• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

GReddy doet de Hyundai Genesis Coupe

Auteur: RubenBaeten, gepost 7 oktober 2009 om 09:52 – 31 Reacties

GReddy Hyundai Genesis Coupe

Het SEMA tuningspektakel komt er weer aan en dat zullen we weten ook. De mannen van GReddy Performance Parts hebben een Hyundai Genesis Coupe 2.0 Turbo onder handen genomen met het idee om hem harder te laten gaan dan de V6-versie. En om hem een schrikbarend uiterlijk mee te geven…

GReddy werkte samen met Hyundai om de vierpitter serieus op te peppen; naar verluidt levert het beestje nu 350 pk en 434 Nm dankzij een nieuwe turbo, een grotere intercooler en een cat-back sportuitlaat. De 0-100-tijd bedraagt hiermee minder dan 6 seconden. Omdat ze toch bezig waren werd de auto meteen voorzien van een volledig instelbaar onderstel en nieuwe remmen. Afzichtelijke bodykit, stickers en grote Volk G2 velgen zorgen ervoor dat het geheel niet misstaat op de SEMA in Las Vegas volgende maand. (via straightline)

Ook interessant!

  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • Briljante atmosferische V8
    Briljante atmosferische V8 bijna uit productie
  • AB-presentator spot retedikke Hyundai Kona
  • Ontwikkeling ICE Hyundai
    Ontwikkeling ICE Hyundai stiekem gestaakt

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

genesis, Hyundai, sema, tuning

Vorig bericht: « Pakt DeLorean de Pontiac Solstice/Opel GT op?
Volgend bericht: ANWB zegt: kappen met spitsflitsen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Ruudje zegt

    7 oktober 2009 om 09:56

    Ik vind hem wel stoer m.u.v. de stickers..

    Login om te reageren
  2. YK zegt

    7 oktober 2009 om 09:57

    Het schrikbarende uiterlijk is imo gelukt :)

    Login om te reageren
  3. EJS zegt

    7 oktober 2009 om 10:00

    Denk dat dat ding zonder stikkers best te pruimen valt.. en het extra vermogen en (als het goed is) verbeterde onderstel zijn natuurlijk altijd welkom..

    Login om te reageren
  4. Laurens zegt

    7 oktober 2009 om 10:04

    Dat ding is er, en lijkt op het oog leuker dan die Toyo van gisteren. Auto’s produceren in lage lonen landen, dat is moeilijk concurreren, tenzij “premium”, maar voor hoelang…

    Login om te reageren
  5. Dutchey zegt

    7 oktober 2009 om 10:10

    Nu eff langs de grote beurt knalgeel laten spuiten met lichtblauwe vlekken erop JAAAAH

    Login om te reageren
  6. Machoman zegt

    7 oktober 2009 om 10:17

    best cool, alleen door die wilde bestickering lijkt het een stuk minder

    Login om te reageren
  7. OPC zegt

    7 oktober 2009 om 10:35

    Zet mij die maar voor de deur :D alleen jammer dat het een photoshopje is… :|

    Login om te reageren
  8. GeoBem007 zegt

    7 oktober 2009 om 10:57

    Lekkere velgen.. Maar zijn geen Volk G2’s.. Als ze van het Rays-huis komen, zullen het eerder Sebring Superior EX zijn.. :)

    Login om te reageren
  9. OverSoft zegt

    7 oktober 2009 om 11:33

    Haha, die motor houdt het geen 10k km uit. Daar gaat zeker de zuigerafsluiting van knallen.

    Leuk dat je 350pk uit een 2 liter turbo kan halen, maar betrouwbaarheid hoort daar niet bij…

    (Ja, ik weet het, op een Evo doen ze het ook, maar die heeft standaard al 300pk…)

    Login om te reageren
  10. Larrs zegt

    7 oktober 2009 om 11:46

    Ben nu wel benieuwd naar het geluid en de prestaties. :)

    Login om te reageren
  11. -Tom- zegt

    7 oktober 2009 om 11:48

    @Oversoft,
    wie zegt dat Greddy de internals niet vervangen heeft?

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      7 oktober 2009 om 14:24

      @-Tom-:

      Ik denk dat er intern niet al te gek veel veranderd is.
      GReddy is 1 van de mindere en goedkopere tuners.

