• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hamann BMW M6

Auteur: autoblogger, gepost 17 februari 2006 om 15:42 – 17 Reacties

BMW M6 Hamann


Hamann had reeds de M5 onder handen genomen, nu is ook de M6 voorzien van een aerodynamic package (fiberglass of carbon), lichtmetaal en uiteraard de nodige tuning. De Duitse tuner geeft de V10 van de Bimmer 60pk extra (standaard is 507pk) en krijgt daardoor een topsnelheid van 320 km/u.

De “HM/M +60” sport kit bestaat uit oa uit voorspoiler, achterspoiler, sideskirts en dikkere remmen. Ook kan de M 30mm lager komen te liggen. Het lichtmetaal komt in de maten 19 en 20 inch. Hamann motorsports zal aanwezig zijn in Genève, eind deze maand (via jalopnik.com).


Ook interessant!

  • BMW M6 Cabrio handbak
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • Hamann M3
    Is deze Hamann M3 nu gewoon geslaagd dik geworden?
  • Heeft de BMW M3 deze aftermarket nieren nog wel nodig?

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, hamann, m6, tuning

Vorig bericht: « Rij impressie: Aston Martin V8 Vantage – deel 1
Volgend bericht: Mag er nog worden gepimpt in Belgie?? »

Lees Interacties

Reacties

  1. dide zegt

    17 februari 2006 om 16:01

    hij mag beter zijn best gaan doen

    Login om te reageren
  2. dekster zegt

    17 februari 2006 om 16:29

    wrm moeten tuners nu altijd zoveel veranderingen aanbrengen
    voor mij is tunen maken van een wagen wat de ingineurs van plan waren
    niet allemaal bling bling bijzetten

    Login om te reageren
  3. Appeltje zegt

    17 februari 2006 om 16:57

    Ik vind het een beetje een nutteloze ingreep van Hamann, hij ziet er verreweg minder mooi uit en 507PK lijkt me wel voldoende, je gebruikt het toch bijna nooit, en 60pk is ook maar een toename van 12%. Alsnog verheug ik me er al op hem eens te ontmoeten in de P.C. Hooft ofzo.

    Login om te reageren
  4. Alwood zegt

    17 februari 2006 om 18:07

    echt een nutteloze opdate van een auto te mooi voor dit plastic

    Login om te reageren
  5. G. Arslan zegt

    17 februari 2006 om 18:24

    ben ik de enige die dit gewooon bruut vind?en 60 Pk is toch wel heel wat hoor uit een auto zonder turbo!

    Oke dat je zulke snelheden misschien nooit zult halen is een ander verhaal….

    Login om te reageren
  6. Sacha zegt

    17 februari 2006 om 18:33

    Ik vrees van wel G.Arslan. Doe mij maar het origineel:

    In die kleur graag.

    Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    17 februari 2006 om 19:08

    duidelijk geval van meer is niet altijd beter… maar ja, optische tuning door tupperware op/aan/onder een auto te plakken is gewoon niet mijn ding en dat zal het ook nooit worden

    Login om te reageren
  8. Audi zegt

    17 februari 2006 om 19:38

    Hier trek je wel het typerende BMW publiek mee..:,-(

    Login om te reageren
  9. Joost zegt

    17 februari 2006 om 19:46

    G. Arslan:ben ik de enige die dit gewooon bruut vind? Ik denk het wel, want heel die zooi eropaan vind ik maar niks. Alleen die uitlaten en velgen vind ik vet, maar verder ook niks. De auto ligt te laag bij de grond en ze hebben geprobeerd hem te dik en sportief te maken. Met de nadruk op geprobeerd!!

    Login om te reageren
  10. Jeremy zegt

    17 februari 2006 om 19:48

    Geef mij ook maar een “gewone” M6. Ik vraag mij trouwens af hoe het met de betrouwbaarheid van die Hamann is, de V10 heeft origineel al zo een hoog specifiek vermogen.

    Login om te reageren
  11. bmwliefhebber zegt

    17 februari 2006 om 21:01

    tunen….
    niet heel veel aan.
    alleen de motor oké….
    maar al die spoilers mogen ze wat mij betreft achterwege laten!!!!

    Login om te reageren
  12. utreg zegt

    18 februari 2006 om 14:11

    hier staan grote foto’s

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/hamann_m6.asp

    Login om te reageren
  13. BMW FREAK zegt

    15 maart 2006 om 19:57

    Ik vind hem wel cool als niemand wat aan auto’s doet is het saai allemaal dezelfde auto’s zo kan je hem maken naar je eigenstyl en ik vind die wel vet:D:D:D En een snelheid van 320 kmperuur is vet maja der is een nadeel aan je kunt noiit zo gard rijden tezij je in duisland op de autobaan rijd maar daar is dat ook moeilijk maar ik vind hem vet geworden maar doe mij liever de BMW M5 E60.

    Login om te reageren
  14. PATT-€ zegt

    15 april 2006 om 18:32

    al die mensen die over deze bak zeiken GA EEN LEVEN ZOEKEN!!!! deze bak is dope, en hell no dat je er ooit een zult kopen, the master speaks(h)

    Login om te reageren
  15. CSL zegt

    9 oktober 2006 om 16:39

    Je kan je blok ook bij HAMANN aanpassen voor 603pk / 574 Nm 330km/h

    Login om te reageren
  16. flappie zegt

    10 augustus 2007 om 11:04

    laat asjeblieft al dat plastic weg als je dan toch echt wild tunnen .
    maak een echt stalen (DIK) spatbord, of achter klep.
    en zet er niet een stuk tupperware op met veel plamuur.

    maar klop een echt deel met de hand uit een echt stuk materiaal (staal)!!!!

    Login om te reageren
  17. MR E zegt

    2 september 2007 om 01:02

    MOOIII!!! :O

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North