• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Het heeft 700 pk en rijdt 50+ km autobahn in 15min?

Auteur: Alwood, gepost 20 januari 2013 om 20:53 – 93 Reacties

ZOEF gaat hij de Kawa voorbij


Het is zwart, sneller dan een Kawasaki ZX-10R en als het in je oog komt ga je dood?

Op het eerst een inhaalactie als zo veel anderen. Een motorfiets die netjes opschuift naar de rechter baan om er een donkere Audi avant langs te laten. Genoeg snelheidsverschil, ruimte en weinig overig verkeer dus niets op aan te merken. Behalve als je geluid al aan stond en helemaal als je kijkt naar de toerenteller en snelheidsmeter op de Kawasaki. Meneer de motorpiloot rijdt al seconden lang tegen zijn toerenbegrenzer aan met 299+ op de klok.

Omdat motorfietstellers niet verder dan 299 km/u gaan is een exacte snelheidsbepaling hier moeilijk te doen. Dat het duo ruim boven de 300 km/u rijdt staat vast. Daar had de Audi dan wel wat ABT-modificaties voor nodig. De twinturbo tiencilinder in deze RS6 schopt het tot 700pk.

Rond de 200 km/u kan de Kawasaki goed meekomen. Misschien trekt de brommert de Audi er dan zelfs uit. Richting en boven de 300 km/u is de brommer-koek op en stuift de Audi er vandoor. Dit duo reed overigens samen op, afgelopen zomer van Augsburg naar München. Over deze lap asfalt, veel (!) smaller dan onze A2, legden zij in minder dan 15 minuten ruim 50 km af.

Deel 2 (inhaalactie)

Deel 4 (nog meer inhaalactie)

Ook interessant!

  • Video: zo voelt 414 km/u rijden op de autobahn in een Bugatti
  • Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
    Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
  • Duitse overheid keurt 417 km/u rijden op de Autobahn niet goed
  • 417 op de Autobahn
    417 op de Autobahn is kennelijk te hard

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, Audi, autobahn, avant, kawasaki, motoren, rs6, station

Vorig bericht: « Eerste Corvette Stingray kost 1,1 miljoen
Volgend bericht: Toyota Prius pleegt aanslag op Lamborghini Aventador »

Lees Interacties

Reacties

  1. rsvbf1 zegt

    20 januari 2013 om 20:54

    serieus gaat die teller echt niet verder dan 300 km/h lijkt mij wel toch

    Login om te reageren
    • duitseautos zegt

      20 januari 2013 om 21:00

      @rsvbf1: iets met begrenzer..

      Login om te reageren
      • xiran zegt

        20 januari 2013 om 21:06

        @duitseautos: wel vervelend dat je toerenteller steeds knippert, ik krijg dan altijd het gevoel dat ik het aan het slopen ben.

        Login om te reageren
        • arjontje zegt

          20 januari 2013 om 21:12

          @xiran: dat knipperen zie je in het echt niet, maar met een camera wel. Zelfde als led lampen in auto’s in video’s zie je die ook knipperen.

          Login om te reageren
          • Jochempie zegt

            20 januari 2013 om 21:44

            @arjontje: Waarom knipperen de leds dan niet wanneer hij lager in z’n toeren zit. Heeft niets met de framerate te maken lijkt me.

            Login om te reageren
          • mustang84664 zegt

            20 januari 2013 om 21:48

            @arjontje: Daar kan ik je geen gelijk in geven, de lampjes knipperen omdat het ”verstandig” is om over te schakelen bij een bepaald aantal toeren, zoveel motoren hebben het, en auto’s (subaru impreza wrx, mitsubishi lancer evo etc.) hebben het ook. Je kunt dit zelf nog afstellen maar meestal beginnen ze bij de 9000 á 10000 toeren te knipperen.

            Login om te reageren
            • mustang84664 zegt

              20 januari 2013 om 21:51

              @mustang84664: correctie; rond de 14000 rpm, ligt er natuurlijk aan wat voor type motor je hebt.

              Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      20 januari 2013 om 21:02

      @rsvbf1: Neenee, mag niet. Afspraak tussen motor fabrikanten. Als dat er niet is krijg je een wedloop om welke motor het hardst gaat ;) Zie je ook in de auto-industrie, denk maar aan de begrenzing op 250 km/h.

      Login om te reageren
    • xilver zegt

      20 januari 2013 om 21:10

      @rsvbf1: Er is maar 1 motor die stock boven de 300 kan en dat is de Hayabusa, althans toch een oudere generatie want motorfabrikanten zijn verplicht om die dingen te begrenzen tot 299 omwille van de veiligheid. Je bent blijkbaar iets minder hard dood als je tegen 290 crash ipv 310.

      Login om te reageren
      • RazorHead zegt

        20 januari 2013 om 21:50

        @xilver:
        en de MV Agusta F4 R 312 gaat ook sneller, gewoon kwestie van overbrenging aanpassen.

        Login om te reageren
      • maurits123 zegt

        20 januari 2013 om 22:02

        @xilver: dit geldt officieel alleen voor de japanse merken.

        Login om te reageren
      • Alpinaa zegt

        20 januari 2013 om 22:05

        @xilver: BMW S1000rr gaat ook stock harder dan 300 km/u, alleen geeft de teller dat niet meer aan dan.

        Login om te reageren
      • jensdm zegt

        20 januari 2013 om 22:52

        @xilver: S1000RR met akropovic pijpje gaat 325, zonder motorwijzigingen (=standaard)

        http://motorzine.nl/sport/bub-speed-trails-2010/

        Login om te reageren
      • soes750 zegt

        20 januari 2013 om 23:34

        @xilver: het hangt een beetje van het type motor af. Mijn GSX R750 loopt (op teller) wel door. Echte KM/H kunnen beter aan de krukas gemeten worden. Gezien de teller afwijking. Die kan bij sommige merken meer dan 20 km/H bedragen.

        Login om te reageren
        • timmr2 zegt

          21 januari 2013 om 02:48

          @soes750: echte snelheid meet je aan de uitgaande as van de versnellingsbak. Aan de krukas heeft geen zin omdat je dus je overbrengingen dan niet mee rekent.

          Login om te reageren
      • popoff zegt

        21 januari 2013 om 09:09

        @xilver: De oude Kawa ZX12R kan dit ook hoor. Er werd alleen meer aandacht gegeven omdat deze nipt harder liep dan de ZX.

        Login om te reageren
        • darkpluisje zegt

          21 januari 2013 om 10:37

          @popoff: dan heb je ook nog de zx1400r en zo zijn er nog wel meer motoren die boven de 300 uitkomen

          Login om te reageren
          • popoff zegt

            21 januari 2013 om 11:49

            @darkpluisje: Eens ! Maar men heeft altijd de neiging om te blijven hangen bij de Busa. Maar er zijn er meer die een dergelijk kunstje kunnen.

            Login om te reageren
  2. daandaan zegt

    20 januari 2013 om 20:56

    Jezus, moet er niet aan denken om op zo’n motor te zitten met die snelheden, dan liever een kreukelzone om me heen

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      20 januari 2013 om 21:04

      @daandaan: op die snelheid maakt het niet meer uit hoor. Blijft niets van je over

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        20 januari 2013 om 21:08

        @maxx1: Er zijn gevallen geweest waarbij er mensen uit wagens zijn gestapt nadat ze crashten tegen 300km/u (een aantal M5’s,…). Als je hiermee crasht kunnen ze je letterlijk van het asfalt komen schrapen.

        Login om te reageren
        • maxx1 zegt

          20 januari 2013 om 21:11

          @xilver: ik ga het niet proberen als je het niet erg vindt? 300 km/h + geloof ik ook niet. Misschien reden ze voordat ze vol op de rem gingen 300, maar als jij 300 niets vermoedend achter in een vrachtwagen rijdt blijft er echt helemaal niets van je over. ik refereer even naar dit artikel: http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/07/mercedes-personeel-komt-om-bij-slr-crash-geen-testrijders

          Login om te reageren
    • vale46 zegt

      20 januari 2013 om 21:09

      @daandaan: Niet dat het veel zou uithalen, want bij 300km/h crashen = dood.

