• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gemeenten kampen met tegenvallende parkeergelden

Auteur: sir_smokalot, gepost 14 oktober 2013 om 09:26 – 49 Reacties

Waar is al ons geld geblev0n?!


Tsja, crisis he… Dan heeft niet iedereen meer zin om zijn auto voor tientallen euro’s een dagje in de parkeergarage te zetten.

Het was jarenlang de kip met de gouden eieren voor gemeenten: parkeergeld. Stelselmatig worden de tarieven verhoogd, en al even stelselmatig worden de gebieden voor betaald parkeren uitgebreid, en de tijden waarop je moet lappen tot het uiterste opgerekt (tot 0:00 uur is al lang geen uitzondering meer). Symbolisch mokt de politiek wat, maar veel haalt het niet uit.

Toch lijkt er een kentering plaats te vinden. Het geld in BV Nederland klotst al lang niet meer tegen de plinten, en dus krabben mensen zich eens op hun achterhoofd alvorens hun auto in de grootstedelijke parkeergarages of -terreinen te zetten. Immers, je kunt je waggie ook vaak buitenaf neerzetten en de metro of de bus pakken.

En dus dreigt de ooit zo royale geldstroom voor de gemeenten op te drogen, zo meldt Binnenlands Bestuur. Je kunt je afvragen of zij dit grotendeels aan zichzelf te wijten hebben, of dat dat misschien een te gemakkelijke vingerwijzing is, het resultaat wordt er niet anders van.

Naast de eerder angehaalde ‘verparkeerders’ is er ook nog de club mensen die door de parkeertarieven het zaterdagmiddag-winkeluitje maar helemaal schrapt, en dat doet de middenstand pijn. Daarom zien we in toenemende mate dat parkeergelden worden afgeschaft, zij het in de wat meer rurale gebieden (waar je nog de ruimte hebt).

Parkeer jij ook minder betaald door de stijgende tarieven, of kan je die paar centen makkelijk missen, en vind je dat bezuinigen op parkeergeld iets voor proleterige sloebers is?

Ook interessant!

  • Parkeervergunningen in deze gemeenten fors duurder geworden
  • Video: Jaguar I-PACE parkeren is echt heel moeilijk
    Video: Jaguar I-PACE parkeren is echt heel moeilijk
  • Lezersvraag: krijg jij stress als men kijkt met het parkeren?
  • Video: ook in Nederland kan men niet parkeren

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

melkkoe, parkeren

Vorig bericht: « Porsche is klaar om Afrika te veroveren
Volgend bericht: Weggegooide sigaret legt 80 auto’s in de as [video] »

Lees Interacties

Reacties

  1. mercs zegt

    14 oktober 2013 om 09:32

    De meeste spullen kan je goedkoper via internet kopen. Neem de Saturn, voor 23.59 bestelt, morgen in huis. Daar ga ik niet voor martelen om mijn auto kwijt te raken.

    Je levert wel service in, maar daar maak ik negen van de tien keer toch geen gebruik van.

    Login om te reageren
  2. timberleek zegt

    14 oktober 2013 om 09:37

    Immers, je kunt je waggie ook vaak buitenaf neerzetten en de metro of de bus pakken.

    Of gewoon niet meer gaan winkelen in de grote steden. Dat zie je ook veel vaker. Moet je eerst ergens heen rijden, een godsvermogen betalen voor een crappy parkeerplek om daarna door een overvolle stad te lopen

    Ik hoor nu best vaak van mensen dat ze het maar gewoon online bestellen. scheelt gewoon een hoop geld.

    En behalve de standaard grote ketens is er in de gemiddelde winkelstraat geen donder meer te doen (ja weet ik, dat komt door tegenvallende verkopen van de kleine winkels).

