• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hartge opfleursetje voor 1-serie coupé & cabrio

Auteur: evo, gepost 12 maart 2008 om 17:06 – 34 Reacties

Hartge 1-serie coupé
De meningen over de BMW 1-serie Coupé zijn behoorlijk verdeeld. Of je vindt ‘em spuuglelijk, of je vindt ‘em…. uhm… lelijk. Tuner Hartge is het hier echter niet mee eens en laat zien dat dat de kleine coupé met het vertrouwde Hartge-recept best lekker kan smoelen. Of komt dat omdat ze geen foto van de achterkant hebben genomen?

Anyway, en profile is de coupé op afgebeelde foto’s in ieder geval een stuk dikker. Verantwoordelijk hiervoor zijn wederom die heerlijke velgen, dit keer in de maat 18 of 19 inch. Het sportonderstel zorgt ervoor dat je coupé of cabrio 25 mm dichter bij het asfalt staat. Onopvallende carbonzwarte spiegelkappen zorgen ervoor dat je nóg meer van het fantastische, spannende, te gekke en überphatte lijnenspel van de 1-serie kunt genieten.

Velgen, verlaagd sportonderstel en zwarte spiegelkappen, dat was het dan wel weer. O nee, het interieur is ook nog te ‘verfraaien’ met autostyle-tools die we ook al bij de M3 konden aanschouwen. Tip voor de ongelukkigen die net geen 3-serie coupé konden betalen: neem alleen de velgen en die verlaging!

Hartge 1-serie coupé
Hartge 1-serie coupé
Hartge 1-serie coupé
Hartge 1-serie coupé

Ook interessant!

  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • Prijzen vernieuwde 8 Serie
    Prijzen vernieuwde 8 Serie bekend (plus diesel cabrio!)
  • BMW 8-serie en M8 facelift is verrassend
    BMW 8 Serie en M8 facelift is verrassend
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

1-serie, BMW, hartge, tuning

Vorig bericht: « Iconic GTR Roadster
Volgend bericht: Autoblog downtime »

Lees Interacties

Reacties

  1. Davidov zegt

    12 maart 2008 om 17:08

    Racy spiegels hoor :o

    Login om te reageren
  2. Tom# zegt

    12 maart 2008 om 17:10

    Dat carbon staat hem goed! Over die velgen ben ik het nog niet uit.., iets té?

    Login om te reageren
  3. Jordey zegt

    12 maart 2008 om 17:18

    Heeft de 1 serie ookal dat typische bmw 3,5,7 serie dashboard?? iel..

    Login om te reageren
  4. Uitdebroeck Piet zegt

    12 maart 2008 om 22:39

    die boutachtige versieringen aan die velgen maken de velgen te druk voor de wagen.

    Login om te reageren
  5. JP zegt

    12 maart 2008 om 22:46

    ziet er niet verkeer uit! Vind die velgen juist super vet en staan er goed onder, maar ja das mijn mening :D. Maar hoe vaker ik die 1-serie coupé zie hoe mooier ik hem stiekem ga vinden iedere keer.

    Login om te reageren
  6. Rick dos zegt

    12 maart 2008 om 23:00

    “Of je vindt ‘em spuuglelijk, of je vindt ‘em…. uhm… lelijk.”

    Zie je nou wel. Schrijf over een BMW dat ie lelijk is en God straft onmiddelijk! Niet meer doen dus.

    Kan het trouwens zo zijn dat de performance (or however you call it) nog traag is?

    Login om te reageren
  7. r33 zegt

    12 maart 2008 om 23:03

    ik vindt het helemaal geen verkeerde auto, doe mij de 135i maar hahahah

    Login om te reageren
  8. Rick dos zegt

    12 maart 2008 om 23:04

    Ik vind trouwens wel dat Hartge zich de laatste tijd niet écht meer inspant om er wat leuks van te maken. Aan de andere kant kun je perfectie ook niet verbeteren. :) :P

    Login om te reageren
  9. Ron zegt

    12 maart 2008 om 23:07

    tsja en for obvious reasons spaar je dus nog even door voor de 3-coupe!