      Login om te reageren
  12. M3E92 zegt

    7 oktober 2009 om 11:53

    Zoals OPC al vermeldt heeft duidelijk een shop.
    wacht wel op de eerste officiële foto’s van de auto zelf

    Login om te reageren
  13. jee-oekeloeres zegt

    7 oktober 2009 om 12:12

    hey, dit is toch die nieuwe toyota?

    Login om te reageren
  14. guzmann zegt

    7 oktober 2009 om 12:13

    Wanneer komtie nou eigenlijk? En in wat voor prijsklasse moeten we denken?

    Login om te reageren
  15. JDM__Wotevajjjj zegt

    7 oktober 2009 om 12:27

    jullie kerels moeten toch egt eens stoppezn met zagen over bodykits, dit is een massaproductie auto, hoeveel er origineel zijn kan echt niemand schelen, dat je op een 250gto geen spoiler zet weet iedereen…

    Login om te reageren
  16. Osca zegt

    7 oktober 2009 om 13:13

    mooie wagen , kvind het extreem bestikkerd =p

    Login om te reageren
  17. Neal zegt

    7 oktober 2009 om 13:26

    wel eens benieuwd hoe Greddy het drive-by-wire motormanagement van Hyundai heeft omzeilt.

    Rhys motorsport zal op SEMA met een veel bruter Gensis coupe project staan met V8 middenmotor, centrale zitpositie etc.

    Login om te reageren
  18. JosV zegt

    7 oktober 2009 om 13:27

    Damn wat sexy!

    Login om te reageren
  19. Jeroenmx5 zegt

    7 oktober 2009 om 14:09

    Vreemd, ik zag hem, en dacht, HE een getunede Porsche Panamera….en nee, ik ben bepaald geen auton00b.
    Normaal gesproken is het niet mijn ding, maar stel hem eens in het zwart voor, dan vind ik dit eigenlijk , heel misschien, best mogelijk, een best knappe auto…

    prima job!

    Login om te reageren
  20. daviddewijnnl zegt

    7 oktober 2009 om 14:10

    Jammer dat die knuppels niet aan de weerspiegeling hebben gedacht…

    Login om te reageren
  21. Michael zegt

    7 oktober 2009 om 14:40

    Screeeeaaaam! Screeeeeeeeeaaaam! Run away!

    Login om te reageren
  22. LeeJon zegt

    7 oktober 2009 om 15:39

    Humz… Ziet er nog best gaaf uit ook. Op die stickers na dan. Even voorstellen dat hij in het zwart is.
    Jahoor, mooi! :D

    Login om te reageren
  23. LeeJon zegt

    7 oktober 2009 om 15:40

    @Oversoft
    Nooit gehoord van de VAG 1.8 20VT blokjes die standaard 150/180/225pk leveren en opgefokt worden naar +300pk? Houden het toch aardig lang uit hoor, ik spreek uit ervaring.
    Natuurlijk moeten er wel de nodige aanpassingen gemaakt worden. Maar de mannen van GReddy weten wel wat ze doen, dus ik gok erop dat dit wel gebeurd is :)

    Login om te reageren
  24. Thijsj zegt

    7 oktober 2009 om 15:55

    Ziet er strak uit. Zien we die in de volgende (mislukte) Need for Speed terug?

    Login om te reageren
  25. Citrofiel zegt

    7 oktober 2009 om 17:23

    Wat een gestoord hoog specifiek vermogen. Of hij is heel soepel, of hij is heel zenuwachtig. Maar het geluid van een V6 evenaar je iig niet!

    Login om te reageren
  26. Markus zegt

    7 oktober 2009 om 17:24

    Ik vind hem wel stoer inclusief de stickers eigenlijk. Alleen die rooie mogen eraf.

    Login om te reageren
  27. AMG Powerrr zegt

    7 oktober 2009 om 18:10

    fieeet fieuwww! Wat een lekkere kar zeg! En’t is nog een Hyundai ook 8)

    Login om te reageren
  28. EnzoR zegt

    7 oktober 2009 om 18:53

    Zonder stickers graag ! en die G2 schoentjes staan er mooi onder

    Login om te reageren
  29. Cantago zegt

    8 oktober 2009 om 00:52

    Rode letters er af en hij ziet er al een stuk beter uit;)

    Login om te reageren
  30. Lennard zegt

    8 oktober 2009 om 20:25

    Stickers mogen ze houden

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North