    Eigenlijk is het gewoon een wisselwerking geweest.
    Parkeren enzo werd duurder, mensen komen niet meer, winkels vallen om (de kleine dan). Mensen hebben nog minder zin om zo duur te gaan parkeren

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      14 oktober 2013 om 13:07

      @timberleek: eerst zeg je overvolle winkelstraat en 2 alinea’s verder er niks meer te doen? Wat? Ik durf te beweren dat betaald parkeren geen enkele invloed heeft op de drukte van in de winkelstraat. Dat is een mening die uitbaters van winkels (ik noem ze bewust geen ondernemers) maar al te vaak uiten. 50% van de bevolking (veelal vrouwen) gaat winkelen omdat ze dat leuk vinden, als tijdverdrijf, parkeer kosten maken daarbij niet uit. Als belasting betaler vind ik het ontzettend jammer dat mijn stad geen betaald parkeren heeft terwijl de concurrerende steden in de omgeving dat wel hebben. Dat betekent namelijk dat ik via OZB oid een belasting moet ophoesten die de gemeente ook op een andere manier zou kunnen ophalen. Het voordeel van betaald parkeren is dat je ervoor kunt kiezen om het wel of niet te betalen, je kan zoeken naar goedkopere plekken, verder weg parkeren, met de fiets, OV. Aan zo’n algemene belasting als OZB zit je gewoon vast. Ik ben er van overtuigd dat betaald parkeren wel minder auto’s in het centrum brengt maar niet minder mensen.

      Login om te reageren
  3. Wesley zegt

    14 oktober 2013 om 09:41

    Ik parkeer per definitie niet in betaald parkeren zones, althans als het 200 meter verderop ook gratis kan. Voor die 200 meter heen en terug ga ik geen 2.50 per uur betalen. En als het niet gratis parkeren is, en het ligt op fietsafstand…

    Login om te reageren
  4. jack_abarth zegt

    14 oktober 2013 om 09:47

    In Tilburg centrum maakt het elkaar niet zo heel veel uit. Je hebt in totaal 6 parkeergarages die gelijk in het centrum liggen. Eén hiervan is niet van de gemeente en die kost 1,80 €/uur. De andere komen uit op: 3x 1,70€/uur en 2x 1,90€/uur.

    Dus goed te doen en niet al te duur.

    Login om te reageren
    • stephano zegt

      14 oktober 2013 om 13:27

      @jack_abarth:
      Aan de andere kant van het spoor heb je al gratis parkeergelegenheden!

      Ik parkeer hooguit in de parkeergarage onder het pietervredeplein, als ik iets van formaat moet ophalen in de stad, maar voor de rest vertik ik het om in een stad als Tilburg parkeergeld te betalen!

      Login om te reageren
      • donotfeed zegt

        14 oktober 2013 om 13:41

        @stephano: of op de kiss and ride plaats op het station… helemaal gratis

        Login om te reageren
  5. sydney zegt

    14 oktober 2013 om 09:49

    Ik woon in het centrum van Amsterdam, dus ik pak de fiets en laat m’n auto voor de deur staan.Maar vroeger(2003)toen nog niet alle Alberts Heijns op zondag open waren ging ik naar de AH op het Museumplein en zette m’n auto daar in de garage.Daar betaal je per half uur.Kosten me voor 32 min. parkeren zo een € 16,- Achteraf belachelijk.

    Login om te reageren
    • sajmun zegt

      14 oktober 2013 om 10:47

      @sydney: Dan heb je iig niet het recht om te zeuren dat de appie duur is

      Login om te reageren
    • ropbp zegt

      14 oktober 2013 om 16:42

      @sydney: dan is parkeren in Amsterdam een stuk goedkoper geworden. €16,00 per uur…….

      Login om te reageren
  6. midasracer zegt

    14 oktober 2013 om 09:51

    Inderdaad, ik heb bij mij gezien dat de inkomsten flink zijn gedaald na invoering van betaald parkeren in ons provinciestadje. Veel winkels zijn verdwenen, dus het wordt ook steeds minder interessant voor mensen om te komen shoppen. Als het zo nog 2 jaar doorgaat, verdwijn ik ook met mijn zaak naar een industrieterrein. Dat de gemeente dit niet wil zien, is onbegrijpelijk. En wij als ondernemers maar gastvrij sessies doen om akties te verzinnen. Pfff, ze kunnen van mij aan het gas. Eerst de parkeertarieven omlaag of weg en dan praten we verder.

    Login om te reageren
  7. moveyourmind zegt

    14 oktober 2013 om 10:33

    Erg duur is parkeren hier in de buurt van Arnhem nog niet. En ik moet zeggen dat de nieuwe parkeergarages (Mediamarkt, Centraal Station) een enorme vooruitgang zijn doordat de parkeerplekken lekker ruim zijn. Scheelt weer van die irritante parkeerdeukjes.

