• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Heftige Mercedes McLaren SLR crash in Qatar

Auteur: Wouter, gepost 18 juli 2008 om 10:34 – 108 Reacties

Mercedes McLaren SLR crash Qatar De details zijn nog niet helemaal duidelijk, maar de resultaten zijn al schokkend. Deze Mercedes McLaren SLR crashte op zeer spectaculaire wijze in Qatar. Aangezien de SLR bijna geheel in stukken is geslagen, moet de snelheid zeer hoog hebben gelegen.

De verschillende bronnen melden dat het om 22-jarige bestuurder gaat, waarvan niet geheel zeker is of hij het heeft overleefd. Als we naar de wrakstukken kijken, dan vrezen we echter voor het ergste. (via cardomain)

Mercedes McLaren SLR crash Qatar

Mercedes McLaren SLR crash Qatar


Mercedes McLaren SLR crash Qatar

Mercedes McLaren SLR crash Qatar

Mercedes McLaren SLR crash Qatar

Mercedes McLaren SLR crash Qatar

Mercedes McLaren SLR crash Qatar

Ook interessant!

  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
  • Video: McLaren 720 GT3 vliegt van de baan na harde crash
    Video: McLaren 720 GT3 vliegt van de baan na harde crash
  • nieuwe McLaren Artura
    Video: McLaren Artura in de kreukels in Spanje
  • McLaren MCL35M met Mercedes-motor is hier

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

crash, McLaren, Mercedes, slr

Vorig bericht: « Mosler MT900S Red Devil: 1635 pk, geen typefout
Volgend bericht: Videotime: BMW 3-serie facelift »

Lees Interacties

Reacties

  1. Hemstra zegt

    18 juli 2008 om 10:35

    au! zoiets overleef je niet denk ik…

    Login om te reageren
  2. Chris zegt

    18 juli 2008 om 10:35

    Oh god… MAar je kan zien dat de cockpit gewoon “heel” is, terwijl de rest weg is……

    Login om te reageren
  3. Peter zegt

    18 juli 2008 om 10:37

    Auw…… Die moet koppijn en een kater hebben, mocht hij het overleefd hebben…..

    Login om te reageren
  4. Blitz zegt

    18 juli 2008 om 10:38

    Ziet er slecht uit… maar wel opmerkelijk dat de cockpit nog intakt is…. Good build quality? :) Ik denk dat die 22-jarige bestuurder de rit van zijn “leven” heeft gemaakt… want om dit te veroorzaken moet je wel HEEL HARD gaan…

    Login om te reageren
  5. JP zegt

    18 juli 2008 om 10:44

    Nee, de bestuurder heeft het niet overleefd, aldus meerdere nieuwsbronnen

    Login om te reageren
  6. Aston Martin zegt

    18 juli 2008 om 10:45

    Damn, dat was een SLR McLaren. En dat (denk ik) was ook een bestuurder.

    Login om te reageren
  7. Dirk zegt

    18 juli 2008 om 10:45

    Arabieren met tijd en geld teveel :P Die mensen daar rijden ook als gekken soms :P

    Login om te reageren
  8. Joost zegt

    18 juli 2008 om 10:47

    Volgens mij moet je flink je best doen als je ‘m in zoveel brokstukken wil verdelen..

    Login om te reageren
  9. Frasker zegt

    18 juli 2008 om 10:48

    Hij heeft het overleeft.

    Maar het zegt toch wel weer iets over de kwaliteit van een SLR McLaren. De inztittersplaatsen zijn grotendeels heel.

    Login om te reageren
  10. dexx zegt

    18 juli 2008 om 10:49

    wow.. dat doet ie goed…
    was waarschijnlijk de rit van zn leven. (en best waarschijnlijk ook zn laatste)

    zou me verbazen als hij dit heeft overleeft, maar het kan best.. de kooi is nog intact. en als ik het wrak zo bekijk neem ik aan dat hij een aantal keer voorover o.i.d. gerold is. anders krijg je al die stukken er nooit af..

    Login om te reageren
  11. Patrick zegt

    18 juli 2008 om 10:49

    Op de 1e grote foto,, zie je daar niet de resten van het lichaam??

    ik zou trouwens dat wiel meenemen;).. maar wat een crash.. het lijk t me sterk dat hij het heeft overleeft.