      Login om te reageren
  3. rsvbf1 zegt

    20 januari 2013 om 20:57

    Hij heeft wel lef

    Login om te reageren
  4. jordy14 zegt

    20 januari 2013 om 21:00

    Wat lijkt mij het vet om een keer motor te rijden. Jammer dat het zo duur is en ik zou nooit zo hard rijden.

    Login om te reageren
    • BrutaalAapje zegt

      20 januari 2013 om 23:16

      @jordy14: 14? Ben je 14?

      OT: Motorrijbewijs halen is niet duur. Helemaal wanneer je al je autorijbewijs hebt. Dan heb je aan 10 tot 15 lessen meer dan genoeg. Als je het geld hebt.. gewoon doen. En als je beetje normaal gedraagt in het verkeer kunnen ze je het nooit meer afnemen.. ;-)

      En wanneer je een motor wilt kopen hoeft dat ook niet duur te zijn. Het leuke is dat wanneer je een beetje technisch bent je heel veel zelf kunt doen. Daarnaast zijn de verzekering en de wegenbelasting een fractie verleken de auto. En het verbruik is zeer zuinig. En…en het leukste zijn de files….die bestaan niet meer! *evil-laugh*

      Login om te reageren
    • karsvdtuin zegt

      20 januari 2013 om 23:17

      @jordy14: dat zeg je nu maar je gaat je grenzen.opzoeken…. dat doet iedereen

      Login om te reageren
    • timberleek zegt

      20 januari 2013 om 23:30

      @jordy14:

      dan neem je een keer een introdag/proefles arrangementje. een keertje vakantieveilingen oid in de gaten houden. Kun je vaak voor een leuk prijsje even wat proberen.

      Nee het zal geen racen zijn natuurlijk, dat kan ook niet

      Login om te reageren
  5. xiran zegt

    20 januari 2013 om 21:02

    wat een power heeft die audi, zelf in het 200+ gebied is er nog power. De top ligt iets hoger daarom gaat de auto er af en toe vandoor. Maar voor de rest: wauw.

    Login om te reageren
  6. Thomasio zegt

    20 januari 2013 om 21:03

    Hahaha dan is de motorkoek op xD

    Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    20 januari 2013 om 21:04

    balls of steel ..

    en dan niet die kwee met zijn aico stoelverwarming en ergonomisch interieurtje ..

    Login om te reageren
    • Simpson zegt

      21 januari 2013 om 11:48

      @lincoln: en papier-machee for a brain

      Login om te reageren
  8. xilver zegt

    20 januari 2013 om 21:07

    1 spatje olie en die gast is zo dood als pier…

    Login om te reageren
    • 4991 zegt

      20 januari 2013 om 22:55

      @xilver: nee dan vlieg je gewoon erover heen

      Login om te reageren
  9. carsper zegt

    20 januari 2013 om 21:09

    Die gast moet wel enorm veel lef en uithoudingsvermogen hebben.

    Login om te reageren
    • RazorHead zegt

      20 januari 2013 om 21:53

      @carsper:
      vooral lef dan, heb met mijn CBR 600rr nog niet sneller durven gaan dan 250.
      uithouding valt wel mee, je ligt toch vrij plat achter je scherm.
      Je wordt enkel doof van het windgeruis :D
      en je denkt continu: gas lossen gas lossen – nee nog even – gas lossen, gass loosssseeen!! – nog heeeel eventjes – oke nu durf ik niet meer

      Login om te reageren
      • maurits123 zegt

        20 januari 2013 om 22:10

        @RazorHead: Op een SS zit je zo op de 250, die paar kmh door gaan en je zit op de 300kmh. ;)
        Trouwens, wat ik altijd ziek vond van The Gostrider is dat hij met 300+ nog een wheely trok en dat zonder topkuip.

