Hoeveel zou jij betalen voor deze BMW 330Ci?

Auteur: , 107 Reacties
BMW 330Ci occasion

We verklappen meteen: dit is waarschijnlijk de netste BMW e46 3 Serie Coupé die op dit moment te koop staat. In de wereld, misschien wel.

Laten we vóór het onthullen van de prijs beginnen met wat verzachtende omstandigheden. Zo is deze 330Ci “rookvrij” en heeft hij altijd binnen gestaan. Als ‘ie niet buiten reed, natuurlijk. Bovendien zijn alle boekjes bij de auto, volledig ingevuld en alle keuringsrapporten van de TÜV zijn er ook bij. Jep, wel een importauto dus. Ook de aankoopfactuur, bestelbon en alle onderhoudsfacturen zitten bij de auto: kortom, bijzonder goed gedocumenteerd door de enige, 94-jarige oorspronkelijke eigenaar.

BMW 330Ci Occasion
BMW 330Ci Occasion

Bovendien is het een fijne uitvoering: niet te patserig op de wielen, chique blauwe kleur, crèmewit interieur, houten accenten en bovendien: een handbak. Save the manuals! Maar die vraagprijs is stevig, dat is zeker waar. Deze auto pakt net niet helemaal lekker uit wat betreft ons “RWD op budget“-advies. Want voor €18.750 kun je ook heel veel andere mooie dingen kopen. Het woord is aan jullie: zou jij deze auto kopen als je het geld had? Zo ja: wel even ons aankoopadvies checken natuurlijk!



107 reacties

5 cent!
@iemandzondernaam: ga terug naar dumpert.
Nee bedankt Opa
Hij is wel lekker!
Hoe mooi het recept ook klinkt, 6 cilinder, achterwielaandrijving, handbak. Nee, de E46 heeft mij nooit kunnen bekoren en de E36 al helemaal niet.
@nopetrolnofun: de e36 mij ook niet, tot ik de mogelijkheid kreeg een 325i in bijna perfecte samenstelling kon kopen. Toen gedaan en nu ben ik helemaal verkocht.
Mooie ingetogen auto en ook een mooie combi dat blauw met beige leer. Wel jammer dat bmw dat leer maar niet mooi strak krijgt met allemaal lelijke plooien. Ik zie dat bij de 5 serie van mijn collega ook al. Concurrent Mercedes doet dat beter en ook mijn 10 jaar oude alfa stoelen zien er beter uit. Gewoon ook omdat de wijze waarop de stoel gestoffeerd is beter is.
@eelco74: Daar heeft Bmw idd wel last van, er komt wat meer ruimte op en het gaat wat lubberen daardoor, vrij simpel te herstellen, opvullen bij een restaurateur. Kwalitatief is het echt uitstekend leder, stukken beter als die van de 159, die knapt al vrij snel op de randen.
Heeft de 159 TI van mijn kameraad ook.
@eelco74: het valt me idd op dat Alfa dat heel goed kan. De 159 van mijn buurman heeft nog altijd stoelen die er als nieuw uit zien.
@eelco74: Deze nog even kritisch bekeken, maar dit leer is al superstrak hoor, mankeert echt niets aan.
