• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?

Auteur: sir_smokalot, gepost 10 juni 2015 om 07:52 – 86 Reacties

Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?Afbeelding Is dit de laatste originele Golf VR6-occasion van Nederland?

Golf VR6 te koop
Daar durven we onze hand niet voor in het vuur te steken, maar dit exemplaar uit 1997 oogt tamelijk onafgetrapt, on-ge-petjetuned, en heeft als klap op de vuurpijl ook nog eens erg weinig kilometers gedraaid.

De VR6’jes van Volkswagen zijn iconisch, en dankzij de downsizingtrend tevens nog slechts iets uit het verleden. De Golf V R32/Beetle RSi (het enige geldige excuus om een New Beetle te kopen)/Audi TT 3.2 waren bij mijn weten de laatste ontvangers van het blok, waarna de zescilinders voorgoed verdwenen uit de bouwrijen.

Wie heimwee heeft naar de goede oude VR6 kan echter nu voor een kleine 13 ruggen een Golf III op de kop tikken. De 2.8 VR6 onder de kap levert 174 pk, en natuurlijk is er een handbak voorhanden. Het zwarte exemplaar – vanzelfsprekend op BBS’jes – heeft bovendien nog geen 40.000 km gedraaid.

Je moet er voor in de buidel tasten, maar een exemplaar zoals dit, zonder Remus-uitlaat/NoFear-stickers/200.000 km op de klok, vind je niet snel ergens anders. Wie een alternatief zoekt kan opteren voor een gepantserd exemplaar. De Golf III’tjes houden het nochtans wel even uit: de oude politie-VR6 uit de beruchte Blik op de Weg-Scirroco-chase is nog dit jaar opnieuw op kenteken gezet.

Dank voor de tip, Derek!

Update: Leo de Haas op de Twitterlijn – de VR6 die we in de vorige alinea aanhaalden was van de politie Groningen, het exemplaar van Blik op de Weg had een ander kenteken. Voor de volledigheid.

Ook interessant!

  • Mijn Auto: Volkswagen Golf 7R handbak van Daniel
    Mijn Auto: Volkswagen Golf 7R handbak van Daniel
  • Volkswagen Golf 8 R rijtest video
  • Video: politie Limburg stopt gestolen Volkswagen Golf
    Video: politie Twente stopt gestolen Volkswagen Golf
  • Golf 8 infotainment
    Volkswagen pakt grootste nadeel Golf 8 grondig aan

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

golf, golf-3, occasion, Volkswagen, vr6, zwart

Vorig bericht: « Gallery: waarom zien Formule 1-auto’s er niet zo uit?!
Volgend bericht: Bellende vrouw zonder rijbewijs rijdt politieauto aan »

Lees Interacties

Reacties

  1. pudi zegt

    10 juni 2015 om 07:55

    Woow kijk eens naar die uitlaat! Hij is standaard!

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      10 juni 2015 om 10:06

      @pudi: En toch bekruipt mij het gevoel dat er door de aankomende koper er een tunings galbak van gemaakt gaat worden ?

      Login om te reageren
      • raym zegt

        10 juni 2015 om 12:43

        @venividivici: zo zo maar kunnen maar aan andere kant als je dit koopt voor dat geld. Ben je volgens mij wel liefhebber die hem orgineel wil.

        Login om te reageren
        • VeniVidiVici zegt

          10 juni 2015 om 14:26

          @raym: Een beetje verkoper biedt een auto niet aan met een bottemprijs dus er zal vast wel wat af gaan.
          Daarnaast als je kijkt wat die tuningspetjesboys er voor bedragen aan uitgeven om de meest interessante te zijn op de McDonalds parkeerplaats dan is dat bedrag voor deze VR6 ook wel om te doen…

          Login om te reageren
  2. ukbob zegt

    10 juni 2015 om 08:07

    Wow, lijkt wel nieuw! Komt hopelijk in handen van een liefhebber die ‘m netjes zo laat…

    Login om te reageren
    • raul88 zegt

      10 juni 2015 om 09:18

      @ukbob: Precies wat jij zegt!
      Prachtig origineel exemplaar en wát een heerlijke karakteristieke sound zit er in die VR6 zeg.
      Heb 2 jaar lang mogen genieten van een 2.9 VR6, nog steeds spijt van dat ik hem ooit heb verkocht..