    Login om te reageren
  12. babbaloerie zegt

    18 juli 2008 om 10:51

    “The driver didn’t make it, and there’s no info on whether or not he was carrying a passenger.”

    Uit de bron.

    Login om te reageren
  13. JP zegt

    18 juli 2008 om 10:52

    @ Frasker;

    Check Jalopnik.com. Crash is trouwens al van 15-juli

    Login om te reageren
  14. Antonius86 zegt

    18 juli 2008 om 10:59

    @patrick
    volgens mij is dat de airbag…
    wat een crash. alles ligt gewoon los van elkaar :)

    ‘offotpic’
    Die Honda Civic reclame zorgt er voor dat mijn browser (firefox) blijft hangen als ik een link volg of de tab sluit….(!)
    –edit: excuses, working on it–

    Login om te reageren
  15. august zegt

    18 juli 2008 om 11:00

    @Frasker; waar staat dat hij het overleeft heeft? Volgens de bron van Autoblog is de gast dood. Was jij het?

    Login om te reageren
  16. Bert zegt

    18 juli 2008 om 11:00

    @ Frasker…. lekker boeiend als je toch dood gaat van de impact.
    Deze koets is geen steek veiliger dan de koets van een Renault Megane bv.
    De Renault kan alleen niet zulke snelheden maken, daarom zou een auto als een SLR eigenlijk nog veel steviger moeten zijn. Maar je hebt er geen moer aan als de impact op je lichaam te groot wordt.

    Login om te reageren
  17. august zegt

    18 juli 2008 om 11:01

    POTVERDORIE. overleefd, that is.

    Login om te reageren
  18. bnc zegt

    18 juli 2008 om 11:05

    Sjah.. 22 en zo’n snel speelgoed, go figure

    Login om te reageren
  19. Brammeh zegt

    18 juli 2008 om 11:07

    Sodeju! Dat ziet er professioneel gesloopt uit! :O

    Iedereen met een SLR met een defect onderdeel, gaat maar even zoeken in de woestijn!

    Login om te reageren
  20. NLX zegt

    18 juli 2008 om 11:11

    Die zal wel flink hebben doorgereden, doe mij maar zo’n velg voor aan de muur.

    Login om te reageren
  21. tt zegt

    18 juli 2008 om 11:18

    vraag me toch af hoe hij dit gedaan heeft, want ik zie geen enkel obstakel in de beelden… Als het een flip is doro een steen, dan ging ie inderdaad loeihard en is ie toch wel enkele keren gewichtloos geweest tijdens zijn vlucht…. geluk gehad dat ie niet in brand is geraakt…

    Login om te reageren
  22. floryn zegt

    18 juli 2008 om 11:23

    Al heb je nog zo’n goede en stevige kooi om je heen. Inwendig kan er ook een hele hoop kapot als je met hoge snelheden (en krachten op en in je lichaam dus) crasht!

    Login om te reageren
  23. vespuci zegt

    18 juli 2008 om 11:24

    Details are sketchy, but sometime during the morning of July 15th, a 22-year-old male in a Mercedes McLaren SLR lost control of the vehicle and DIED in the resulting catastrophic crash.

    Twee dingen te betreuren dus….

    Login om te reageren
  24. S3 zegt

    18 juli 2008 om 11:25

    Ik heb altijd een beetje de schijt aan mensen welke supercars slopen.
    Moeten die stukjes slr niet opgeruimd worden, of is het een toeristische attractie geworden?

    Login om te reageren
  25. westy B zegt

    18 juli 2008 om 11:28

    @Brammeh “Iedereen met een SLR met een defect onderdeel, gaat maar even zoeken in de woestijn!”