    Login om te reageren
  8. desjonnies zegt

    14 oktober 2013 om 10:33

    Oh proletariërs, Socialischten (nu bekend onder de schuilnaam sociaal-democraten), milieu bewegingen, u hebt eindelijk uw zin.
    Na jarenlang autootje leegmelken, ons onterecht laten betalen voor het parkeren -ik betaal immers al houderschpsbelasting- is voor u de ideale staat nabij.
    Het grote voorbeeld voor u, namelijk het Noord Korea van Kim Yong Un, waar de proletariërs zich massaal in gammele bussen en lekkende treinen mogen bewegen is ook hier bijna een feit
    Hoezee, chapeau, hulde aan u.
    En als bijkomend voordeel, u vermoordt die lage nutteloze en kapitalistische middenstand
    Ga vooral zo door en wil de laatste hier het licht uit doen ?

    Login om te reageren
  9. tupperware zegt

    14 oktober 2013 om 10:35

    Aan dalende inkomsten hebben ze in Den Haag wat gedaan, gewoon nieuwe parkeermeters plaatsen die het niet doen.
    Moeders werd er donderdag weer slachtoffer van.
    Oude dame zoekt in de stromende regen een meter die het wel doet maar vindt die niet, gevolg, een nat pak en 51 euro boete.
    Je zou die ambtenaren toch met liefde verzuipen.

    Login om te reageren
  10. E34M5Touring zegt

    14 oktober 2013 om 10:59

    Gewoon niet betalen. In de meeste steden loopt een paar uur parkeren bijna gelijk aan de hoogte van de boete. In die gevallen gok ik het erop. Als ik geen bekeuring krijg heb ik 50,- bespaard en zowel, betaal ik niks meer dan ik had moeten betalen voor het parkeren. En als je de plekjes een beetje kent, sta je vaak nog dichterbij ook.

    Login om te reageren
    • stephano zegt

      14 oktober 2013 om 13:32

      @E34M5Touring: Komt die boete niet BOVENOP een schatting van je parkeerkosten dan?

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        14 oktober 2013 om 14:07

        @stephano: Nee, je krijgt een boete voor het feit dat je niet betaalt hebt. Meestal om en nabij de 50,- Dat haal je er in sommige steden wel uit op een paar uur parkeren.

        Login om te reageren
  11. autogek123 zegt

    14 oktober 2013 om 11:17

    Hier als netto belastingbetaler kom ik idd steeds minder in de binnenstad. Dus parkeer ik minder vaak in parkeergarages. De overheid vind het dit keer wederom weer nuttig om de grootste groep netto ontvangers (mensen met kinderen) weer te besparen van de bezuinigingen waardoor onze groep weer harder gepakt wordt en dus nog minder naar de binnenstad trekt om geld uit te geven. Een gezin met 40.000€ samen verdienen en 2 kinderen heeft netto meer te besteden dan 3x modaal. Prima gedaan regering.

    Login om te reageren
    • mout zegt

      14 oktober 2013 om 11:56

      @autogek123: Hallo? Hebt u daar een bron bij?
      Ik hoor zelf tot die groep die je als netto ontvangers beschrijft.
      €50K bruto, 5 kids. Toch gaat er dit jaar €13K meer naar de overheid dan dat er deze kant op komt. En nee, ik reken dan autogerelateerde belastingen of BTW niet mee. Alleen rechtstreekse aanslagen. Voelt voor mij niet als netto ontvangen, eigenlijk.
      De voorstellen VVD / PvdA zouden pakweg 4K extra hebben betekend (2K schoolboeken, 2K minder toeslagen).
      Voor je geruststelling: Alleen al de ‘vrijwillige’ schoolbijdragen (je hóeft niet op studieweek voor €600, maar de taken / cijfers die je er moet doen zijn wel verplicht) happen meer dan de helft van de kindgerelateerde regelingen weg.
      Wat netto te besteden is, delen we met 7. Niet iets om over te klagen (het is ons eigen gezin), maar het helpt niet.

