• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track Pack

Auteur: sir_smokalot, gepost 7 februari 2013 om 20:37 – 53 Reacties

Afbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track PackAfbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track PackAfbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track PackAfbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track PackAfbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track PackAfbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track PackAfbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track PackAfbeelding Ja, natuurlijk willen wij een Nissan GT-R Track Pack

2013 Nissan GT-R met Trek Pek
Want zeg nou zelf: wie gaat er nou met 4 man in een GT-R zitten? Die achterbank is dus nergens voor nodig. Neem dus gewoon het Track Pack, als je toch al veel geld stuk slaat op een nieuwe auto.

Zojuist kondigde de Amerikaanse Nissan-divisie het debuut van het Track Pack voor de verder fijngeslepen Nissan GT-R, modeljaar 2013 (2014 in de VS) aan. Het principe is bekend: loos de achterbank, monteer een nog strakkere (Bilstein) vering, en voorzie de voorspoiler van koolstofvezel luchthappers en extra koeling voor de enorme Brembo’s.

Nadeel: ze zijn er niet in overvloed, voor de VS komen er 150 beschikbaar.

Nissan GT-R Track Pack

In Europa kunnen we de unit al bestellen, net zoals zijn voorganger ook naar hier kwam. Koop hem, en je hebt een 550 pk sterke beul die in 2,8 seconden vanuit stilstand naar de 100 km/u accelereert, en volgens Nissan de Nordschleife in 7:18.6 minuten kan bedwingen.

De achtervleugel is gemaakt van droog koolstofvezel, en om de lichtgewicht RAYS-zesspakers vouwt Nissan een set Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT ultra high performance run-flat bandjes, gevuld met stikstof. Zo, da’s een hoop marketing in één zin!

Nissan GT-R Track Pack

Maar zet er wel even andere stoelen in, want die blauwomrande, met stof beklede dingen mogendan meer grip dan de standaardzetels leveren, het oog wil ook wat..

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, track-pack

Vorig bericht: « Raad de schade: ‘Mr Beans’ F1 voor recordbedrag gerepareerd
Volgend bericht: BMW 5- en 6 Serie ver-Balkaniseerd door Vilner »

Lees Interacties

Reacties

  1. stekel01 zegt

    7 februari 2013 om 20:46

    Kun je net zo goed zelf de achterbank eruit slopen

    Login om te reageren
  2. rufctr01 zegt

    7 februari 2013 om 20:53

    En jammer dat er 2 verschillende zittingen in de stoelen zitten.

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      7 februari 2013 om 21:16

      @rufctr01: LOL, die had ik niet eens gezien. Damn, dat is wel slordig.

      Login om te reageren
  3. viencentbussens zegt

    7 februari 2013 om 20:54

    Failtje op foto 4, er zit nog iemand in…

    Login om te reageren
    • martijnb11 zegt

      7 februari 2013 om 21:37

      @viencentbussens: Bij mij is foto 4 een foto van de velg.

      Login om te reageren
  4. splitsecond zegt

    7 februari 2013 om 20:58

    2,8 seconden.. kak wat is dat ding toch snel…

    Login om te reageren
  5. ej20g zegt

    7 februari 2013 om 20:58

    Lekker die Rays Engineering velgen! Maar ik deel je mening over de stoelen, dat kan echt niet in een R35. Blauwe sportstoelen horen in een Impreza WRX STI en nergens anders. Verder vind ik het interieur niet erg mooi op de derde foto, alsof het dashboard te rond is voor de daklijn. Zo’n pakket is natuurlijk wel heel leuk voor eigenaren die geen zin hebben in achteraf gezeik met het (de)monteren van onderdelen.

    Login om te reageren
  6. IJsblok zegt

    7 februari 2013 om 21:02

    wat is het verschil met de 2012 spec gt-r track pack dan? want daar staan er hier al 2 van te koop

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      7 februari 2013 om 21:33

      @IJsblok: niks.

      Login om te reageren
    • salberts93 zegt

      7 februari 2013 om 22:43

      @IJsblok: Nissan heeft voor modeljaar 2013 van de gewone (en ik neem dus aan ook voor de track pack) een beetje aan de wielophanging gesleuteld geloof ik, gewoon verdere afstelling, fine-tuning, niks groots verder maar subtiele dingetjes

      Login om te reageren
  7. rufctr01 zegt

    7 februari 2013 om 21:08

    Voor de rest vind ik het een mooie auto.

    Login om te reageren
  8. erikr zegt

    7 februari 2013 om 21:09

    Bij Visscher Amsterdam staat er 1 te koop voor 165000 euro

    Login om te reageren
    • speed zegt

      7 februari 2013 om 21:18

      Het blijft een Nissan van 165 K

      Login om te reageren
      • toyotafortuner zegt

        7 februari 2013 om 21:37

        @speed: die al die 165 duizend euro’s waard is!