Heb het veel erger gezien. Jammer genoeg geen sportinterieur zit zoveel beter.
@bofkont: sorry hoor, maar foto 14 allemaal plooien op de wangen
De volgende foto’s allemaal plooien op de zitting
En de achterbank rugleuning kan ook veel strakker.
@eelco74: Is een bewuste keus bij de E46, hebben ze allemaal, is echter kwalitatief uitstekend leder kan ik uit eigen ervaring zeggen.
@eelco74: Mijn E61 met leren comfort stoelen is net de 300.000 gepasseerd en zit nog strak in het leer. Geen beschadigingen of slijtage. Mijn ex-Alfa GT met 275.000 zat nog redelijk in het leer maar wel slijtage op de wangen van de bestuurdersstoel. Vaak zie je daar gaten zitten maar dat had die van mij nog niet. Maar moet zeggen dat jouw stelling niet altijd op gaat.
Wat een topper!! en een uitstekend adres, Autohan behoord tot de de bekende gerenommeerde youngtimer dealers. E46 coupe is sowieso een topper van formaat rijdt heerlijk, heb een 328ci hiervan gehad.
Mijn voorkeur zou deze zwarte zijn bij Douwe, ook pittig aan de prijs, maar dit soort unieke auto’s ga je bijna niet meer vinden.
http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1479419422
@bofkont: toch is het hebben van een 330ci 6-bak vrij uniek en schroeft de prijs met een paar duizend omhoog (mist een beetje in dit artikel). Laatste jaar van de 330ci waren bijna alle opties standaard, een luxe E46 330ci is daarom niet zo uniek. Automaat is een autobahn cruiser maar de bak zelf is ontzetten lui en de auto voelt langzaam (zelf gehad). H5 bak is leuk maar schreeuwt om een 6e versnelling. H6 is de beste transmissie voor de 3.0 maar uiterst zeldzaam.
@bassx: Goed punt , en je hebt wel gelijk daarin, maar mijn persoonlijke voorkeur is absoluut de automaat, ik vind de handbak/koppeling van de E46 sowieso een draak om goed te bedienen, heb er 3 stuks van gehad met handbak, nooit goed mee kunnen worden.
Erg netjes, maar niet 19k waard wat mij betreft. Voor dat geld kun je ook een nieuwe generatie krijgen en die vind ik ook erg fraai om te zien.
@berlinetta: Ik had de foto’s nog niet bekeken, maar voor wortelhout pas ik altijd. Vind het erg lelijk.
@berlinetta: vooral dat stuur. Niet te pruimen!
@berlinetta: Veel geld idd, maar dit is een liefhebbers auto, met deze kmstand en nette staat ga je ze bijna niet meer vinden, daarvoor moet je betalen.
@bofkont: Zeker, het is een fantastische auto. Maar ik zou dan eens kijken voor een E90. Voor dat geld vind je ook een mooi exemplaar met een NA zescilinder. Wat mij betreft ook een liefhebbersauto.

