• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Jouw naam op de Spyker F8-VII?

Auteur: robbie, gepost 11 april 2007 om 10:48 – 42 Reacties

Spyker eBay

We mogen inmiddels wel stellen dat de heren bij Spyker beter zijn in marketing dan in het verkopen van auto’s. Op de een of andere manier lukt het de mensen uit Zeewolde telkens weer om met iets nieuws de aandacht te trekken en ik ben er weer ingetrapt. Om de laatste lege plekjes op de F8-VII ook nog te vullen met reclame hebben ze bedacht om deze ruimte via eBay te veilen.

Het goedkoopste plekje is de bovenzijde van de neus waar minimaal 500.000 euri’s voor neergeteld moeten worden. Daarnaast zijn er nog plekjes op de achtervleugel, zijkant van de neus en de zijkant van de engine cover. Die laatste locatie moet minimaal 3 miljoen euro opbrengen. Mocht Spyker alle vier de locaties verkopen dan brengt dat minimaal 5 en een kwart miljoen op. Of dat ook het geval is moet ik nog maar zien aangezien er tot nu toe nog een enkel bod is uitgebracht.

Mensen met een wat kleinere beurs kunnen ook bieden op artikelen die geveild worden voor het goede doel (war child). Het aanbod loopt hier uiteen van petjes tot een kartrace tegen Christijan Albers, het bijwonen van een testsessie en een heuse 1:1 replica van de F8-VII.

Het is te hopen voor Spyker F1 dat ze genoeg geld ophalen om de F8-VII wat meer snelheid te geven want de prestaties tot nu toe zijn niet echt denderend te noemen (via motor authority).

Ook interessant!

  • BREEK! Spyker komt terug in 2022
    BREEK! Spyker keert terug in 2022
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt
  • Wie haalt deze brute Spyker weer terug naar Nederland?
  • Spyker-saga duurt voort: voorbereiding verkoop kost meer tijd

Nieuwste artikelen

  • Autonoom blijft een droom
  • Dieven al vooraf in de kraag gevat
  • Waarom rijdt deze kerstboom met 315 per uur door de straten?
  • Zo loods jij je auto door deze ijskoude kerst!
FacebookTweetPinLinkedIn

ebay, Formule 1, Spyker

Vorig bericht: « Evolution of a myth: RUF CTR3 [updated]
Volgend bericht: Chrysler: de onderhandelingen gaan van start »

Lees Interacties

Reacties

  1. Knilles zegt

    11 april 2007 om 10:57

    Doorenbos eerste rijder maken zou een wereld van verschil maken…..

    Login om te reageren
  2. wapz zegt

    11 april 2007 om 11:00

    @knilles

    Gelukkig weet je zijn naam ook te spellen.

    Login om te reageren
  3. Kachel 2.8 q zegt

    11 april 2007 om 11:02

    @Knilles
    Al zou je Schumacher in deze Spyker zetten, ook dan komt dat ding nog niet verder dan een ronde of 3. Is ook logisch, aangezien het een auto van vorig jaar betreft. Naar mijn weten heeft Spyker de slechte prestaties ook ingecalculeerd. Met de nieuwe auto, die ergens halverwege het seizoen komt, zou het beter moeten gaan.

    Login om te reageren
  4. Rick dos zegt

    11 april 2007 om 11:06

    Doet me toch wel héél erg denken aan de stunt van Jan Lammers. Waarbij je “advertising” plekjes op zijn Le Mans auto kon kopen. Oud idee in een iets wat nieuwere jasje. Niet echt origineel dus.

    Login om te reageren
  5. Bas zegt

    11 april 2007 om 11:08

    Ach de auto is niks en Albers is ook 3x niks. (DTM wastie wel goed :))
    Robert Doornbos zou het met deze auto ook nog beter doen dan Albers, maar ze hebben ook een motor van Ferrari. Dus met de top meestrijden lukt ze op deze manier nooit, ze moeten zelf een motor ontwerpen want Ferrari gaat Spyker echt geen topmotor geven.

