• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewacht

Auteur: ricardo, gepost 12 januari 2015 om 18:59 – 98 Reacties

Afbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewachtAfbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewachtAfbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewachtAfbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewachtAfbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewachtAfbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewachtAfbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewachtAfbeelding Hier is de Honda NSX waar we zolang op hebben gewacht

Honda NSX
Sorry Honda, we waren even ingedut na de 18e presentatie van de NSX in conceptvorm, maar voor deze productieversie worden we graag weer wakker. Damn NSX, you sexy!

Een kwart eeuw na de eerste NSX is Honda weer terug in supercarland. Hun inzet: een volledig nieuwe model, met een vooruitstrevende aandrijflijn. In het midden van de scherp gelijnde, 4,47 meter lange coupé ligt een V6 met een blokhoek van 75 graden. Deze dubbelgeblazen zespitter wordt ondersteund door liefst drie elektromotoren. Twee vooraan, om de 19-inch voorwielen afzonderlijk aan te kunnen sturen (én af te kunnen remmen), en een e-motor tussen de V6 en de negentraps automaat met dubbele koppeling. Een aandrijfsysteem dat Honda Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) noemt. De NSX gebruikt zijn voorste elektromotoren voor torque vectoring en om het acceleratie- en remvermogen op te krikken. Ook bij launch control-spielerei komen ze goed van pas.

En ja, hij kan ook volledig elektrisch rijden, als je hem in de Quiet-stand zet. Wat de e-actieradius is, is nog niet bekend gemaakt door Honda. De overige rijmodi heten Sport, Sport+ en Track, waarbij het gasrespons en het onderstelkarakter worden aangepast. Over het totale vermogen zijn eveneens nog geen uitspraken gedaan, maar via onze insider in Detroit hoorden we dat we moeten rekenen op zo’n 550 pk. Oftewel: een serieus stukje concurrentie voor de 458’s en 911’jes van deze wereld. Zeker als ‘ie er ook als open variant komt.

De NSX is voorzien van een volledig aluminium voor- en achterwielophanging, en staat standaard op ContiSportContact-rubbers in de maat 245/35Z R19 vooraan en 295/30Z R20 achteraan. Rempower wordt geleverd door monobloc-remklauwen met 6 zuigers vooraan en 4 zuigers achteraan, die de remblokken tegen een viertal keramische schijven drukken.

De vorige NSX (1990 – 2006) liep in Japan van de band af. Bij deze NSX is dat niet het geval. Hij is namelijk nogal Amerikaans – zowel de ontwikkeling als de bouw vinden er plaats. In de VS wordt hij immers als Acura NSX aangeduid. Europa en Japan krijgen hem met een Honda-badge. De orderboeken gaan deze zomer open, gevolgd door een uitlevering aan de eerste klanten aan het eind van het jaar.

Ook interessant!

  • Honda NSX
  • Einde Honda NSX aangekondigd met Type S
    Einde Honda NSX aangekondigd met Type S
  • Gespot: eerste nieuwe Honda NSX op Nederlands kenteken
  • Voel je 'gangsta' in deze one-off NSX Cabrio

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

detroit-2015, Honda, nsx

Vorig bericht: « Nieuwe Porsche Cayenne Turbo S: een ‘Ringbaas!
Volgend bericht: Nieuwe Ford F-150 Raptor sloopt alles wat je liefhebt »

Lees Interacties

Reacties

  1. rb26dett zegt

    12 januari 2015 om 19:03

    Damn wat dik!

    Login om te reageren
    • JanJansen zegt

      12 januari 2015 om 19:24

      @rb26dett: vind je? wat een rommeltje dat ontwerp.

      Login om te reageren
      • redbeams zegt

        12 januari 2015 om 20:33

        @janjansen: Zeg dat maar tegen je kleuterjuf morgen als papa dit wilt voorlezen ;)

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          12 januari 2015 om 21:21

          @redbeams: Had jij daar maar beter opgelet…

          Login om te reageren
          • redbeams zegt

            12 januari 2015 om 21:59

            @e34m5touring: Ah kijk ik roep poep en wie komt daar als geroepen…

            Login om te reageren
            • E34M5Touring zegt

              12 januari 2015 om 22:10

              @redbeams: Dat eerste klopt idd. Vooral veel poep.

              Login om te reageren
      • Tonnie zegt

        13 januari 2015 om 00:43

        @janjansen: nee man, prachtig dit! Me like very much.