      Login om te reageren
      • autogek123 zegt

        14 oktober 2013 om 12:21

        @mout: Natuurlijk!!!!, u moet wel je belastingaanslag nemen (50.000 = ong 15.000 belasting) en dan verlagen met kinderbijslag, kindgebonden budget, gratis kinderziektekostenverzekering (Subsidie, bij u dus 5x 100 per maand is 6000€) kinderopvangkosten,huurtoeslag uw zorgtoeslag enz. U rekend uw kosten voor de kinderen erbij. Dat mag natuurlijk niet. We hebben het over NETTO besteedbaar bedrag per maand/jaar na belasting. Dat u dan kosten kwijt ben aan uw kinderen is niet relavant. Net als hoe ik mijn netto geld uitgeeft ook niet.

        Login om te reageren
        • mout zegt

          14 oktober 2013 om 15:22

          @autogek123: Die 13K = IB/PVV + aftrek hypotheek + kinderbijslag + kindgebonden budget + inkomensafhankelijke bijdrage zorgverzekeringswet + zorgtoeslag. Kinderopvang maken we geen gebruik van. Aardig all-in, lijkt me.
          Ziektekosten is een lastige: het klopt dat die rond de €100 pp zitten, en kinderen niet betalen. Maar €100 pp is in praktijk meer solidariteit aan senioren (grootgebruikers van zorg) dan aan kinderen. Wij vissen in elk geval ons eigen risico niet vol.

          Login om te reageren
          • autogek123 zegt

            14 oktober 2013 om 16:10

            @mout: Kinderbijslag gemiddelt met 5 kinderen is al bijna 5000 dan de 6000 gratis ziektekostenverzekering zit je al op 11000 wat je van de maatschappij terug krijgt per jaar voor je kinderen en dan nog kindgebondenbudgetten, terwijl je ongeveer 15000 belasting betaald op je salaris. Dan je hypotheek teruggave er nog eens aftrekken en je ben netto ontvanger. Helaas :-((

            En wat denk je dat de scholing kost van je 5 kinderen? Die wordt ook door de maatschappij betaald. Vele dingen zoals musea openbaar vervoer enz flinke korting door overheidssubsidie voor kinderen betaald door maatschappij.

            Begrijp me goed, niets persoonlijk. Maar het is gewoon belachelijk dat 20% maar netto meer betaald dan ze krijgen. Het zou 80% moeten zijn die netto meer betaald en dat dan de onderste 20% die maar geholpen wordt. Niet andersom.

            Login om te reageren
      • autogek123 zegt

        14 oktober 2013 om 12:24

        @mout: NETTO betalers zijn mensen die netto meer betalen dan ontvangen onder de streep. Daar hebben de uitgaven onder de streep niets mee te maken.

        Login om te reageren
  12. Emile_Benz zegt

    14 oktober 2013 om 11:21

    Randstad: Parkeer altijd mijn auto in het nabijgelegen dorp (waar ik gratis kan staan) en pak de bus naar daar waar ik feitelijk wezen moet.
    Nijmegen: parkeer de auto in een gebied dat vrij is van betaald parkeren. En loop dan naar het centrum…

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      14 oktober 2013 om 11:24

      @Emile_Benz: Of je geeft een eurie aan die 2 die bij de parkeerplaats aan Keizer Karelplein staan. Zodra de parkeerwachter dr aan komt mieteren zij er wat in zodat je geen bekeuring krijgt. Wat een helden!

      Login om te reageren
      • Emile_Benz zegt

        14 oktober 2013 om 11:28

        @E34M5Touring: Zijn ze er nog? :D Dacht dat men laatst bezig was daar de bestrating te renoveren (graafmachines, hoop zand en een verdwenen kiosk).
        Javabuurt is niet zo heel ver weg vanaf daar… ;)

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          14 oktober 2013 om 11:31

          @Emile_Benz: Zou kunnen, ik kom er niet meer zo vaak als eerst. Maar die hebben me al een hoop bekeuringen bespaard. Lui controleren veel daar.

          Login om te reageren
  13. ruudjuh1986 zegt

    14 oktober 2013 om 11:25

    http://www.mytinyphone.com/uploads/users/sexy_boy/428450.jpg

    Login om te reageren
  14. fordnut zegt

    14 oktober 2013 om 11:28

    Winkel al jaren niet meer in Nederland. Ik heb het geluk niet ver van Duitsland te wonen. Parkeren, boodschappen en een tank vol benzine vele Euro’s goedkoper.

