• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Joe’s Ford GTTT, de documentaire

Auteur: sacha, gepost 23 september 2006 om 11:37 – 23 Reacties

Joe


Een tijdje terug hadden we een paar filmpjes van Joe met zijn 700+ Pk Ford GT Twin Turbo. Nu hebben we een 21 minuten durende documentaire voor je over de ontwikkeling van dit apparaat.

In de video zien we oa. dat de auto op de dyno 823 Pk aan de wielen levert. Dat is 900+ Pk op de krukas… Maar dat is nog niet genoeg aldus Joe in het forum waar ik dit filmpje tegenkwam:

the car is really fun to drive ..in 3 weeks it should be even more crazy with 1400 + RWHP a little bit biggers turbos and some forged internals..

We zullen de Ford GT missen. Maar gelukkig hebben we de video’s nog!

Ook interessant!

  • Wouter maakt autospotters blij met Ford GT
    Wouter maakt autospotters blij met Ford GT
  • Te koop. Maar niet deze
    Te koop: 2005 Ford GT met een beetje werk
  • Deze twee Ford GT's zijn wél geslaagd
  • Ford GT krijgt
    Ford GT krijgt nu de enige echte goede motor

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Ford, ford-gt, Supercars, Video

Vorig bericht: « UPDATED: Ahhhnold verkoopt zijn hummers (NIET)
Volgend bericht: Audi S3 vs Golf GTI en Golf R32 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Anzwoin zegt

    23 september 2006 om 11:43

    zeer mooie auto en heeeel snel.. k heb t filmpje een keer eerder gezien op streetfire.net daar staan wel meer van dit soort projecten ;)

    Login om te reageren
  2. larz zegt

    23 september 2006 om 12:26

    zo ziek snel is die auto:P
    I love it

    Login om te reageren
  3. japie zegt

    23 september 2006 om 13:07

    oewie! me like! me want!

    Login om te reageren
  4. Gerbrand zegt

    23 september 2006 om 13:41

    Woest! Wat een ding!

    Login om te reageren
  5. touaregv6tdi.driver zegt

    23 september 2006 om 13:52

    Vet

    Login om te reageren
  6. Dink zegt

    23 september 2006 om 14:21

    Al dat vermogen.

    Pk’s zijn pas echt leuk als je alles ook echt kunt gebruiken, dwz gas geven in de bochten. Een GT40 rep met een gefokte 350-400 CID V8 is echt alles wat je nodig hebt om bloedsnel te racen. Over 400 pk in een 900 kilo lichte racer: in 7 seconden aan de 169 . . . just try that and be amazed.

    Login om te reageren
  7. CSL zegt

    23 september 2006 om 15:26

    leuke filmpje, wat zal die nu gaan verbruiken?

    Login om te reageren
  8. Danny zegt

    23 september 2006 om 16:17

    Wat een wagen man… Doe mij der ook maar een !!

    Maar zegt hij nu op het laatste dat hij een nieuwe motor moet gaan bestellen omdat hij 2 races had verloren door te weinig pk… Of hoorde ik dat nou verkeerd ??

    Login om te reageren
  9. dekster zegt

    23 september 2006 om 16:59

    1/4 mijl in DNF? :-? :D

    Login om te reageren
  10. luwek zegt

    23 september 2006 om 18:31

    DNF=Did not finish

    Login om te reageren
  11. Cuore sportivo zegt

    23 september 2006 om 19:32

    van 0 naar 100 in 30 liter ?

    Login om te reageren
  12. Benny zegt

    23 september 2006 om 21:11

    Leuk filmpje, vooral filmpjes blijven plaatsen met echt auto”s (amerikanen that is). ;)

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    23 september 2006 om 22:09

    er komt een grotere motor aan…. want tegen de turbocharged Hayabusa’s verloor hij twee keer….. (“think i blew something….”)

    De auto is waanzinnig, als je hoort welke snelheden gehaald worden in de versnellingen……. en dan te bedenken dat hij de twee eigenlijk niet kan gebruiken, want dan knalt de auto gelijk in de rev-limiter (bij 7200 toeren).
    Ik denk dat ze beter eerst kunnen kijken hoe ze de pk’s op het asfalt kunnen gaan krijgen…..

    Login om te reageren
  14. Mercedestuner zegt

    24 september 2006 om 10:36

    OOOOOOOOOOOOOOOOOH yeah ! That’s what i’m talking about :p

    Greetz MERCEDESTUNER

    Login om te reageren
  15. Fruitcake zegt

    24 september 2006 om 17:52

    Hier kan je de docu als 200MB .WMV downloaden:
    http://www.imvfilms.com/films.php

    er staan ook nog wat andere leuke dingen tussen :)

    Login om te reageren
  16. Ejay zegt

    24 september 2006 om 23:57

    Kijk, de purpose van het ding is gewoon lol hebben op straat. Betrouwbaarheid speelt een grote rol word meerdere malen genoemd. Derhalve is het wel aardig dat ze 1000pk+ kunnen neerzetten. Alleen tractie is het grote probleem. Je zult haast zeggen dat hij ontzettend grote soft compound banden er onder moet gaan zetten om een beetje grip te houden. Maar een grotere motor is besteld en we zullen zien.Toch vraag ik me af of dat de balans van de auto zal verstoren, anderzijds wat extra gewicht achterop kan volgens mij geen kwaad.

    Login om te reageren
  17. RenesisHP zegt

    25 september 2006 om 14:52

    die auto moet je laten zoals hij is,dan is hij op zijn best. dit zijn gewoon te veel pk’s voor een straatauto,oftewel absoluut onhandelbaar.

    Login om te reageren
  18. Marnix zegt

    25 september 2006 om 21:07

    Jaja gewoon voor de fun en ni om te winnen…
    Hij zit daar bijna te blijten omdat hem verloren had tegen een Hayabusa met turbo. Wat had hij verwacht?

    Login om te reageren
  19. kristof zegt

    26 september 2006 om 06:17

    lol.. en hoe heeft hij ws verloren .. met 100 meter verschil??

    Login om te reageren
  20. aldert zegt

    28 september 2006 om 23:26

    grotere motor hoeft zeer zeker niet voor veel extra gewicht te zorgen hoor, wellicht dat er in dat blok juist weer lichtere materialen worden toegepast.
    Toch is 1000+pk bijzonder goed. Is nl een standaard blok. Net de ecu en in-uitlaat zijn aangepast. Standaard heeft dit blok comp ratio van 1:8,4!!!
    Maak daar eens 1:7,5 van, kun je stukken meer vermogen uithalen.
    Onhandelbaar? ze hadden het juist over het goede streetable rijden. gt35’s hebben idd wel wat ‘lag’ maar onhandelbaar? Pas als de turbo’s va 4800rpm erbij komen worden het wel lastig in het stadsverkeer ja. Wellicht nog iets bredere velgen zoeken dan de standaard 335 banden ;-)

    te veel vermogen is net genoeg

    Login om te reageren
  21. Rimmert zegt

    16 oktober 2006 om 11:28

    Is er ook gedacht aan de remmen????

    Login om te reageren
  22. Davidov zegt

    21 september 2007 om 01:22

    Is deze sneller dan een Veyron en SSC Ultimate Aero TT?

    Login om te reageren

Trackbacks

  1. Ford GT Twin Turbo schreef:
    24 september 2006 om 00:26

    […] Via | Autoblog.nl postato da Filippo Bassoli il domenica 24 settembre 2006 in: […]

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North