        Login om te reageren
  2. badboys zegt

    12 januari 2015 om 19:03

    Een van mijn droomauto’s, het was het wachten waard wat is die lekker.

    Login om te reageren
  3. jeroen13 zegt

    12 januari 2015 om 19:03

    Bizar hoeveel overeenkomsten deze heeft met de Jester uit GTA V… :O

    Login om te reageren
    • joostvis zegt

      12 januari 2015 om 19:09

      @jeroen13: dat was ook het eerste wat ik dacht!

      Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      12 januari 2015 om 19:11

      @jeroen13: de Jester uit V is op de Honda gebasseerd..

      Login om te reageren
      • jeroen13 zegt

        12 januari 2015 om 19:17

        @Flamingo: Dat weet ik, maar toen de Jester uitkwam was de prodcutieversie nog niet uitgekomen, alleen de concept ;) en die kunnen nog wel eens heel veel van elkaar verschillen

        Login om te reageren
    • awesome zegt

      12 januari 2015 om 19:20

      @jeroen13: ja, ik had het laatst ook met de AMG G 6×6…
      Alle modellen uit GTA zijn sterk afgeleiden van eckte auto’s jongens.

      Login om te reageren
      • jeroen13 zegt

        12 januari 2015 om 19:48

        @awesome: Dat weet ik al lang.. Maar meestal is er nog wel wat verschil te zien, maar dit is bijna 1 op 1

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          12 januari 2015 om 19:52

          @jeroen13:
          Goed jat werk dus van de makers van dat kinderspelletje..

          Login om te reageren
        • awesome zegt

          12 januari 2015 om 20:39

          @jeroen13: onzin. Dat weet je zelf ook.

          Login om te reageren
          • jeroen13 zegt

            12 januari 2015 om 21:25

            @awesome: http://www.specsavers.nl/

            Login om te reageren
    • lowrider zegt

      12 januari 2015 om 19:21

      @jeroen13: nou inderdaad

      Login om te reageren
  4. rufctr01 zegt

    12 januari 2015 om 19:07

    Hup, op de markt zetten!bdit duurt allemaal te lang. Straks is het design al verouderd!

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      12 januari 2015 om 19:13

      @rufctr01:
      Lees de laatste regel even aandachtig…, dit is de definitieve versie die dit jaar nog te koop is.

      Voor de GTA roepers, dit design is inmiddels al heel wat jaren bekent, zou het misschien andersom zijn…?

      Login om te reageren
      • jeroen13 zegt

        12 januari 2015 om 19:19

        @tupperware: klopt, maar meestal verschilt de conceptversie behoorlijk met de productieversie en is er uiteindelijk toch nog een behoorlijk verschil..

        Login om te reageren
      • awesome zegt

        12 januari 2015 om 19:44

        @tupperware: dus dat. We weten allemaal al jaren hoe dat ding er uit gaat zien.

        Login om te reageren
  5. bohica zegt

    12 januari 2015 om 19:07

    Erg mooi . Maar die velgen zijn niks . Past totaal niet bij de auto

    Login om te reageren
    • Robert zegt

      12 januari 2015 om 19:47

      @bohica: nou, ik denk dat er een hoop duurbetaalde voetbalprofs zullen zijn die dit niét met jou eens zijn.

      Login om te reageren
      • bohica zegt

        12 januari 2015 om 20:00

        @RRRobert: tuurlijk is dat zo .
        Maar ik vind dat ze beter een grote 5 spaak hadden kunnen kiezen zoals het eerste type .
        Zelfs op 90% van de getunede nsx’en kom je die tegen .

        Login om te reageren
  6. joostvis zegt

    12 januari 2015 om 19:08

    Prachtige bak! Zijn er meer mensen die de gelijkenis zien met de ‘Jester’ in GTA V??

    Login om te reageren
    • philipf zegt

      12 januari 2015 om 19:10

      @joostvis: jazeker wel! Toen ik de jester voor het eerst zag wist ik meteen dat het de concept NSX was. Heel tof gedaan

      Login om te reageren
  7. mrrallycross zegt

    12 januari 2015 om 19:08

    Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste reviews.

