• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gelekt: Nissan GT-R info + images

Auteur: autoblogger, gepost 16 oktober 2007 om 21:08 – 118 Reacties

Nissan GT-R


Vanochtend was er al één afbeelding van de Nissan GT-R gelekt, maar inmiddels zijn er meer plaatjes beschikbaar. En tevens een aantal aardige specs. Zo gaat de twin-turbo V6 van 0 naar 100 in ongeveer 3,5 seconden! De topsnelheid is 310 km/u (192 mph).

En dat alles voor een basisprijs die onder de $80.000 komt te liggen. Niet slecht, zoals we al eerder schreven. De informatie komt via de gelekte cover van het decembernummer van MotorTrend, waarna het Amerikaanse autoweek.com er nog wat extra plaatjes tegenaan gooide (via jalopnik).

Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, tokyo-2007

Vorig bericht: « Dalende verkopen? Consumer Reports to the rescue!
Volgend bericht: Walter Rohrl op pad met Porsche GT2 – Deel 2 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Apache zegt

    16 oktober 2007 om 21:09

    Bij nader inzien is die voorkant mij toch wat te lief voor zo’n legende.

    Login om te reageren
  2. Coolguy zegt

    16 oktober 2007 om 21:11

    Prachtig! :D

    Login om te reageren
  3. Acy zegt

    16 oktober 2007 om 21:12

    tsja, ik weet niet of ik hem echt mooi vind… bruut is hij zeker

    Login om te reageren
  4. ford freak zegt

    16 oktober 2007 om 21:14

    die achterkant doet me beetje denken aan corvette! maar ehm.. zeker geslaagd!!

    Login om te reageren
  5. RenJie zegt

    16 oktober 2007 om 21:14

    PRACHTIG! :D, goede zet dat ze de achterkant van de oude hebben behouden ! :)

    Login om te reageren
  6. kowalsk zegt

    16 oktober 2007 om 21:15

    k vind de concept mooier. de voorkant lijkt ‘uit balans’: door dat zwarte blok in het midden maar niks onder de koplampen. achterkant vind k wel geslaagd.

    Login om te reageren
  7. Bodde zegt

    16 oktober 2007 om 21:15

    vanaf de voorkant gezien is de achterspoiler te klein…

    Login om te reageren
  8. phantom zegt

    16 oktober 2007 om 21:16

    ipv die plooiingen aan de zijkanten van de bumper hadden de beter wat koelgaten kunnen maken het staat een beetje kaal zo, voor de rest echt een zeer brute auto! en die accelleratie, oei niet mis

    Login om te reageren
  9. w0o0dy zegt

    16 oktober 2007 om 21:17

    Denk dat veel mensen in europa even moeten slikken bij meer dan 100mille voor een Nissan, maar dit wordt wel een geweldige sportwagen. En het is weer eens wat anders dan de 13 in dozijn Porsche… Ben benieuwd naar de eerste rijimpressies en de ervaringen van FifthGear, TopGear, en Autocar…..

    Login om te reageren
  10. Jonas zegt

    16 oktober 2007 om 21:19

    bah…. ziet er niet uit, specs zijn wel leuk ;)

    Login om te reageren
  11. JPM zegt

    16 oktober 2007 om 21:20

    Nice!

    Login om te reageren
  12. NORMAN zegt

    16 oktober 2007 om 21:20

    A STAR IS REBORN

    Login om te reageren
  13. peter peer zegt

    16 oktober 2007 om 21:22

    zeer brute wagen, alleen een beetje jammer van de voorkant :(

    Login om te reageren
  14. MrSelected zegt

    16 oktober 2007 om 21:24

    Jammer van het uiterlijk. Voorkant is niet agressief genoeg, en de achterkant heeft 4 uitlaten. Dit is te weinig Skyline, te veel GT-R.

    Als ze de R34 nou met zulke specs en het stuur aan de goede kant zouden leveren..

    Login om te reageren
  15. Knetteraap zegt

    16 oktober 2007 om 21:25

    WAT EEN BEEST!!!!!!

    Login om te reageren
  16. Chip zegt

    16 oktober 2007 om 21:25

    Die achterbanken zijn alleen geschikt als je geen benen meer hebt, jemig. (ex-motor rijders? of is die te hard?)

    Login om te reageren
  17. thijs zegt

    16 oktober 2007 om 21:28

    Geweldig:) Stijl elementen van zijn voorganger behouden en toch weer een heel mooi design. De cijfers liegen er ook niet om! Prijs ook wel redelijk betaalbaar: $80000,- = €54000,- ex BTW/BPM. Inclusief dit alles komt dat neer op net iets minder dan €90000,-. Dan heb ik wel de milieucorrecties buiten beschouwing gelaten.. Maar al met al een prachtig staaltje vakmanschap!

