• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kelleners Sport pimpt de BMW M5

Auteur: sir_smokalot, gepost 13 juni 2012 om 00:08 – 30 Reacties

M5 KS5-S duikt in zijn veren
En dat is nummer vijf.

De nieuwe BMW M5 extra opkalefateren? Na, klar! Natuurlijk doe je dat als tuner. Zij hanteren doorgaans hetzelfde credo als de gemiddelde feeder: het kan altijd dikker.

Kelleners Sport sluit aan in het reeds bekende rijtje veredelaars met hun KS5-S. Matgrijs, met carbon kofferdeksel, spoilerlip en dikke zwarte jetsers, you know the drill. In het interieur is Agnieshka de naaister bezig geweest om de stoelen een mooi ruitmotief te geven. Ziet er prachtig uit, meid.

Krijgt ie ook meer peekaas dan? Jazeker! Niet minder dan 660 Beierse paardjes stelt KS ons in het vooruitzicht, toch mooi 100 meer dan standaard. Topsnelheid van de matgrijze kneiter? 330 kilometer per uur. Theoretisch goed voor heel veel snelweglol op bijvoorbeeld de Oberhausen straight (de A31 Emden – Bottrop). Wel even je groot licht aanzetten graag.

Ook interessant!

  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • Dit is de eerste BMW M5 CS van Nederland
  • decente BMW M5 CS
    Eindelijk: een decente BMW M5 CS
  • BMW M5 Touring
    BMW M5 Touring komt er waarschijnlijk gewoon

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, BMW, f10, grijs, kelleners-sport, m5, mat, tuning

Vorig bericht: « Video: Sebastian Vettel gumt de pan uit in New Jersey
Volgend bericht: Diesel is nu officieel kankerverwekkend »

Lees Interacties

Reacties

  1. tarrel zegt

    13 juni 2012 om 00:20

    En het prijskaartje?

    Login om te reageren
  2. lamborgfan zegt

    13 juni 2012 om 00:21

    Mmmmwha.. Ik word er niet warm of koud van!

    Login om te reageren
  3. michelyman zegt

    13 juni 2012 om 00:32

    Ziet er goed uit! Alleen zal ik nog steeds een 1M boven de M5 kiezen, leuker om te zien.

    Login om te reageren
    • masterstig zegt

      13 juni 2012 om 14:59

      @michelyman: Meen je dat! Ik vind juist de 1M er lelijk uitzien, zeker van voren. De M5 oogt vele malen mooier en volwassener. Maar dat is natuurlijk een mening.

      Login om te reageren
  4. Vanquish zegt

    13 juni 2012 om 00:39

    Ik zeg doen! Alleen dat spoilerdingetje op de achterklep niet, maarja, die krijg ik er wel af.

    Login om te reageren
    • nasty zegt

      13 juni 2012 om 07:24

      @Vanquish: zit daar niet voor niks, kijk maar naar het m6 topic van een week geleden :-/

      Qua looks moest k die spoiler ook niet hebben

      Login om te reageren
      • adyton zegt

        13 juni 2012 om 12:20

        @nasty: Wil toch niet zeggen dat de M5 dan ook problemen heeft?

        Login om te reageren
  5. jweelden zegt

    13 juni 2012 om 00:45

    toch de standaard blijf de mooiste.

    Login om te reageren
  6. utr1984 zegt

    13 juni 2012 om 00:45

    Alle logo’s en typeplaatjes die er niet op horen (Kelleners) weghalen en die achterspoiler de prullenbak in: perfect!

    Login om te reageren
  7. karsvdtuin zegt

    13 juni 2012 om 01:01

    Mwoa buitenkant niet heel bijzonder en de binnenkant jammer van het mooie originele interieur dit saaie grijs vind ik niks. Spoiler weg en voor de rest ja toch blijft de originele m5 gewoon het mooiste dat heeft Bmw gewoon heel goed gedaan.