        OT: De GT-R blijft toch een bazenwagen! Andere voorstoelen en gaan.

        Login om te reageren
        • speed zegt

          7 februari 2013 om 21:52

          @toyotafortuner: google eens op een 2 jaar oude gtr ze schrijven hard af .

          Ik geloof ook de fabrieksopgave niet van 2.8 seconden .

          Login om te reageren
        • rufctr01 zegt

          7 februari 2013 om 22:16

          @toyotafortuner: ik vind een GT R ook te gek, alleen het interieur is wel erg scharrig voor het geld. Er had minstens mooie bekleding in moeten zitten.

          Login om te reageren
      • agera zegt

        7 februari 2013 om 21:46

        Wat is er uberhaupt mis met Nissan? bouwt wel de beste sportwagen. Ik heb veel liever deze Nissan dan een Fiat 458 of een Kever 911

        Login om te reageren
        • lemans96 zegt

          7 februari 2013 om 21:53

          @agera: Ach, als het uiterlijk van je auto je verder niet interesseert, dan heb je er een prima auto aan. Net als bij Impreza’s en Evo’s, lekker snel maar schoonheidsprijzen zullen ze nooit winnen…

          Login om te reageren
          • agera zegt

            7 februari 2013 om 22:05

            Het is persoonlijk en misschien ben ik een van de weinige, maar GT-R vind ik erg mooi. Vind de GT-R mooier dan een Viper, Corvette, R8, 911 of vergelijkbaar ander spul.

            Login om te reageren
          • ej20g zegt

            7 februari 2013 om 22:22

            @lemans96: dat is natuurlijk persoonlijk. Ik vind de Impreza GC8 (indien facelift en turbo model) mooier dan bijvoorbeeld Ferrari’s of Lamborghini (ja, alle). Maar dat heeft alles te maken met de stukjes Subaru die in mijn bloed zitten.:)

            Login om te reageren
        • speed zegt

          7 februari 2013 om 21:53

          @agera: niet voor 165 K

          Login om te reageren
          • burninrubber zegt

            7 februari 2013 om 23:35

            @speed: Denk je niet dat je misschien precies betaalt voor wat de techniek kost en je bij porsche bijvoorbeeld ook voor het merk betaald? Dus als je het merkje porsche en de betere bekleding weghaalt je precies op dezelfde prijs komt? Wat dus zou betekenen dat Nissan of ieder anders merk niet goedkoper kan dan dit tenzij ze aan performance inleveren.

            Login om te reageren
  9. E34M5Touring zegt

    7 februari 2013 om 21:10

    Wat een Ricardo Halfords stoelen zeg. Stof vind ik dan tot daar aan toe, maar ze zien er echt zwaar budget uit. Verder, veel van hetzelfde. Ze beginnen het begrip melken in Japan ook door te krijgen geloof ik.

    Login om te reageren
  10. lincoln zegt

    7 februari 2013 om 21:13

    o,ja .. welke zielepoot gaat dan zijn remklauwen van metallic lak voorzien ??

    Login om te reageren
    • speed zegt

      7 februari 2013 om 21:19

      @lincoln: Japan houdt van anders

      Login om te reageren
  11. E34M5Touring zegt

    7 februari 2013 om 21:15

    @agera: Is deze dan nog hardcorederer dan die normale?

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      7 februari 2013 om 21:22

      @E34M5Touring:

      met keihardcore automaat ..

      Login om te reageren
  12. lambo4all zegt

    7 februari 2013 om 21:31

    De gtr lijkt steeds meer in hogere prijs segmenten te komen of ligt dat aan mij? Tja dit track pack is voor de de circuit rijder leuk, maar als je daar weinig komt natuurlijk compleet nutteloos.

    Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      7 februari 2013 om 22:05

      @lambo4all: Dat die GT-R hier te lande in het hogere prijssegment te vinden is, is voor 100% te danken aan onze megabelastingzuigende (r)overheid.

      Adviesprijs België met Track pack: €103.200,-
      Adviesprijs UK met Track pack: £84.480,-

      …

      Login om te reageren
      • speed zegt

        7 februari 2013 om 22:12

        @lemans96: blijft wel veel geld maar is nu meer value for money.

        Ik denk dat zo’n onder de 100K moet zitten

        Login om te reageren
        • speed zegt

          7 februari 2013 om 22:12

          zo’n Auto

          Login om te reageren
  13. agera zegt

    7 februari 2013 om 21:39

    De normale GT-R is goed genoeg voor mij love it

    Login om te reageren
  14. fristie zegt

    7 februari 2013 om 21:57

    Nu met nog meer gewicht besparend plastic!