    Login om te reageren
  6. Pieter zegt

    11 april 2007 om 11:14

    @ Kachel…

    Nou ja, de auto van vorig jaar was ook niet echt 100% nieuw…

    Als je concurrent overigens denken: beter goed gejat (gekregen/gekocht) dan slecht bedacht en dat wordt niet verboden… waarom doet Spyker dat dan niet?

    Login om te reageren
  7. Bramzel zegt

    11 april 2007 om 11:19

    Doornbos zou net zo snel zijn als Albers, net zoals toen ze beiden bij Minardi reden. Dat hij een keertje een podium pakt in een Champcar race betekend niet dat hij nu opeens de reddende engel is of de nieuwe Schumacher. Het probleem bij Spyker zit in de auto, niet in de rijders.

    Je kan blijven zeuren dat Spyker langzaam is, maar dat hebben ze voor het seizoen al gezegd. Dat ze pas in de 2e helft iets meer kunnen gaan verwachten dan de laatste rij. Gewoon afwachten dus.

    Login om te reageren
  8. Kachel 2.8 q zegt

    11 april 2007 om 11:55

    @Pieter
    Dus kun je nagaan. De huidige auto is in feite dus al twee jaar oud…..

    @Bas
    Red Bull deed het vorig jaar toch ook niet onaardig met Ferrari motoren. Top tien noteringen, of daar tegenaan, moet zeker wel kunnen met deze motor. Alleen de rest van de auto is echt bagger.

    Login om te reageren
  9. Klaas zegt

    11 april 2007 om 12:18

    @Rick dos: precies het eerste waar ik ook aan dacht. Dit doet erg denken aan de strategie van het Racing for Holland team.

    Maar wat een prijzen! Als je nog in beeld zou komen dan is het misschien nog iets. Maar om voor dat geld geassocieerd te worden met het slechtste team in de F1. Lijkt me geen goede marketing investering.

    Login om te reageren
  10. JANUS zegt

    11 april 2007 om 12:26

    O ja, er zijn voor deze prijzen ook nog wat plekjes te koop op mijn Laguna hoor !!

    Login om te reageren
  11. KoboC zegt

    11 april 2007 om 12:51

    @JANUS: Whahaha… voor dat geld mag je bij zelf kiezen op welk type auto je het wilt :P

    Spijker doet het toch helemaal niet zo slecht op deze manier. Doordat ze een goede marketing opzetten rond de formule 1 halen ze wel geld binnen om de ‘gewone’ auto’s te blijven produceren.

    Login om te reageren
  12. Jan zegt

    11 april 2007 om 13:13

    @Koboc: Zeewolde en het F1 gebeuren zijn 2 entiteiten. Beetje zoals VW en Porsche. Met elkaar te maken, maar niet hetzelfde.

    Login om te reageren
  13. Jan zegt

    11 april 2007 om 13:14

    @Bas: Voor je lult, informeer eens bij kenners. De motor van Ferrari is dezelfde die in de Spyker ligt: Sinds ik meen oktober 2006 hebben we in de F1 namelijke nieuwe motorenregels.

    Login om te reageren
  14. Kachel 2.8 q zegt

    11 april 2007 om 14:03

    @Jan
    Denk je nou echt dat Ferrari exact dezelfde motor als in de Ferrari F1 óók aan klanten te levert? Keep on dreaming. Natuurlijk is dat niet zo. Stel je voor dat, laten we nog een beetje ontopic blijven, Spyker met Ferrari klanten motor de fabrieks Ferrari’s voorbij gaat. Dat risico neemt Ferrari echt niet hoor.

    Login om te reageren
  15. Alfaman zegt

    11 april 2007 om 14:54

    @Bramzel, afwachten of Spyker F1 de 2e helft haal, bedoel jij, toch!
    @Jan, Zeewolde en F1 zijn jammer genoeg het zelfde, een Victor M. is aan het klooien.
    @Kachel, Jij bent aan het dromen, beetje weinig thuis in de F1. Beetje meer RTL 7-GP kijken en luisteren. Door het reglement vind jij haast geen verschil in alle F1 motoren, ook niet in de klantenmotors. Zo als een zwaluw geen zomer maakt is het ook met klantenmotoren. Alleen een Ferrari Motor is niet genoeg, het hele pakket en de financiën moeten kloppen.
    Het pakket van Spyker is inclusief het marketing ronduit slecht!

