• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

IMSA Lambo Gallardo Spyder

Auteur: autoblogger, gepost 19 januari 2007 om 10:23 – 32 Reacties

Lamborghini IMSA Spyder


We zagen eerder een Gallardo van IMSA, de Duitse tuner heeft laten weten nu ook een open variant aan te bieden. Dat zijn dus 610 peekaas en 655 Nm voor je V10 Spydert!

Om eea onder controle te houden is oa de Lambo four-wheel drive aangepast. Het nodige grip is afkomstig van bredere sloffen, 245/30 ZR 20 aan de voorkant en 325/25 ZR20 achter. Natuurlijk moet de IMSA Spyder ook optisch herkenbaar zijn, er is daarom een aangepaste voor- en achterbumper beschikbaar, een setje nieuwe velgen en een achterspoiler. Het interieur is helemaal individueel samen te stellen, denk aan leder, alcantara, aluminium en CFRP voor de Gallardo cockpit.

Lamborghini IMSA Spyder
Lamborghini IMSA Spyder

Ook interessant!

  • Lamborghini Gallardo wordt slachtoffer van vallende boom
  • Dit is de gaafste Lamborghini Gallardo occasion van Marktplaats
  • Video: eerste onderdelen voor de Lamborghini Urus uitpakken
  • Video: Novitec make-over voor de Lamborghini Urus
    Video: Novitec make-over voor de Lamborghini Urus

Nieuwste artikelen

  • Video: Dame scheurt veel te hard over krappe weg
  • Europese ‘Kei Car-categorie’ blijkt stimulans voor meer elektrische crossovers
  • Ineens is je auto geen youngtimer meer, wat zijn je opties?
  • Nederlandse overheid wil MEER 130 km/u-snelwegen!
FacebookTweetPinLinkedIn

gallardo, imsa, Lamborghini, tuning

Vorig bericht: « Videotime: 6 officiële Audi R8 video’s
Volgend bericht: Niets is wat het lijkt »

Lees Interacties

Reacties

  1. Thijs zegt

    19 januari 2007 om 10:25

    Op die laatste foto heeft ie wel iets weg van een Pagani Zonda Roadster…weet niet of dat een compliment moet zijn ;-)

    Login om te reageren
  2. Chris zegt

    19 januari 2007 om 10:25

    Dik, jammer van die velgen…. en dat wit moet ook maar eens afgelopen zijn… kan geen autowasser betalen

    Login om te reageren
  3. Bas zegt

    19 januari 2007 om 10:28

    Dikke bak, maar dan wel int blauw :)

    Login om te reageren
  4. Michael zegt

    19 januari 2007 om 10:30

    Toofe specs en coole auto! Spoiler ziet er ook echt mooi uit!

    White Power!!(op autos natuurlijk :p)

    Login om te reageren
  5. Alfafan zegt

    19 januari 2007 om 10:30

    Het lijkt wel of ie drie ruitenwissers heeft…Maar verder super vette bak!

    Login om te reageren
  6. MBZ zegt

    19 januari 2007 om 10:40

    echt een wrede auto

    Login om te reageren
  7. ML Benz zegt

    19 januari 2007 om 10:41

    zeer jammer hej. dat dakje ziet er niet uit…
    het verliest zijn mooie vorm hierdoor.
    de gewone gallardo is wel een van mijn favorieten

    Login om te reageren
  8. Def Tovertor zegt

    19 januari 2007 om 10:47

    @ Chris

    Nou, ik denk als je een Gallardo kunt aanschaffen, je ook niet echt wakker zult liggen van de waskosten ;)

    Login om te reageren
  9. w0o0dy zegt

    19 januari 2007 om 10:59

    blijf erbij (zoals je kon lezen/zien bij de dichte versie van IMSA) dat vloeiende wielkasten mooier zouden zijn dan deze “aangeplakte” verbredingen. Meer pk’s is natuurlijk wel leuk, maar zou de auto dan nog wel zo fijn rijden als de originele? Of wordt dit een knalharde rammelbak en valt je mooie spider naar een paar jaar spontaan uit elkaar?

    Login om te reageren
  10. TomRS6 zegt

    19 januari 2007 om 11:03

    Hoe creeer ik een ‘kitcar-look’ deel 64.

