    https://www.youtube.com/watch?v=QLMSmIMRvGM

    Login om te reageren
    • bmwe81 zegt

      8 april 2016 om 21:48

      @Rick-dos: als je net zo wel ervaring als deze meneer heb wel ja?

      Login om te reageren
      • bierbuik zegt

        8 april 2016 om 22:41

        @Rick-dos: @bmwe81: lijkt me vooral het verschil in baan- en autokennis dat t m doet inderdaad.
        Zo rijdt Sabine Smitz in 10 minuten een ronde met een ouwe Ford Transit, dat lukt mij waarschijnlijk met een Koenigsegg one:1 nog niet eens (als ik überhaupt de eindstreep haal)

        Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        8 april 2016 om 22:52

        @bmwe81: @bierbuik Natuurlijk heeft hij meer ervaring en meer kennis, maar aan het eind hoor je ‘m zeggen dat die man in de GT4 ‘m goed over de Ring jaagde en dat de man in de Aventador ook niet slecht reed. Tel daar bij op dat de M3 veel meer kilo’s meedraagt en minder pk’s heeft dan blijft het een puike prestatie van BMW.

        Login om te reageren
  16. henrie zegt

    8 april 2016 om 21:38

    Ooit… ooit moet ik zo’n M4. In dat pisgeel, dat weer wel… ;)

    Login om te reageren
  17. ocda zegt

    8 april 2016 om 21:41

    Eh ford focus RS voor mij in dit geval. De m4 is niet 25k beter dan de m2 die op zijn beurt niet 30k beter is dan de Focus RS

    Login om te reageren
  18. Sir_Vmax zegt

    8 april 2016 om 21:43

    Als ik dan toch moet kiezen dan ga k toch voor een oldskool m3.

    Login om te reageren
  19. csx3000 zegt

    8 april 2016 om 21:45

    Ik ga voor de linkse op de foto, geen idee of ik dan duurder uit ben.
    De rechtse komt wat lomper over bij mij.

    Login om te reageren
    • bierbuik zegt

      8 april 2016 om 22:05

      @csx3000: yep dan ben je duurder uit de rode is de M4.
      Grappig dat de M2 groter/lomper oogt terwijl het een kleinere auto is, viel mij ook al op..

      Login om te reageren
  20. thefmanl zegt

    8 april 2016 om 21:55

    Doe mij maar de m4 die m2 is gewoon te zwaar in mijn ogen

    Login om te reageren
  21. koeckenbacker zegt

    8 april 2016 om 21:59

    Ik koop ze allebei!! En ik koop ook een 1m en een m3.

    En ook een m5!
    Pak de m6 er ook maar bij in! En ik wil ook een 760! Lang! om te chillen.

    Login om te reageren
  22. mikkeloentje zegt

    8 april 2016 om 22:00

    Wat is een twinscroll turbo? Vergeleken een normale die blijkbaar op de M4 zit?

    Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      8 april 2016 om 22:10

      @mikkeloentje: twinscroll turbo is één turbo, twinturbo is, zoals de naam al doet vermoeden twee turbo’s ;)

      Login om te reageren
      • mikkeloentje zegt

        9 april 2016 om 01:00

        @RubenPriest: Dankje, weet je ook wat er “twin” is aan die twinscroll turbo?

        Login om te reageren
        • RubenPriest zegt

          9 april 2016 om 01:55

          @mikkeloentje: bij mijn weten doelt BMW erop dat de techniek net zo sterk is als een twinturbo. Daarom is de duiding twin gebruikt.

          Login om te reageren
    • m-tfsi zegt

      8 april 2016 om 22:25

      @mikkeloentje: de vaktermen weet ik niet maar een twinscroll turbo is snel gezegd “twee turbo’s in één behuizing”
      Schijnt oa het turbogat goed op te vangen

      Login om te reageren
  23. ruudbmw zegt

    8 april 2016 om 22:06

    Moeilijk.. Maar als je voor deze keuze kan staan.. Zou ik gaan voor de m3 sedan. Heb die auto soms op me werk in het wit met zwarte velgen en carbon details. Prachtige wagen. Maar als ik moest kiezen tussen deze twee dan toch de m2. Bommetjeeeee

    Login om te reageren
  24. thomasthomas zegt

    8 april 2016 om 22:06

    Liever een M3 sedan lichtblauw of zilver met panorama dak graag. Zoals in Mission Impossible 5.

    Login om te reageren
  25. bk15 zegt

    8 april 2016 om 22:11

    Ze zijn allebei om te smullen!

    Login om te reageren
  26. rob5nismo zegt

    8 april 2016 om 22:13

    Ik denk m2
    Chippen en bijna hetzelfde vermogen als m4

    Login om te reageren
  27. martijndh zegt

    8 april 2016 om 22:17

    M2! En lekker €25k in je zak houden. Lijkt me een heerlijk bakkie

    Login om te reageren
  28. lazy123 zegt

    8 april 2016 om 22:21

    Een domblondje zou die verschillen niet kunnen zien
    Lijken wel tweelingbroers

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      8 april 2016 om 22:55

      @lazy123: m’n vriendin ook niet…

      Login om te reageren
  29. cpp1 zegt

    8 april 2016 om 22:47

    M2 voor mij. Chippen, centimetertje of 2 lager en het is een perfecte auto. Handzamer en agieler dan de m4.

    Login om te reageren
  30. Dutchdriftking zegt

    8 april 2016 om 22:55

    Mag de 1m ook?

    Login om te reageren
  31. Carreza zegt

    8 april 2016 om 23:18

    Niet om moeilijk te doen of zo… maar geef maar de heerlijke 1M Coupé.