Maar deze mag er zeker wezen. Echt zeldzaam in deze staat.
@berlinetta: Tja dat is uiteraard persoonlijke voorkeur, ik vind de E90 echt een stap terug, vooral het interieur, het kenmerkende naar je toe gerichte dashboard ontbreekt in de E90.
Wat een geld… Nee sorry
Als je toevallig op zoekt bent naar deze reeks, is deze auto zeker het overwegen waard. Goed onderhouden, gedocumenteerd en 22.000 km. Je koopt zeker waar voor je geld.

Momenteel aan het zoeken naar een leuke 3 serie als eerste auto met 4000 als budget. Verassend genoeg flink wat goed onderhouden e46 exemplaren met <180.000. Hebben vaak wel nog enkel de cassettespeler…
@pesu: Ga je geen goede zes cilinder voor vinden, en wat is goed onderhouden??
Let goed op want onder de E46 zit inmiddels heel wat afgetrapte troep al.
Heb er zelf 3 stuks van gehad, in de basis geweldige goede auto’s, maar je moet er goed voor zorgen nu ze rap ouder aan het worden zijn.
@bofkont: Nee, geen zes cilinder nee. Ben ook meer op zoek naar een 320. Moet niet teveel zuipen, want ben nog aan de studie.

En met goed onderhouden bedoel ik dat de gebruikelijke zaken bijtijds vervangen zijn inclusief bon.
@pesu: 320 is bij de E46 (pre-facelift) nog een zescilinder ;(
@granlusso: 320i is bij een E46 immer een 6 cilinder, facelift of niet.
@granlusso: Oh, dat had ik nog niet door. Zijn die dingen wel een beetje zuinig? Zo’n 316 blokt lijkt me dan weer wat karig qua vermogen.
@pesu: Zes lijn is vrij zuinig te rijden, ben inmiddels met nr 5 bezig, met een normale rijstijl zit ik 1 op 10/11.
Doet een 316i niet veel beter in de praktijk.
@pesu: De E46 320i is altijd een zes cilinder ;)
De m52 is een 2.0 6 lijn 150 de latere m54 is een 2.2 zes lijn 170pk, maar ik zou beide sterk afraden als je toch een zes lijn neemt, minimaal de 325i, zelfde verbruik kosten en stukken meer rij plezier. De 320i komt echt te kort om lekker door te rijden, vooral de souplesse bij lagere toeren ontbreekt.
@bofkont: Bedankt voor de tips allen, neem ik mee in m’n zoektocht.
@pesu: ik ben het niet helemaal eens met degenen die zeggen dat je voor 4K geen mooie E46 kan vinden. Ik heb zelf afgelopen jaar een 320i coupé uit Duitsland geïmporteerd met 143K op de teller. Vraagprijs was 3.750, maar ik heb uiteraard wat minder betaald ;). Daarna na import en het imminente onderhoud echter wel alsnog ongeveer een kleine 5K kwijt (zoals verwacht).

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooi exemplaar met een I6, (ruim) minder dan 200K op de klok en een goede kleur, niet het geijkte werk. In Nederland vind je die bijna niet. Na enige tijd zoeken en vier andere E46jes in het vlees bekeken te hebben kwam ik het exemplaar tegen wat ik uiteindelijk gekocht heb op de interwebz. Één van de auto’s die ik bekeken had was een sedan in Siennarot. Ik had die bijna gekocht maar er uiteindelijk toch teveel twijfels bij. De kleur vond ik echter wel erg gaaf.

Toen ik mijn huidige auto tegenkwam was ik eigenlijk meteen verkocht. Kleur goed, standaard wielen, standaard gele pinkers. Gaf mij het idee dat ‘ie niet vernacheld was. Ik had liefst wel een 323/325/328/330 gehad maar de zespitter was in ieder geval aanwezig.

Uiteindelijk bleken er wel wat problemen te zijn. De onderhoudshistorie was nét niet helemaal waterdicht. 1ste eigenaar had ‘m dealeronderhouden tot en met 2011. Vervolgens zat er een Tüv rapport bij van 2011-2013 en van 2015-2017. 2013-2015 ontbrak echter. De auto bleek al enkele maanden stil te staan in een garage. Ik vond het verhaal echter (net) geloofwaardig genoeg om ‘m toch te kopen voor dit geld. Na aankoop thuis meteen laten checken wat voor vlees ik in de kuip had en gelukkig bleek de basis prima te zijn, plus de km-stand te kloppen. Er zat wel direct voor ruim 600 Euro onderhoud aan maar dat had ik wel ongeveer verwacht. Daarnaast heb ik nog direct een set nieuwe banden gekocht.

