• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likken

Auteur: RubenPriest, gepost 28 december 2016 om 10:03 – 34 Reacties

Afbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likkenAfbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likkenAfbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likkenAfbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likkenAfbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likkenAfbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likkenAfbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likkenAfbeelding Het interieur in deze R8 is om je vingers bij af te likken

R8
Een autorit wordt nog leuker met een aangenaam interieur.

Wil je andere kleurtjes en exclusieve materialen in je Audi zul je bij Exclusive moeten aankloppen. Deze service van de Duitse autofabrikant kent echter beperkingen. Voor het échte maatwerk zul je dus naar een specialist moeten gaan. Neidfaktor bijvoorbeeld, die deze R8 V10 Plus (rijtest) omtoverde tot een waar snoepje.

Op verzoek van een klant werd het interieur van de V10 Plus grondig aangepakt. De opdracht ging gebukt onder de naam ‘The Blue Thunder Project’. Een deel van de deurpanelen, stoelen, stuurwiel, dashboard en pook werden gedoopt in blauwe alcantara. Dit in combinatie met fraaie carbon accenten.

De cockpit van een auto is toch de plek waar je de nodige uurtjes in spendeert. Het verfraaien ervan is dus een logische keuze. Zeker als je toch al meer dan twee ton hebt stukgeslagen op een R8. Het interieur vanuit diverse hoeken checken doe je in de gallery.

Ook interessant!

  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Mijn Auto video: Audi R8 V10 Plus van Dennis

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, interieur, neidfaktor, R8, R8 V10 Plus, tuning

Vorig bericht: « Leasemaatschappijen: de plug-in hybride is dood
Volgend bericht: Zo ziet een net ingereden Renault 5 Turbo II eruit »

Lees Interacties

Reacties

  1. Senne zegt

    28 december 2016 om 10:08

    Leuk voor grote smurf ofzo.
    Vind dat stikselpatroon er erg goedkoop uitzien, zeker in blauw alcantara oid…

    Login om te reageren
  2. bmwm3gtr zegt

    28 december 2016 om 10:11

    10x beter dan de concurrentie!!!

    Login om te reageren
  3. Erik zegt

    28 december 2016 om 10:16

    Toch wel triest dat dit bedrijf het idee afsnoept van Dacia dat vorig jaar bij hun 10-jarig jubileum in NL al de blauwe accenten gebruikte in het interieur op de 10th anniversary modellen.

    Login om te reageren
    • dijan zegt

      28 december 2016 om 10:27

      @erik2907: Toch wel triest dat jij altijd wel iets negatiefs kunt vinden? Alleen omdat de kleur lijkt op iets wat Dacia als idee had?

      Login om te reageren
      • Erik zegt

        28 december 2016 om 13:25

        @dijan: prachtige aanname van je dat ik ALTIJD iets NEGATIEFS vindt. Vertel mij maar waar als jij het beter weet dan ik. Ben wel benieuwd eigenlijk.

        Login om te reageren
    • maxidyne zegt

      28 december 2016 om 11:45

      @erik2907: Dacia heeft het afgekeken van Audi, 1994: RS2.

      http://imgur.com/DwI91OU

      Login om te reageren
    • kerre zegt

      28 december 2016 om 13:47

      @erik2907: en van de Mazda mx5 nb 10th anniversary uit 1999

      Login om te reageren
  4. ghost zegt

    28 december 2016 om 10:17

    Ik zou dan meteen naar Neidfaktor gaan ipv Audi Exclusive.

    Login om te reageren
  5. maxidyne zegt

    28 december 2016 om 10:17

    Duidelijk inspiratie opgedaan van de RS2.

    Login om te reageren
  6. camber24 zegt

    28 december 2016 om 10:18

    Hondslelijk vind ik het. Overigens vind ik de interieurs van de meeste super- en hypercars erg lelijk. Zo mooi als de buitenkant is, zo lelijk is vaak de binnenkant. Interieur Ferrari’s; alsof er een bom ontploft is binnen. Chaos. Lambo, lelijk. Opgeplakte ventilatieroosters en de volwassenheid van een kleuter. Porsche en Aston gaan nog wel. Maar niets in vergelijking met een bmw of merc.

    Login om te reageren
    • Dickie zegt

      28 december 2016 om 10:26

      @camber24:
      Volledig mee eens!

      Login om te reageren
    • bartjeeh zegt

      28 december 2016 om 11:02

      @camber24: saaii,doe mij maar zon Volledig beige of blauw Ferrari interieur.
      Veel leuker als het saaie interieur van BMW

      Login om te reageren
      • camber24 zegt

        28 december 2016 om 12:52

        @bartjeeh: voorheen hadden Ferrari’s prachtige interieurs. Maar ik vind het de laatste jaren toch echt een behoorlijke chaos daarbinnen, en gewoonweg niet zo mooi. Duitsers saai; klopt. Saai, maar zo strak afgewerkt, ergonomisch helemaal top, en in mijn ogen ook een veel rustiger en vooral ook veel mooier ontwerp.

