• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Heiligschennis: Veyron en Koenigsegg stretched limousines

Auteur: Wouter, gepost 17 april 2008 om 12:30 – 40 Reacties

Lamborghini Countach limousine


Binnenkort in uw theater: van de makers van de Ferrari 360 limousine, een verlengde Bugatti Veyron en verlengde Koenigsegg CCX.

De mannen van Carbonyte die mee werkten aan het chassis van de Mercedes Mclaren SLR, hebben nu niets meer te doen. Als de verveling toeslaat, dan ga je “leuke” dingen bedenken. Wij startten een paar jaar geleden een website en de mannen van Carbonyte zagen supercars door het midden. Het is maar net wat je leuk vindt. Het eerste project wordt overigens een Lamborghini Murcielago in opdracht van dezelfde klant die de Ferrari 360 Modena limo liet bouwen. Om het allemaal nog een stapje verder te nemen, zijn de specialisten van Carbonyte ook voornemens om de Veyron en Koenigsegg CCX te gaan verlengen. Heiligschennis of gaaf…. (via autoblog.com)

Ook interessant!

  • Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
    Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
  • Ferrari SP48 Unica wordt een unieke Ferrari
  • Wordt de nieuwe Koenigsegg minder spectaculair?
  • Ferrari Roma vast in nauw straatje

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

360, Bugatti, Ferrari, koenigsegg, Lamborghini, Limousine, murcielago, Supercars, veyron

Vorig bericht: « Kentekenplaat reservesleutelhouder
Volgend bericht: Land Rover Defender SVX foto’s »

Lees Interacties

Reacties

  1. Yannick zegt

    17 april 2008 om 12:32

    die veyron is wel zelfmoord en zeker heilig schennis… koeni ook hoor

    Login om te reageren
  2. wortel zegt

    17 april 2008 om 12:38

    gewoon doen, fuck it..

    ben namelijk wel benieuwd naar het eindresultaat

    Login om te reageren
  3. CasperH zegt

    17 april 2008 om 12:39

    Ik ga ff de vlag halfstok hangen.

    Login om te reageren
  4. Max zegt

    17 april 2008 om 12:40

    Als ik mij niet vergis zijn alle Veyron’s verbonden door een contract aan het fabriek waarin alle herstellingen of wijzigingen aan de wagen moeten worden uitgevoerd door bugatti technici.

    Login om te reageren
  5. Juppe zegt

    17 april 2008 om 12:41

    Heeft Carbonyte het chassis van de SLR ontworpen? Zover ik weet is er ‘slechts’ een productiemethode van Carbonyte toegepast. Het chassis werd gebouwd door Advanced Composites, en het lijkt me dat Mercedes/McLaren zelf het ontwerp heeft gemaakt. Maar ben daar niet zeker van.

    Login om te reageren
  6. august zegt

    17 april 2008 om 12:45

    Ben vooral ook benieuwd naar die Veyron.. komt heel wat meer bij kijken dan bij het verlengen van een 360 me dunkt (of een Countach, for that matter).

    Login om te reageren
  7. Esprit de Flandre - Krottegemse Rommelmarkt 6 zegt

    17 april 2008 om 12:45

    Als het proper gedaan is, waarom niet? Zal nooit zo mooi zijn als het origineel, maar ja.

    Login om te reageren
  8. Marijn zegt

    17 april 2008 om 12:45

    Dit kan niet waar zijn :?. Wat een belachelijke actie.

    Ik bedoel; het verlengen van een auto verspilt 1-de lijnen, 2-de performance (gewicht), 3-de handling. Het enige waar supercars voor gemaakt worden zijn die 3 dingen. De veranderingen zorgen ervoor dat datgene wat erg goed was verpest wordt, en datgene wat erg slecht was (binnenruimte) iets beter wordt.

    Sorry hoor, kunnen ze hun tijd niet ergens anders in steken? Coachbuilding ofzo? Als je zo per sé wilt verlengen, begin dan met een M5, of een E63. Dan heb je tenminste nog wat aan de extra ruimte, en zijn ze ook nog vrij snel.

    Login om te reageren
  9. Eric zegt

    17 april 2008 om 12:47

    Leuk een Murc met 4 vleugeldeuren en motor nog steeds achterin! Nieuwe concurrent voor de top limo’s alla M5, E-klasse AMG, RS6!