Tl;dr bevindingen
1) Bij auto’s als deze 330Ci krijg je een 9/10 maar daar betaal je echt de hoofdprijs voor. Voor (veel) minder heb na goed zoeken een prima daily driver, voor een I6 is 4-6K realistisch. Heb echt al van meerdere mensen commentaar gehad dat mijn auto er mooi uitziet. Als je heel goed kijkt van dichtbij is het denk ik ongeveer een 7,5/10.
2) Zoals @bofkont al aangeeft verbruikt de 320i ongeveer net zoveel als de grotere zespitters. Ik heb er toch voor gekozen omdat de rest van de auto me aansprak. Aan de ene kant kan je zeggen waarom niet voor de grotere I6en gaan. In theorie is dat logisch maar het gaat ook om het totaalplaatje, je hebt het tweedehands immers niet helemaal voor het uitkiezen. Moet je dan een 320 laten staan? IMO niet, het is zeker geen strepentrekker maar in NL mis ik soms hooguit wat power bij 80-120. Voordeel van de kleinste I6 is dat hij volgens sommigen het beste klinkt. Je maakt natuurlijk af en toe wat toeren als je de pk’s aanspreekt en dan wordt je beloond met die fijne soundtrack.
3) Verwacht voor dit geld en bij deze leeftijd niet een 100 procent volledige historie. Kijk vooral na wat er wel bijzit en maak dan een inschatting of je het vertrouwt of niet.
4) Verbruik van de 320i icm met automaat is een goede 1:10 op BP Ultimate (motor loopt daar lekkerder op). Ik heb wel eens ruim 700 km gehaald op een tank (ongeveer 55 liter), maar met veel stadsverkeer is 1:9 ook geen uitzondering.
5) Erg blij dat ik voor de coupé ben gegaan, toch wat specialer dan een sedan/touring/compact
6) Als het even kan ga dan voor een speciaal kleurtje
7) Als geld belangrijk is en je maakt behoorlijk wat kilometers kan een 318 een optie zijn. Was het voor mij niet, maar in principe is die niet veel minder vlot dan de 320, is ‘ie wat goedkoper qua MRB, is het verbruik een stuk beter en vindt die motor Euro 95 prima te vreten (I6 ook maar liever niet). Maak je echter maar een paar duizend km per jaar als student ga dan als liefhebber gewoon voor een zespitter. Wie weet hoe lang dat nog kan in de toekomst.
8) Calculeer zelfs als je een mooie ziet een klein ruggetje in voor achterstallig onderhoud. Misschien heb je het niet nodig en kan je een set styling 32 wielen kopen o.i.d..
@jaapiyo: Duitsland is idd een goede optie! mooie wagen heb je zo te horen!
@pesu: Die zescilinders vallen nog best mee qua zuipen, als je je een beetje inhoudt. En het maakt de auto zo veel specialer. Zoals opgemerkt, ga voor de 325i.
Eigenlijk wel dé ideale auto als je t mij vraagt. Stuk goedkoper in gebruik dan de m3, maar nog steeds erg veel fun. En ja als ik t geld had, dan had ik t zeker gedaan. Een nagenoeg nieuwe e46 coupe is gewoon onvindbaar. En gezien de nieuwprijs destijds is dit een schijntje. En in deze tijd werden de bmw’s nog erg goed in elkaar geschroefd.
Prachtig uitgevoerd. Zeer smaakvol interieur, zorgvuldig samengesteld. Als ik in de markt was voor een 330Ci dan had ik deze serieus overwogen, plaatje!

Ik kocht die van mij in ’03, net een jaar oud. Heb hem nog steeds. Estoril blauw met een licht grijs interieur. Handgeschakeld. Met donker berkenhout afweking.
@maxidyne: Mijn held!!! heerlijke wagen. het is dat ik perse cabrio wil rijden, nu een Z4 3.0 maar anders had ik absoluut een E46 330ci facelift op de dam staan.
@bofkont: bedankt! Nog geen ton op de teller. 100% origineel en in nieuwstaat. Z4 is ook erg leuk! Geniet ervan.
@maxidyne: Oef een absolute topper heb je daar dus!! nooit weer weg doen.
Ja mijn Z4 ben ik ook zeer tevreden mee, origineel NL exemplaar van 2003 met net 120k.
Vrijwel alle opties, navi prof, hifi/cruise etc etc in sterling grey.
Voor dat prijs kan je in Duitsland/België (-als je goed zoekt in NL ook-) een volledig gedocumenteerde, rijk in opties E92 335i gaan halen met naar keuze handbak/automaat en km-standen rond de 100k km. Dus neen, ik zou hem niet kopen.