    Login om te reageren
  32. undifined1 zegt

    8 april 2016 om 23:22

    Beide prachtwagens, maar de mooiste M van nu is de M3 voor mij

    Login om te reageren
  33. reistje zegt

    8 april 2016 om 23:34

    M4 is toch een stukje speciale zowel qua uiterlijk als motorisch. Al is de M2 ook erg gaaf.

    Login om te reageren
  34. reactief zegt

    9 april 2016 om 00:22

    Allebei net niet perfect. M4 iets te langgerekt, M2 iets te geforceerd breed.
    De perfecte M is naar mijn mening de vorige M3 sedan.

    Login om te reageren
  35. zwannes zegt

    9 april 2016 om 00:42

    Voor mij de M3. Lijnenspel zoals het moet en motor ook! De M2 zou ‘slechts’ een doorontwikkeling van de 340i motor zijn maar geen echte M…

    Login om te reageren
  36. dutchcorvette zegt

    9 april 2016 om 01:58

    M4 voor mij

    Login om te reageren
  37. Davidov zegt

    9 april 2016 om 03:48

    En dan zeggen ze dat Audi’s allemaal op elkaar lijken…

    Login om te reageren
  38. lovecars zegt

    9 april 2016 om 08:00

    Als ik zeg M4 mag het dan ook de GTS zijn please??

    Login om te reageren
  39. bartsmit zegt

    9 april 2016 om 08:03

    Een M4 klinkt in het echt best goed hoor. Tuurlijk klinkt een ongeblazen motor beter. Logisch.

    Login om te reageren
  40. mashell zegt

    9 april 2016 om 08:24

    Van die opgepompte agressieve types met heftig prikkeldraad op de achtergrond, het lijkt zo net op een foto van 2 drugsdealers die even mochten luchten in de gevangenis.

    Login om te reageren
  41. desjonnies zegt

    9 april 2016 om 09:26

    Is deze ook in Diesel verkrijgbaar?

    Login om te reageren
  42. martijn11 zegt

    9 april 2016 om 09:27

    Geen mooiere combo te bedenken

    Login om te reageren
  43. desjonnies zegt

    9 april 2016 om 09:37

    M
    Was ooit de meest stoere die je bij BMW kon kopen.
    Niet alleen om de techniek, nee maar juist om de subtiele verschillen, die de M5 net even anders maakten als verschijning.

    Net andere wielen, een spoilertje achterop en alleen de kenner kon hem onderscheiden van ‘een gewone’

    Dit zijn twee schreeuwerige patsertjes die door hun afschuwelijk goedkope verschijning hun geroemde superieure rij kwaliteiten al niet meer kunnen compenseren.

    Hier wil je niet in gezien worden, stond er een ander embleempje op werd er hier volop de term petjes en sjonnies gebezigd door reaguurders.
    .

    Login om te reageren
  44. nicolasr zegt

    9 april 2016 om 10:41

    Niemand Alfa 159?

    Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      10 april 2016 om 03:45

      @nicolasr:
      Ik vroeg me al af: Waar blijft die opmerking. Begint waarschijnlijk een baard te krijgen en levert geen plusjes meer op. Eindelijk!

      Login om te reageren
  45. cossiekiller zegt

    9 april 2016 om 19:17

    Het gemiddelde van die 2. De M3 dus.

    Login om te reageren
  46. bloemfontein zegt

    9 april 2016 om 19:35

    Heb nog niet in de M2 gereden, de M4 rijd ik dagelijks en is een zeer fijne auto! in de ” normale ” stand een prima stadsauto maar in de sport een vreselijk snel monster, je kunt je banden minimaal 1x per jaar vervangen. Proporties van de M4 zijn veel beter als van de M2! de auto klopt gewoon niet, zal ongetwijfeld heerlijk rijden maar de looks willen ook wat.

    Voor al die azijnpissers die lopen te miepen over het geluid, kom maar eens naast mij zitten, pakken we een coentunnel met de ramen open, kijken of je dan nog iets te miepen hebt….

    voor mij de M4 dus……

    Login om te reageren
  47. 9000cse zegt

    10 april 2016 om 04:52

    Gisteren (?), vrijdag dus, op de A4 van Bad Hersfeld naar Dresden nog ingehaald door twee rivalen. Voorop een witte M4 met de typische 3-kleurige M-striping en vlak daarachter een donkergrijze RS4-Avant. Ik zag ze gelukkig op tijd naderen, zodat ik nog net op tijd mijn raam kon laten zakken om te luisteren. Toch wel effe genieten, hoor! Dat snerpende, af en toe naar lucht happende “geknetter” van de M4 en direct daarna de vette, diep roffelende dreun van de RS4.
    Maar. Mag ik eerlijk zijn? Ik vind het echt heerlijk om dit eens even te kunnen horen. Gewoon om het eens mee te krijgen. Ik moet er echter niet aan denken om zo’n geluid gedurende mijn hele rit (>1.200km) aan te moeten horen! Ik zou er echt hoorndol van worden.
    Op deze, voor mij gebruikelijke, achter elkaar af te leggen afstanden, is het sonore, op de achtergrond waar te nemen dieselgeluid van mijn Mondeo al meer dan genoeg en laat ik het graag overtreffen door muziek op mijn radio. Maar goed! Ik rijd zo’n afstand dan ook ongeveer 100x per jaar.
    Mocht ik echter één van de twee uit te kunnen kiezen, dan werd het voor mij niet eens zo’n M, maar een Alpina D4 Bi-Turbo Coupé. Met 4.6 sec. voor de 0-100 spurt en een top van 278km/h méér dan snel genoeg voor mij en volgens mij de betere keuze.

    Login om te reageren
  48. pinut187 zegt

    11 april 2016 om 12:06

    M4 all day long in het geel, zoals ik hem eerder al eens heb gepost.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North