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        10 juni 2015 om 11:33

        @raul88: Precies de reden waarom mijn VR6 niet weg gaat…

        Login om te reageren
        • raul88 zegt

          10 juni 2015 om 14:57

          @dutchdriftking: +100 Houden dat ding! ;)

          Login om te reageren
          • Dutchdriftking zegt

            10 juni 2015 om 15:45

            @raul88: Komt goed, alles bij elkaar ben ik al een stukje meer kwijt als bovenstaand moet kosten, maar het rijden met een VR6 maakt het het allemaal waard!

            Login om te reageren
  3. awesome zegt

    10 juni 2015 om 08:08

    Netjes! Zo wil ik hem wel hebben hoor :)

    Login om te reageren
  4. norge zegt

    10 juni 2015 om 08:12

    Een neefje had er een, werd gestolen natuurlijk…

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      10 juni 2015 om 19:12

      @norge:
      Een maatje van mij had er ook eentje, keurig nieuw toen het nog een yuppenbak was.
      Nu was hij automotive engineer meer 8 meier aan brandstof in de maand vond hij toch iets te gek.
      Dus voor het een pauperbak werd heeft hij hem opgeruimd.

      Login om te reageren
  5. bram95 zegt

    10 juni 2015 om 08:17

    Keurig, keurig… ??
    Strik erom en klaar… :-)

    Login om te reageren
    • clarkson zegt

      10 juni 2015 om 19:31

      @bram95: Strik met gucci print dan maar?

      Login om te reageren
  6. jochempie zegt

    10 juni 2015 om 08:18

    Respect voor de staat, maar die auto is echt niet mooi oud geworden. En 13k is alleen maar overweegbaar voor de échte liefhebber..

    Login om te reageren
    • Captain zegt

      10 juni 2015 om 11:16

      @Jochempie: Noem me gek maar ik vind juist dat deze auto wél mooi oud is geworden. Ik vind het nog steeds een erg ‘solide’ design, zeker als je vergelijkt met zijn tijdsgenoten van dezelfde klasse (soms vergeet je wel eens dat dit ontwerp al 25 jaar oud is)

      Maar ik snap volledig dat deze auto’s een laag imago hebben gekregen, ze zijn niet alleen ordinair door de aantallen, maar ook nog eens geassocieerd met bepaald volk.

      Ondanks alles zie ik dit nog een cultautootje worden, al moeten we enkele 10tallen jaren verder daarvoor (want momenteel zijn het gewoon roestige pauperbakken)

      Login om te reageren
      • jaimeeus zegt

        10 juni 2015 om 11:20

        @Captain: niet alleen een solide design hoor, ik heb er zelf een uit ’94 (een gti dan), maar die rijdt voor z’n leeftijd heel volwassen en is vrij stil op de snelweg. Vrienden van me zijn altijd erg verbaasd als ze meerijden dat-ie zo volwassen aanvoelt. Erg ondergewaardeerde auto tegenwoordig.

        Login om te reageren
        • Captain zegt

          10 juni 2015 om 11:44

          @jaimeeus: Inderdaad, het is zowat de enige auto van deze leeftijd die je nog zo vaak tegenkomt op de weg. Elke rit kom ik er wel meerdere tegen.

          Ze zijn (net als de 190D) gewoon onverwoestbaar en reparatie is goedkoop.

          Login om te reageren
          • nasty zegt

            10 juni 2015 om 12:06

            @Captain: nee hoor, de honda civic ’96-’98 zie je ook elke dag passeren. En veel ook

            Login om te reageren
          • r32t zegt

            10 juni 2015 om 17:38

            @Captain: De blokken zijn vrijwel onverwoestbaar, maar de carrosserie roest helaas weg waar je bij staat. (Dorpels, spatborden).

            Login om te reageren
          • Dutchdriftking zegt

            10 juni 2015 om 22:06

            @Captain: Nou onverwoestbaar…… golfjes 3 roesten niet, ze lossen op in water…….