        Login om te reageren
        • RazorHead zegt

          20 januari 2013 om 22:22

          @maurits123:
          ja maar je moet maar durven !
          inderdaad, wel een ziek ventje die ghostrider

          Login om te reageren
      • C220AMG zegt

        20 januari 2013 om 22:12

        @RazorHead: non de ju, 250 is toch ook verrekes hard zeg… Rij zelf een cb1000r maar boven de 180 ben ik nog niet geweest… Aan de andere kant heb ik natuurlijk veel meer last van wind e.d. op zo’n naked.. Maar dan nog 250 laat staan 300+ pfff

        Login om te reageren
        • RazorHead zegt

          20 januari 2013 om 22:20

          @C220AMG:
          ja denk dat bij jou het vooral sneller lijkt omdat je geen kuip hebt, hierdoor trekt de wind meer aan je lijf :D ja als je het wil, gewoon verstand eigenlijk op non-actief zetten en gas openhouden !

          Login om te reageren
          • C220AMG zegt

            20 januari 2013 om 22:25

            @RazorHead: haha ja maar dan wachten we toch maar even tot
            de lente aanbreekt ;)

            Login om te reageren
            • RazorHead zegt

              20 januari 2013 om 22:31

              @C220AMG:
              ja inderdaad, dan een ander stukje asfalt zoeken waar ik mijn speedruns kan proberen aangezien er op het huidige wat putten en bulten zitten dus heb niet veel vertrouwen om op die baan sneller te gaan..

              Login om te reageren
  10. rufctr01 zegt

    20 januari 2013 om 21:09

    Ik vraag me af wat kapiteinaudi gaat zeggen. Na het lijstje van de auto’s met de meeste motorproblemen was hij even stil. Tijdje terug was de RS6 ook al uitgeroepen tot een van de slechtste auto’s. On topic: dit gaat wel loeihard!

    Login om te reageren
    • kickass zegt

      20 januari 2013 om 21:13

      @rufctr01: Kun je een bron geven? Want ik kan het nergens vinden…

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        20 januari 2013 om 21:50

        @kickass: hier heb je de link. http://www.autoblog.nl/top-10-de-beroerdste-autos-van-de-laatste-15-jaar?m=yes Soms is de waarheid hard, laatst ook al een lijst waarbij Audi op de 2e plek stond met de meeste motorproblemen. Niks premium aan Audi’s, in mijn gen ben je een domme pannenkoek als je RS6 koopt. Het kan nog zo snel zijn, ik koop toch liever iets met stijl, kwaliteit en uitstraling.

        Login om te reageren
    • vale46 zegt

      20 januari 2013 om 21:15

      @rufctr01: Slechtste auto’s qua onderhoud misschien, maar qua prestaties is hij echt wel de koning. De quattro in combinatie met zijn V10 zijn echt winnend!

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        20 januari 2013 om 21:51

        @vale46: komt niet in de buurt van een M5 of een AMG. Een RS6 mist gewoon de uitstraling…

        Login om te reageren
        • dtm01 zegt

          20 januari 2013 om 22:54

          @rufctr01: en jij zegt rs6 komt niet in de buurt van de M5 of AMG?? nou zeker wel kwa uitstraling en al helemaal kwa Prestaties. http://www.autoblog.nl/archive/2008/09/01/rijtest-video-audi-rs6

          en dat gaan ze dit jaar weer doen!!!

          Login om te reageren
        • vale46 zegt

          21 januari 2013 om 08:20

          @rufctr01: Dat is persoonlijke smaak, we hebben het over prestaties..

          Login om te reageren
        • popoff zegt

          21 januari 2013 om 09:13

          @rufctr01: Persoonlijke smaak. Ik vond een ‘ingetogen’ RS6 stukken mooier als een (uiterlijk-)schreeuwerige M5 of een (vocaal-)schreewigerige E63 AMG. Al mogen ze -alle drie- de auto’s, zonder te vragen, bij me voor de deur neerzetten. Sleutels kunnen gewoon door de brievenbus, die vind ik wel.