Je moet er al een redelijk grote liefhebber van zijn om zo’n bedrag neer te tellen.
@misterdrogba: Absoluut waar, maar de eerste generatie 335i is echt kwalitatief geen hoogvlieger, ook vind ik de E46 een mooiere auto, maar dat is puur persoonlijk.
@misterdrogba: tegenwoordig is alles wat stokoud is hip en klasse. Weet je dat niet.
@c63: Zeker niet waar , normale doorsnee oude rotzooi is er genoeg, ook een kale E46 316i ga ik niet warm van worden.
@c63: stokoud? Een bmw 2002 is stokoud. De e46 grenst net aan youngtimer!
Nope, deze auto verdient een automaat te hebben. Niet sportief genoeg voor een handbak in mijn ogen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een hogere prijs had verwacht. Ik vind het een prachtige auto, ziet er heel goed uit en is zeer uniek. Ja, ik mag hem wel.
Nog niet eens stuurbediening en cruisecontrol. Op cruise control zou ik elke auto laten staan.
@marvin1608: Zie je helaas vaker met Duitse uitvoeringen, wel de 30i motor maar verder weinig opties, In Nederland kon je de auto zo niet eens bestellen, was minimaal een executive.
@marvin1608: stuurbediening is niet meer dan een sierlijst met bediening kopen, kabelsetje voor achteraf inbouw en klaar … heb je gelijk cruise control.
Geweldige auto, met heerlijke motor. Toen en zelfs nu nog een mooie verschijning. Overigens nog nooit een alfa gezien, die beter in elkaar steekt, dan een BMW.
@zesinline: Als Alfa fan en met voldoende praktijk ervaring moet ik je helaas gelijk geven, vormgeving van Alfa is geniaal mooi, daar zou Bmw nog wat kunnen leren van Bmw, maar interieur en carrosserie afwerking laat Alfa altijd grote steken vallen.
Ik ben naar mijn 156 avontuur een E36 323i coupe gaan rijden, hoewel die auto een stukje ouder was viel gelijk op hoeveel beter die is gemaakt.
Hoeveel heeft deze gelopen
Opa uitvoering.. Nee dank je.
Nope nope nope. Prachtige auto maar voor dat bedrag is er veel moois te kopen.
Geen schuif/kanteldak .. geen zaken ..
@lincoln: Is idd echt jammer, zou voor mij dan ook overgaan, net als het sportinterieur en automaat wat ontbreekt, ook een harde eis.
@bofkont:

Nu ik er over nadenk ..
Zou dan gewoon de veel betere Ford Mustang uit die periode zijn ..
@lincoln: Haha mijn hemel absoluut niet, dat zijn drama auto’s kwa design en afwerking van rond 2000.
Heeft niets van doen met het oude Mustang.
@bofkont: kopen dan: http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1484771273 !!! ;) (stond die niet eerst voor iets minder bij Aaldering…? )
Nog een jaartje wachten en hij is interessant voor de bijtelling! De E46 blijft 1 van de mooiste BMW’s!
@roberto: maar net wat jij interessant vindt.
35% bijtellen op 18k is alsnog heel erg veel.
Hoeveel kilometer staat er op de tellerM
Moet een slag goedkoper zijn maar dan heb je toch een heerlijke bak. Imo ziet die facelift er een stuk beter uit dan pre facelift. Voor 6-8k vind ik t niet eens zon gekke deal.
Chromen sierstrips op een BMW…., dat mag eigenlijk alleen als ze om de wielkasten zit…
@rob: Nee hoor, dit is gewoon origineel geleverd zo.
@bofkont:
Kan wezen, maar het staat dit model voor geen meter. Een E9, die kan je helemaal volhangen met sierstrips:
http://www.gieldaklasykow.pl/wp-content/uploads/2014/06/bmw-e9-02.jpg

Voor de rest vind ik eigenlijk dat chroom op BMW’s beperkt moet blijven tot de grille ;-)
@Rob: ben ik met je eens, er meer mensen, ze zijn ook amper verkocht met Chrome pakket.
@Rob: in combinatie met het blauw vind ik het eigenlijk niet verkeerd.