    Login om te reageren
  18. Alwood zegt

    16 oktober 2007 om 21:30

    geweldig! vooral ook die specs (want van looks en afwerking moeten de jappen het nog steeds niet hebben ;) ) En ik moet zeggen dat ik deze eigenlijik mooier vind dan de concept. Mooier idd, da is voor mij nog niet eerder voorgekomen… dat een productiemodel er aantrekkelijker uitziet dan de concept :o

    Login om te reageren
  19. Den Becker zegt

    16 oktober 2007 om 21:32

    in vind hem echt geweldig, zeker die achterkant. maar inderdaat, de achterspoiler mocht iets groter

    Login om te reageren
  20. Thomaz zegt

    16 oktober 2007 om 21:36

    Wat een ontzettend mooie auto zeg! Zelfs het interieur! (kleine kanttekening, naar mijn mening heeft de middenconsole wat weg van die van de Audi R8… maar dat is geen schande!)

    Login om te reageren
  21. El Loco zegt

    16 oktober 2007 om 21:45

    Een automaat, maar dan zonder flippers? Een ouderwetse slushbox in zo’n auto??

    Login om te reageren
  22. Citrofiel zegt

    16 oktober 2007 om 21:47

    Bij die voorkant heb ik hetzelfde twijfelachtige gevoel als bij de zijvlakken op de R8. Moet dat nou, zo’n ander kleurtje? :| Anderszijds, waarschijnlijk was zonder dat zwarte deel de voorkant wel heel saai geworden…

    Login om te reageren
  23. bvking zegt

    16 oktober 2007 om 22:00

    @ thijs je kan beter kijken naar bijvoorbeeld de prijs van een m3 in amerika. Wisselkoers euro/dollar heeft weinig invloed op prijs meer yen/euro

    Login om te reageren
  24. cheetacars zegt

    16 oktober 2007 om 22:04

    @ misterselcted De nieuwe GTR heet geen Skyline GTR meer, maar alleen GTR dus hoeft er ook niets skylines aan

    Login om te reageren
  25. cheetacars zegt

    16 oktober 2007 om 22:06

    De voorkant is niet echt mijn smaak, maar de achterkant is echt mooi

    Login om te reageren
  26. STJ zegt

    16 oktober 2007 om 22:17

    @El Loco

    Kijk maar is goed naar de een na laaste foto hij heeft wel flippers en het is een twin clutch DSG.

    Login om te reageren
  27. Skyline.. zegt

    16 oktober 2007 om 22:20

    I love GT-R! 4 evvveeerr..

    Login om te reageren
  28. Nick zegt

    16 oktober 2007 om 22:22

    Wat een heeeeeerlijke auto…echt een goede opvolger voor de oude Skyline. Een heuse droomauto vind ik!

    Login om te reageren
  29. Arie Nap zegt

    16 oktober 2007 om 22:23

    Hulde voor het feit dat er nergens plastic covers op de motor zitten :D

    Login om te reageren
  30. Larrs zegt

    16 oktober 2007 om 22:23

    Niet slecht, al is het zwarte gedeelte aan de voorkant niet mooi.

    Login om te reageren
  31. orochimaru zegt

    16 oktober 2007 om 22:25

    bah de proto voorkant was mooier :(

    Login om te reageren
  32. MarcO zegt

    16 oktober 2007 om 22:25

    Heren, heren… geen zorgen over het front van de auto, aub. Binnen een maand hebben de heren tuners dat nog lelijker gemaakt. Dus wees blij dat het nu nog wel meevalt. En als deze neus nou het slechtste is… dan kan ik daar echt wel mee leven. Kom maar voor m’n deur staan.

    Login om te reageren
  33. Rick dos zegt

    16 oktober 2007 om 22:29

    Héél vreemd, hoe langer ik naar de foto´s kijk des te teleurgestelder ik in deze auto raak. Terwijl ik best wel lyrisch was toen men met het concept kwam.

    Het begint al bij de voorkant verkeerd. Op de één of andere manier doet het me denken aan de “walrus” neus van de Williams FW26.
    Van de zijkant doet het me aan een strijkijzer denken. Alhoewel de zijkant mij het minst tegenstaat.
    En de achterkant begint gewoon op een karikatuur van de vorige generatie skyline te lijken. En dat komt vooral door de (in mijn optiek) groter geworden achterlichten en trompetten (lees: uitlaten). Door de achterlichten en uitlaten wordt je eigenlijk afgeleid van de lijn van de achterkant. Karikatuur dus.
    Dan heb je ook nog eens het stuurtje, die zo uit een Ferrari is overgeheveld zo te zien. Het interieur straalt ook niets uit, geen klasse en eigenlijk ook geen sportiviteit…..