    Voor een nog defecter onderdeel?? ;)

    Login om te reageren
  26. TBK zegt

    18 juli 2008 om 11:29

    What the hell… Zelfs m’n schoonmoeder ziet er niet zo verwrongen uit…

    Login om te reageren
  27. WithGolD zegt

    18 juli 2008 om 11:29

    @tt: Serieus die zal echt wel 100 meter hebben gevlogen/gekoprolt;) dus denk niet dat dat op de foto staat waar dat die precies is geggaan ;)

    Login om te reageren
  28. Divad zegt

    18 juli 2008 om 11:32

    Niet gedacht van een premium merk :-)

    Login om te reageren
  29. WithGolD zegt

    18 juli 2008 om 11:32

    @westy B: Dat Blokje valt miss nog wel te reviseren heb je reserve blok erbij Inc halve aandrijstang;) xD

    Login om te reageren
  30. Divad zegt

    18 juli 2008 om 11:34

    Recenter en dichter bij huis

    http://www.gva.be/Antwerpen/2000/artikel.asp?art={D963746D-33D8-4014-ADC4-41BE23ECEEC2}#

    Login om te reageren
  31. mathijs zegt

    18 juli 2008 om 11:42

    hahahaha, een ongelukje met een 3 serie vergelijken met een SLR !!!??!??!
    het verschil in snelheid&impact – 100+km/u & tegen ca 300km/u?

    er gebeuren dagelijks genoeg grote ongelukken met flinke snelheid, maar met exoten zoals de SLR iets minder regelmatig, vandaar de nieuwswaarde voor een sensatiebelust autoblog.

    vraag mij af wie zit te wachten op foto’s van een gechrashte bmw..
    RD maybe.. ;-)

    Login om te reageren
  32. Patrick T. zegt

    18 juli 2008 om 11:42

    22 en dan denk je dat kunt rijden in de SLR van een rijke oom ofzo…

    Login om te reageren
  33. Luc zegt

    18 juli 2008 om 11:50

    Welke idioot gaat er ook op zo’n zandweg rijden met een slr?

    Login om te reageren
  34. BeLikeNoOther zegt

    18 juli 2008 om 11:52

    al een geluk dat er geen boom staat om tegen te botsen, anders….

    Login om te reageren
  35. Texter zegt

    18 juli 2008 om 11:56

    Leeftijd zegt weinig op plaatsen waar het stikt van de over het paar getilde idioten. Paris Hilton heeft ook al jaren een SLR. Het probleem is dat als je met 300 van de weg raakt en ergens achter blijft haken waardoor de auto begint te tollen, je hoofd gewoon omknakt en al je nekwervels worden verbrijzeld. Daarom hebben coureurs HANS.

    Login om te reageren
  36. dekster zegt

    18 juli 2008 om 11:58

    De rolkooi ziet er toch intact uit, mijn beste gok is dat die man nu met zware verwondingen in het ziekenhuis ligt maar niet dood is…

    Login om te reageren
  37. Dylan zegt

    18 juli 2008 om 12:01

    dekster, lees de comments eens, hij is wel overleden.

    Login om te reageren
  38. damster zegt

    18 juli 2008 om 12:02

    Qatar got talent, … zucht. Gelukkig zijn de luchtzakken opgeblazen, zodat het lichaam ook nog wat brandwonden in het gezicht heeft…

    Login om te reageren
  39. V-Spec zegt

    18 juli 2008 om 12:10

    Quatar, Dubai, Abu Dhabi, RAK.. Bijna dagelijks zijn daar grote (en dodelijke) ongelukken waarbij het vooral de leeftijdscategorie 18 – 25 is die betrokken is in dit soort incidenten. Dood door een auto-ongeluk is daar doodsoorzaak nummer 1, vandaar ook dat lokale overheden met dezelfde maatregelen komen als in Nederland: mobiele radar, flitspalen, politie in undercoverauto’s, puntensystemen, etc.

    Login om te reageren
  40. freak zegt

    18 juli 2008 om 12:13

    Patrick schrijft,

    18 July 2008 om 10:49
    Op de 1e grote foto,, zie je daar niet de resten van het lichaam??

    ik weet niet hoe jou lichaam eruit ziet,
    maar de mijne bestaat niet uit een hoop staal en uitlaat…;)

    Login om te reageren
  41. dirk zegt

    18 juli 2008 om 12:15

    t lijkt er meer op dat hij opgeblazen is

    Login om te reageren
  42. bramwillemse zegt

    18 juli 2008 om 12:16

    holy shit :| dan ben je wel dood volgens mij…

    iemand links naar bronnen die de dood van het kereltje bevestigen?

