• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gemballa Mistrale (Panamera): zoek de verschillen

Auteur: sir_smokalot, gepost 9 maart 2012 om 16:49 – 19 Reacties

Gemballa Mistrale is groot


Lekker ding hoor, zo’n Panamera, maar waarom zou je hem standaard laten? Gemballa leurt al sinds jaar en dag met hun Mistrale-ombouwkit, en ook dit keer was de huge-ass mofo weer van de partij.

De Mistrale rolt nog steeds op 22 inch, en wanneer je Stage 2 tuning (met een relatief lage turbodruk van 1,1 bar) laat toepassen roffelen er nog steeds 700 pk en 1.000 Nm uit de dikke V8 in de vierzitter. Door complete panelen te vervangen door lichtere exemplaren claimt Gemballa bovendien het overall gewicht met zo’n 70 kilo teruggedrongen te hebben.

Op de remmen is in ieder geval niet bespaard, want die zijn nog steeds kannonnengroot: 411mm voor en 380mm achter. We hebben een nieuwe persgallery aangemaakt, waarin de auto dit keer niet in een photoshop-omgeving staat, maar naast een kasteeltje. Heel beschaafd.


Ook interessant!

  • Porsche Panamera brand
    Porsche Panamera brand hangt een luchtje aan
  • Blauwe Panamera 4S kost evenveel als blauwe Golf
  • Twee Porsche tuners slaan de handen ineen
  • Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
    Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Documentaire over auto’s spotten op NPO 3
  • Maak je eigen hardcore Temerario voordat Lambo het doet
  • Maserati sloopt viercilinder uit instapmodel
  • Benzineprijs op laagste niveau sinds maanden
    Grote verschillen tussen het goedkoopste en duurste tankstation van Nederland
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, gemballa, geneve, geneve-2012, panamera, tuning

Vorig bericht: « Tata Megapixel vliegt (bijna) onder de radar door
Volgend bericht: Chinese journo crasht Mercedes SLS »

Lees Interacties

Reacties

  1. osmo zegt

    9 maart 2012 om 16:53

    Zoals alles wat Gemballa uitbraakt: overdreven.

    Login om te reageren
  2. agera zegt

    9 maart 2012 om 16:58

    Lelijk lelijk en nog eens lelijk en waarom godsnaam Ferrari achterlichten.
    Zowieso snap ik het niet waarom je een Panamera zou kopen als je een S-Klasse of een 7-serie kan kopen.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      9 maart 2012 om 17:02

      @agera: omdat de badge zegt: “Porsche”
      en dat is (helaas) voor veel mensen genoeg.

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        9 maart 2012 om 17:12

        @lambo4all: Omdat smaken verschillen. Of gaat dat niet in dat systeempie van jou?

        Login om te reageren
      • lincoln zegt

        9 maart 2012 om 17:17

        @lambo4all:

        helaas ??

        de zaken gaan beter dan ooit sinds ik overal “Porsche” opschrijf ..
        heb trouwens nog een leuk partijtje stoeptegels ..

        kan er voor jou ook BMW of Mercedes op kalken ..

        Login om te reageren
        • Vanquish zegt

          9 maart 2012 om 20:15

          @lincoln: Van de 16924 reacties die je hebt geplaatst vind ik er zeker 15000 onbegrijpelijk. Bovenstaande is daar één van.

          Login om te reageren
  3. lincoln zegt

    9 maart 2012 om 17:03

    professioneel en knullig tegelijk ..

    bizarre prestatie ..

    Login om te reageren
  4. kaasboerin zegt

    9 maart 2012 om 17:08

    LOL! Ik vind hem zeer bruut..!

    Login om te reageren
  5. ferrariaron zegt

    9 maart 2012 om 17:19

    Wat een lellek ding!

    Login om te reageren
  6. maxx1 zegt

    9 maart 2012 om 17:26

    Woooow wat aan aparte achterkant :O Lijkt op een über supercar :) nou ja het is een supercar, 700 pk + 1000 NM is niet mis!!!

    Login om te reageren
  7. bennyblisto zegt

    9 maart 2012 om 17:43

    Beschaafd is het niet, maar stiekem wel erg lekker!

    Login om te reageren
  8. james125 zegt

    9 maart 2012 om 18:12

    waarom zou je hem standaard laten?
    Wellicht om niet al te veel op te vallen met je enorm lelijke, uit de kluiten gewassen 911!

    Login om te reageren
  9. wimmm zegt

    9 maart 2012 om 19:07

    Achterlichtjes zijn wel cool! Voor de rest… tja, t is gemballa.

    Login om te reageren
  10. norge zegt

    9 maart 2012 om 19:29

    Alsof een paar kinderen hem verbouwd hebben.

    Login om te reageren
  11. citroenfanboy zegt

    9 maart 2012 om 19:43

    Zeker Een Mooi Ding Als ik Het Geld Had Zou Ik Hem Zo Laten Tunen I Love It!!

    Login om te reageren
  12. meneersander zegt

    9 maart 2012 om 22:29

    Oe, die achterlampen.

    Login om te reageren
  13. jordy14 zegt

    9 maart 2012 om 23:30

    Lijkt me wel vet om deze een keer in het echt te zien.

    Login om te reageren
  14. zezinho zegt

    11 maart 2012 om 12:13

    ik zou alleen de velgen meenemen

    Login om te reageren
  15. FB_100000673908064 zegt

    16 juli 2014 om 10:12

    Jammer, van die reageerders die bijvoorbeeld zeggen dat ze alleen de velgen zouden meenemen, maar ondertussen zelf in een Opel Corsa uit 1645 rijden. Ik durf er op te wedden dat zo’n reactie voor 99% uit jaloezie bestaat.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North