    Login om te reageren
  8. drivingpleasure zegt

    13 juni 2012 om 01:04

    Super dik. Erg mooi gedaan de buitenkant, helemaal de achterkant. Van binnen vind ik hem prachtig.

    Login om te reageren
  9. mpow3r zegt

    13 juni 2012 om 03:21

    Wauw ik pijp die uitlaten zo strakke wagen

    Login om te reageren
    • GOD zegt

      13 juni 2012 om 08:58

      @mpow3r:

      Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      13 juni 2012 om 09:20

      @mpow3r: Hahahahaha LOL!!!

      Login om te reageren
  10. syliaca zegt

    13 juni 2012 om 07:20

    Vind hem er erg lekker uit zien en dat matgrijs maakt hem extra stoer! Zwarte velgjes staan ook zeker niet verkeerd!

    Login om te reageren
  11. Svda zegt

    13 juni 2012 om 07:27

    Wat is er gepimpd dan?Vind het altijd jammer dat dit woord vaak verkeerd gebruikt word en vooral bij zo’n wagen.

    Maar voor de rest ziet het er netjes uit :)

    Login om te reageren
  12. bonkers zegt

    13 juni 2012 om 08:05

    Lekker!!

    Login om te reageren
  13. amgpowerrr zegt

    13 juni 2012 om 08:25

    Wat is er dan gepimpt? Op het exterieur een licht randje gezet en een visnet over het interieur? Zou lekker voor de standaard m5 gaan.

    Login om te reageren
    • amgpowerrr zegt

      13 juni 2012 om 08:26

      @amgpowerrr: die pk’s kan je ergens anders ook krijgen natuurlijk.

      Login om te reageren
  14. kickass zegt

    13 juni 2012 om 08:31

    En toch nog subtiel getuned! Ik dacht dat dat niet meer kon bij een M5.

    Login om te reageren
  15. jordy14 zegt

    13 juni 2012 om 08:34

    Deze is gewoon perfect!

    Login om te reageren
  16. meneersander zegt

    13 juni 2012 om 09:42

    Vind het wel mooi!

    Login om te reageren
  17. barrrry zegt

    13 juni 2012 om 10:15

    Vet! Dit vind ik een van de mooiste aangepaste M5’s!
    Alle andere tuners maken er naar mijn bescheiden mening maar een kermis atractie van, maar Kelleners houdt het stijlvol en strak. Met name de deurpanelen vind ik errug chique.

    Login om te reageren
  18. littleturbo96 zegt

    13 juni 2012 om 10:38

    Veruit de beste getunede M5, Standaard ook een mooie wagen. Maar hier en daar een paar aanpassingen doet hem wel goed, alleen nu nog het prijskaartje..

    Login om te reageren
  19. barrrry zegt

    13 juni 2012 om 12:14

    Eigenlijk ben ik niet zo van de aanpassingen, zeker niet op de vele onderbemeten <320i modellen met 18'', verlagingen en plastic meuk toevoeging.

    Die pauperij maken de echte BMW's minder bijzonder, dus wat dat betreft was deze overtreffende stap wel een mooie zet! Ik zie iemand met een 318 niet ffies dit bodykitje plus interieur aan z'n 318 spijkeren….

    Login om te reageren
  20. defqon1 zegt

    13 juni 2012 om 12:15

    Strak dingetje, niks mis mee!

    Login om te reageren
  21. adyton zegt

    13 juni 2012 om 12:19

    Best nog subtiel gehouden. Mooie wagen!

    Login om te reageren
  22. Edge zegt

    13 juni 2012 om 12:41

    Bij Kelleners begrijpen ze hoe we tuning graag zien: lekker veel tuning qua techniek, maar alleen subtiele/noodzakelijke uiterlijke aanpassingen!

    Login om te reageren
  23. robert-123 zegt

    13 juni 2012 om 17:17

    Vlijtig wrapje!

    Login om te reageren
  24. bmwm5e60 zegt

    16 juni 2012 om 00:19

    Bmw laat z’n stoere kant zien, like that color

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North