Toegegeven: op een sedan (formaatje 5 of 7) oogt het beter…
AB, ik zie steeds vaker onder aan een artikel een groot wit vlak, hoort hier een galerij te staan of is dit iets anders? als.ik erop klik komt er een advertentie popup.. (android versie)
Voor dat geld koop je toch een E46 M3 met ~150K er op?

Gaaf hoor, een 330CI…maar niet voor dat geld.
@basjaski: Geheel eens, ik denk ook dat dit exemplaar net een tikkeltje te duur is.
12 tot 15k is realistisch. Een E46 M3 blijft een topper, maar eentje met 150K ga je nog serieus onderhoud aan krijgen, daarbij is het rijden verder niet eens zo heel bijzonder. hij is net wat te zwaar, een 330ci doet in het dagelijkse verkeer weinig tot niets onder.
Voor €19k, hmm ik denk dat ik ga voor een Toyota supra of een Nissan 350z maar mijn budget is nog nooit hoger geweest dan €7000 en toen kwam er een seat ibiza uit 2003. Dus nee ik zal nooit 19.000 euro uitgeven aan een auto. Tenzij ik een leuke meid tref voorzien van een dikke bankrekening en mij een auto cadeau doet.
@maferick74: ik hoop voor je dat je ooit in een positie komt waarbij je geen problemen hebt met een dergelijk bedrag. Zo wereldschokkend is dat helemaal niet namelijk.
@lekbak: lekker zielig.
@hplh: wat probeer je nou te zeggen met deze opmerking?
@lekbak: Voor iemand met een modaal inkomen en die een gezin/woning moet onderhouden zijn dat anders beste bedragen, we zijn niet allemaal grootverdieners zoals jij ;)
@bofkont: ik heb ook geen 19.000 liggen om aan een auto uit te geven hoor. Zal de komende paar jaar ook niet gebeuren met een modaal inkomen, een studerende verloofde en een kind in de opvang (waar dus niks tegenover staat want studie). Maar over een jaar of 10 hoop ik toch echt meer koopkracht te hebben.
@lekbak: Dat bedoel ik! de realiteit.
@bofkont: de realiteit is ook dat je slechte beslissingen hebt gemaakt als je op je 50e nog financiëel krap zit. Maar dat is geen populaire realiteit dus dit verkondigen levert altijd een hoop commentaar op. Voornamelijk van mensen die slechte keuzes hebben gemaakt.
@lekbak: Tja dat is altijd moeilijk beoordelen vanaf de zijlijn, met een modaal inkomen is het tegenwoordig al moeilijk zat om geld over te houden, en als je dan ook nog wat leuks wilt zoals vakanties is het snel op.
Ik zou nooit mensen afrekenen op hun bank rekening, belangrijkste is dat je verantwoord leeft naar je inkomsten, dus geen gigantische leningen, ik ben ouderwets opgevoed nog, je leent enkel voor een huis, maar ook niet meer dan nodig is. Altijd dankbaar voor geweest.
@bofkont: de mensen die t hardste werken verdienen t minste. Eigenlijk zo krom als een banaan…
@sanderm3: Helaas de waarheid, met werken wordt je ook niet rijk.
@bofkont: wat is rijk? Daarbij is hard werken altijd! volstrekt nutteloos als je niet ook slim werkt.
@lekbak: ik lees je reactie met de meest positieve bril die ik kan vinden en zal het niet als pochen opvatten.
19k cash is overigens voor het gros van NL een flinke uitdaging om bij elkaar te sparen in een paar jaar tijd. Daarbij vind ik zijn opmerking in de basis heel verstandig:
1. Ik lees dat hij zijn auto cash koopt (heel verstandig, en veel respect, dat doen en kunnen er niet veel meer heden ten dage!)
2. 19k voor een auto is meer dan het dubbele dat hij recentelijk heeft uitgegeven, dus realistisch dromen voorkomt veel financiële ellende
Hou dat vol, totdat je met hard werken en/of een stukje mazzel goed in de slappe was zit en iets leuks kunt shoppen, en geniet er dan met volle teugen van!
@bischero: het was absoluut niet als pochen bedoeld. Zoals je kunt lezen heb ik het zelf ook niet. Maar hij schrijft dat hij nooit 19.000 aan een auto uit zal kunnen geven. Het is een flink bedrag, maar zeker niet onrealistisch om bij elkaar te sparen voor de meeste mensen. Mits ze uiteraard verstandig met geld om kunnen gaan. En ik gun mensen gewoonweg een financieel gezonde situatie. Dus vandaar: ik hoop dat hij ooit 19.000 aan een auto uit kan geven.
Wel even het hout wisselen voor aluminium. Verder is hij super!
@dutchdriftking: nee, voor donker hout!
@e1000bmw523i: het is toch geen 190 e ……
Vind hem niet apart genoeg. Je moet eigenlijk een individual uitvoering hebben met een mooie kleur. De laatste final Edition van de e46 coupe. Die heeft ook een heel mooi lederen interieur. Maar niet makkelijk te vinden en vaak is het dan een 320cd en 330cd.
Dat walgelijke chroom in de portieren en deurgrepen slaat nergens op, iemand hier boven roept dat dat origineel geleverd is door BMW, BMW kennende zou dat zomaar kunnen, maar in dit geval heb ik mijn twijfels bij die stelling. Volgens mij heb ik het in ieder geval zo nog nooit gezien.
In ieder geval zou ik er nooit geen €19000 voor betalen, dat is hij gewoon niet waard. Laten we eerlijk wezen.
@stationcar: Ziet er dan zo uit, dit is dan de pre facelift.