    Login om te reageren
  43. Maarten SLR zegt

    18 juli 2008 om 12:16

    @BeLikeNoOther

    Was de velg ook kapot…

    Login om te reageren
  44. IlCuoreSportivo zegt

    18 juli 2008 om 12:18

    Gaat het hier niet eerder om een bomaanslag???
    Overleden zal ie wel zijn…

    Login om te reageren
  45. IlCuoreSportivo zegt

    18 juli 2008 om 12:21

    Het lijkt me daar ook niet echt de ondergrond om 300+ overheen te razen.

    Login om te reageren
  46. Mee zegt

    18 juli 2008 om 12:21

    @Antonius86

    Ik weet niet of het de Civic-reclame is maar ik heb dat probleem hier ook…

    Login om te reageren
  47. Nick zegt

    18 juli 2008 om 12:34

    Zo’n koolstofvezel safety cell is toch wel handig, jammer dat ze exclusief voor dure sportwagens worden gebruikt!
    Ik meen dat samen met de Veyron dit toch één van de weinige auto’s zijn met een echte safety cell i.p.v. een rolkooi of -beugel.

    Of het bij 300+ km/u veel uitmaakt lijkt me niet aangezien je lichaam door de ballistiek toch extreem veel G-krachten te verduren krijgt.

    Login om te reageren
  48. Arie zegt

    18 juli 2008 om 12:42

    @Bert: No way met je Megane, de SLR heeft een koolstof monococ, bij een ongeluk breekt alles bewust af en vormt zo de ultieme ‘kreukelzone’. De Megane is er geheel op gemaakt om door de EuroNCAP met 5 sterren op de markt te gaan huppelen, maar bij echte ongelukken ben je zeker niet zo veilig in een Megane als in een auto met een monococ. Trap dus niet in de reclame van de Megane.

    Login om te reageren
  49. Texter zegt

    18 juli 2008 om 12:47

    Als we buiten ons brave hokje denken: had die gast misschien geen gordel om?

    Login om te reageren
  50. Jandepandaman zegt

    18 juli 2008 om 12:51

    Kijk, dit is nou een voorbeeldplaatje van wat het betekent als iets gedesintegreerd is…!

    :? En voor die mensen zoals Dekster en Bram die hier nog steeds zich afvragen of die bestuurder leeft- Lees de andere commentaren en poets voor de gegeven bronnen uw Engels op:
    :shock: Deze bestuurder is dood, als in overleden, niet meer in leven, heeft zijn laatste rit het leven uit gemaakt, het leven gelaten, …enzovoort. 8-) Hoe we dit weten? Volg het bronnenspoor terug en je ziet het keer op keer staan en dus mogen we er gerust vanuit gaan dat “Didn’t make it” en “dead” toch echt betekent dood, overleden, het hoekje om, tussen 6 planken, opweg naar de Eeuwige Jachtvelden, naar het Hiernamaals of naar zijn volgende incarnatie afhankelijk van wat hij gelooft- Dood. :twisted:

    Login om te reageren
  51. Nick_BE zegt

    18 juli 2008 om 12:58

    Op de tweede foto zie je links in de verte geloof ik de weg lopen. Die heeft een heel eindje gevlogen en gerold. :shock:

    Login om te reageren
  52. Een betere ontwerper zegt

    18 juli 2008 om 13:02

    Ik ga me niet afvragen of hij leeft of niet, wat ik eerder wil weten is welke gek een 22 jarige in een SLR zet. Is ie dan niet nét voorbij zijn hoogtepunt in tijdperk Halfords tuning?

    Zal vast wel een zoon van een sjeik geweest zijn. Maar ja die kijken ook niet op een auto meer of minder.

    Dat er een einde kwam aan tijdperk SLR ok, maar dit is niet wat ik in gedachte had.

    Login om te reageren
  53. Jochem zegt

    18 juli 2008 om 13:10

    @Antonius86
    @Mee

    Ik heb er hier ook last van. Het is sinds die Civic reclame overal op de site te vinden is. Erg vervelend, hij blijft soms een minuut hangen en soms moet ik hem helemaal afsluiten. Autoblog doe er wat aan!

