• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hummer H2 superdiesel met 700 pk

Auteur: Wouter, gepost 30 mei 2008 om 16:28 – 46 Reacties

Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL
Nijmegen, here we come!

Kijk dit zijn de betere boodschappenwagentjes. Het is een diesel, dus lekker zuinig in gebruik en toch 700 pk. Daarmee is het volgens de verkoper sneller dan elke benzine auto: “faster then any other Gasloline Car”. De Duramax diesel levert 700 pk en een heftige 1306 nm aan koppel. Al die kracht wordt via een automatische zesbak op het asfalt overgebracht via alle vier de wielen. Andere interessante opties: 4 inch roestvrij stalen sportuitlaat met “Enginebrake” (WTF bedoelen ze daarmee?), 22″verchroomde lichtmetalo’s met 325/50 banden, een spoilerpakketje, verlaagde wielophanging en Brembo remsysteem. Voor de broodnodige entertainment onboard is er en Kenwood touchscreen navigatiesysteem gemonteerd inclusief extra schermpjes in de hoofdsteunen. Kopen? Of misschien heb je liever een zwarte?

Met dank aan msic30amg voor de tip!
Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL

Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL

Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL

Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL

Ook interessant!

  • Hummer limo te koop
    Deze verlengde Hummer H2 kun je kopen voor € 1.895.000
  • Gespot - Dik 700 pk aan musclecar-geweld op Nederlands kenteken
  • GMC Hummer EV SUV
    GMC Hummer EV SUV: dit is de productieversie
  • Hummer is loeizwaar
    Nieuwe GMC Hummer EV wordt een loeizwaar geval

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

Asobakken, Diesel, h2, Hummer, tuning, wit

Vorig bericht: « Dutchman Video: Autoblog spot in Beverley Hills
Volgend bericht: VrijMiVideo: Ferrari 430 Scuderia driving school »

Lees Interacties

Reacties

  1. Stephan zegt

    30 mei 2008 om 16:30

    Enginebrake remt de motor, voor als je bijvoorbeeld berg af moet rijden.

    Login om te reageren
  2. JW zegt

    30 mei 2008 om 16:30

    enginebrake aka motorrem is eigenlijk iets wat ze bij vrachtwagens gebruiken: Met de motorrem kan de snelheid geleidelijk worden teruggebracht. Met luchtdruk wordt een klep in de uitlaat gesloten en wordt de brandstoftoevoer van de inspuitpomp stop gezet. Er wordt schone lucht aangezogen, maar kan via de uitlaat niet weg. Hierdoor worden de zuigers tegen gewerkt en de motor krijgt dus een remmende werking.

    Login om te reageren
  3. ZwerverRoodbaard zegt

    30 mei 2008 om 16:34

    Schwarz bitte, dass ist ja viel schoner und beeindruckender ;)

    Login om te reageren
  4. PCCB zegt

    30 mei 2008 om 16:35

    En hij is nog altijd lelijk

    Login om te reageren
  5. coen zegt

    30 mei 2008 om 16:36

    Wit is het nieuwe zwart….

    @ JW volgens mij noemen ze dat bij een vrachtwagen een retarder ?

    vind hem eigenlijk niet echt / echt niet lelijk ;-)

    Login om te reageren
  6. Tenck zegt

    30 mei 2008 om 16:37

    Vraag me of of de versnellingsbak wel met al die torques om kan gaan. Brabus schroeft ook het aantal Nm omlaag van hun auto’s voor die reden.

    Login om te reageren
  7. victor zegt

    30 mei 2008 om 16:37

    voorkant mooi achterkant NOt

    liever in het zwart eigenlijk

    Login om te reageren
  8. Stephan zegt

    30 mei 2008 om 16:39

    Retarder is wat anders, dat is een enorme waterrem. Die laat 2 schoepen tegen elkaar indraaien met olie er tussen oid.

    Login om te reageren
  9. Joost zegt

    30 mei 2008 om 16:40

    het blijft me verbazen dat mensen zo graag een dikke ton neer tellen voor een hummer terwijl het interieur van een passaat er beter uitziet. het blijft amerikaanse rommel ongeacht hoe hard ie kan.

    Login om te reageren
  10. audi-fan zegt

    30 mei 2008 om 16:43

    dit is voor rappers die hun geld aan niets nuttigs weten te besteden dus kopen ze zo’n overstylede hummer:P

    Login om te reageren
  11. babbaloerie zegt

    30 mei 2008 om 16:47

    “faster then any other Gasloline Car”

    Sure, dan mag hij eens bewijzen of deze sneller is dan een Bugatti Veyron.