    Wat is dan z´n usp? More bang for your buck……en dat kan wel eens de een héééééle sterke usp worden……

    Al met al denk ik dat dit wel eens wat kan gaan worden…

    Login om te reageren
  34. StormRAM zegt

    16 oktober 2007 om 22:30

    PRACHTIG! (y)

    Login om te reageren
  35. Mairsil zegt

    16 oktober 2007 om 22:35

    Nou, de DB9 kan die prijs voor beste kont ( http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/12/aston-martin-dbs-achterwerk-van-het-jaar ) wel weer inleveren, dit is echt ongelofelijk goed gedaan. De neus is net iets minder, maar een random tjoenert wil daar vast wel wat aan doen. Als je het onderste stuk zwart nou vervangt door een lekkere zichtbare intercooler, naar goeie skyline traditie, wordt het volgens mij nog mooiter ook.
    En als dit voor de prijs van een M3 op de markt komt… Dan is het hele sportwagensegment tussen de 100.000 en de 200.000 euro zo’n beetje overbodig gemaakt, want niets in dat segment haalt het hierbij.

    Login om te reageren
  36. CasperH zegt

    16 oktober 2007 om 22:40

    Als ik het me goed herinner had de concept op de voorkant een doorlopend zwart vlak, zeg maar tot helemaal onderaan de auto. Dat vond ik eerlijk gezegd mooier.

    Verder erg dikke wagen, ben ook erg benieuwd naar de eerste rij-ervaringen. Een kennis van me rijdt in een ouder model skyline, en dat ding gaat echt als de brandweer met peper in zijn @#$%^

    Login om te reageren
  37. sacha zegt

    16 oktober 2007 om 22:40

    Hmm, binnenkort maar eens een rijtestje mee doen…

    Login om te reageren
  38. supermarco zegt

    16 oktober 2007 om 22:49

    Prachtige wagen,eindelijk een origineel ontwerp van Nissan!!!
    Misschien komt het door het dakprofiel van de Koenigsegg in combinatie met de Corvette achterkant, of zijn het toch de Lambo koplampen? Zeker mooie specs en rijgedrag, jammer dat ze nog steeds geen 100% eigen ontwerp maken (waar andere merken -en zelfs hun eigen infinity met superontwerpen- schijnbaar minder moeite mee hebben)

    Login om te reageren
  39. Arie Nap zegt

    16 oktober 2007 om 22:54

    Ik denk dat het verschil van de voorkant t.o.v. de conceptcar vooral gedaan is voor de aerodynamica.

    Login om te reageren
  40. boy zegt

    16 oktober 2007 om 22:55

    Ik zal een hoop van jullie uit de dromen halen, als een ferrari f430 scuideria ofzo 510 pk heeft en 1250 kilo weegt en 0-100 sprintje in 3.6 doet, dan wil ik er echt alles om wedden dat 0-100 in 3.5 voor de nissan werkelijk veel ste hoog gegrepen is. Hij ziet er trouwens erg vreemd uit

    Login om te reageren
  41. flierace zegt

    16 oktober 2007 om 22:56

    gewldig japan speelt weer mee met het spelletje

    Login om te reageren
  42. RA999 zegt

    16 oktober 2007 om 22:57

    Mua, gaat wel. Ik vond het front van het concept er agressiever uit zien, dit front vind ik allemaal wat te lief. En dan die armdikke uitlaten, die zijn wel agressief maar ook direct weer een beetje overkill.

    Login om te reageren
  43. Robin zegt

    16 oktober 2007 om 22:57

    tof

    Login om te reageren
  44. wj zegt

    16 oktober 2007 om 23:05

    erg dik! meer kan ik er gewoon niet over zeggen:D

    Login om te reageren
  45. Stef zegt

    16 oktober 2007 om 23:05

    @ thijs een heel stuk hierboven.
    80.000 dollar is nog altijd 60000e.
    Denk dat je totaal prijs daarentegen wel weer redelijk overeenkomt…als kaal prijs dan. Maar vooralsnog komt ie niet naar Europa, misschien over een jaar (of 2).

    Login om te reageren
  46. Shelby GT500E zegt

    16 oktober 2007 om 23:06

    Wat een schoonheid kan niet wachten om hem te zien.

    Login om te reageren
  47. Ahura zegt

    16 oktober 2007 om 23:18

    Hier staan nog meer fraaie foto’s:

    http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=123047

    Voorkant is flinke tegenvaller. De rest is erg bruut en scherp. Interieur lijkt uit tig blokken te bestaan. Erg jammer

    Login om te reageren
  48. Mikeee zegt

    16 oktober 2007 om 23:21

    OMFG….
    6 cylinders en met prestaties BETER dan die van een Lambo Gallardo/Audi R8. En dat op ’t eerste gezicht zelfs voor minder geld! Damn!