    Login om te reageren
  10. TGA zegt

    17 april 2008 om 12:48

    En hoe willen ze dat doen met de Veyron? ik dacht dat die een monoqueframe had :P

    Login om te reageren
  11. Niels zegt

    17 april 2008 om 12:54

    De zaag er in natuurlijk :D. Een Veyron Limo lijkt me briljant, ik hoop alleen dat ‘ie bij 400 niet opstijgt :)

    Login om te reageren
  12. Wouter zegt

    17 april 2008 om 12:55

    @Juppe: ik heb de tekst iets aangepast, want dat klopte mi. inderdaad niet.

    Login om te reageren
  13. Knorrit zegt

    17 april 2008 om 13:10

    Een mooie auto verbouwen zodat deze compleet nutteloos wordt? –> ask the men of Carbonyte!

    Login om te reageren
  14. Bart zegt

    17 april 2008 om 13:22

    Als er vraag naar is en het kan, waarom niet?

    Tis weer eens wat anders dan mannetjes met petjes die zoveel mogelijk korte-penis-compenserend-plastic op hun golfjes plakken ;)

    Login om te reageren
  15. Texter zegt

    17 april 2008 om 13:33

    Ik vond de Maserati Biturbo stretched limo uit The Running Man wel grappig.

    Login om te reageren
  16. Blitz zegt

    17 april 2008 om 13:44

    Zo’n stretched Veyron… zou die dan ook 1000 PK hebben??? :)

    Login om te reageren
  17. MEe zegt

    17 april 2008 om 14:01

    -edit: leer eens schrijven-

    Login om te reageren
  18. Incognito zegt

    17 april 2008 om 14:02

    Die Countach vind ik nochtans niet erg lelijk.

    Login om te reageren
  19. Dodge Challenger zegt

    17 april 2008 om 14:40

    je gaat toch niet zo’n supercar verknallen door er een zaag in te zetten!
    ik vind dat gewoon triest

    ben stiekem toch benieuwd naar die veyron limo

    Login om te reageren
  20. Justin zegt

    17 april 2008 om 15:08

    Nee Blitz, je weet toch hoe dat gaat; als je een auto doormidden zaagt dan verlies je meteen de helft van het aantal pk’s….. duhhhhh

    Login om te reageren
  21. Jandepandaman zegt

    17 april 2008 om 15:23

    Wát nou heiligschennis vlag halfstok belachelijke actie!?!?

    De gemiddelde Familyman met wat meer centjes op de bank dan gemiddeld is sociaal, wil ten alle tijde plek hebben voor een kinderzitje op de achterbank plus nog een plaats voor 2e kind én bagageruimte voor de onvermijdelijke plunjebaal met luiers en schone kleertjes voor de koters.

    …Ook als hij eens geen zin heeft in zijn eeuwige Audi A4 Sedan of Passat Variant of Subaru Forester of Renault Espace, maar juist een ritje gaat maken in zijn ultieme Mannenmetmidlifecrisistransport….! En waar kom je dan op uit…?

    …Juist.

    :P

    Login om te reageren
  22. 343bhp zegt

    17 april 2008 om 15:55

    Normaal zeg ik doe met je auto wat je wil, maar een Veyron of Koenigsegg doormidden zagen gaat wel erg ver…

    Login om te reageren
  23. NLX zegt

    17 april 2008 om 16:11

    Is het feit dat Bugatti van Volkswagen is sowieso geen heiligschennis? Mij maakt het niet uit, lelijker wordt hij toch niet.

    Login om te reageren
  24. Kyanite zegt

    17 april 2008 om 16:15

    Toch zonde als ze de Veyron weer aan elkaar plakken, laat maar in twee stukken liggen….

    Login om te reageren
  25. Carmaster zegt

    17 april 2008 om 16:38

    Het is net zulke heiligschennis als de Countach-limo hierboven.
    De 360-limo kan ik nog mee leven, maar van een Veyron, CCX, of Murcielago moet je echt afblijven!!!

    Hebben we niet asl genoeg problemen met verneukte tuners?
    Deze gasten doen het alleen omdat het ‘uniek’ is…
    Fuck dat, als iets uniek is is het niet meteen mooi naar mijn weten….