    Login om te reageren
  10. bmw ryder zegt

    12 maart 2008 om 23:08

    das de dashbord van een 3coupé

    Login om te reageren
  11. dekster zegt

    12 maart 2008 om 23:11

    @Rick dos
    “Of je vindt ‘em spuuglelijk, of je vindt ‘em…. uhm… lelijk.”

    Volgens mij hangt dat af van hoeveel je gegeten hebt ;)

    Login om te reageren
  12. CSL zegt

    12 maart 2008 om 23:38

    soo, dat zijn nog eens schijfremmen!

    Login om te reageren
  13. RenesisHP zegt

    12 maart 2008 om 23:44

    Zit er ook een lift-onderstel op, drempels anyone?

    Login om te reageren
  14. Lenny zegt

    12 maart 2008 om 23:52

    Ik weet niet wat sommige mensen verkeerd vinden aan die achterkant…
    Kvind hem gewoon super, zelfs zonder Hartge…
    Doe mij maar zo’n 123d of 125i!

    Login om te reageren
  15. GOD zegt

    13 maart 2008 om 00:23

    liever BBS eronder, vlakke siddeskirts, haaievin pleite, voorbumper moet onderaan overal gelijk zijn met een carbon lip en achter nog een difuser uit het performance pakket en dan is ie perfect
    lekker vierkant blok alla ouwe BMW’s en daar hou ik wel van

    Login om te reageren
  16. Tomsns zegt

    13 maart 2008 om 05:58

    Over smaken valt niet te discutieren, maar vraag jezelf af, als het dan “spuuglelijk” is, waarom kopieert Lexus en Mercedes de “Bangle-trunk”?
    Wat is er ook zo fout aan het “typische” BMW-dashbord? Mercedes kopieert deze ook!
    Eindelijk komt er ‘ns een revolutie aan, waarvoor Chris Bangle door BMW aangeworven is!
    Chris Bangle zegt het zelf, “je kan niet over de wagen oordelen als je die niet in’t echt hebt gezien”, dus aan die die dit artikel schreef, oordeel aub maar als je deze gezien hebt!
    De 5-serie was volgens hem ook spuuglelijk. Moet je nu zien hoeveel er van rondrijden.
    Een 1-serie is voor die die geen 3-serie kunnen betalen? Wat is er mis met een kleine coupé? Vind het persoonlijk veel exclusiever dan een 3 coupé, kleiner, lichter dus sportiever dan een 3-serie.

    Login om te reageren
  17. carlos zegt

    13 maart 2008 om 07:11

    wat is hier lelijk aan ??

    Login om te reageren
  18. LaTiNo156 zegt

    13 maart 2008 om 07:58

    Duitse tuners zullen het nooit begrijpen vrees ik….

    Login om te reageren
  19. Rick zegt

    13 maart 2008 om 08:06

    Afbeelding met dat stuur is er een van de E90 V10 Je ziet de flippers zitten ;)

    Login om te reageren
  20. IlCuoreSportivo zegt

    13 maart 2008 om 08:07

    Echt een mottige auto die 1 coupé, doe mij maar de gewone 1

    Login om te reageren
  21. IlCuoreSportivo zegt

    13 maart 2008 om 08:08

    tomsns, omdat za bij lexus geen smaak hebben, dat was toch allang bewezen dacht ik.

    Login om te reageren
  22. Donny zegt

    13 maart 2008 om 08:39

    Iets met aap en gouden ring…. bah wat blijft dit toch een onooglijk wagentje. Doe mij ook maar gewoon de hatchback.

    Login om te reageren
  23. LeeJon zegt

    13 maart 2008 om 09:40

    In het begin vond ik het een spuuglelijke auto… Maar ik begin hem steeds meer te waarderen. Mooi!

    Login om te reageren
  24. Toms zegt

    13 maart 2008 om 09:52

    Same here.
    Het duurt inderdaad even..

    Login om te reageren
  25. DD zegt

    13 maart 2008 om 11:13

    Ik heb deze week de 135i Coupé besteld. maar deze Hartge uitvoering is niet echt verbeterend. Alleen de verlaging en de schijfremmen zijn wel bevordelijk voor de esthetica van de auto.