    Verder kan ik ook zeggen dat dit de EERSTE Nissan sinds zo’n 10~12 jaar is die ik mooi vind.

    Login om te reageren
  49. Sjon zegt

    16 oktober 2007 om 23:25

    Echt een auto voor de sjonnie met geld.

    Login om te reageren
  50. Jesko zegt

    16 oktober 2007 om 23:31

    @boy: De scuderia heeft geen 4 wiel aandrijving. Bovendien bepaald de bakverhouding ook nog de acceleratie. Bij deze wou ik jou ff uit je droom helpen :P

    OnT: Ik vind het een mooie wagen. De voorkant kijkt niet naar je alsof hij je op gaat vreten, maar een hapje nemen wil die zeker wel. Ik vind het een mooie wagen geworden!

    Login om te reageren
  51. wow zegt

    16 oktober 2007 om 23:35

    tja die voorkant is maar raar, ik vond de proto mooier

    Login om te reageren
  52. deppie zegt

    16 oktober 2007 om 23:41

    …sjeziz… wat een vette bak !!

    En specs om van te kwijlen… nu die 80000 $ nog + BPM : /

    Login om te reageren
  53. autoblogger zegt

    16 oktober 2007 om 23:41

    @Ahura: thanks! heb er nog wat plaatjes bijgezet..

    Login om te reageren
  54. GM zegt

    16 oktober 2007 om 23:58

    Bruut! wil em wel is zien tegeover de GT 2 kijke wie er best uit de test komt

    Login om te reageren
  55. CSL zegt

    17 oktober 2007 om 00:02

    Hij ziet er goed uit.
    Maar zwaarder dan een BMW M5 met minder vermogen maar toch 3.5sec naar de 100.
    Dat is natuurlijk zwaare onzin, zelfs met de beste 4WD.

    Login om te reageren
  56. Johan zegt

    17 oktober 2007 om 00:03

    Laat het voor mijn part maar bij de teasers houden, ik vind hem niet mooi.

    Geef mij maar een 911

    Login om te reageren
  57. SimonMc zegt

    17 oktober 2007 om 00:07

    Dit wordt een snoepje van een wagen, heb ik al lang gezien.Wat voor inhoud heeft die V6 eigenlijk?Of is dat nog niet echt bekend?3.5 liter ofzo?

    Login om te reageren
  58. monk zegt

    17 oktober 2007 om 00:16

    wel zeer behoorlijke specificaties zeg. Alleen mocht ikmij ooit in de gelukkige situatie bevinden dat ik er 1 kocht, dan zou dr waarschijnlijk wel meteen een aftermarket voorbumper op komen, eentje die meer gelijkend is op de conceptcar.

    Login om te reageren
  59. Gerben zegt

    17 oktober 2007 om 00:33

    De skyline zal ook bij deze versie een auto voor de liefhebbers blijven denk ik.

    Zeer leuke specs, maar het uiterlijk kan niet iedereen bekoren (zelfde verhaal als de vorige versies).

    Login om te reageren
  60. ZOEF zegt

    17 oktober 2007 om 00:38

    @Thys: doorgaans kosten auto’s in NL het dubbele van in de US. Ik voorspel dan ook dat ie op 100-110.000 € zal komen hier. Die 90 van jou, dat zal voor BE/DE zijn.

    Login om te reageren
  61. Racer X zegt

    17 oktober 2007 om 01:27

    Mooi stukje techniek, en 3.5 seconde voor de standaardsprint is een fantastische waarde! :)

    Login om te reageren
  62. Davidov zegt

    17 oktober 2007 om 03:55

    Prachtig, vooral de achterkant :)

    Login om te reageren
  63. C200 Kompressor zegt

    17 oktober 2007 om 04:04

    Wel leuk en mooi dat deze NISSAN zo snel is, maar ik vindt hem verder helemaal NIKSAN!!!!
    Hij ziet er gewoon saai en kil uit (zoals bijna alle jappense auto’s), geef mij toch maar duits.

    Login om te reageren
  64. Pieter-Jan zegt

    17 oktober 2007 om 07:15

    Ik vond de burgerlijke lijnen van de oude Skylines net één de beste qualiteiten.

    Login om te reageren
  65. jack zegt

    17 oktober 2007 om 08:05

    botte machine,

    maja zal toch wel niet geimporteerd worden

    Login om te reageren
  66. Marten zegt

    17 oktober 2007 om 08:16

    Jammer… nu maar wachten op de eerste tuner die met een mooi neuspakket komt.