    Login om te reageren
  12. Simpson zegt

    30 mei 2008 om 16:47

    dit lijkt wel zo’n speelgoedautootje die je voor 2 euri bij de wibra koopt.
    kortom, leuk voor je neefje van 2 (bij wie autootjes van 2 euri maar een week meegaan :-)

    Login om te reageren
  13. shenkie zegt

    30 mei 2008 om 16:56

    Wat een bruut ding, qua vermogen.. uiterlijk is dan wel weer jammer :P

    @ coen, ja heb je gelijk in.

    Login om te reageren
  14. prop zegt

    30 mei 2008 om 17:02

    Ik zeg: Bos ontvoeren.. zn mond vasttapen aan de uitlaat en volgas in zn vrij.

    Wat nou slurptax!

    Login om te reageren
  15. Wouter zegt

    30 mei 2008 om 17:03

    En wat verbruikt hij? 20 op 1?

    Login om te reageren
  16. Bxl zegt

    30 mei 2008 om 17:03

    …overgebracht via _lle vier de wielen….

    Maar net zoals Babbaloeri zegt, “faster then any other Gasloline Car”
    nogal een domme uitspraak zeg! :?

    Tevens stom dat ze over al dat chroom wit gespoten hebben!

    Login om te reageren
  17. tom zegt

    30 mei 2008 om 17:04

    de h2 is een mooie wagen maar dit puur witte monster staat me niet echt aan

    Login om te reageren
  18. Mies zegt

    30 mei 2008 om 17:04

    Wat is dat toch een mooi interieur….. :?

    Login om te reageren
  19. BAAP zegt

    30 mei 2008 om 17:07

    Amerikaanse REUT!!! maak je mij niet blij mee!!!!

    Na 2 ritjes ligt de aandrijflijn eronder weg!!

    Login om te reageren
  20. wotevajjjj zegt

    30 mei 2008 om 17:21

    over engine brake:
    mss een dom idee van een 15 jarige:
    wr zet je niet gewoon een rem op je vliegwiel zodat je toeren sneller terug vallen ??? zou hem denk ik wel wat kunnen schele in de race industrie

    Login om te reageren
  21. prop zegt

    30 mei 2008 om 17:29

    dan kan je elke 20.000km je motor uitbouwen omdat je vliegwiel is versleten… deze is ook tevens uitgebalanceerd.. dit icm slijtage werkt niet echt lekker enz enz

    Login om te reageren
  22. prop zegt

    30 mei 2008 om 17:31

    Je wilt je remmen ook het liefst zo dicht mogelijk bij je onafgeveerde massa hebben.. daar is het contact met het wegdek het meest direct.. een retarder dient daarom ook slechts als hulpmiddel

    Login om te reageren
  23. DAT zegt

    30 mei 2008 om 17:32

    Goed gedaan. Gewoon alles wit. En het interieur lekker standaard grijs. Niet verkloot met b.v. smakeloos marmottenleer.

    Login om te reageren
  24. Jonas zegt

    30 mei 2008 om 17:35

    nee danku,

    Login om te reageren
  25. Jesper zegt

    30 mei 2008 om 17:40

    Gadverdamme, wat lelijk… echt zo’n auto die in A.dam Bijlmer thuishoort, bij een of andere dope-pusher voor de deur…

    Enginebrakes worden overigens niet alleen toegepast op vrachtwagens. Steeds meer hybrides (ik noem de Prius en de Civic) hebben ook enginebrakes voor bovengenoemde omstandigheden, en de energie die daarbij vrijkomt wordt dan opgeslagen om later op te kunnen rijden.

    Login om te reageren
  26. lincoln zegt

    30 mei 2008 om 17:46

    remmen ?? da,s toch niet nodig voor zo,n ding ..

    Login om te reageren
  27. Henk zegt

    30 mei 2008 om 17:54

    700pk maar ? dan kan je beter in je 1000pk diesel supercars gaan treiteren
    http://www.pinkpower.nl/?p=125

    Login om te reageren
  28. Carmaster zegt

    30 mei 2008 om 18:27

    Ja in het zwart , MATzwart.\
    Maar dan wel met 2 enorme uitlaatpijpen die langs de cabine recht omhoog lopen. En een 2 bumperstickers met: I EAT HYBRIDES FOR BREAKFAST!!! en FUCK THE ENVIROMENT!!!.

    En dan Den Haag binnenrijden met een erg luide Dixie-horn!!! (en dan niet 3 keer toeteren, o nee!)
    YIHAAAAAA!!!!.