          Login om te reageren
    • davidovic zegt

      20 januari 2013 om 21:22

      Wat een “Family car”… Damn i love it…

      Login om te reageren
  11. bozewolf zegt

    20 januari 2013 om 21:10

    Ik dacht dat de moto 700pk had door de titel en headerfoto.

    Ik vroeg me al wie er zo knettergek was om 700pk in een moto te proppen en hoe ’t in godsnaam gedaan is.

    Gelukkig zat ik ernaast en is de wereld toch iets minder krankzinnig dan ik aanvankelijk dacht :S

    (niks voor mij trouwens, 300 op zo’n fiets. ik zou met bruine broek afstappen)

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      20 januari 2013 om 21:13

      @bozewolf: Hoe het is om 700pk in een motor te steken? *boem* :D
      De grootste motoren zijn maximum 1400cc in racers, dus dan zou je nog aan 500pk/liter moeten komen…

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        20 januari 2013 om 21:18

        @vale46: Aye vandaar dat ik me al afvroeg hoe ze dat in in godsnaam voor elkaar gebokst hadden…maar het bleek een loze vraag.

        Al had die Ghostrider knaap volgens mij op een bepaald moment een turbo Hayabusa met iets van 400 (?) pk…toch ook bizar.

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          20 januari 2013 om 21:25

          @bozewolf: die gozer heeft ‘m volgens mij zelfs al tegen de 500 pk gehad als ik me niet vergis. Gewoon gekkenwerk.

          Login om te reageren
          • bozewolf zegt

            20 januari 2013 om 21:58

            @ej20g: Du hast recht…

            http://www.gizmag.com/ghost-rider-ghostrider-499-horsepower-turbo-hayabusa-busa-giveaway/21008/

            500pk…op een motorfiets…

            nog voor geen miljoen euro kreeg je mij op dat apparaat, lol. Terrifying.

            Login om te reageren
            • maurits123 zegt

              20 januari 2013 om 22:05

              @bozewolf: ik wel, ik wil er zelfs voor betalen voor een ritje op dat ding. Het verstand zit gewoon in je rechterhand.

              Login om te reageren
            • ej20g zegt

              21 januari 2013 om 07:47

              @bozewolf: totaal gestoord gewoon. Maar anderzijds wel respect voor de ballen van de man.

              Login om te reageren
            • E34M5Touring zegt

              21 januari 2013 om 11:55

              @bozewolf: http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg

              Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          21 januari 2013 om 11:53

          @bozewolf: Google maar is op Boss Hoss motoren. 800pk Chevy V8 op een Motor.

          Login om te reageren
      • darkpluisje zegt

        20 januari 2013 om 22:33

        @vale46: onzin, er zijn triumphs met, uit mijn hoofd, 2.5 liter… Stond een tijd terug 1 in het motorblad met een turbo, kleine 600 pk meen ik.

        Login om te reageren
        • vale46 zegt

          21 januari 2013 om 08:16

          @darkpluisje: een racer? Of zo een veredelde stikmachine…

          Login om te reageren
          • darkpluisje zegt

            21 januari 2013 om 10:39

            @vale46: het ging niet om racer of niet, het ging om 700 pk in een motor

            Login om te reageren
            • vale46 zegt

              22 januari 2013 om 08:29

              @darkpluisje: Dan moet je ook niet reageren op mij, want ik had er duidelijk bij gezet dat ik racers bedoelde.

              Login om te reageren
      • aallex zegt

        21 januari 2013 om 00:01

        @vale46: kan handig, gwn een turbo erop.

        Login om te reageren
        • vale46 zegt

          21 januari 2013 om 08:17

          @aallex: Zo sterk zijn die blokjes nu ook weer niet hoor. Effe 500pk/liter kan zo een motorblok niet houden .

          Login om te reageren
  12. rogierrs zegt

    20 januari 2013 om 21:11

    het andere verkeer staat gewoon stil!