    Login om te reageren
  54. sjaak zegt

    18 juli 2008 om 13:25

    22 en dan denk je dat kunt rijden in de SLR van een rijke oom ofzo…

    yep… net als een vettel die denkt met 21 een F1 wagen te kunnen rijden. Owja, vergeten, dat kan ie ook! leeftijd zegt natuurlijk totaal geen aars. Alsof bv een 40 jarige opeens wel perfect een SLR kan beheersen alleen omdat ie 40 is…

    Wat betreft de crash, het zal wel vooral er aan liggen hoe de impact is. 300kmph opzich is niet zo’n punt, kijk maar naar F1 crashes. Maar je hoofd en nek zijn in een SLR veel minder beschermt natuurlijk. Je nek maakt echt een enorme klap en je hersenen natuurlijk ook van het heen en weer klappen van je hoofd. Dat het niet altijd dodelijk hoeft te zijn bewijst die targa Enzo crash van een tijd terug wel, die ging ook behoorlijk hard. Bij zulke snelheden in dit soort auto’s is het ook een beetje een kwestie van mazzel want de kooi blijft natuurlijk wel heel maargoed daar is de rest van je lijf natuurlijk niet altijd mee geholpen.

    Login om te reageren
  55. vla zegt

    18 juli 2008 om 13:29

    WAAR IS SLR-GUY?! :P

    Login om te reageren
  56. M Freak zegt

    18 juli 2008 om 13:31

    @ de vlaeminck

    Die is natuurlijk verongelukt ;)

    Login om te reageren
  57. Christiaan zegt

    18 juli 2008 om 13:35

    Oei!
    Dit ziet er niet goed uit. Wel een goede waarschuwing voor iedereen die ook continu te hard rijdt.

    Login om te reageren
  58. Bert zegt

    18 juli 2008 om 13:36

    @ arie… kijk nou is goed naar die fotos…. alleen het cockpit gedeelte is nog herkenbaar, zelfs het gedeelte waar je benen zitten is er compleet van af geslagen.
    Zo compleet is die kooi niet meer hoor.

    Ik bedoelde in verhouding net zo sterk met b. to de megane (oid)…

    Als jij je auto opvoert naar 300+ PK moet je ook je actieve en passieve veiligheid net zo hard mee opvoeren. Bij een auto als de SLR is alles zo uit verhouding dat je met topsnelheid niks meer overleefd.

    btw, dit ongeluk ziet er meer uit als een verdwaalde hamas raket als een crash.

    Login om te reageren
  59. Bertus zegt

    18 juli 2008 om 13:43

    Darwin at work…

    300kph supercar + Testosteron = extinction.

    Jammer voor z’n familie en vrienden, had ‘ie zo’n l*llig scootertje gehad zoals de meeste testosteronbommetjes hier ten lande dan was hij er wellicht met wat botbreuken vanaf gekomen.

    Login om te reageren
  60. 32 slk amg zegt

    18 juli 2008 om 13:50

    In de F1 is het niet ongebruikelijk dat je zo’n crash overleeft; daarbij is het dat ook nog het voorschrift dar wiel en ophanging aan de monococ verbonden blijft….
    Gezien de restanten is de wagen gaan tollen om de breedte-as, en aan de uiteinden gedesintegreerd. Doet denken aan de crash die het mercedes/ mclaren team gehad heeft op le mans enige jaren geleden. Lijkt mij terug naar de windtunnel.

    Login om te reageren
  61. C30CDIAMG zegt

    18 juli 2008 om 15:16

    Het hoefd natuurlijk niet het ergste te betekenen…

    http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/20/crashtest-bmw-m5-touring

    :)

    Login om te reageren
  62. Jandepandaman zegt

    18 juli 2008 om 16:24

    – Uh, Pa… We waren braaf terug aan het rijden naar huis en we hielden ons keurig aan de snelheid. En nu heeft je andere zoon de SLR een beetje beschadigd…!
    Oh ja zoon…? Wat een beest is onze Benjamin! Die verdient een paar dagen lopen door de woestijn! Waar zit die schade dan en waar is dat rotjong?
    – Nou…… ehhhhh beiden eigenlijk over een paar hectare woestijn…..!