    Login om te reageren
  16. tarzan zegt

    11 april 2007 om 15:05

    Ok, 2 teksten schieten mij te binnen:

    “”Ik ben Victor Muller de grote zakkenvuller””

    “”Hi, Ik ben Christijan, homosex is okay””

    Login om te reageren
  17. Robin zegt

    11 april 2007 om 15:47

    Ja, nu ben ik officieel spyker moe… het intresseerd me niets meer nu… ze doen maar. Het kan mij niet bekoren zelfs niet als ik er een kon betalen of 2 of 6.

    Login om te reageren
  18. JPM zegt

    11 april 2007 om 16:39

    @ Rick dos > hoezo niet orgineel? Zoiets heet sponsoring, dat is het binnenhalen van geld voor reclame ruimte. Nee dat is niet orgineel nee dat doen ze al tientallen jaren. Dat je dit particulier kunt doen heeft ook Jan Lammers niet bedacht hoor.

    Ik geloof er alleen weinig van. Kijk maar eens op de neus en zijkant van de auto, en op de achtervleugel. Nergens is meer plaats.

    Login om te reageren
  19. Rick dos zegt

    11 april 2007 om 16:59

    Uhm JPM ten eerste is het orIgineel ;)

    En ten tweede de definitie van origineel:

    ori·gi·neel2 (bn.)
    1 de oorsprong of oudste vorm uitmakend => oorspronkelijk
    2 (van ideeën) nieuw => fris, zelfbedacht
    3 (van personen) vernieuwend => geestrijk, oorspronkelijk

    En dan gebruikte ik origineel in de context van de 2e definitie.

    En als Jan Lammers niet als eerste is geweest dan is hij ook niet origineel. Ik had er echter nooit eerder van gehoord, gelezen of gezien voordat Jan er mee kwam. Nu zegt dat ook niet alles natuurlijk, maar heb jij voorbeelden daarvan dan?

    “hoezo niet orgineel? Zoiets heet sponsoring, dat is het binnenhalen van geld voor reclame ruimte. Nee dat is niet orgineel nee dat doen ze al tientallen jaren. Dat je dit particulier kunt doen heeft ook Jan Lammers niet bedacht hoor.”

    Dat dit moet leiden tot het verkrijgen van sponsering (en dus geld) dat lijkt me wel duidelijk dat dat het doel is. Een beetje héél erg desperate vorm van sponsering binnenhalen, maar desalniettemin is het sponsering.

    Maar ik begrijp uit je woorden dat je het wel met me eens bent.
    Eerst stel je de vraag; “hoezo niet orgineel?”

    Om uiteindelijk tot dit antwoord te komen;
    “Nee dat is niet orgineel nee dat doen ze al tientallen jaren. Dat je dit particulier kunt doen heeft ook Jan Lammers niet bedacht hoor”

    Of begrijp ik je ff verkeerd? Dat ken natuurlijk eauck….

    Login om te reageren
  20. Sander zegt

    11 april 2007 om 17:09

    Dames en Heren,

    Rick Dos is terug hoor ;d

    Login om te reageren
  21. Rick dos zegt

    11 april 2007 om 17:28

    @Sander

    LOL! :D

    Login om te reageren
  22. Henk vd Hoek zegt

    11 april 2007 om 17:29

    deze reacties getuigen van van geen verstand van techniek
    waarom geintereseerd in autosport.
    ga handballen of houd je bezig met andere dingen
    heb respect voor wat deze mensen willen proberen in de
    formule1 ik wens ze alle goeds en geluk toe.