    Login om te reageren
  15. reistje zegt

    14 oktober 2013 om 12:08

    Ik was gisteren toevallig gehaast en moest dus dichtbij parkeren in Amsterdam, 18 euro voor een dagkaartje dat is toch absurd.

    Bij mij op school in Tilburg is er een straat gratis parkeren, die staat natuurlijk helemaal vol. Groot gelijk vind ik persoonlijk je moet toch gewoon kunnen parkeren, ja ik kan ook met het OV dan ben ik alleen per dag wel 3 uur langer aan het reizen.

    Login om te reageren
  16. n54coupe zegt

    14 oktober 2013 om 12:36

    Ik heb hier de keus om dichtbij te winkelen in:
    Den Haag
    Zoetermeer
    Roterdam

    In de parkeergarages van Zoetermeer is het de eerste 3 uur gratis parkeren.
    3x raden waar ik ga winkelen.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      14 oktober 2013 om 13:10

      @n54coupe: Den Haag natuurlijk, van die 3 verreweg de leukste stad. En als je gaat winkelen dan is de essentie daarvan geld uitgeven dus kies je bewust voor een dure Q-park garage.

      Login om te reageren
  17. Esprit_de_Flandre zegt

    14 oktober 2013 om 12:42

    De Munisipaliteite moet nie klaag nie.

    Bij elke verhoging van tarieven was het Nooit! Nooit! Nooit! om het geld te doen. De prijs werd gewoon verhoogd om een mentaliteitswijziging te bewerkstelligen, om mensen met de fiets/bus/tram/trein naar de stad te laten komen en de auto thuis te laten. Goed voor het milieu en tegen het stedelijk verkeersinfarct. Applaus!

    Eindelijk eens een politiek projectje dat succes kent…

    Login om te reageren
  18. mopar zegt

    14 oktober 2013 om 13:11

    Afgelopen zaterdag naar het Rijksmuseum in Amsterdam geweest. Het regende als een malle dus maar met de auto gegaan. Prijs voor de ondergrondse Q-park is €1 per 10 minuten!!! Na terugkomst van het museum mocht ik €27 aftikken, dat is gewoon buitenproportioneel en absurd te noemen.

    Login om te reageren
    • ropbp zegt

      14 oktober 2013 om 16:50

      @mopar: je hoefde er niet naartoe. Dus geen aanleiding om te zeuren.
      Wat wel idioot is, is dat de stadsdeelraden in Amsterdam ieder hun eigen parkeerbeleid hebben. In het ene deel kun je alleen chippen (wie heeft dat nog?), in de andere contant en weer een andere kun je pinnen. Handig joh…….

      Login om te reageren
      • mopar zegt

        14 oktober 2013 om 17:46

        @ropbp: Wat loop je nou voor onzin uit te kramen man. Niemand HOEFT ergens naartoe. Maar als bepaalde etablissementen klanten en of winst willen maken dan moeten ze er wel voor zorgen dat mensen daar naartoe kunnen gaan zonder dat ze het idee hebben dat ze genaaid worden. Dat jij met alle liefde 6 euro per uur betaald wil niet zeggen dat iedereen dat wil, ik heb dus alle recht van “zeuren”.

        Login om te reageren
        • ropbp zegt

          14 oktober 2013 om 19:39

          @mopar: voor zover mij bekend, is museumbezoek geen verplichte aangelegenheid en ga je dus geheel uit vrije wil naar Amsterdam. Je kiest bovendien voor vervoer met de auto en je betaalt dus vrijwillig €27,00 en daarom vind ik dat je niet moet zeuren. Je had ook op een droge dag met het OV kunnen gaan. En nee, ik ga ook niet onnodig €27,00 parkeergeld betalen.

          Login om te reageren
          • mopar zegt

            14 oktober 2013 om 19:44

            @ropbp: En datzelfde argument kan je ook gebruiken voor het feit dat niemand nog inkopen doet in de stad. Je HOEFT namelijk ook niet je boodschappen in het centrum te doen, dat kan mooi in de buitenwijk. Maar al die winkeliers en gemeenten klagen wel steen en been dat er bijna niemand nog in centra’s komen om inkopen te doen. En mijn reden voor het niet kiezen van het OV leek mij zelfs voor de minst intelligente wezens nog wel duidelijk: het goot werkelijk met bakken uit de hemel. Als jij dan doordrenkt met 4 man in de bus, vervolgens trein, vervolgens tram en tenslotte te voet wil gaan dan wens ik je veel succes.