    Login om te reageren
  15. rotjeknor zegt

    7 februari 2013 om 22:03

    Koop je een GT-R, Track Pack dr op, dan is ’tie helemaal perfect. Alleen, voor mijn gevoel zit er 1 klein minpuntje aan: ze passen alles aan, maar de motor blijft standaard. Zou het dan geen leuk idee geweest zijn om samen met dat pakket een motorupgrade te leveren, zodat je opeens een “standaard” GT-R hebt met 600 of/á 700 pk van de fabriek uit?

    Login om te reageren
    • lamborgfan zegt

      7 februari 2013 om 22:28

      @rotjeknor: eerste wat mij te binnen schiet: co2 taks. Hoe het in andere landen geregeld is weet ik nie.. Maar zelf achteraf een upgrade turbokut eropschroeven zal denk ik voordeliger zijn. En Nissan levert een kwalitatief goed product af en je hebt kans dat, dat minder wordt wanneer je 200pk toevoegd en nissan zo de kans op claims of iets dergelijks verkleint. (puur ideetjes geen idee of zoiets waar kan zijn)

      Login om te reageren
  16. tmenges zegt

    7 februari 2013 om 22:08

    Haha die stoelen doen me denken aan zo’n opblaas dolfijn voor in t zwembad :s

    Login om te reageren
    • speed zegt

      7 februari 2013 om 22:13

      @tmenges: Dan heb de kermis meters nog niet gezien

      Login om te reageren
      • tmenges zegt

        7 februari 2013 om 22:26

        Geen bank achterin maar wel een bekerhouder ;)

        Login om te reageren
  17. Reinbergen zegt

    7 februari 2013 om 22:15

    2.8 seconden naar de 100… Beste prijs/snelheid verhouding no doubt!

    Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      7 februari 2013 om 22:31

      @Reinbergen: Nou…ik vermoed dat een Caterham R500 daar nog onder duikt…

      Login om te reageren
      • burninrubber zegt

        7 februari 2013 om 23:48

        @lemans96: Waarom niet een BMW S1000RR? Rij je meteen ‘premie-jum’…

        Login om te reageren
      • loekie125 zegt

        8 februari 2013 om 00:27

        @lemans96: Maar in een Caterham rij je ff iets anders dan in een GT-R…..

        Login om te reageren
      • Reinbergen zegt

        8 februari 2013 om 07:56

        @lemans96: Oké… Maar met een Caterham rijd je niet naar je werk, je vakantiebestemming of zelfs de supermarkt. GT-R wins!

        Login om te reageren
      • tvr1974 zegt

        8 februari 2013 om 10:21

        @lemans96: Nope catherham doet 0-60 mijl in 2.88.. Daarna zal hij er best voorbij gaan

        Login om te reageren
  18. lamborgfan zegt

    7 februari 2013 om 22:22

    Ik zou een jong gebruikte zwarte GT-R kopen.

    De achterbank eruit halen, misschien een klein rolkooitje voor in de plaats.

    Mooie Recaro stoelen met 4 punts gordels. En een set mooie velgen. (niet van de versjonniede bling bling motherfucker bang bang velgen..)

    En een usb aansluiting wil ik erin hebben..

    Login om te reageren
  19. lemans96 zegt

    7 februari 2013 om 22:33

    Mijn idee. Nagenoeg precies zoals ik ‘m zou aanschaffen maar dan ook nog met een lichte motortuning naar 600 a 650pk ofzo.

    Login om te reageren
    • loekie125 zegt

      8 februari 2013 om 00:28

      @lemans96: 550 niet genoeg? Hebbert :)

      Login om te reageren
  20. pagani86 zegt

    7 februari 2013 om 23:56

    Koning onder de auto’s.

    Login om te reageren
  21. imba zegt

    8 februari 2013 om 01:42

    Beetje armzalige uitvoering vergeleken met de JDM Spec V (ceramic brakes,titan uitlaat etc.). Het beste speelgoed houden ze zelf.

    Login om te reageren
  22. mightymike zegt

    8 februari 2013 om 08:13

    2.8 seconden, tering wat is dat ding snel. En snel door ontwikkeld ook de laatste jaren maar dat interieur -.-

    Login om te reageren
    • speed zegt

      8 februari 2013 om 09:55

      @mightymike: Dat zijn fabrieksopgaves die moet je met een korreltje zout nemen

      Login om te reageren
      • notsobig zegt

        8 februari 2013 om 11:50

        @speed:Waar baseer je dit op? Bron?

        Hoe het met deze zit weet ik niet precies, maar de standaard haalt naar mijn weten bij alle tests gewoon de opgegeven tijd of zijn zelfs sneller.

        Ik denk dat we eerder jou reactie met een korreltje zout moeten nemen…

        Login om te reageren
  23. renezzzz zegt

    8 februari 2013 om 10:03

    Ik zou zo’n GT-R niet kopen en voor een langzamere concurent gaan, maar wat een beest van een sportwagen voor een relatief lage prijs.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North