    Login om te reageren
  29. Rickz zegt

    30 mei 2008 om 18:39

    asfalt overgebracht via lle vier de wielen
    moet zijn
    asfalt overgebracht via alle vier de wielen

    Login om te reageren
  30. Rick zegt

    30 mei 2008 om 18:46

    Ze bouwen ze ook om tot diesels, en wil je het 6.6L diesel blok los kopen?
    Kost je een halfe HUMMER aan geld”:
    http://www.teakatoys.com/Hummer_H2_Performance_s/44.htm

    Login om te reageren
  31. six trey zegt

    30 mei 2008 om 18:55

    Lelijk kleur, gebruik chrome en zwart ;) maar voor de rest mooie wagen en dikke motor maar nog liever een hummer in een lelijk kleur dan een cayenne

    Login om te reageren
  32. CSL zegt

    30 mei 2008 om 18:58

    MEt je hummer moet je toch echt minimaal 1000pk hebben.

    Login om te reageren
  33. Tombnolz zegt

    30 mei 2008 om 19:36

    1306 nm? En die automaat trekt het? A miracle!

    Login om te reageren
  34. Audiofreak zegt

    30 mei 2008 om 20:57

    @carmaster, helemaal mee eens, bovendien als je een hummer hebt kun je ‘m beter vehogen, rij je met je 700pk gewoon over iedereen heen!
    )

    Login om te reageren
  35. Racer X zegt

    30 mei 2008 om 22:15

    De auto is natuurlijk kut, maar dat motorblok…Dat zou ik wel es in een andere auto (supersporter) willen zien. Daar sta je dan met je R8 V12 TDI. :P

    Login om te reageren
  36. RUS zegt

    30 mei 2008 om 23:59

    Ik dacht dat h2 alleen leverbaar was met benzine.

    Login om te reageren
  37. RA999 zegt

    31 mei 2008 om 00:12

    @ RUS
    Die is waarschijnlijk gewoon verwisseld met een dieselmotor…

    Login om te reageren
  38. Carmaster zegt

    31 mei 2008 om 00:13

    @ Audiofreak

    Inderdaad!!

    Login om te reageren
  39. K-Kalkan zegt

    31 mei 2008 om 00:19

    ÜBER GEIL!
    Alleen idd zwart met chroom was vele malen mooier geweest :)

    Login om te reageren
  40. Tombnolz zegt

    31 mei 2008 om 00:28

    @ K-Kalkan: jij bent afkomstig uit de Balkan ? :)

    Login om te reageren
  41. wilco zegt

    31 mei 2008 om 00:44

    Skyline met 1000 pk is denk ik toch wel sneller.

    Maar dat terzijde, 700 pk uit n diesel is knap werk! En denk dat menig auto er moeite mee heeft, inclusief de betere sportwagens. Maar het gewicht zal dusdanig zijn dat bv een ENzo nog steeds de baas is.

    Login om te reageren
  42. ik de dinges zegt

    31 mei 2008 om 01:36

    zal een flinke roetpluim uitkomen als dat ding volgas gaat..

    Login om te reageren
  43. Jasper zegt

    31 mei 2008 om 12:03

    Bij een vrachtwagen dient de retarder voornamelijk als remhulp zodat de remmen niet in brand vliegen. Als een vrachtwagen bergafwaarts gaat, zal hij toch moeten remmen, doet hij dit met de normale remmen.. Dan worden die te heet en kunnen in brand vliegen.
    Een retarder heeft verder niets met de motor te maken als ik het goed begrepen heb. Het is me een aantal keer uitgelegd een tijd geleden, maar ik begreep het niet echt. Het kwam erop neer dat dat apparaat met dezelfde hoeveelheid een tegengestelde kracht geeft als de vrachtwagen gebruikt. Stel dus dat de vrachtwagen 380 pk benut, geeft de retarder 380 pk in de tegengestelde richting. Maar goed, een poging tot uitleg, zelf weet ik het ook niet precies =P

    Login om te reageren
  44. rayman zegt

    2 juni 2008 om 12:39

    enginebrake : moterrem
    dat is een klep achter de turbo die je met ene knop dicht kunt zetten waardoor je die de uitlaat gassen smoort en waardoor er een vertraging in de moter onstaat
    een retarder is weer iets anders dan de moterrem moterrem komt ook uit de transport alleen moter rem zit op alle vrachtwagens en retarder is een optie en de retarder wordt vaak aleen gebruikt op vrachtwagens die door de bergen moeten (bergafwaards)
    een retarder zit tussen de versnellings bak en cardan en deze remt de aandrijving af dus hij remt als ware op de aandrijf as

    Login om te reageren
  45. Wouter zegt

    2 juni 2008 om 12:48

    @Rayman: thanks voor de uitleg. Ik wist echt niet hoe dat zou moeten werken. Vandaag weer wat geleerd. :-)

    Login om te reageren
  46. skinnybmw zegt

    3 juni 2008 om 01:11

    Lelijk en nog eens compleeeeeet nutteloos ook. Hoe kun je nu plezier hebben in zo’n auto?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North