    Login om te reageren
  11. Lebastille zegt

    19 januari 2007 om 11:56

    Lelijk, te veel hoekige vormen en die spoiler past gewoon niet op deze auto. Het motorvermogen + koppel is zeker wel aardig :).

    Login om te reageren
  12. nicky zegt

    19 januari 2007 om 12:31

    echt goed gelukt, alleen als je ga rijde met die auto mag dat dak er natuurlijk der niet op, dat ziet er nie uit

    Login om te reageren
  13. SEAT addicted zegt

    19 januari 2007 om 12:53

    Grrrrr… Naughty car!! Wauw

    Login om te reageren
  14. Seb zegt

    19 januari 2007 om 14:44

    ontzettend dik! wauw :-D

    Login om te reageren
  15. bezem zegt

    19 januari 2007 om 16:10

    lelijk gedaan die velgen en die verbreed kit ,ik zou het gewoon orgineel laten dan is het al voor mij al okee,dit maakt hem er niet mooier op .

    Login om te reageren
  16. iceman zegt

    19 januari 2007 om 16:11

    van cool naar oncool zou ik zeggen.

    Login om te reageren
  17. Jerome zegt

    19 januari 2007 om 16:15

    wat een heerlijke achterbanden !!!

    Login om te reageren
  18. Demter zegt

    19 januari 2007 om 16:15

    waarom??????? doen mensen dit een icoon(als auto) aan???

    Login om te reageren
  19. LL zegt

    19 januari 2007 om 17:11

    doe mij maar de gewone gallardo, liefst de se

    Login om te reageren
  20. Jonas zegt

    19 januari 2007 om 17:32

    bah blijf er af met hun vettige tunepote :p

    Login om te reageren
  21. CSL zegt

    19 januari 2007 om 17:33

    Behalve die kleur, wat een Monster. Nu kan je spreken van een Gallardo.
    Weet iemand trouwens hoe die Power wordt bereikt?

    Login om te reageren
  22. cedric zegt

    19 januari 2007 om 17:42

    Die is ubermooi (L)

    Login om te reageren
  23. Deon zegt

    19 januari 2007 om 17:47

    Hebben hebben hebben hebben!! Maar van mij mogen ze hem opzich wel standaard laten, zoiets moet je niet tunen, dat kunnen ze bij Lambo zelf goed genoeg!

    @ Jerome
    Nou dan maken we toch een dealtje? Krijg jij de achterbanden, krijg ik de rest van de auto :P

    Login om te reageren
  24. Citrofiel zegt

    19 januari 2007 om 18:01

    Doe hem mij maar standaard… Dit vind ik niets.

    Login om te reageren
  25. JP zegt

    19 januari 2007 om 18:55

    “kwijl” echt vers

    Login om te reageren
  26. Jappy zegt

    19 januari 2007 om 19:31

    Zoooooooo, dit ziet er echt eventjes vet uit zeg! Echt mooi gedaan!

    Login om te reageren
  27. Rick dos zegt

    19 januari 2007 om 19:43

    lose the tupperware en je hebt 1 van de mooiste auto´s!

    Login om te reageren
  28. GTI zegt

    19 januari 2007 om 20:29

    “CFRP voor de Gallardo cockpit”
    Weet hier iemand wat CFRP is??

    Login om te reageren
  29. Colin zegt

    20 januari 2007 om 12:30

    smaken verschillen.. maar die velgen vind ik wel f*ckin´ vet!! de rest gaat wel..

    Login om te reageren
  30. floef zegt

    20 januari 2007 om 23:40

    (K)(K)(K) ;)

    Login om te reageren
  31. Alwood zegt

    20 januari 2007 om 23:48

    ik vind hem in verhouding tot de gewone spider: een opgeblazen sportschoolfiguur dat een veel te groot glimmend nike trainingspak ‘een net pak’ noemt. al die randjes en frutsels aan de body maken deze wagen naar mij mening niet beter. :(

    Login om te reageren
  32. Luuk zegt

    2 maart 2007 om 19:49

    Echt een wrede auto maarja het is natuurlijk ook een Lamborghini he…:) maar er had een V12 moeten in liggen:P

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North