    Login om te reageren
  8. rolov zegt

    12 januari 2015 om 19:08

    Ziet er goed uit. Ben benieuwd of ze de kosten goed kunnen drukken zodat hij toch verkocht gaat worden. Er zijn natuurlijk genoeg figuren die gaan roepen dat je toch een honda rijd…

    Login om te reageren
    • marv46 zegt

      12 januari 2015 om 19:25

      De onthulling die zojuist live op Youtube te volgen was: https://www.youtube.com/watch?v=1dup2vCGey4

      Prachtige wagen, ik vindt het alleen eeuwig zonde dat zo’n Japans icoon zoveel wordt “geamerikaniseerd”.

      Login om te reageren
      • marv46 zegt

        12 januari 2015 om 19:29

        @marv46: Ohja, de ontzettend handige en fijne werking van comments op autoblog: eerst klik je om een reply op iemand te geven, vervolgens wil je wat anders schrijven als comment op het artikel zelf, haal je het @”vorige comment” weg, maar zet autoblog hem alsnog onder de comment waarop je in eerste instantie wilde reageren.

        Login om te reageren
    • ej20g zegt

      12 januari 2015 om 20:01

      @rolov: dat zijn dezelfde figuren die roepen dat de NSX “slechts” een Honda is. Dat zijn dan ook de figuren die door liefhebbers en kenners het hardst genegeerd worden.

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      12 januari 2015 om 21:17

      @rolov: Haha, dat wordt alleen geroepen door gepeupel dat hun “premium”-bak tweedehands koopt…

      Login om te reageren
      • marc94 zegt

        12 januari 2015 om 22:52

        @Esprit_de_Flandre: Hoeveel mensen in nederland denk je dat er een even 50.000+euro zo neertelt? Doet me denken aan een uitkeringstrekker hier in de buurt. Ik was trots op mijn 19de in een zelf bij elkaar gespaarde TT te rijden. En die kwam mij vertellen dat “het maar een tweedehands” was.

        Login om te reageren
        • badboys zegt

          13 januari 2015 om 00:34

          @marc94: Je mag ook trots zijn op jezelf en terecht ook. Vind zo’n TT ook een lekker bakkie, geniet ervan.

          Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          13 januari 2015 om 12:39

          @marc94: Bedoel het niet als kritiek op mensen die een tweedehands Audi/MB/BMW kopen, maar op diegenen die dan denken commentaar te kunnen geven op andermans autokeuze, zoals “tis mààr een Honda”. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor mensen die een nieuwe Micra kopen en dan denken dat ze iemand mogen uitlachen om hun tweedehands.

          Ik heb nog nooit nieuw gekocht, en ben het niet snel van plan ook…

          Login om te reageren
          • marc94 zegt

            13 januari 2015 om 16:17

            @Esprit_de_Flandre: ik begrijp wat je bedoelt. Excuses voor mijn enigsinds verhitte reactie.

            Login om te reageren
  9. philipf zegt

    12 januari 2015 om 19:09

    Fantastisch!!

    Login om te reageren
  10. amgoleole zegt

    12 januari 2015 om 19:09

    Aa geen Carbon monocoque.. Wat nu?

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      12 januari 2015 om 19:17

      @amgoleole: Dat betekent ‘stukken goedkoper’ :) En Alfa al er blij mee zijn (4C). Maar goed, de nieuwe NSX wordt dus in Amerika in elkaar geschroeft; ben benieuwd wat dat betekent voor de kinderziektes, want Japanse normen betekent nog geen Japanse kwaliteit.

      Login om te reageren
      • ramshoek zegt

        13 januari 2015 om 10:15

        @dawwg:
        Al sinds de oprichting van Acura staat het merk in de top van de klanttevredenheidsonderzoeken in de USofA. Kwaliteit en betrouwbaarheid vormen de basis van dat succes.
        De Honda’s die uit het Engelse Swindon komen, zijn ook van goede kwaliteit, terwijl de Engelse auto industrie an sich absoluut geen kwaliteitsimago heeft…
        Niets om over in te zitten dus…

        Login om te reageren
    • mrrallycross zegt

      12 januari 2015 om 19:24

      @amgoleole: ja nu is dat ding meteen gefaalt

      Login om te reageren
  11. Nigel zegt

    12 januari 2015 om 19:10

    Ik heb al zoveel tekeningen/plaatjes gezien, laad ze maar eens daadwerkelijk met een ‘echte’ komen..

    Login om te reageren
    • agarde zegt

      12 januari 2015 om 20:25

      @Nigel: Serieus? en btw, laat*

      Login om te reageren
  12. TimmiX zegt

    12 januari 2015 om 19:10

    Ik moet nog héél erg wennen aan vooral de C-stijl/daklijn maar wat een vet ding verder. Eerste leuks van Honda sinds de S2000 uit productie is.