            Login om te reageren
  7. 850t5r zegt

    10 juni 2015 om 08:18

    en je kan er nu zelf muziek bij bedenken zonder dat je in de verte de kofferbak hoort ttillen doormiddel van een Mediamarkt-hiismerk subwoofer! :-)

    Login om te reageren
    • moondustfocus zegt

      10 juni 2015 om 18:41

      @850t5r: muziek bij bedenken? Die VR6 is de muziek

      Login om te reageren
      • 850t5r zegt

        10 juni 2015 om 18:52

        @moondustfocus: Daar denkt de gemiddelde VR6 tokkie toch iets anders over, want met een Remus gaat dat ding toch echt vetter klinken ouwe… je weet!

        Login om te reageren
  8. moveyourmind zegt

    10 juni 2015 om 08:21

    Je moet wel heel erg liefhebber om hier 13.000 euro voor neerleggen. Moest het dan een Volkswagen worden zou ik zelf voor een Corrado gaan met zijn heerlijk bonkige verschijning. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

    Jammer dat een paar kleine puntjes niet verholpen zijn voordat hij op de foto is gegaan. Zoals het lampje in de voorbumper, het missende loze knopje op de middenconsole en de loshangende bekleding boven de voorruit. Zijn nét die kleine details die de indruk dat de vorige eigenaar de auto tot in de puntjes heeft onderhouden toch een beetje ontkrachten.m

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      10 juni 2015 om 08:26

      @moveyourmind: Zat laatst een originele corrado VR6 te zoeken, wat denk je? Nul resultaten allemaal gabberwagens die ze nu weg moeten. Jammer want zo’n VR6 schijnt veel op te leveren ook

      Login om te reageren
      • xiran zegt

        10 juni 2015 om 09:33

        @henkhupelschoten: nee hoor een vr6 brengt geen zak op. Ik had er een in een Passat variant uit 92. Er kwamen alleen maar petjes die moeilijk deden over 100 euro….. Te duur te duur. Een oliewissel bij een vr6 kost al 60 euro. Een goede hebben ze geen geld voor en een redelijke trappen ze nog ff verder af.

        Login om te reageren
        • bofkont zegt

          10 juni 2015 om 09:51

          @xiran: Zal ik je even uit de droom helpen, een originele corrado Vr6 in nette staat gaat al snel richting de 10k en met een lage kmstand er al overheen. En in de toekomst zullen de mooie exemplaren alleen nog maar stijgen in waarde.

          Login om te reageren
          • xiran zegt

            10 juni 2015 om 10:50

            @bofkont: vraagprijs is iets anders wat er voor gegeven wordt

            Login om te reageren
            • bofkont zegt

              10 juni 2015 om 18:13

              @xiran: Geloof me nu naar, voor die prijzen gaan ze echt weg.
              De echte nette exemplaren zijn schaars en zullen alleen maar duurder worden.

              Login om te reageren
          • 850t5r zegt

            10 juni 2015 om 11:16

            @bofkont: Een goede Corrado is een zeldzame klassieker in de toekomst, dus de prijs zal uiteindelijk wel gaan stijgen…

            Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          10 juni 2015 om 11:45

          @xiran: Op dit moment helaas niet, over een jaartje of 5 wordt het wel anders.

          Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      10 juni 2015 om 11:34

      @moveyourmind: Wen er maar vast aan. Er zijn zeer weinig originele VR6jes over. De Corrado`s zijn al belachelijk duur, en de golfjes zullen de komende 10 jaar dan ook fors stijgen.

      Login om te reageren
  9. henkhupelschoten zegt

    10 juni 2015 om 08:21

    Zo moet het! Kijk hem shinnen!

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      10 juni 2015 om 08:23

      Shinen*

      Login om te reageren
    • gop1 zegt

      10 juni 2015 om 13:34

      @henkhupelschoten: Shinen? wat is dat?

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        10 juni 2015 om 13:51

        @gop1:
        Een door Inge de Bruin populair gemaakte jeukterm, dat het nog steeds poppiejoppie* is na tien jaar baart mij enige zorg.

        *nog zo’n jeukterm van deze voormalige snelzwemmevrouw.

        Login om te reageren
  10. Arnoud zegt

    10 juni 2015 om 08:22

    Alleen een K&N open luchtfilter erop zetten. Dat geeft al zo’n prachtige sound… Wel het oude filterhuis goed bewaren uiteraard.

    Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      10 juni 2015 om 09:14

      @Original_Arnoud: K

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        10 juni 2015 om 10:14

        @autoblogger: de reactie van mij hierboven is dus op de K na volledig weggevallen. Buggy?

        @original_arnoud: Mijn reactie was dus als volgt:
        K&N heeft ook meer open filters die in de originele filterbox passen. Dan heb je het onder de kap nog steeds origineel, maar wel een betere sound (en marginaal wat meer vermogen).
        Dan nog ff het uitlaatsysteem incl. kat. vervangen voor een RVS systeem (ook dat kan dusdanig dat het niet opvalt) en je hebt de perfecte sound voor die VR6.

        Login om te reageren
    • mikkeloentje zegt

      10 juni 2015 om 09:17

      @Original_Arnoud: Of gewoon de standaard en een goede filtering houden, en zorgen dat ook deze de 200k kan halen.

      Login om te reageren
      • Arnoud zegt

        10 juni 2015 om 10:00

        @mikkeloentje:
        Dat zal van een open luchtfilter niet afhangen. Gewoon netjes warm rijden en, net zo belangrijk, laten afkoelen na een stevige rit voordat je de motor afzet. En verder staat of valt alles ook met goed onderhoud.

        Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      10 juni 2015 om 11:35

      @Original_Arnoud: Ik heb in mijn VR6 het originele inlegfilter voor de VR6. Behoud van de orignele filterbak, beter geluid, en in dit geval wel een minimale vermogenswinst. Zo`n open filter ziet er altijd zo fout uit!

      Login om te reageren
  11. wimbraber zegt

    10 juni 2015 om 08:23

    Geweldig gaaf ding, helaas vaak het slachtoffer van petjestuning…
    Werd vorige week nog ingehaald door een VR6 met turbo en straight pipe, hoorde m nog op een km afstand :o

    Login om te reageren
    • r32t zegt

      10 juni 2015 om 08:26

      @wimbraber: een blauwe?

      Login om te reageren
      • wimbraber zegt

        10 juni 2015 om 08:53

        @r32t: ja dat kan wel, of een donkerpaarse, in de omgeving van Middelharnis. Als je dat iets zegt haha

        Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        10 juni 2015 om 11:37

        @r32t: Hahaha, Paultje!

        Login om te reageren
        • r32t zegt

          10 juni 2015 om 17:41

          @dutchdriftking: inderdaad ja haha!

          Login om te reageren
    • jrsmoke zegt

      10 juni 2015 om 08:35

      @wimbraber: WimGabber, dit is uw kans!

      Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      10 juni 2015 om 15:47

      @wimbraber: Als het diegene is die ik denk dat het is kan dat goed kloppen. Dat ding maakt echt een enorm kabaal!

      Login om te reageren
      • wimbraber zegt

        10 juni 2015 om 21:10

        @dutchdriftking: ja dat ding klinkt echt ontzettend gaaf en hard! Prachtig klinkt zo’n VR6 blok, maar het is een bekende hoor ik?

        Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          10 juni 2015 om 22:09

          @wimbraber: haha ja. Een joekel van een Turbo op 1.6bar. Ver over de 400pk. Wielspin bij 120 (ja hij heeft een sper) dat werk. Ook heel gave remmerij er onder. Vooras cayenne turbo en achteras 911 996.

          Login om te reageren
          • wimbraber zegt

            10 juni 2015 om 22:20

            @dutchdriftking: haha jezus man das bizar, van 174 naar 400+ pk.
            Ja hoorde wel een aardige waste inderdaad, en dat wheelspin bij 120, das gewoonweg eng :D

            Login om te reageren
  12. koopman20 zegt

    10 juni 2015 om 08:26

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
    • norge zegt

      10 juni 2015 om 08:52

      @koopman20: Meen je dat nou?

      Login om te reageren
  13. Donstil zegt

    10 juni 2015 om 08:57

    Nou van mij mogen ze hem houden. Hang mij te veel “Nagemaakte internet nostalgie” omheen, vooral van jongetjes die dat wel eens gelezen hebben enz.