        Login om te reageren
        • E550 zegt

          29 december 2016 om 01:23

          @camber24: Merc saai? Het interieur van de GT-S is prachtig!

          Login om te reageren
  7. bmwe46csl zegt

    28 december 2016 om 10:19

    Prachtig maar de boog boven het centrum van het stuur is echt ouderwets groot en daarmee ouderwets lelijk.

    Login om te reageren
  8. desjonnies zegt

    28 december 2016 om 10:25

    Koop gewoon een ouwe Jaguar XJ6 of een 3500 Rover SD1 of, ja een 159.
    Wagens waar het interieur geen sluitpost is geweest.

    Login om te reageren
  9. griffendahl zegt

    28 december 2016 om 10:29

    Moet een beetje je ding zijn… Ben ik de enige die tweekleurige bekleding op een autostoel gewoon niet fraai vind?

    Login om te reageren
    • vorsprungdurchbetrug zegt

      28 december 2016 om 10:47

      @griffendahl:
      Je bent niet alleen, ik vindt er ook niks aan, 2 kleuren in een interieur kan mooi zijn, dit is te schreeuwerig.
      Het dashboard ziet er niet naar uit, dat dit een van de topmodellen van Audi moet voorstellen.

      Login om te reageren
    • humpyourdog zegt

      28 december 2016 om 17:33

      @griffendahl: vloekt altijd inderdaad en de reden waarom iemand met smaak een jaguar xe enkel met zwarte zetelbekleding kan bestellen. Afwijkende stiksels kan ik dan wel weer appreciëren…

      Login om te reageren
  10. mikkeloentje zegt

    28 december 2016 om 10:32

    Exterieur plaatje erbij had ook wel leuk geweest.

    Login om te reageren
    • astondb10 zegt

      28 december 2016 om 12:55

      @mikkeloentje: * dat was wel leuk geweest ja.

      Login om te reageren
  11. larsyboy1997 zegt

    28 december 2016 om 10:38

    Waarom geen foto van het exterieur? Hij heeft blauwe velgen, nieuwe voorbumper, carbon canards etc.

    Login om te reageren
  12. pinut187 zegt

    28 december 2016 om 10:55

    Ziet er maar goedkoop uit..

    Login om te reageren
  13. henkhekje zegt

    28 december 2016 om 11:05

    Audi R(otzooi)8 met een Gayterior

    Login om te reageren
  14. denniss00 zegt

    28 december 2016 om 11:12

    Lik, lik, lik

    Login om te reageren
  15. trustmeiamanengineer zegt

    28 december 2016 om 11:37

    Ik denk dat het niet veel lelijker kan…

    Login om te reageren
  16. sanderz28 zegt

    28 december 2016 om 12:08

    Vind het niet heel lelijk maar vind het wel jammer de carbon flippers hoogglans zijn en op de cockpit bijvoorbeeld mat carbon. Foutje bedankt!

    Login om te reageren
  17. john4545 zegt

    28 december 2016 om 12:51

    Respec voor de NA-motor, maar is de red line echt al bij 6000?

    Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      28 december 2016 om 13:58

      @john4545: De redline loopt tot iets over 8000 t/pm. Wat je ziet is de elektronische begrenzer. Bij een koude motor is dat 6000 t/pm. Naarmate je kilometers maakt en de motor warmer wordt kun je meer toeren maken. Dit is gedaan om schade aan de motor te voorkomen door hooligans die trappen met een koude motor.

      Login om te reageren
  18. kniesoor zegt

    28 december 2016 om 16:04

    Ik houd niet van dit soort kermis-interieurs, ziet eruit als het boudoir van een dame van lichte zeden. Maar toegegeven : saai is ’t niet.

    Login om te reageren
  19. Dutchdriftking zegt

    28 december 2016 om 16:58

    K vind t eigenlijk maar niks.

    Login om te reageren
  20. slickrick zegt

    28 december 2016 om 17:24

    Het is wel aardig behalve dat CARBON. Heb nooit begrepen waarom mensen voor CARBON kiezen in het interieur ? Gewichts besparing van niks en ziet er niet uit, Een carbon spoiler of dak begrijp ik nog wel, een interieur stripje daarentegen niet…geef mij maar piano lak of een donkere chique hout kleur. Dat zwart met krijtstrepen vind ik ook heel erg mooi….

    Login om te reageren
  21. cossiekiller zegt

    28 december 2016 om 19:47

    De RS2 en de S4 B5 hebben duidelijk voor inspiratie gediend. Niet echt klassevol, wel mooi en sportief.

    Login om te reageren
  22. driftkicker zegt

    30 december 2016 om 10:29

    Smaken verschillen. Ik vind het smaakloos en weinig stijlvol. Voor luxueuze interieurs moet je eens een kijkje nemen in een XC90.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North