    Gr.

    Login om te reageren
  26. jochem zegt

    17 april 2008 om 16:54

    vergeet niet de logo’s van de auto’s er dan af te halen

    En wie zorgt voor de donor veyron??

    Login om te reageren
  27. Nick zegt

    17 april 2008 om 17:28

    En wat gaat er gebeuren met die enorm hoge stijfheid van de originele Veyron?

    Login om te reageren
  28. lincoln zegt

    17 april 2008 om 18:01

    heiligschennis is voor religieuse-meelopers van zakenlui die financiele belangen hebben bij zo veel mogelijk meelopers ..

    heilschennis word ook vaak gebruikt door intollerante mensen die andersdenkende graag ongefundeerd de dood toewensen ..

    hup .. die slijptol erin ..

    Login om te reageren
  29. lambofreak zegt

    17 april 2008 om 18:22

    @ Max : Je hebt 100% gelijk, aan je eigen Veyron (mocht je zover al zijn :-) ) mag je niet prutsen, niet tunen, weet ik wat voor een geprul.

    @Jandepandaman : Ik denk dat er genoeg alternatieven zijn voor de A4 Sedan die wel extreem en spannend genoeg zijn. RS6, M5, S amg… plus een tuningspakket moest je dan nog niet tevreden zijn :-)

    Login om te reageren
  30. hubert zegt

    17 april 2008 om 18:48

    @Max en Lambofreak:

    En wat zou Bugatti dan willen doen als je er toch aanprutst?
    Als je knaken zat hebt om er een te kopen, vervolgens nog geld over hebt om hem te verbouwen, dan maak je je zeker niet druk dat Bugatti boos wordt.

    Login om te reageren
  31. papa mk1 zegt

    17 april 2008 om 20:04

    dat gaat bugatti niet goed vinden! Als je zo’n ding koopt zit er een contract bij dat je er niet mee mag prutsen dus zal je hem zeker niet mogen verlengen…

    Login om te reageren
  32. Bas zegt

    17 april 2008 om 23:17

    @hubert

    Inderdaad wat zou het? Sturen ze dan de gestapo op je af?
    Proest…u mag wel een auto van ons kopen maar als u er in wil rijden moet u eerst toestemming aan ons vragen….yeah right.
    Nee hoor dat gaat Bugatti niet goed vinden hoor ….ohw…nou…boehoe…foei hoor jongens dat mag niet.

    Login om te reageren
  33. Bart zegt

    18 april 2008 om 08:43

    Het is trouwens alleen heiligschennis als ze het met een Mustang doen ;) Volgens die gekke amerikaan dan.

    Login om te reageren
  34. markieanta zegt

    18 april 2008 om 08:46

    Bugatti heeft er toch niets over te zeggen, de enige die er wat over te zeggen heeft is Herr Piech himself…

    Login om te reageren
  35. Bas zegt

    18 april 2008 om 11:17

    @markieanta

    Als ik geld genoeg heb voor een Bugatti (en ik koop er 1) heeft Herr Piech himself er geen ene moer meer over te vertellen….dat is dan namelijk MIJN auto.

    Login om te reageren
  36. L-Fred zegt

    18 april 2008 om 13:00

    Kan er iemand een verlengde Veyron gaan photoshoppen? Bouwen van zo’n ding duurt te lang! Ik ben niet zo goed in die dingen. (ik ken m’n tekortkomingen)

    Login om te reageren
  37. Citrofiel zegt

    18 april 2008 om 13:15

    Heb je zo’n supercar, ga je hem zwaarder maken, en dus langzamer… :roll: Nou ja, het gaat iig nog wel snel genoeg, in tegenstelling tot dit geval:

    Login om te reageren
  38. ELB zegt

    19 april 2008 om 01:20

    Pek en veren, of toch iets moderners?

    Login om te reageren
  39. Ferrari599GTB zegt

    17 juni 2009 om 12:26

    Die Veyron wordt dan wel de snelste sedan ter wereld. Dus waarom zou je die niet in je collectie willen hebben?
    Als je dan toch geld genoeg hebt…

    Login om te reageren
  40. Something zegt

    20 november 2009 om 16:38

    -_- blasfemisten! zulke bedrijven moeten verboden worden

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North