    Login om te reageren
  63. Cooper25 zegt

    18 juli 2008 om 16:28

    hehe zo zie ik ze het liefst

    Login om te reageren
  64. Rudy zegt

    18 juli 2008 om 16:31

    Arabisch land = heavens playground

    Login om te reageren
  65. de sjonnies zegt

    18 juli 2008 om 16:31

    @32 slk amg idd, met 300+ tegen het heuveltje op, foute bobbels en hobbels in de weg, het vacuum onder de wagen wordt verstoord en ’t is gebeurd met de koopman !

    Login om te reageren
  66. sjaak zegt

    18 juli 2008 om 17:03

    # 32 slk amg schrijft,
    18 July 2008 om 13:50

    In de F1 is het niet ongebruikelijk dat je zo’n crash overleeft; daarbij is het dat ook nog het voorschrift dar wiel en ophanging aan de monococ verbonden blijft….
    Gezien de restanten is de wagen gaan tollen om de breedte-as, en aan de uiteinden gedesintegreerd. Doet denken aan de crash die het mercedes/ mclaren team gehad heeft op le mans enige jaren geleden. Lijkt mij terug naar de windtunnel.

    uhhh wielen en ophangen blijven bij F1 crashes er helemaal niet aanhangen. bij relatief lage snelheids crashes wel omdat ze uiteraard willen voorkomen dat wielen overal heenvliegen maar bij de zware crashes vliegen de wielen en alles er ook gewoon af.

    Login om te reageren
  67. RRS TDV8 zegt

    18 juli 2008 om 17:10

    landmijn

    Login om te reageren
  68. Tim zegt

    18 juli 2008 om 17:19

    Comme on autoblog!

    Om nou tussen de foto’s van een crash met (ogenschijnlijk) dodelijke afloop een ietwat “naakte” reclame van Axe neer te zetten……toch niet helemaal netjes.

    Reclames zijn at random, maar een filtertje is niet mogelijk?

    Login om te reageren
  69. CJ zegt

    18 juli 2008 om 17:31

    volgens mij istie nu in meer delen als vóór ze m in mekaar schroefden

    Login om te reageren
  70. bramwillemse zegt

    18 juli 2008 om 18:18

    Ook in Nederland kunnen de jongens / mannen (u mag kiezen) van rond mijn leeftijd zich ook niet helemaal inhouden (alhoewel er hier een Ree overstak, en daar geen kameel bij was betrokken in Qatar):

    http://www.autogespot.com/item/2041/audi-r8-botst-op-ree/

    Login om te reageren
  71. tom zegt

    18 juli 2008 om 18:30

    morgen de restanten op ebay ?

    Login om te reageren
  72. Een betere ontwerper zegt

    18 juli 2008 om 18:56

    @32SLK AMG: Het team McLaren Merc op Lemans? Ik denk dat jij het heb over die niet-echt-met-McLaren-gemaakte 1999 Mercedes CLR die toen door een aerodynamische fout een backflip maakte. ;)

    Login om te reageren
  73. SJ zegt

    18 juli 2008 om 19:23

    Ziet er meer uit alsof er een vliegtuig gecrashed. En lol @ foto van koplamp en velg. Ik zie het Hollywood beeld over de woestijnen aldaar al voor me: In plaats van schedels en kadavers van dode dieren in de woestijn van de V.S. de ‘kadavers’ van gecrashte supercars overal langs de weg.

    Het zou trouwens wel ironisch zijn geweest als hij de macht over het stuur verloren was, omdat er een olievlek op de weg lag.

    Login om te reageren
  74. guzmann zegt

    19 juli 2008 om 00:19

    Hoe ontleed ik een SLR in 3 seconden…

    Login om te reageren
  75. Franco zegt

    19 juli 2008 om 23:45

    Tja,

    Ik denk dat de koninklijke familie met 1 prinsje is ingekort! Maar geen nood, er zijn nog 99 prinsjes over… :D

    Misschien dat hij “op zijn Arabisch” wilde driften?!? Dan kan ik me zo’n ravage wel voorstellen. Waarschijnlijker is hij bij 300+ km/u verrast door een windvlaag! Mensen willen dat (natuurverschijnsel) wel eens vergeten/negeren!

    Login om te reageren
  76. Xam zegt

    20 juli 2008 om 12:10

    WAAAAAAAAAAAT, niet normaal, als je dat overleeft heb je geen engeltje op je schouder maar een compleet leger met engeltjes!!!
    Wel zonde, maar als je dat overlaat aan z’n mooi wagen mag je niet eens een auto hebben!!!