    Login om te reageren
  14. gtwillem zegt

    10 juni 2015 om 08:59

    @sir_smokalot: de laatste ontvanger van de VR6 was, in Europa althans, de Skoda Superb. Deze had een 260pk sterke, 3.6 grote VR6 overdwars in het vooronder. De Beetle RSI is heel even in 2000/2001 gebouwd. De laatste VR6 in een Volkswagen is in de Passat R36 (Europa), en Passat 3.6 (US) en VW CC (Passerati).

    Leuke auto btw!

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      10 juni 2015 om 09:36

      @gtwillem: Oh ja, die 3.6 was ook nog een VR6. Da’s waar ook..

      Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      10 juni 2015 om 11:48

      @gtwillem: Volgens mij lag dit blok ook in de Q7 3.6 als ik me niet vergis.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        10 juni 2015 om 22:18

        @dutchdriftking: klopt. Ook in de Porsche Cayenne.

        Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          10 juni 2015 om 23:12

          @gtwillem: Ik heb het nut van dit blok in de Cayenne/Q7 alleen nooit zo gezien. In zo`n auto is de compacte bouw niet direct noodzakelijk. En de koeling van de VR motoren blijft een probleem, ook de flow van de blokken is ver van ideaal. Natuurlijk is het mooie techniek en blijft het geluid geweldig, maar dan alsnog zou je denken dat ze onderhand wel een beter concept bedacht zouden hebben.

          Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      10 juni 2015 om 12:58

      @gtwillem: Die Skoda 3.6 gaat als een tierelier, heb een paar dagen met de 4X4 VR6 mogen rijde (volgensmij). Ook gaaf die 4 pijpen onder je Skoda haha

      Login om te reageren
  15. speedzz zegt

    10 juni 2015 om 09:18

    Wat voor motor heeft die scirocco van blik op de weg? Hij is even snel als die vr6

    Login om te reageren
  16. TimD zegt

    10 juni 2015 om 09:22

    Kopen, wegzetten! Af en toe rijden… Poetsen weg zetten .. Over 40 jaar verkopen voor een TON!

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      10 juni 2015 om 19:05

      @timd: 20 jaar moet wel lukken.

      Login om te reageren
  17. bofkont zegt

    10 juni 2015 om 09:52

    Heerlijk blok die Vr6, heb alleen de golf 3 nooit mooi gevonden.
    De corrado Vr6 is mij de ultieme VW, mijn broer heeft eind jaren 90 een zwarte gehad.
    Wat een wagen!!

    Login om te reageren
  18. dragspert zegt

    10 juni 2015 om 10:03

    ??? Wel even nieuwe hemelbekleding erin. Dan maar gelijk een zwarte met zwarte a,b en c stijlen.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      10 juni 2015 om 18:25

      @dragspert: want het moet er uitzien als een polo. Zwarte hemelbekleding vind ik er persoonlijk goedkoop uitzien. Waar de fabrikanten anno nu het idee vandaan hebben dat zoiets sportief is, is mij een raadsel.

      Login om te reageren
  19. erikspeed zegt

    10 juni 2015 om 10:11

    Moet die zwarte vernis ook niet van zijn voorste reflectoren

    Login om te reageren
  20. rammillius zegt

    10 juni 2015 om 10:19

    Ah Breedveld. De exculieve dealer in mijn dorpje. Altijd mooie auto’s staan

    Login om te reageren
  21. appelvis zegt

    10 juni 2015 om 10:23

    Ik vind dit zo gewoon een heel begeerlijk ding!

    Login om te reageren
  22. E34M5Touring zegt

    10 juni 2015 om 10:36

    Ik zou hem graag rijden! Zo origineel zie je ze niet vaak. Op Mobile.de stond een tijdje terug een Golf3 VR6 met 80k op de klok, ook helemaal origineel. Die kostte rond de 7k. Wel een witte… Heb me vaak vergist hoe snel die dingen zijn. Pa’s 528i E39 was geen match voor zo’n ding.

    Login om te reageren
  23. davelepeef zegt

    10 juni 2015 om 11:24

    Wordt weer een leuk apparaat na ’n tijd van verguizing. Maar vind dit aardig aan de prijs; niet veel verstand van maar koop je een leuke Golf 1 GTI niet voor hetzelfde geld?? Die veel iconischer is, en ouder?? Wellicht niet zó origineel maar goed gerestaureerd?