    Login om te reageren
  67. Vliet zegt

    17 oktober 2007 om 08:23

    Voorkant vink niks, net de lichten van een 350z

    Login om te reageren
  68. Enzo zegt

    17 oktober 2007 om 08:29

    Hier zou ik dus niet in gezien willen worden, wat een enorme ‘poser’ auto… echt zo van ik MOET opvallen. bah, dan is de 350Z nog fraai. Uiteraard zijn de specs wel leuk, maar het blijft een Ricer, dan heb ik liever een auto met passie (italia) of een US muscle!

    Login om te reageren
  69. rider zegt

    17 oktober 2007 om 08:43

    jemig wat een brute bak is dat geworden zeg. bizarre specs ook! maar 3,5sec van 0-100km/h? lijkt me sterk. ook al waren de voorgangers erg goede sprinters. maar aan de andere kant wordt nergens vermeld hoeveel koppel en pk’s dit beest heeft! of hoe zwaar hij is geworden. heb ze “Skyline’s” altijd al geweldig gevonden. technologische hoogstandjes. zo te zien is ook deze weer helemaal vol gehangen met zulke gadgets. ben erg nieuwsgierig naar de eerste tests. op diverse sites staan al filmpjes waar hij een 997turbo ver achter zich laat. dus dat beloofd wat.
    en hoe staat het met de tuning mogelijkheden. is dit ook weer zo’n onverwoestbaar motorblok?

    Login om te reageren
  70. Summer Sky zegt

    17 oktober 2007 om 09:05

    80.000 dollar in de USA -> dat wordt dus het dubbele daarvan – in euro’s – hier…dus om en nabij de anderhalve ton. (Kijk maar naar de Ford Mustang, die is daar nog geen 30.000 $ en hier 50 mille.)
    Dan zou ik liever gaan voor een dikke R8

    Login om te reageren
  71. Nidey zegt

    17 oktober 2007 om 09:10

    Voorkant lijkt meer op een Lancer.

    Login om te reageren
  72. Boy zegt

    17 oktober 2007 om 10:07

    @jesko: kan je die bakverhouding zo gek zetten als je wilt 3.5 seconden kan je vergeten. denk eerder aan 4.4 seconden. we zullen zien.

    Login om te reageren
  73. SugarFree zegt

    17 oktober 2007 om 10:26

    De foto’s van de kofferbak doen ’t em! ;)
    Hmmm, weet niet of ik ‘m mooi moet vinden.
    Wel lekker hoekig, stoer en echt wel een eigen design. Dat Duitse gedoe word je ook wel eens zat (Porsche uitgezonderd).

    Indrukwekkende specs! 3,5 naar 100… ;)

    Login om te reageren
  74. Robert zegt

    17 oktober 2007 om 10:53

    wauw echt een coole bak. gezien de kofferbak is het wel een 911/r8 concurrent.

    http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/15/top-gear-gemist-geen-nood

    lol

    Login om te reageren
  75. w0o0dy zegt

    17 oktober 2007 om 10:56

    @rider: volgens Autoweek.com zou het vermogen op 473pk zitten en het koppel op iets meer dan 600nm maximaal. De tijd is overigens voor 0 tot 96km/u en niet tot de 100. Scheelt misschien niet enorm veel maar wel enkele tienden. Dat de Scuderia niet sneller is met het vermogen dat die auto heeft dat kan maar één oorzaak hebben: Grip! De GT-R heeft echter 4wd en ook een supersnelle versnellingsbak…… dat zou wel eens kunnen betekenen dat met name bij lage snelheden deze GT-R aanzienlijk sneller van zijn plek komt.

    Login om te reageren
  76. Silverarrow zegt

    17 oktober 2007 om 12:23

    Als deze auto de beloftes waarmaakt, is dat een serieuze klap voor de gevestigde orde (Porsche, Ferrari, etc.). Ben benieuwd wat dat teweeg zou brengen…
    De neus is er niet echt mooier op geworden, maar verder niks dan hulde voor deze auto. Interieur is prachtig met dat leer (hoewel een aantal dingen me bekend voorkomt van andere merken), en het feit dat er geen allesverhullende plastic kappen onder de motorkap zijn gebruikt, verdient ook credits.

    Login om te reageren
  77. Boy zegt

    17 oktober 2007 om 12:59

    die 3.5 is echt een type fout, denk nou is na! sneller als een enzo met 660 pk… haha kan nooit.