    Login om te reageren
  23. lincoln mark8 zegt

    11 april 2007 om 17:42

    leuk verzonnen en heeeeel orgineel

    Login om te reageren
  24. Bishop zegt

    11 april 2007 om 18:58

    @ Henk vd Hoek

    Idd, er word hier weer een hoop gezegd maar absoluut zonder inhoud.
    Spyker F1 rijd met exact dezelfde motoren als Ferrari. Dit is ook vastgelegd in het regelement van de F1. Alleen de motor maakt niet het verschil in de formule 1. Het allerbelangrijkste is de aerodynamica en dat is nog niet in orde bij Spyker.
    Dus voordat je nu gaat zeggen dat Ferrari mindere motoren aan Spyker heeft verkocht… (echt te triest en wil er verder geen woorden meer aan vies maken)

    Login om te reageren
  25. Jan zegt

    11 april 2007 om 19:09

    @Kachel: Ze moeten dezelfde motoren leveren, dat is vastgelegd in de reglementen. Nogmaals als je er geen verstand van hebt, lul dan niet!

    @Alfaman: Zeewolde en de F1 zijn NIET hetzelfde. Ook voor jou geldt bovenstaande.

    Spyker F1 “is” van Mol, Spyker Cars van Muller. Mol is namelijk de financier achter het F1 gebeuren. Ook vallen ze niet onder dezelfde paraplu, want het zijn aparte bedrijven.

    @Bishop, correct.

    Login om te reageren
  26. Simpel zegt

    11 april 2007 om 19:50

    Ik heb weinig verstand van motoren en de techniek. Dus ik heb nu meteen het recht om onzin te roepen, denk ik zo.
    Ik heb mn twijfels of ferrari dezelfde motor als in hun eigen F1 auto (van dit jaar) MOET leveren.
    Dat lijkt me een beetje onzinnig, omdat een nieuwe motor enorm veel research kost. Goed, de hele motor alleen zegt niet zo veel, komt natuurlijk weer veel meer bij kijken. Maar toch..

    Daarnaast:
    Je kunt allemaal zeiken op welke rijder dan ook. Maar voorlopig rijdt ie daar wel, en (net als met Oranje) weten we het allemaal beter dan de “bondscoach”… Lijkt me sterk dat wij met zn allen beter kunnen bepalen wie een betere rijder is???
    Laten we dus gewoon lekker genieten van de F1… Daar is het toch voor!

    Groeten van een simpele ziel met lol in de F1…

    Login om te reageren
  27. Alfaman zegt

    11 april 2007 om 20:49

    @Jan, jij verteld aan Kachel het zelfde wat ik hem uitgelegd heb, over lullen gesproken!
    Kan zijn dat jij veel verstand van de F1 hebt, dat denkt Olav Mol ook. En een zeker Victor M. idem dito. En mijn statement van Zeewolde is met een korreltje zout te nemen. Heb jij niet door hoe ik het bedoelde. Waneer jij het serieus uitlegen wil, dan is het te kort door de bocht met: “Syker F1 is van Mol”. Ga de story over Spyker F1 in de Autovisie lezen, dan heb jij preciezere backgroundinformatie !

    @ Simpel – ziel lol met achteraan rijden? Genieten van Olav Mol zijn commentaar? Geef mij maar de Champ Car of A1 GP, daar is positievere oranje kleur met minder geld.

    Login om te reageren
  28. JPM zegt

    11 april 2007 om 21:01

    @Rick dos

    Ja sorry natuurlijk is het origineel.

    Maar je begrijpt me wel, ik vind het ook niet origineel van Spyker, maar ik bedoel maakt dat wat uit? Nee het gaat om het geld en dat is alles wat telt.

    Maar nogmaals, het kan niet. De hele achtervleugel is door Etihad bezet. Ook is op de neus en aan de zijkanten geen plaats meer.

    Login om te reageren
  29. Rick dos zegt

    11 april 2007 om 21:20

    @JPM

    Natuurlijk draait het hier alleen om geld maken.

    Maar in het artikel werd het volgende gesteld.

    “Zeewolde telkens weer om met iets nieuws de aandacht te trekken”

    En dat vond ik toch van niet.

    Login om te reageren
  30. w0o0dy zegt

    11 april 2007 om 21:40

    ok, volgens de regelementen MAG ER GEEN verschil zitten tussen de motor van Ferrari en die van Spyker. Wat zou Ferrari er mee opschieten om de auto van Spyker langzamer te maken? Steeds auto’s op een rondje moeten zetten is irritant en kan je de race kosten.