    Login om te reageren
  13. tupperware zegt

    12 januari 2015 om 19:10

    Ik mag hopen dat het net zo’n briljante auto wordt als het origineel.
    Niet dat het de verkopen hier zal helpen, hier gaat men immers blind voor een kever, zonder hem een proefrit te gunnen….

    Login om te reageren
    • E550 zegt

      13 januari 2015 om 15:29

      @tupperware: Dat komt omdat de auto’s in Nederland in deze categorie allemaal bijna even duur zijn in tegenstelling tot VS, waar de Nissan GT-R, Corvette etc een stuk goedkoper zijn dan de 911.

      Login om te reageren
  14. Robbert89 zegt

    12 januari 2015 om 19:11

    Hell yeah! Produceren dat ding!!

    Login om te reageren
  15. rcolt zegt

    12 januari 2015 om 19:12

    Hebben!!! Alleen dan zonder die velgen en Amerikaanse knipperlichten

    Login om te reageren
  16. jurdespotter zegt

    12 januari 2015 om 19:12

    Ik vind niet veel honda’s mooi maar mijn god deze is mooi !

    Login om te reageren
  17. snitcher009 zegt

    12 januari 2015 om 19:13

    So, ziet er netjes uit

    Login om te reageren
  18. jvr55s zegt

    12 januari 2015 om 19:14

    Wow!

    Login om te reageren
  19. gerjanm zegt

    12 januari 2015 om 19:15

    Ziet er in iedergeval mooi uit!

    Login om te reageren
  20. Senne zegt

    12 januari 2015 om 19:20

    Mwoahh, doe maar een oude Nsx…

    Login om te reageren
  21. EJS zegt

    12 januari 2015 om 19:23

    Wat een overdaad aan lijnen en tierelantijntjes zeg. Ongelofelijk.

    Login om te reageren
  22. Thomasio zegt

    12 januari 2015 om 19:27

    Pas als ik de NSX bij de dealer zie staan, dan geloof ik pas, dat hij er echt is.

    Login om te reageren
  23. phaeton zegt

    12 januari 2015 om 19:28

    Ik word hier niet echt warm van en dat heeft te maken met ingewikkeld uit te leggen verwachtingen. De vorige NSX was namelijk laag en lang, net als bijvoorbeeld een Diablo/Murcielago, XJ220.. Op de één of andere manier doet dit meer denken aan een R8 concurrent. Dat is hij met ~550pk ook, maar ik vind dit uiterlijk ‘meh’.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      12 januari 2015 om 19:45

      @phaeton:
      Maar dat vind jij van alles dat niet uit de Vaag koker komt dus dat is niet echt representatief..
      Het origineel was destijds een concurrent voor de Ferrari 348 en de Porsche 911, wat dat betreft is er dus niets veranderd.
      Dat je nu technisch een iets tammere LaffeArie of 918 krijgt voor waarschijnlijk 911 turbo centen kan ik alleen maar toejuichen.
      Een koopje was het nooit en dat zal nu niet anders zijn..

      Login om te reageren
      • phaeton zegt

        12 januari 2015 om 21:32

        @tupperware: Zucht
        A) ”Moeilijk uit te leggen verwachtingen” die ik had. Dus ja, als die vaag overkomen komt dat niet als een verrassing.
        B) Ik heb het alleen over de vorm, niet over vermogen of verkoopprijs. Sterker nog, met die 550pk bevestigde ik het als zijnde concurrent van R8 (en dus ook 911 etc.).

        Login om te reageren
    • awesome zegt

      12 januari 2015 om 19:46

      @phaeton: eens! De originele is echt tijdloos. Dat kan ik van deze ook niet zeggen, het mooi boy gehalte is wel erg hoog.

      Login om te reageren
  24. johanw zegt

    12 januari 2015 om 19:30

    Dikke bak…ga nu al sparen en hoop over 7-8 jaar eentje te kunne. Kopen…ja is lang maarja moet wat he :d

    Login om te reageren
  25. pagani86 zegt

    12 januari 2015 om 19:31

    Op eerste gezicht wel het wachten waard lijkt me.

    Login om te reageren
  26. jaapiyo zegt

    12 januari 2015 om 19:35

    Meh, wordt er niet direct warm van. Niet echt mooi IMO en tevens daarbij de bruutheid missend om dat weer goed te maken zoals een LFA doet bijvoorbeeld.