    Login om te reageren
  78. ELN zegt

    17 oktober 2007 om 13:01

    Nog steeds bruut… en de voorkant zet een beetje tuner toch een nieuw kitje op

    Login om te reageren
  79. STJ zegt

    17 oktober 2007 om 13:55

    @Boy

    De EVO FQ400 deed het al in 3.5 dus ik weet niet wat er zo raar aan is.

    Login om te reageren
  80. Dylan zegt

    17 oktober 2007 om 14:08

    Supermarco

    Waarom noemt iedereen dit in godsnaam een corvette achterkant, die lichten zijn gewoon Skyline.

    Login om te reageren
  81. Dylan zegt

    17 oktober 2007 om 14:10

    C200 kompressor

    Vorige generatie Mercedes was ook niet echt boeiend hoor.

    Login om te reageren
  82. joris toekomstige autoontwerper zegt

    17 oktober 2007 om 14:46

    ik had meer verwacht vooral de voorkant en het interieur vind ik niet zo mooi.

    Login om te reageren
  83. Boy zegt

    17 oktober 2007 om 15:16

    @STJ, nou het is nog al niet gewoon als een auto van 0-100 in 3,5 doet. Niet iets wat zo maar even lukt. Als je naar pk en koppel en wagengewicht kijkt lijkt mij het niet mogelijk. Zeker niet als dat ding in de 80.000 dollar zit.

    Login om te reageren
  84. Jurgen zegt

    17 oktober 2007 om 15:40

    Interieur is lelijk, voorkant iets te kinderlijk.

    Dat deed de R34 toch een stuk beter.

    Vooral als hij FALKEN getuned was.

    Login om te reageren
  85. dekster (Union Fait La Force) zegt

    17 oktober 2007 om 15:58

    Vind dit eigenlijk 2 keer niks, specs alles wat je wil, maar dat interieur *bah*

    Login om te reageren
  86. Thomaars zegt

    17 oktober 2007 om 16:04

    ik vond de ouwe skyline toch een stuk mooier, maar deze is toch wel heel vet. als het geld had (en ik was 18) dan had ik hem zeker gekocht

    Login om te reageren
  87. C200 Kompressor zegt

    17 oktober 2007 om 17:18

    Dylan schrijft,

    17 October 2007 om 14:10
    C200 kompressor

    Vorige generatie Mercedes was ook niet echt boeiend hoor.

    Dylan

    Sorry, de vorige generatie Mercedes zien er toch een stuk beter uit dan welk japjes het ook is.

    Login om te reageren
  88. Chief_S5 zegt

    17 oktober 2007 om 17:31

    Prachtig! Één van de mooiste creaties die er ooit zijn gemaakt. Wat wil je nog meer? Zeker een auto om naar te kijken als je het geld hebt, en misschien zelfs te verkiezen zonder dat je em gereden hebt.

    Login om te reageren
  89. lodewijk HPF-racing zegt

    17 oktober 2007 om 18:01

    De legende’s worden hier alsmaar lelijker.
    Eerst de subaru nu de skyline.
    Waar gaat dit eindigen???

    Login om te reageren
  90. Davidov zegt

    17 oktober 2007 om 18:16

    @STJ: de FQ400 doet 3.6 sec over de standaardsprint.

    Login om te reageren
  91. Skyline.. zegt

    17 oktober 2007 om 18:48

    Echt mooi, ik vind ook echt heel mooi die achterlichten.. nog steeds het typische keurmerk van de GT-R.. Voorkant had iets bruter gemogen.. maar zo is ie net zo geslaagd! Ik vind hem volmaakt!

    Login om te reageren
  92. w0o0dy zegt

    17 oktober 2007 om 18:59

    @de ongelovigen: als de 911 turbo met 480pk en iets meer dan 600nm koppel in 3,7 seconden naar 100km/u kan sprinten dan zal deze GT-R er met vrijwel hetzlefde vermogen niet ver achter zitten. Aangezien de tijd voor 0-96km/u was zou het best een 3,5 kunnen zijn…..

    Login om te reageren
  93. Phil zegt

    17 oktober 2007 om 19:35

    Beestige wagen, en 3,5s ik denk wel dat die dat haalt hoor. Ik zeg het u het zijn wel Japanners maar onderschat de Japanners niet hoor. In de tijd dat de R32 uitkwam was er gene Porsche of BMW die daar aan kon tippen, dus bij deze zal het juist hetzelfde zijn. Echt mooie auto, maar mijn dit is mijn tweede keuze, mijn eerste keuze is nog altijd R32 GT-R, lekker old skool ;-p

    Login om te reageren
  94. christian zegt

    17 oktober 2007 om 19:55

    Iedereen die over het geld zeurt: 80000$ ~ €50000,- !!! voor zo’n vette bak!!!
    En dan vergelijken met een R8… ammahoela zeg..