    Een groot probleem is dat Spyker pas vrij laat wist welk motor gebruikt ging worden. Daardoor is het chassis niet optimaal. Normaal wordt het chassis om de motor ontwikkeld en gebouwd. De hele achterkant van de auto hangt namelijk aan de motor en de versnellingsbak. Dus moet je in korte tijd een wielophanging aan de motor/versnellingsbak zien te prutsen en dat is niet optimaal voor de wegligging. Daarnaast is er nauwelijks (niet?) getest in windtunnels om het bodywork te optimaliseren voor deze motor en Spyker gebruikt volgens mij ook een andere versnellingsbak dan Ferrari. Dus ook die moest in het geheel worden opgenomen.

    Een Formule 1 auto is snel als alles klopt, als er veel getest wordt en de technici en de rijders goed in staat zijn de zwakke plekken van het ontwerp boven water te krijgen en er nieuwe (en betere) oplossingen en opderdelen voor te ontwikkelen. Is er minder geld dan duurt het langer om de fouten op te lossen…. dus Spyker rijdt nog wel een tijdje achteraan….helaas. En dat is niet zozeer de schuld van Albers (die ondanks wat sommigen hier denken best een snelle rijder is, of hij in staat is de technici op het juiste pad te krijgen da’s een punt waarbij ik mijn twijfels heb).

    Login om te reageren
  31. marcel zegt

    11 april 2007 om 23:57

    wat een negativitijd weer loop tog niet altijd te zeuren over iets uit nederland kommentaar geven is makkelijk ik zou zeggen geniet er van zo lang het duurt en om cristijan alber nu uit te maken voor homo is wel het meest trieste kommentaar dat ik ooit gelezen heb hou dan je mening voor je als je niets nuttig te melden heb en over de motoren bij spijker hebben ze alleen de motor van ferrari maar niet de shell brandstof en olie dat schijnd een verschil te maken en ze hebben ook een andere versnellingsbak

    Login om te reageren
  32. Gerben zegt

    12 april 2007 om 01:47

    sorry maar denken jullie nu echt dat spyker in de F1 ooit iets gaat betekenen. Ze zijn gestart waar Minardi al jaren stond en zullen daar ook blijven. Ja de wagen zal sneller worden, 2de helft van het F1 seizoen, maar andere teams staan ook niet stil…. dus.

    Heel simpel allemaal. Budget van Spyker is te klein om mee te doen. Al zet je er een alien in als piloot: De wetten van de fysica zijn op aarde niet te omzeilen.

    Spyker zou beter wat wagens gaan verkopen anders zijn ze binnen de kortste tijd failliet. Tot nu toe was de C8 mooi en gedurfd, maar ook deze rollen nog niet als warme broodjes over te toonbank. Als ze het voor elkaar spelen om een andere mooie wagen in elkaar te steken hebben ze kans van overleven.

    Anders is het binnen 3-5 jaar of nog sneller zelfs: bye bye Spyker

    Voorlopig is het enkel marketing wat ik zie, dus veel hoop heb ik er niet in.
    Lucht blijf je niet verkopenoewel hoewel ik jullie allemaal samen met Spyker een mooie toekomst gun.

    Login om te reageren
  33. tarzan zegt

    12 april 2007 om 01:57

    Ik vind dat gristijan aaaalbers wel ff een toontje lager mag zingen. Hij heeft net 10% van de totaal aantal ronden reeds afgelegd in de F1 gereden, is daarvan een paar seconde in beeld geweest maar is meer bezig met onder andere:

    – gristijan albers onderbroeken
    – gristijan albers zwembroeken
    – cgristijan albers ola ijsjes
    – gristijan albers pennenset
    – gristijan albers verzekeringen
    – gristijan albers caps (a 59 euro)
    – gristijan albers tennissokjes
    – gristijan albers playstation hoezen
    – gristijan albers airmiles
    – gristijan albers-in-kosovo fotoalbum
    – gristijan albers DUO condooms
    – gristijan albers lampekappen
    – gristijan albers & Tiesto live in Ahoy
    – gristijan albers nekspoiler
    – gristijan albers waspoeder
    – gristijan albers toiletpapier
    – gristijan albers zweetbandjes
    – gristijan albers ringtones
    – gristijan albers hopjesvla en natuurlijk een:
    – gristijan albers fanclub voordeelabbonement, nu met extra korting op:
    – gristjan albers nachtcreme
    – gristijan albers dekbedovertrek
    – gristijan albers shampoo
    – gristijan albers-op-bezoek-bij-de-paus foto MET handtekening.

