• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gefacelifte Maserati Quattroporte in Parijs

Auteur: Wouter, gepost 5 oktober 2008 om 14:02 – 22 Reacties

Maserati Quattroporte in Parijs
De Maserati Quattroporte maakt altijd wel weer de tongen los. De ene helft van de wereld vindt het de mooiste sedan die ooit geproduceerd is, de andere gruwelt van het kwaliteitsimago. Ik hoor bij de eerste groep, dus vandaar dat we nog even aandacht voor dit schitterende automobiel.

Stylistisch had de Quattroporte misschien nog geen facelift nodig, maar om de verkopen op gang te houden vond Maserati het blijkbaar nodig om de vier jaar oude Quattroporte weer een beetje strak te trekken. Niet geheel onbelangrijk is het nieuws wat onder de motorkap te vinden is: met de komst van de Quattroporte S kreeg de vierdeurs Maserati de 4,7 liter grote V8 met 430 pk. Dat is 30 pk meer dan de Quattroporte naturel, genoeg om weer mee te mogen doen met concurrenten als de Audi S8 en Jaguar XJR.

Ook interessant!

  • Video: Maserati Quattroporte Trofeo rij-impressie
    Video: Maserati Quattroporte Trofeo rij-impressie
  • bijzondere Maserati vloot
    Bijzondere Maserati vloot raakt maar niet verkocht
  • Wat is de ultieme vierdeurs GT?
  • Leuke youngtimers
    Kijk, 2022 wordt een geweldig jaar voor LEUKE youngtimers!

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

Maserati, quattroporte

Vorig bericht: « Citroën 2CV viert 60ste verjaardag in Parijs
Volgend bericht: Mercedes SLR McLaren 722 S Roadster in Parijs »

Lees Interacties

Reacties

  1. someone zegt

    5 oktober 2008 om 14:03

    vond de oude neus veel mooier!

    Login om te reageren
  2. sansebastiano zegt

    5 oktober 2008 om 14:04

    Het blijft inderdaad een fantastische auto! Ben erg benieuwd waar Maserati mee komt als opvolger vand e Quattroporte, aangezien tegen die tijd de Panamera en Rapide (en wellicht de Estoque) ook rondrijden..

    Login om te reageren
  3. willie zegt

    5 oktober 2008 om 14:07

    heb net de foto gallery bekeken. godallemachtig, wat ziet er dat prachtig uit. die auto ook trouwens.

    Login om te reageren
  4. RenJie zegt

    5 oktober 2008 om 14:08

    De voorkant is echt gruwelijk, maar ze hadden wat mij betreft de boomeranglichten moeten gebruiken..

    Login om te reageren
  5. Thom Holwerda zegt

    5 oktober 2008 om 14:09

    Alleen jammer van die kont he… Zo’n unieke sedan ontwerpen, en dan zo’n sullig, nietszeggend kontje erop plakken, dat van elk ander merk had kunnen zijn. Doet echt onwijs veel afbreuk aan deze verder ongelooflijk chique auto.

    Ik stem voor boomerang achterlichten. Who’s with me?

    Login om te reageren
  6. Master_R zegt

    5 oktober 2008 om 14:10

    die voorkant is veel te druk

    Login om te reageren
  7. Mercedes-Gek zegt

    5 oktober 2008 om 14:11

    Facelift? Oja, nu zie ik het. De oude neus vond ik wel mooier eerlijk gezegd. ;)

    Login om te reageren
  8. VonStroke zegt

    5 oktober 2008 om 14:27

    Vooraan te agressief, achteraan te anoniem & teveel Jag XJ. Dat van die boomeranglichten vind ik wel wat. Ik stem voor! :D

    Login om te reageren
  9. dekster zegt

    5 oktober 2008 om 14:34

    Ik vind het wel spijtig dat de versnellingsbak nu niet meer achteraan ligt en zo de gewichtsverdeling is aangetast.

    Login om te reageren
  10. GS_ultrAslan zegt

    5 oktober 2008 om 14:34

    Deze is zeker gruwelijk ja

    Login om te reageren
  11. Mika_Hakkinen zegt

    5 oktober 2008 om 15:41

    De mooiste vind ik nog steeds de ouwe en dan in GTS trim in het zwart

    De nieuwe tja is boven allemaal al gezegd haha

    Login om te reageren
  12. Chrisy76 zegt

    5 oktober 2008 om 16:33

    Nee, hij was veel mooier… :(

    Login om te reageren
  13. autofans.be zegt

    5 oktober 2008 om 16:36

    Zo agressief als hij er vooraan uitzien, zo dom ziet er vanachter uit. Knappe wagen, maar die achterkanten moet toch eens wat meer agressie/klasse inzitten.

    Login om te reageren
  14. Tombnolz zegt

    5 oktober 2008 om 17:51

    Hij was prachtig als hij was, maar ze zijn erin geslaagd ‘m nog prachtiger te maken! Ik blijf er helemaal weg van. En als je er eens eentje rustig passeert, dan voel je de kracht die erin zit: lekker doffe diepe sound!

    Login om te reageren
  15. Richard Brunsveld zegt

    5 oktober 2008 om 18:26

    Stuk beter, de vorige neus vond ik echt lelijk

    Login om te reageren
  16. someone zegt

    5 oktober 2008 om 19:40

    Boomerang lichten, helemaal mee eens!

    Login om te reageren
  17. luc zegt

    5 oktober 2008 om 20:08

    Prachtige wagen, de mooiste in zijn klasse.

    Login om te reageren
  18. Ralph zegt

    5 oktober 2008 om 22:17

    jammer van de Daewoo Nubira achterlichten…

    Login om te reageren
  19. C30CDIAMG zegt

    5 oktober 2008 om 22:42

    @Autoblog (wouter & ruben),

    Zelf ben ik heel nieuwsgierig naar het nieuws over quattroporte in de uitvoering van de station. Is daar nog verdere nieuws over gegeven? Is er al wat meer bekend over productiedata etc.?

    Tkx RRV8

    Login om te reageren
  20. papa zegt

    6 oktober 2008 om 08:58

    heb hem ook al gespot op de ferrari racing days als vip-taxi

    Login om te reageren
  21. patrick zegt

    6 oktober 2008 om 18:52

    deze voor door de weeks en een ferrari voor het weekend

    Login om te reageren
  22. G zegt

    26 oktober 2008 om 11:51

    Excellence through passion…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North