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      20 januari 2013 om 21:15

      @rogierrs: Heb dat zelf ook al meegemaakt. Ik reed in Duitsland 205km/u, kwam er aan de linkerkant een RUF Porsche afgeknald. Ik stond precies stil met m’n wagen, die auto ging zeker 300km/u.

      Login om te reageren
      • rogierrs zegt

        20 januari 2013 om 21:20

        @xilver: ik ken het ook, ik verbaas me elke keer weer

        Login om te reageren
  13. vale46 zegt

    20 januari 2013 om 21:12

    Niks voor mij, snel gaan is leuk, maar het moet veilig zijn en niet afhangen van andere mensen hun goodwill om van de 3de rijstrook te gaan.

    Deze filmpjes zijn gewoon gestoord, en ik zal er niet om rouwen als ze dood gaan op zo een manier. Ze zoeken het zelf!
    1 putje, 1 stukje hout is genoeg om deze motorracer naar de hemel te helpen. Hij liever dan ik!
    Maar 50km afleggen in 15minuten, dat is gemiddeld 200km/h!

    Login om te reageren
  14. zed zegt

    20 januari 2013 om 21:15

    pretty boring eigenlijk, zo constant tegen je begrenzer aanzitten.

    Login om te reageren
    • racerx zegt

      20 januari 2013 om 21:25

      @zed: Ja, heel boring inderdaad. Met 300 per uur op een motor zitten.

      Login om te reageren
    • RazorHead zegt

      20 januari 2013 om 21:54

      @zed:
      tot je het zelf probeert ;)

      Login om te reageren
  15. hanzel zegt

    20 januari 2013 om 21:24

    http://www.youtube.com/watch?v=X8UEeqdl6U0
    .
    Weet niet of dit “echt” is of opgevoerde motor is of nieuw zo gekocht maar ruim 200 mph is (volgens dit filmpje) toch behoorlijk schrikbarend op 2 wielen.
    En gezien de verloop van zijn snelheidsmeter en toerenteller nijg ik toch om het te geloven.
    Ziet er in ieder geval zeer indrukwekkend uit, laat die Audi dit maar niet tegenkomen dan is tie rijkelijk underpowered.

    Login om te reageren
    • aallex zegt

      21 januari 2013 om 00:03

      @hanzel: Dat is een hayabuse, zwaar aangepast, er zit een turbo op die +/- 400 pk produceert en de vertanding is redelijk aangepast om zo’n top te bereiken. De teller gaat tot de 220 MPH maar als je naar de toeren kijkt, kun je toch wel zeggen dat deze man minstens 230+ mph rijdt. omgerekend is dat 370 Km/h…..

      Login om te reageren
  16. lolbroek16 zegt

    20 januari 2013 om 21:25

    het is wit, sneller dan een kawasaki ZX-10X en als het in je oog komt ga je dood?

    => EEN VLIEGTUIG

    Login om te reageren
  17. bmwe46csl zegt

    20 januari 2013 om 21:37

    Vette filmpjes en die gast op motor is echt een held!!!

    Login om te reageren
  18. bmwe46csl zegt

    20 januari 2013 om 21:39

    Man op de motor rijd trouwens wel netjes haalt niet als een gwk mensen rechts in rnzo

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      20 januari 2013 om 22:02

      @bmwe46csl: Hij doet het idd best netjes en veilig, voor zover dit veilig kan zijn.

      Hij let op, kijkt goed ver vooruit, houdt wel afstand, etc.

      Aan de andere kant blijf je zo akelig kwetsbaar en je hebt het allemaal niet in je eigen hand.

      Login om te reageren
      • karsvdtuin zegt

        20 januari 2013 om 23:25

        @bozewolf: alleen mensen die ziek zijn in hun kop denken NIET aan opletten op dat moment… ik zou stijf staan van de adrenaline en alleen maar goed opletten voor zover dat mogelijk is

        Login om te reageren
  19. solmatje zegt

    20 januari 2013 om 22:05

    haha vette race! En dat kan met je hele familie + hond achterin

    Login om te reageren
  20. Volvo_440_turbo zegt

    20 januari 2013 om 22:28

    Fuck man, ik heb ooit, ’s nachts op een complete lege autostrade in Duitsland een tijd lang, toch zeker een 20-tal minuten, 235 km/h op GPS 245 km/h op teller met mijn dieseltje daar rondgetuft, en dit ging al véél te hard voor mijn verstand… doe daar nog eens 50 Km per uur bij, dan kunnen je hersenen dat toch amper ‘processen’?