    Dan ook nog een motor met stofzuigers en batterijen waardoor ‘ie ongetwijfeld zwaar wordt en ondanks dat de jongens van Honda handig zijn, waarschijnlijk niet aan voelt als een NA lichte sportwagen.

    Het wordt een beetje de i8 van Honda zo te lezen, alleen dan met iets meer powah. Aan een kant logisch dat juist die twee merken op de markt komen met dit soort moderne sportievelingen, aan de andere kant een typisch gevalletje remmende voorsprong op dit moment, want van de ‘old skool’ AMG GT, F Type et cetera krijgt de gemiddelde autoliefhebber volgens mij een aanzienlijk grotere glimlach op het gezicht.

    Login om te reageren
  27. towi1989 zegt

    12 januari 2015 om 19:38

    ‘Hij is namelijk nogal Amerikaans – zowel de ontwikkeling als de bouw vinden er plaats’

    Hier krijg ik een slappe lul van.

    Login om te reageren
    • utregcity zegt

      12 januari 2015 om 19:52

      @towi1989: daar hebben ze viagra voor!

      Login om te reageren
  28. sydney zegt

    12 januari 2015 om 19:38

    Jay Leno en Jerry Seinfeld willen allebei de optie op de allereerste Acura NSX hebben.Puur reclame uiteraard, maar ik zie ze die auto wel kopen.

    http://www.youtube.com/watch?v=mEiwq_pBUZc

    Login om te reageren
  29. arii zegt

    12 januari 2015 om 19:42

    Eerste auto met electro meuk die ik eigenlijk wel mooi vind

    Login om te reageren
  30. berlinetta zegt

    12 januari 2015 om 19:43

    Ziet er niet verkeerd uit, maar wordt er niet direct hebberig van. Het interieur daarentegen vind ik wel prachtig. Mooie middenconsole. Ben benieuwd naar de prestaties.

    Login om te reageren
  31. moveyourmind zegt

    12 januari 2015 om 19:47

    Op de eerste aanblik weinig spectaculair. Tot je wat langer kijkt, er zitten toch wel erg mooie details aan deze NSX en in real live zal hij alleen maar mooier zijn. Laat maar komen!

    Login om te reageren
  32. stfu zegt

    12 januari 2015 om 19:49

    Strakke coupé maar door al die jaren heen is dit totaal geen verrassing meer, dus kan er niet zo enthousiast van worden. Die ‘snor’ in de grille vind ik trouwens erg lelijk. Deed Mazda ook met de vorige 3. Ben meer benieuwd naar de prestaties, de looks vind ik anno 2015 niet echt overtuigend.

    Snap overigens niet waarom ze 2 elektromotoren gebruiken, als Tesla het ook kan met 1 motor voor elke as (met bijna 700 pk)

    Login om te reageren
    • torsen zegt

      13 januari 2015 om 13:51

      @stfu: torque vectoring zonder een differentieel of LSD te hoeven monteren.

      Login om te reageren
  33. utregcity zegt

    12 januari 2015 om 19:50

    Doe maar!

    Login om te reageren
  34. E34M5Touring zegt

    12 januari 2015 om 19:50

    http://www.cars.com/vehicledetail/detail/626116225/overview/

    Ik heb toch liever de oude. Vind dat een prachtig design. Erg clean. Japanse merken hebben op het moment een erg drukke design stijl vind ik. Ik heb er weinig mee. 90ties Supra of een 90ties NSX por favor.

    Login om te reageren
  35. mercedesbenz63 zegt

    12 januari 2015 om 19:52

    Wat een leuke bak ik hoop dat die dit keer wel goed verkocht wordt

    Login om te reageren
  36. Edge zegt

    12 januari 2015 om 19:58

    Is die NSX zo klein of zijn de portieren zo groot? In beide gevallen, tof ding!

    Login om te reageren
  37. scottishcarspotter2000 zegt

    12 januari 2015 om 20:14

    Mwoah. Doe mij maar n mk1

    Login om te reageren
  38. damion123 zegt

    12 januari 2015 om 20:17

    Wauw !!!!!!

    Login om te reageren
  39. autofanaat zegt

    12 januari 2015 om 20:25

    Moet er nog even aan wennen maar het ziet er strak uit. Het gaat vast goed van zijn plek met zoveel power.