    Login om te reageren
  24. schellekens006 zegt

    10 juni 2015 om 11:28

    In Duitsland en Zwitserland staan er nog wel meer en een stuk goedkoper ook. Maar een handbak is weer iets moeilijker eerlijk is eerlijk het is meestal een automaat,

    Login om te reageren
    • krauwbak zegt

      11 juni 2015 om 04:28

      @schellekens006: klopt.. kocht mijn import automaat met 87dkm 1,5 jaar terug voor maar 3k.. koopje. Er stonden in de tussentijd nog een paar goud eerlijke te koop in de 3 tot 5k range. Maar mooie handbakken zijn idd heel zeldzaam zoals je zegt. Ombouw naar handbak is aardig hobbywerk… Desondanks 13k voor dit exemplaar wel erg veel

      Login om te reageren
  25. schellekens006 zegt

    10 juni 2015 om 11:30

    Ps. Je moet eigenlijk ook het model hebben met de ongespoten spatbord randen niet deze latere alles in de kleur facelift.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      10 juni 2015 om 11:47

      @schellekens006: Je bedoelt met de zwarte stootstrips op de deuren, een zwart deel in de bumper en de plastic opzetranden voor de wielkasten. Dat vind ik persoonlijk alleen mooi bij rode golfjes 3. Wel netjes in het vet houden uiteraard. Het probleem van de opzetranden is echter wel de roest die zich er onder verzameld……

      Login om te reageren
  26. Dutchdriftking zegt

    10 juni 2015 om 11:31

    Mooi ding, niet zo mooi als mijn originele VR6 maar hij komt dicht in de buurt. Helaas is ook deze niet origineel. De mistlampen, knipperlichten en velgen zijn van de Golf GTI 20 jahre editie, (dat zijn natuurlijk wel originele VW onderdelen) en het lijkt dat hij ietsje verlaagd is. Het alarm dat er op zit is duidelijk aftermarket!

    Login om te reageren
  27. philipf zegt

    10 juni 2015 om 12:43

    Kijk! Dit ziet er goed uit!

    Login om te reageren
  28. neal zegt

    10 juni 2015 om 13:26

    Als het nu nog een 2-deurs VR6 Syncro zou zijn, dan was het tenminste een zeldzame uitvoering.

    Login om te reageren
  29. jornboeijen zegt

    10 juni 2015 om 15:56

    Nee Nee! Zeker niet de laatste onverprutste VR6 van nederland! Mijn Daily drive is deze VR6 uit 1997 met nu 180.000 km op de klok! En dus ZONDER gekke wielen spoilers of lampen. Dus als wouter of casper een keer een rondje willen dan hoor ik het wel ;)

    http://i57.tinypic.com/wcbn89.jpg
    http://i57.tinypic.com/spyh4h.jpg

    Login om te reageren
    • marc94 zegt

      10 juni 2015 om 23:43

      @jornboeijen: +100 voor de pure onbevlekte liefhebber.

      Login om te reageren
  30. postman91 zegt

    10 juni 2015 om 19:32

    Ik vind het neusje van deze wagen toch echt niet mooi… sowieso schroefsetje, bbs-jes en een bora front. Dan wil ik hem wel hebben…

    Login om te reageren
  31. blaze3027 zegt

    10 juni 2015 om 21:51

    Ik heb zelf een orgineel nl mk3 syncro. Denk dat ik hem nooit ga verkopen.
    Eerste keer dat ik in 92 in een mk3 vr6 stapte was ik verkocht.
    Ik heb bij mij wel de motor & aandrijving gereviseerd
    Nou begrijp ik wel dat sommige mensen en vr6 helemaal verneuken .
    (Coolietunning) noemen wij dat hier hahahah

    Maar niet iedereen die zijn auto optische beetje aanpast is in een keer sjonnie bij de Mac

    Gewoon beetje verlagen mooie schoenen eronder ramen tinten
    Maak hem mooier

    Login om te reageren
  32. mrrallycross zegt

    11 juni 2015 om 07:54

    Mooi zo een standaard vr6. Niet verneuken met petjesplastic en rare velgen aub!

    Login om te reageren
  33. deboes zegt

    15 juni 2015 om 19:31

    Snel omsmelten tot distributieketting

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North