• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebody

Auteur: sir_smokalot, gepost 27 januari 2015 om 10:59 – 32 Reacties

Afbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebodyAfbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebodyAfbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebodyAfbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebodyAfbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebodyAfbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebodyAfbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebodyAfbeelding Heerlijk sinister: Infiniti QX70 met dikke widebody

Infiniti QX70 widebody
De Infiniti QX70, van zichzelf al geen sneue auto, is door het tunersgilde nog even een paar tandjes heftiger gemaakt. Het resultaat is een lekkere duistere Brutus-SUV!

Hoewel Infiniti zijn echte volumes in de VS en Rusland draait kom je zo nu en dan een lekker dik model van Nissans luxemerk in Europa tegen. De QX70 – voorheen bekend als FX – is met zijn voor een SUV vloeiende lijnenspel een fraaie verschijning, maar tuners zijn als feeders: dikke modellen kunnen altijd nog wat verder vetgemest worden.

AHG velgs

In samenwerking met de nieuwe Russische speler Larte Design brengt het Duitse AHG Sport (dat ook al de vorige FX onder handen nam) nu een widebody-kit voor de QX70, op basis van de zwaartse motorisering, de 5 liter V8. Naast bredere looks en forse 22″ sjenkies is ook motortuning mogelijk, waarmee de SUV naar 420 pk getild wordt. ’t is weer eens wat anders dan een X5, nietwaar?

We hebben nog wel een kleine tip voor de tuner: haal die dakrails er af, want ze verpesten de hele lijn van de auto, zeker in combinatie met de kofferbakspoiler. Voor de rest: thumbs up!

Ook interessant!

  • Video - stoer doen met driften gaat fout
  • Helaas: M4-killer met Formule 1 techniek komt er niet
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Japanse SUV met atmosferische V8
    Japanse SUV met atmosferische V8 heeft OVERAL leer

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Infiniti, qx70, SUV, tuning, zwart

Vorig bericht: « V8 Vantage-racer krijgt tweede leven als rallykanon
Volgend bericht: De glimmende Ford Kuga van €1,3 miljoen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rob zegt

    27 januari 2015 om 11:02

    Ik probeer iets moois aan deze auto te ontdekken, maar het is me nog niet gelukt……

    Login om te reageren
    • Trusje zegt

      27 januari 2015 om 11:11

      @Rob: Dan heb je niet goed gekeken… Wielen zijn DIK!

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        27 januari 2015 om 11:40

        @Trusje:
        Die wielen zijn alleen leuk in Need For Speed.

        Login om te reageren
        • SDM zegt

          27 januari 2015 om 12:09

          @Rob: Voor mensen zoals jou is het merk Opel uitgevonden. Pas op, zo meteen val je op, wat zullen ze zondag wel niet zeggen in de kerk?

          Login om te reageren
          • clarkson zegt

            27 januari 2015 om 12:28

            @SDM: 2 infinity centers he.. Amsterdam en Rotterdam

            Login om te reageren
          • Rob zegt

            27 januari 2015 om 14:52

            @SDM:
            Zeg eens; waarom zou je 22inch wielen met veel velg en weinig band onder een auto schroeven die vooral als comfortabel bedoeld is?

            Ik als blijkbaar Opel liefhebbend muurbloempje ben natuurlijk te dom om de gedachte daarachter te snappen. Maar goed, als je opvallen het belangrijkste aspect van een auto vindt dan is het waarschijnlijk volstrekt logisch……

            Login om te reageren
    • gregorius zegt

      27 januari 2015 om 11:51

      @Rob: Ik kan wel wat vinden.
      Verhoudingen maken m bruut.
      Zelfde velgen, maatje 20 of 21; is leuk.
      Dubbele uitlaat, zwart op zwart is leuk.
      Side-skirts die doorlopen in een verbrede wielkast, zijn aardig. Aangezien de wielkast standaard toch al niet in-chasis is.
      De voorbumber die de bovenste horizontale vouw toe voegt is mooi.
      En tuner die dus een normaal M/AMG/RS-like body packet maakt, kan deze auto zeer interessant maken!
      420 uit een 5.0 V8? Daar moet ook iets anders aan te doen zijn. Is dit ding niet leverbaar met t blok uit de 370 (waar prima andere dingen op geschoefd kunnen worden; heb even geen tijd voor de research).

      Login om te reageren
      • gregorius zegt

        27 januari 2015 om 11:54

        @gregorius: juist, standaard 320 pk uit het 3.7 V6 blok. Relatief makkelijk en goedkoop naar veel hoger te krijgen: aangezien dat bij vrijwel elke 350 en 370 Z al gedaan is.