    Login om te reageren
  21. GielMK1 zegt

    20 januari 2013 om 22:46

    Cool filmpje, doet me denken aan de ghostrider video Upsala run, maar dan zonder inhalen tussen de auto’s door.
    Over snelste motor, de 2012-> Kawasaki ZZR1400 heeft overtuigend het stokje overgenomen van de Hayabusa.
    Hij gaat met begrenzer 300 en zonder begrenzer 317 km/h…..

    Login om te reageren
  22. replicant zegt

    20 januari 2013 om 23:37

    Als je als automobilist deze motorrijder aan zou rijden doordat je hem over het hoofd ziet (aangezien 300km/h echt veel te snel is, vergeet je dat nooit meer..
    Beetje egoïstisch als je zo zoooo achteloos met je leven om gaat. Dat je jezelf in de vernielingen rijd is je eigen keus met zulke snelheden, maar dat je anderen voor de rest van hun leven traumatiseert is veel erger.

    Login om te reageren
  23. realhustler zegt

    21 januari 2013 om 07:27

    Het is niet zo heel eerlijk, de nieuwprijs van de kawasaki is lager dan wat er aan de audi verspijkerd is !!

    Koop maar eens zo’n motor nieuw en maak hem voor 20.000 euro sneller, dan heeft de audi het nakijken.

    Al met al respect voor de motorrijder.

    Login om te reageren
  24. hanzel zegt

    21 januari 2013 om 08:58

    Heb ooit een overblijfsel gezien van een auto ongeluk met motorfiets, die waren in een keer van de plek des onheils weggesleept, onafscheidelijk duo.
    De motor was er links ingevlogen en rechts tegen de deur zat zijn voorvork.
    Beide waren btw op slag dood auto was golfje en motor ondefinieerbaar zelfs het achterlicht was er af…
    Dus dit vergeet je nooit meer, ha, je kan het niet eens navertellen als zo’n ding je met zo’n snelheid raakt, die gaat als een mes door je auto heen.

    Login om te reageren
  25. babybenzer zegt

    21 januari 2013 om 09:09

    Snelle Audi jezus

    Login om te reageren
  26. 454ssV8 zegt

    21 januari 2013 om 09:57

    En ook daar hele volksstammen die onnodig op de middenbaan bivakkeren…

    Login om te reageren
    • vwally zegt

      21 januari 2013 om 12:37

      @454ssV8: Iderdaad, daar erger ik mij ook altijd dood aan!

      Login om te reageren
  27. vwally zegt

    21 januari 2013 om 12:38

    Ze rijden beide wel netjes; niet rechts inhalen of over de vluchtstrook.

    Login om te reageren
  28. fabian zegt

    21 januari 2013 om 18:00

    Ik zelf heb met mijn Honda fireblade ook de teller op 295 zien staan, volgens fabrieks opgave reed hij 275 dus met die teller afwijking moet 295 dus haal baar zijn. Het ging zo makkelijk je gaat liggen en je bent er heb zo denk 25 min zo gereden. Maar nu heb ik een naked like die volgens het boekje 270 moet kunnen halen maar aangezien ik de vertanding heb aan gepast en wat andere aan passingen ben ik nu niet verder dan 253 gekomen ( GPS) harder gaat niet loopt in de begrenzer. Heb dat maar 5 min volgehouden had echt het gevoel dat ik geen nek meer had

    Login om te reageren
  29. Vanquish zegt

    22 januari 2013 om 14:17

    Spelen met je leven noem ik dit.

    Login om te reageren
  30. fabian zegt

    23 januari 2013 om 14:05

    Nee man valt best mee

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North