    Login om te reageren
  77. Heerlijk Eerlijk zegt

    20 juli 2008 om 20:19

    velgje mee nemen voor thuis voor aan de muur…

    Gangster shit een SLR velg aan de muur ;) BLING BLING

    Login om te reageren
  78. dennis zegt

    21 juli 2008 om 09:42

    gelukkig weer een slr van de weg
    (lelijke *** dingen)

    Login om te reageren
  79. Ruben zegt

    21 juli 2008 om 12:48

    Op wreckedexotics staat dat alle 2 de inzittende het niet overleeft hebben!

    Login om te reageren
  80. jurrie de wilde zegt

    23 juli 2008 om 21:57

    Zo als de bestuurder er net zo rot uitziet als die auto, dan kun je hem bij de Spagetti doen!!!

    Login om te reageren
  81. tomas zegt

    25 juli 2008 om 00:40

    zonde van de auto
    wat ik me wel een beetje afvraag:
    op de foto’s is alleen dorre vlakte te zien,
    dus waar is die snelheidsduivel in godsnaam tegenaan gereden?!?

    Login om te reageren
  82. Pinda zegt

    25 juli 2008 om 08:24

    Waar zijn de airbag’s?? ;)

    Login om te reageren
  83. Beautifulmind zegt

    25 juli 2008 om 08:50

    dit overleef je niet!
    eerlijk gezegd, het is erger dan een val van op 3000 meter hoogte brandend vliegtuig

    Login om te reageren
  84. Beemer zegt

    25 juli 2008 om 10:23

    Is dat op een bom gereden? Tegen een boom lijkt mij in de woestijn was lastig!

    Login om te reageren
  85. Queen zegt

    25 juli 2008 om 10:39

    aaawwwchh pijnlijk!!
    ik denk dat hij soow snel ging en je siet soms kleine hobbeltjes en daar ging hij over mr doordat hij sow snel ging draaide hij over de kop;)
    wel sonde….

    Login om te reageren
  86. Queen zegt

    25 juli 2008 om 10:39

    aaawwwchh pijnlijk!!
    ik denk dat hij soow snel ging en je siet soms kleine hobbeltjes en daar ging hij over mr doordat hij sow snel ging draaide hij over de kop;)
    wel sonde….

    Login om te reageren
  87. Queen zegt

    25 juli 2008 om 10:43

    misschien was de bestuurder dr al uitgesprongn:p

    Login om te reageren
  88. jos zegt

    25 juli 2008 om 10:45

    Als het goed is heeft hij het niet overleeft.
    Volgens de site wreckedexotics.com

    Login om te reageren
  89. boucer zegt

    25 juli 2008 om 10:51

    ergens tegen aan rijden??? tomas als je zo hard rijd is een kuil, steen, tak, windvlaag enz genoeg om je auto te laten spinnen. Als je auto dan gaat spinnen op zo een weg kan je niks meer doen je vliegt en rolt en alls is over. Heb anderhalf jaar in Dubai gewoont en dit soort dingen hoor en zie je zo vaak.

    Login om te reageren
  90. ronald zegt

    25 juli 2008 om 10:54

    ik vind het zonden van die auto. maar als die auto er zo uit ziet heeft die man van 22 het niet overleeft denk ik hoor !! je zie op de achter grond een droge moder vlakte. er staan ook geen bomen dus waar moet hij tegen aan zijgereden ???

    Login om te reageren
  91. gilbert zegt

    25 juli 2008 om 11:29

    is dit een crash of een bomaanslag want het heeft daar veel van weg vind ik

    Login om te reageren
  92. bouncer zegt

    25 juli 2008 om 12:14

    ronald… kan je lezen :S:S

    Login om te reageren
  93. ralph zegt

    25 juli 2008 om 12:48

    zonde van die auto…
    wedden dat ze die velg gaan doorverkopen :P

    Login om te reageren
  94. gekke gerit zegt

    25 juli 2008 om 12:51

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  95. omar zegt

    25 juli 2008 om 13:13

    ik denk dat hij het niet red en het was ook op het zand denk ik of misschien was hij uit de asfalt gereden zijn ,,

    Login om te reageren
  96. belthazor zegt

    25 juli 2008 om 13:35

    Een SLR is net als de meeste exotics (en race wagens) gemaakt om uit elkaar te vallen tijdens een crash.