        Login om te reageren
  2. mrrallycross zegt

    27 januari 2015 om 11:09

    Beter dan de gemiddelde cayenne widebody…

    Login om te reageren
  3. laurensxmourik zegt

    27 januari 2015 om 11:15

    Van achter heel dik! Van voren helaas een gedrocht en idd even de dakrails er af halen, of de spoiler.

    Login om te reageren
  4. tupperware zegt

    27 januari 2015 om 11:15

    Ik heb niets met suv’s maar dit ziet er stukken beter uit dan die Duitse zeecontainers..

    Login om te reageren
  5. zakar36 zegt

    27 januari 2015 om 11:26

    Hele mooie dikke auto!!! Zeker eens wat anders dan de duitse trio en dat alleen al is een pluspunt.

    Login om te reageren
  6. trustmeiamanengineer zegt

    27 januari 2015 om 11:27

    Dakrails eraf?! Natuurlijk niet. Ski’s op ’t dak en gaan!
    Als je dan toch een SUV moet rijden, vind ik dit wel wat hebben.

    Login om te reageren
  7. mazdarx zegt

    27 januari 2015 om 11:29

    Ik vind deze auto in zijn standaard vorm een erg mooi ding, net als de CX-5 die er wel wat van weg heeft. Dat getune (in ieder geval het uiterlijk) hoeft voor mij niet zo…

    Login om te reageren
  8. romeoalfa zegt

    27 januari 2015 om 11:35

    Heel dik! Doe mij maar een donkerblauwe.

    Login om te reageren
  9. ibmg zegt

    27 januari 2015 om 11:42

    Afgezien van de dakrails en de spoiler vind ik hem alles behalve lelijk…

    Login om te reageren
  10. rb26dett zegt

    27 januari 2015 om 11:48

    Ik vind M dik!

    Login om te reageren
  11. Rob zegt

    27 januari 2015 om 11:57

    Ik heb het assortiment van Infiniti eens bekeken, ik was namelijk een beetje vergeten wat ze nu van auto’s maakten….
    Moet zeggen dat zo’n Q50 en Q70 best te pruimen zijn. Gewoon netjes. Alleen met hun SUV’s gaan ze hopeloos de mist in. Wat een gedrochten zeg!

    Is er eigenlijk een Nederlandse Infinti dealer, want zo’n Q50 zou het hier toch best aardig kunnen doen, toch?

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      27 januari 2015 om 12:36

      @Rob: voor de facelift-versie is er eindelijk een versie met een lage BPM. Dus is de auto nu veel voordeliger in de aanschaf dan voorheen.. Dat zou moeten gaan helpen ware het niet dat geen hond het merkt kent/zoekt.

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      27 januari 2015 om 12:45

      @Rob: vanaf 36000 maar dan is die auto al behoorlijk aangekleed… Best goed te doen dus.

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        27 januari 2015 om 12:56

        @w0o0dy:
        Heb gauw een paar testjes gelezen en het schijnt heel aardig te rijden. Prima ding dus, en van 36k kun je niks van zeggen.

        Persoonlijk vind ik hem mooier dan de Duitse zakenwagens en al helemaal mooier dan die Lexus gedrochten…

        Login om te reageren
  12. Tonnie zegt

    27 januari 2015 om 12:05

    Altijd heel gaaf gevonden, omdat t net wat anders is dan anders, maar dit is net iets te veel van het goede..

    Login om te reageren
  13. meepinz zegt

    27 januari 2015 om 12:25

    Beetje over de top maar hij kan het hebben.

    Login om te reageren
  14. sydney zegt

    27 januari 2015 om 12:47

    Normaal hou ik hier niet zo van, maar op een of andere manier kan een Infiniti QX70 dit prima hebben.Zo een auto moet gewoon dik zijn.

    Login om te reageren
  15. reistje zegt

    27 januari 2015 om 12:53

    Wow een SUV die nog echt mooi is ook.

    Login om te reageren
  16. amski zegt

    27 januari 2015 om 13:37

    Heel dik!

    Login om te reageren
  17. alfaitak zegt

    27 januari 2015 om 13:41

    Bruut

    Login om te reageren
  18. maseratizzzzzzzz zegt

    27 januari 2015 om 13:43

    dikste SUV die ik ken.

    Login om te reageren
  19. Dutchdriftking zegt

    27 januari 2015 om 16:40

    In tegenstelling tot de Cayenne kan deze het wel goed hebben.

    Login om te reageren
  20. hillegaar zegt

    27 januari 2015 om 17:27

    holy sick sick sick

    Login om te reageren
  21. toyotafortuner zegt

    27 januari 2015 om 18:26

    Geweldig lekker zeg! Alleen wel wat kleinere velgen erop, dan is ie af!

    Login om te reageren
  22. pickleweasel zegt

    27 januari 2015 om 19:05

    Gaaf!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North