    Login om te reageren
  26. Jorden zegt

    13 maart 2008 om 12:13

    Die velgen doen hem goed!
    Uit praktijk ervaring kan ik u mede delen dat……… (trom geroffel)
    de 135i een stuk leuker en spannender om in rijden is dan een 335i coupé!

    Login om te reageren
  27. Majinstar zegt

    13 maart 2008 om 12:46

    Zo lelijk is hij nou ook weer niet.

    Login om te reageren
  28. Tomsns zegt

    13 maart 2008 om 13:06

    @ IlCuoreSportivo
    @ Donny
    een kleine samenvatting:
    1) smaken verschillen, daar valt niet over te discutieren.
    2) je moet de wagen in’t echt zien voor je erover kan oordelen, en niet op een foto oordelen, dit zegt Chris Bangle zelf!
    3) ik beweer niet dat lexus (of mercedes) smaak hebben of niet, ik zeg gewoon dat ze kopieren.

    @ DD
    Geen tuning, je wagen, en vooral met die motor zal meer waarde houden, want dit is absoluut een toekomstige klassieker.
    En waarom? Zeldzaam, revolutionair, mooi (binnen 2jaar vinden ze hem prachtig) en een merk als BMW.
    De N54 (3L Twin Turbo of Engine Of The Year), 306pk Straight6 op de achterwielen in een kleinere coupé dan de 3series?
    Zwart met 19″… wat een droom…

    Login om te reageren
  29. Jaapie zegt

    13 maart 2008 om 15:04

    @Jordey – Nee
    @bmw ryder – Nee, zou jij moeten weten als bmw rijder….toch?

    De 1 coupe heeft het gewone 1 serie dash!

    http://images.paultan.org/images/BMW_1-Series_Coupe_Product_12.jpg

    Login om te reageren
  30. sonny zegt

    13 maart 2008 om 21:19

    Damn wat een remmen !

    Login om te reageren
  31. slk zegt

    13 maart 2008 om 21:33

    DAt ziet er toch niet uit,zon doorgezakt hangbuikzwijn.ZOnde om hier je geld aan te spenderen.Spaar dan door en ga voor de 3 coupe.

    Login om te reageren
  32. Alfisti zegt

    13 maart 2008 om 22:24

    Deze is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de standaard versie! In tegenstelling tot de standaard auto mag deze Hartge voor de deur geparkeerd worden! :D

    Login om te reageren
  33. kooskoets zegt

    3 juni 2008 om 14:40

    Ook ik vond hem in het begin lelijk…. net zoals de 5-serie. Dat vind ik nu één van de mooiere sedan’s die d’r rijd. De 1-serie coupe…. ja hij staat mij steeds beter aan……

    Zoals Alfa’s meteen de spijker op hun kop kunnen slaan… zo tijdloos maakt BMW zijn modelen.

    de 135i is erg leuk… maar valt ver buiten mijn budget… de 125i.. komt beter in de buurt…. en hiermee rijd je al bijna iedereen zoek.

    Login om te reageren
  34. pietersandra zegt

    13 juli 2009 om 11:28

    t’is misschien naast de kwestie,maar ik heb net een 123d cabrio besteld met Racing-Dynamics wielen en onderstel en jullie mogen zeggen wat jullie willen(ik heb al een aantal beemers versleten van de 318 over,alle m3’s behalve de laatste tot de 745) en voor 40000 een cabrio in diesel met 200 pk en massa’s koppel is de max,ik moet toegeven ik had als mijn schat niets te zeggen zou hebben idd de 135i genomen maar het houd ergens op,de enig die een beetje kon concureren was de audi a3 cabrio,maar als die kap open ligt trekt dat op niets , en zeg nu niet spaar voor een 3 cabrio want dat ding is oerzwaar,de 1 van nu rijdt als een e36 als je de dtc uitzet,wat wil een mens meer,en de looks wel smaken verschillen,maar ik denk als ik zeg je mag er gratis omkomen dat jullie hier allemaal binnen de 5m aan mn deur staan,of niet soms?
    groetjes

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North