    Daar word ik dus een beetje misselijk van.

    Login om te reageren
  34. lincoln mark8 zegt

    12 april 2007 om 06:45

    @tarzan….huh.. meestal komt jouw reactie met… mooi/lelijk maar deze keer heb je er echt werk van gemaakt…..LOL goed bezig jongen…

    Login om te reageren
  35. tarzan zegt

    12 april 2007 om 18:40

    Tja, ik kan moeilijk zeggen: goh, die ruf ctr3, ja die rijdt zo lekker en stuurt zo strak. Ik bekijk autos vooral als iets wat mooi moet zijn en techniek om te kwijlen moet hebben. Meestal hebben ze dat niet.

    Maar waar gristijan mee bezig is slaat echt ner-gens meer op. Ik zie al voor me dat er weer een goedzak van een vader met zn 6-jarige zoontje op de computer aan het surfen is over de 96 paginas tellende calatogus van gristijan albers zn website en weer een vreselijk duur petje koopt terwijl hij nog niets gepresteerd heeft. Werkelijk niets. Het is een jan lul. Zelfs die domme boer verstappen had nog een podiumplaats in zn debuutjaar. Draaide soms rondjes op hoge posities rond. En ging pas daarna veel met merchandise in de weer. Gristikots albers doet het omgekeerd. Hij verdient iets van 2 miljoen euro per jaar aan het verkopen van gebakken lucht. Walgelijk. Mediastop op die gozer.
    end of rant

    Login om te reageren
  36. tarzan zegt

    12 april 2007 om 19:45

    Christijan Albers
    ‘I like the Bahrain circuit very much – seeing the track appear out of the desert from seemingly the middle of nowhere is very impressive. There’s only one aim this time: to finish. It’s been disappointing so far not to get to the end of both races, particularly as there’s been so much improvement from the start of the season. We all now want to show what we can do.”

    laten zien dat je echt als laatste met 3x lapped kan finishen? hahahahaha.

    Login om te reageren
  37. dekster zegt

    13 april 2007 om 11:39

    meneer albers liet zich vanmorgen weer van z’n schoonste kant zien, een volle seconde trager dan z’n teamgenoot :lol:

    Login om te reageren
  38. tarzan zegt

    13 april 2007 om 14:33

    Nouja hij boekt progressie. Hij is nu nog maar 3 tiende achter zn rookie-teamgenoot die nog nooit van zn leven op Bahrain heeft gereden.

    Albers you are a loser.

    Login om te reageren
  39. tarzan zegt

    14 april 2007 om 20:45

    Juffrouw Jannie? Zet de gebakjes maar klaar hoor. Albers heeft weer verloren van zn rookie teamgenootje..

    Login om te reageren
  40. tarzan zegt

    15 april 2007 om 21:02

    Wat een geweldige race van de spijkers!! Helemaal toppie. Eindelijk hebben ze laten zien waar ze staan. En dan die 35 miljoen euro motorendeal. gewoon waanzinnig goed hoor. Topcoureur in Christijan Albers en een toptalent in Sutil.
    Ook de vele reacties op dit log laat zien dat men erg trots is op ons vaderlandse F1 teampje. Proficiat!! En ik zie deze week vast nog wel meer bedrijven in de luchtballon die Albers b.v. heet, instappen.

    Login om te reageren
  41. danny zegt

    3 mei 2007 om 15:53

    ga naar smoorstraat 20 roosendaal en zeg da je de grote k van bouwbedrijf p. kempenaars b.v. op de nieuwen formule 1 auto van spijker wil zetten

    Login om te reageren
  42. jochem zegt

    5 juli 2007 om 11:15

    en nog heeft niemand geboden, wat raar toch:P

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North