    Hierdoor wordt de impact verwerkt door de “vervangbare” onderdelen ipv door de monocoque
    Dat is ook precies de reden waarom het inzittende gedeelte nog “redelijk” intact is.
    De auto is zo geconstrueerd om de inzittenden te beschermen doordat de rest de klap absorbeert.

    F1 wagens en indyracers hebben dezelfde structuur, de crash ziet er zeer spectaculair uit omdat alles van de auto afvliegt, maar dit is volkomen normaal.
    Dat is ook de reden dat de coureurs vaak maar weinig tot matig letsel hebben.

    Login om te reageren
  97. omg zegt

    25 juli 2008 om 14:10

    ik vind het jammer van die outo maar ik zou er wel bij willen zijn, zou een mooie explosie zijn geweest :P :D ik vind het echt echt echt jammer. WEEEEEE

    Login om te reageren
  98. BigBoy zegt

    25 juli 2008 om 16:03

    WTF!!!!! als hij het overleeft heeft mag hij alles en iedereen dankbaar zijn. het blijft knap dat je zoiets kan. ik d8 da ik als enige het onmogelijke kon doen. zoals een etui met niks erin dwars door de klas gooien en aan de andere kant van de klas een raam ingooien ermee, maar di slaat alles

    Login om te reageren
  99. Zwarte Cross zegt

    25 juli 2008 om 17:46

    Een dure crash xD . Die auto’s kosten minstens € 600.000,-
    Familie, Gecondoleerd

    Login om te reageren
  100. peter zegt

    25 juli 2008 om 18:29

    De 22-jarige bestuurder van de SLR Mc-Laren heeft het inderdaad niet overleefd!!!

    Login om te reageren
  101. diederick zegt

    25 juli 2008 om 19:17

    die velgen kun je nog prima verpatsen voor een leuk prijsje ;)

    Login om te reageren
  102. Hani zegt

    25 juli 2008 om 19:36

    Achterlijke Arabieren ook. Ze kunnen niet eens goed rijden. Wat moet zo’n snotneus met zo’n mooie auto. Net als in nNerderland. marocjes met veelste dure auto’s

    Login om te reageren
  103. bram zegt

    25 juli 2008 om 21:01

    gekke gast is dat als je niet kunt rijden neem dan geen mclaren,
    hij kan het best overleefd hebben want mercedes cabines staan aaltijd voor grote stevigheid en veiligheid

    Login om te reageren
  104. kimi fan zegt

    25 juli 2008 om 22:37

    ’n SLR in Qatar?? hadde beter ’n 2de hands altootje kunne kopen. of eerst ’n race licentie!!

    Login om te reageren
  105. Salvator zegt

    26 juli 2008 om 10:24

    Een crash heeft als dodelijke factor NIET de snelheid waarmee je crashed.
    Echter de snelheid waarmee je tot stilstand komt is de dodelijke factor.
    Aangezien de kooi nog in tact is, en hij gezien de overige rondslingerende brokstukken toch een tijd nodig gehad heeft om tot stilstand te komen en er geen obstakels te zien zijn waartegen hij is stil komen te staan, lijkt het mij zeer plausibel dat de bestuurder het overleefd heeft ;) Senna stond direct stil tegen een muur in een kooi van het sterkste materiaal dat we kennen en hij is gewoon morsdood!

    Login om te reageren
  106. Blackout zegt

    26 juli 2008 om 18:35

    Omg, dat ding is gwoon opgeblazen gek.. Als het een crash was zou ie bijna aan zijn topsnelheid gereden moeten hebbe (337km/h) anders is het bijna onmogelijk, toch? O.o

    Login om te reageren
  107. yassin.a zegt

    20 februari 2009 om 23:20

    Nee, ik lees dit niet te laat, maar nu ik zo teruglees, het eerste wat in mij opkomt is SLR-GUY :D:D:D. en dat worden er steeds meer SLR-Gays ;)

    Login om te reageren
  108. EnzoR zegt

    20 juli 2009 om 14:27

    shit.. bizar gewoon die crash! fataal ongeluk gewoon..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North