    Login om te reageren
  40. toyotafortuner zegt

    12 januari 2015 om 20:27

    Tuurlijk, lang niet zo geweldig als de ‘ekte’ NSX van de 90s. Maar ik word er zeker warm van!

    Login om te reageren
  41. patrick zegt

    12 januari 2015 om 20:31

    Niet NSX waardig!

    Hij ziet er weliswaar stoer uit, maar ik vind het nou niet een ode aan de echte nsx.
    Had hem dan een andere naam gegeven.

    Login om te reageren
  42. Joost1990_2 zegt

    12 januari 2015 om 20:31

    ik las in de laatste alinea: ‘de onderbroeken gaan open …’

    Login om te reageren
  43. mellie zegt

    12 januari 2015 om 20:34

    Honda is back on track

    Login om te reageren
  44. adyton zegt

    12 januari 2015 om 20:36

    Komt er toch wel wat te laat. Maar ben blij dat het nu toch eindelijk de definitieve versie is. Is nog steeds mooi hoor

    Login om te reageren
  45. SimonMc zegt

    12 januari 2015 om 20:58

    Volgens wat ik begrijp, is het dus geen permanente 4-wiel aandrijving, maar een systeem dat ingrijpt “wanneer nodig”? Ergens wel een opluchting, want een auto maken met 4-wiel aandrijving en het dan NSX noemen, is meer dan een aanfluiting.

    Login om te reageren
  46. mclarenf1lm zegt

    12 januari 2015 om 21:00

    Heeft even geduurt voordat die uitkwam, maar hij ziet er wel errug goed uit, ben benieuwd wat de prijs wordt.

    Login om te reageren
  47. pudi zegt

    12 januari 2015 om 21:12

    Wauw! Prachtig

    Login om te reageren
  48. 87sandyd zegt

    12 januari 2015 om 21:14

    Het is nog niet zeker maar is 550 pk niet een beetje weinig voor een v6 bi-turbo met 3(!!) elektromotoren? Of ben ik de enige die dat vind?

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      12 januari 2015 om 21:17

      @87sandyd: Niet per se. Je weet toch niet hoeveel vermogen de verbrandingsmotor levert? Plus ook, de elektromotoren zijn nog steeds helpend. Moest het een elektrische auto zijn, is het een ander verhaal.

      Login om te reageren
  49. rob5nismo zegt

    12 januari 2015 om 22:23

    Ziet er prachtig uit.
    Ik mis maar 1 ding en dat is de schakelpook

    Login om te reageren
  50. Dylan zegt

    12 januari 2015 om 22:24

    Tering Honda! Jullie verrassen ons!

    Login om te reageren
  51. proost zegt

    12 januari 2015 om 22:26

    Ik wil nog maar 2 dingen weten:
    – Prijs?
    – Gewicht? Moet wel veel zijn met 3 elektromotoren en wat batterijen, benieuwd of de sportiviteit de looks kunnen evenaren…

    Login om te reageren
  52. karsvdtuin zegt

    12 januari 2015 om 22:27

    Ligt het aan mij? Ik zie iets van een p1 lijn in de koplampen

    Login om te reageren
  53. ericc zegt

    13 januari 2015 om 07:58

    Jay Leno gaat aardig wat geld moeten uitgeven dit jaar. Een nieuwe NSX , een nieuwe Ford GT,…..

    Login om te reageren
  54. lemster zegt

    13 januari 2015 om 09:10

    Hopelijk wordt het origineel nu wat betaalbaarder.

    Login om te reageren
  55. sleepyj zegt

    13 januari 2015 om 10:49

    Het eerste wat in me opkomt: ‘mwa’

    Login om te reageren
  56. E550 zegt

    13 januari 2015 om 15:30

    Jammer dat ze die achterlichten niet hebben doorgetrokken, net als bij de vorige NSX. Een beetje wat de Aston Martin 77 heeft, alleen dan meer in de lijn van de nieuwe NSX achterlichten.

    Login om te reageren
  57. grandmasterb zegt

    13 januari 2015 om 23:25

    De voorkant lijkt op een lelijke vogelkop, geef mij de nieuwe Ford GT maar, miljoenen keer mooier.

    Login om te reageren
  58. nsxkoenigsegggtr35 zegt

    21 maart 2015 om 20:57

    De nieuwe Honda NSX is een schitterende auto geworden en is een waardige opvolger van de legendarische NSX.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North