    Login om te reageren
  95. Pim zegt

    17 oktober 2007 om 21:37

    IK BEN WEER VERLIEFD!!!
    Wat een prachtige auto zeg.
    sommige vinden de voorkant niet mooi, maar ik vind alles echt prachtig, serieus.
    En met de prestaties is het ook dik in orde zo te zien :)

    Login om te reageren
  96. w0o0dy zegt

    17 oktober 2007 om 22:11

    ik heb er even een Simulatie programma tegenaan gegooid en met de juiste versnellingsbak configuratie haalt een auto met het vermogen en het koppel, onder andere dankzij de vierwielaandrijving met een geschat gewicht van 1550kg 60mp/h in 3,3 tot 3,7 seconden …. dus die 3,5 zou best wel eens kunnen kloppen.

    Login om te reageren
  97. STJ zegt

    17 oktober 2007 om 23:02

    De tijd van 3.5 klopt want het is al bevestigd door nissan en dezelde geld voor een ring tijd van 7:35. http://www.egmcartech.com/2007/10/17/nissan-gt-r-lapped-nurburgring-in-735-beats-slr-mclaren/

    Login om te reageren
  98. w0o0dy zegt

    17 oktober 2007 om 23:05

    7.35 voor de gewone versie neem ik dan aan? Of voor de snelste (lichtgewicht) uitvoering? En ook hier….. Ik wil bewijzen! :)

    Login om te reageren
  99. STJ zegt

    17 oktober 2007 om 23:20

    Het staat ook in die article de gewone GTR, V-spec en EVO komen pas later.

    Login om te reageren
  100. w0o0dy zegt

    17 oktober 2007 om 23:22

    @STJ: dat kan nog wat worden met de extra lichte en meer dan 510pk versie………

    Login om te reageren
  101. rider zegt

    18 oktober 2007 om 09:39

    update GT-R;
    3,8liter V6 biturbo, werkt met een druk van 1bar, 473pk/590Nm, 4×4 aandrijving, versnellingsbak is 6-speed dubbelkoppeling (DSG type), transaxle (versnellingsbak aan het dif.achteras), 80000 dollar in amerika, brembo goldline 6-pot remmen voor en 4-pot achter, 310km/h en 0-100 minder dan 4sec. er worden 3 versies aangeboden, Basis, Premium en Black Edition.
    zo te zien zijn dat dus cijfers die aardig in de buurt van de benchmark Porsche 997 turbo komen. op het circuit de “Groene Hel” heeft de nissan al een erg scherpe tijd laten noteren; 7.35minuten! En de techneuten zijn nu nog steeds die tijd scherper aan het stellen. die 7.35minuten is in ieder geval al wat sneller dan wat de porsche liet noteren.
    even wat cijfers van de porsche;
    310km/h, 3,9sec van 0-100km/h, 480pk en 680Nm (sportchronopakket), 4×4.
    nu is het nog even wachten op de speciale versies (meer vermogen en misschien wel lichter?) dan kan de 997GT2 ook wel inpakken.

    Login om te reageren
  102. SugarFree zegt

    18 oktober 2007 om 09:51

    @ rider
    Het gevecht tussen de Nissan en Porsche wordt echt met alle beschikbare middelen uitgevochten en gemeten tot op nano-niveau.
    Heel logisch natuurlijk, want winnen doe je niet door slordig te zijn met afstellingen, gewichtsverdeling, bakverhoudingen e.d.
    Voer voor professionals dus, zowel ontwerpers als gebruikers.

    Maar voor het gros (voor mij iig) zal het toch een beetje geneuzel in de marge blijven. Het is prachtig natuurlijk, die fijngeslepen techniek, maar mócht ik ooit het vermogen hebben een dergelijke auto aan te schaffen, dan zal mijn keuze niet gebaseerd zijn op tienden van seconden tijdwinst (op een circuit van kilometers lang) of op een paar % betere gewichtsverdeling.

    Oke, ik word dan ook nooit professioneel coureur :)

    Login om te reageren
  103. MR Nordschleife zegt

    18 oktober 2007 om 11:45

    Heb hier 1 woord voor.

    GEWELDIG

    Login om te reageren
  104. silly zegt

    18 oktober 2007 om 17:18

    Nou niet zeggen dat ik ben begonnen,geweldige auto verders die Nissan,maar……..als ie nou ook 1tiende meer stijl had,en 1tiende mooier klinkt dan…de gevestigde orde…..dan had ik wel een rit in een Skyline geboekt ipv in een Ferrari……..

    Komt nog eens bij….niemand verhuurt hier een Skyline….hahahaha,jaaaaa een hoogwerker.