            Login om te reageren
            • ropbp zegt

              14 oktober 2013 om 21:21

              @mopar: dan was ik gewoon gegaan als het droog was. Of had je soms een kortingsbon op datum van de airmiles ;-)

              Login om te reageren
              • mopar zegt

                14 oktober 2013 om 22:04

                @ropbp: Airmiles doe ik niet aan, ben niet zo’n figuur. Zoals gezegd was ik daar met meerdere mensen en dan ben ik niet zo arrogant en self centered om te zeggen dat we het uitje maar moeten verplaatsen naar een andere (droge) dag alleen maar omdat ik geen parkeergeld wil betalen. Wellicht dat u dat wel zou doen maar dat is een karaktertrek waar ik mij graag van distantieer.

              • ropbp zegt

                14 oktober 2013 om 23:54

                @mopar: meeloper ;-)

              • mopar zegt

                15 oktober 2013 om 00:00

                @ropbp: in dit geval liever een meeloper dan een arrogante kwal, ik weet al welke kant jij op zou gaan.

              • ropbp zegt

                15 oktober 2013 om 09:07

                @mopar: oh wat erg….. Ik heb mij vergist. Jij bent er natuurlijk zo één die zijn kinderen de buurt in stuurt om te vragen naar de zegels voor de gratis boodschappendoos van de C1000 en bij een volle kaart gaat zitten zeuren over het feit dat ie parkeergeld moet betalen om die doos op te kunnen halen.

              • mopar zegt

                15 oktober 2013 om 14:45

                @ropbp: Heb helemaal geen kinderen, nogal lastig als je 22 bent he ;) Maar dat jij meteen zo een situatie kan bedenken bewijst dus wat jij met je eigen kinderen aan het doen bent. Lekker pa ben je, goed doorsparen joh…op een dag kom je er wel.

              • ropbp zegt

                15 oktober 2013 om 17:37

                @mopar: even los van het feit dat je met 22 best kinderen kunt hebben, wil ik je adviseren om het leven wat minder serieus te nemen. Lach eens wat meer en lees hetgeen hier allemaal staat met een dikke knipoog.
                Later als je groot bent, heb je nog gelegenheid genoeg om (als het echt nodig is) serieus te zijn en musea te bezoeken.
                Klukkluk (zie bij Pipo op Wikipedia) heeft gesproken.

              • ropbp zegt

                15 oktober 2013 om 18:16

                @mopar: ps. Hoewel het meer dan 22 jaar geleden is dat ik 22 was, heb ik ook geen kinderen. Dat leek mij beter voor ze. Dat snap jij natuurlijk wel ;-)

              • mopar zegt

                15 oktober 2013 om 18:59

                @ropbp: Ik dacht dat je al gesproken had….en maak je over mij maar geen zorgen hoor….ik lach genoeg. Ik ben fucking HI-LA-RISCH

  19. stephano zegt

    14 oktober 2013 om 13:39

    Ik moet vaak in de straten rond het centrum zijn, maar daar weiger ik standaard om geld in de meter te gooien. Vaak ben ik dan meer tijd kwijt aan het zoeken van een meter, dan dat ik echt ergens moet zijn.

    Daarnaast heb ik er een hekel aan dat ik er VOORAF geld in moet gooien. Dan heb ik dus de keuze tussen, OF de hele tijd op mijn horloge moeten kijken, zodat ik niet te laat terug ben, OF voor veel meer geld in de meter gooien, dan ik van plan ben te parkeren, waardoor ik eigenlijk door de staat ben opgelicht.

    Ook een ergernis puntje is het Outlet Centrum in Roermond: 3 euro parkeerkosten, terwijl het aan de rand van de stad ligt, met als gevolg dat iedereen op het industrie terrein gaat parkeren (dat en omdat er gewoon niet genoeg parkeergelegenheid is).

    Login om te reageren
    • bluebird zegt

      14 oktober 2013 om 18:35

      @stephano: weleens van Yellowbrick etc. gehoord? ;)

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North