http://www.bimmerfest.com/photos/data/2/28pic_2.jpg?9032
@bofkont: velgen Setje styling 32 OEM Bmw, geweldig!!
@bofkont:
Hatseflats, dus toch origineel BMW wat ik al zei, BMW kennende zou het kunnen, je kon/kan (destijds in ieder geval) de meest wazige zooi bestellen bij je BMW…
Dank voor de info, m’n kennis is weer toegenomen!!
@stationcar: Ja idd het zou ook niet mijn keus zijn, er zijn ook maar heel erg weinig van verkocht met dat chrome pakket.
chrome deurgrepen: nope
chrome sierstrip aan onderzijde van zijkant: nope
houtinleg dashboard/interieur: nope
Dikke BMW zou er zo 15.000 euro voor neertellen
@arias12: Die 15K zit aardig dicht bij de realiteit ook, ik denk dat je koopman bent als je ze bied.
Mijn zwager reed tot voor kort in een vergelijkbare 330ci. Zelfde kleur, zelfde lederen interieur, en ook met een handbak. Alleen had hij andere velgen (en niet die lelijke verchroomde versiersels op de zijkant). Prachtige auto, alleen kwam er veel groot onderhoud aan en ging-ie meer kilometers maken, dus heeft-ie ‘m weggedaan. Ergens wel zonde.
Ik sluit me aan bij de anderen, geen cruise control, geen schuifdak, teveel chroom. En het is best veel geld voor een inmiddels toch best oud model.
Minpunten:
– Geen schuif-kanteldak
– Lichte in plaats van een donkere houtafwerking
– Geen stuurwielbediening
– Handbak in plaats van automaat

Met andere woorden: ik pas.
@e1000bmw523i: Zou best kunnen dat hij daar gestaan heeft, hij staat inmiddels ook al een tijdje bij Douwe, het is gewoon erg veel geld voor een oudere E46, 15k is realistisch ook bij deze.
@e1000bmw523i: Ah ik bedoel die zwarte 330ci coupe, die lichtblauwe cabrio pfff, tja die gaat echt wel realistisch naar de 20k denk ik.
Nee, voor die prijs koop je een tweedehands Porsche Cayenne

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).