    Tot de volgende uitdaging

    Login om te reageren
  105. silly zegt

    18 oktober 2007 om 17:24

    Ik wil er mee zeggen……..ga die vergelijking nou niet weer aan

    Login om te reageren
  106. thug zegt

    18 oktober 2007 om 17:45

    Goh, ik heb nu al medelijden met porsche en al die andere auto fabrikanten… hahahaha

    deutschland deutschland alles ist vorbei….. hahaha

    this is the killer… wacht maar tot die evo versie uit is. dit is nog maar de kleinste van de drie gtr’s…… dan zullen we zien wat die kikkertje doet tegen de skyline…
    trouwens de concept versie was ietsje mooier, vind ik.

    Login om te reageren
  107. ELB zegt

    18 oktober 2007 om 21:03

    De prototype had veel mooiere koplampen…

    Login om te reageren
  108. silly zegt

    18 oktober 2007 om 23:44

    @thug

    Alles is vorbei???

    Hahahh,dat stamt nog uit ’88 man,net zoals je jaren moet w8ten op de volgende overwinning,moet je ook zolang w8ten op een GTR.
    Vervolgens vliegen de Porsches,Ferrari’s,etc…om je oren.

    Login om te reageren
  109. thug zegt

    19 oktober 2007 om 00:47

    @silly

    je naam zegt et al vriend, en zo ben je ook. maja niks aan te doen…
    jaar 88 whatever…..jaren wachten op n overwinning hoeft niet, ze hebben al gewonnen en dat ook meerdere malen. zoek even naar de historie van skyline. zelfs met de kleinste hebben ze een betere prestatie dan die kikker auto of die slr.
    jullie kunnen het alleen niet hebben,omdat hij een jap is. zij hebben een auto gebouwd van 50000 dollaar die betere prestatie brengt dan jullie beste supercar. damn jongen dat is hard..

    Login om te reageren
  110. silly zegt

    19 oktober 2007 om 09:53

    jaaaaa,pindakaas met andijvie is ook een smaak!!

    Login om te reageren
  111. thug zegt

    19 oktober 2007 om 14:11

    jah jouw smaak zeker!

    Login om te reageren
  112. Xemurai zegt

    19 oktober 2007 om 18:52

    AAAAAAAAAAAAAAAHHH wat een ding!!!! Niet normaal!

    Login om te reageren
  113. Mairsil zegt

    20 oktober 2007 om 11:08

    Volgens mij is zilver nog een van de minste kleuren voor deze auto. Ik heb even wat gephotoshopt, en er een paar andere kleuren op gezet, ziet er niet gek uit.

    Sky blue

    Metallic Black

    Yellow

    Dark blue

    Matte Black

    Login om te reageren
  114. silly zegt

    22 oktober 2007 om 14:57

    Ze gaan wel licht geven in het donker,dat is zeker

    Login om te reageren
  115. Trevor zegt

    23 oktober 2007 om 12:25

    Kan ik m in die dark-blue color vast bestellen?? Idd kleuren maken de auto.. net als kleding de man. Wat betreft specs enz… Blijf het leuk vinden dat iedereen deze “nissan” vergelijkt met Porsche, Ferrari, Lambo enz.. Dat iedereen m al noemt in dit zelfde rijtje zegt al genoeg…

    Login om te reageren
  116. rob zegt

    24 oktober 2007 om 19:20

    Jaa zo ken ik hem weer.. Ruig Krachtig en toch mooi.. prachtige auto:)
    Respect voor die auto..!

    Login om te reageren
  117. jip zegt

    25 oktober 2007 om 11:05

    de nieuwe skyline is echt waanzinnig maar de vorige skyline is ook heel erg mooi maar ik weet nou nog steeds niet wat mooier is

    Login om te reageren
  118. M zegt

    24 september 2008 om 18:08

    Hahahahaha, grappig zijn jullie.
    Wat de f*ck maakt het uiterlijk van de auto uit. Het gaat om de performance. En alles aan deze auto is een en al performance. Deze auto is nergens mee te vergelijken. Heb er afgelopen weekend in gereden op het grand prix circuit nürburg en bij deze auto vergeleken voelt een porsche 996 turbo 2001(die hebben we nu) echt zwaar verouderd. Alles aan het interieur zit waar het moet zijn en de stoelen zitten perfect. Dat is het ‘maar’ een nissan maar hier kunnen al die andere nog een puntje aan zuigen. :-p
    En dan ook nog eens voor zo ongeveer de helft van de prijs van bijv. een porsche 996 turbo. En ook nog eens twee keer zo betrouwbaar als die porsche want van de duitse degelijkheid is niks meer over.
    Tsja, die jappen kunnen er wat van!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North