• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kent u deze Belgische BMW M3-malloot nog?

Auteur: Author, gepost 9 maart 2016 om 12:53 – 95 Reacties

De M3-aanslag


Mooi, de Belgische rechtbank heeft er namelijk korte metten mee gemaakt.

Het is ‘zo’n dag’, lijkt wel. Na het uitgebrande Caddy-avontuur en een nieuwe aflevering in de immer uitdijende reeks “plofkraken met een rappe Audi”, is het nu de buurt aan wegpiraat Curd V. (51) uit Zaventem. De man wist in no-time viral te gaan met bizarre capriolen op de al even bizarre Belgische snelweg, allemaal met een zwarte BMW M3 (E92).

Helaas voor Curd werden zijn strapatsen op beeld vastgelegd en dus hoefden er geen CSI-achtige praktijken aan te pas te komen om de man veroordeeld te krijgen. Sterker nog: na het eerste filmpje dat online verscheen meldden zich in totaal 23 personen (waaronder 3 agenten in burger) die op een minder prettige manier hebben kennisgemaakt met deze heetgebakerde chauffeur.

Curd V zegt hallo

De rechtbank van Leuven kwam tot een veroordeling van maar liefst 18 maanden celstraf. Bovendien is zijn BMW M3 verbeurd verklaard en beval de rechter onmiddellijke aanhouding van V. Laatstgenoemde toonde weinig berouw tijdens de zittingen. Hij meende zelfs dat hij het slachtoffer was van het rijgedrag van anderen.

Ach, we voelen ons allemaal weleens een beetje Pastor.

Buiten gevaarlijke manoeuvres heeft V. maar liefst 3 keer een gepersonaliseerd kenteken aangevraagd (en betaald, à € 2.000 per stuk). Dat maakt de hele affaire natuurlijk nog een stukje verdachter. Overigens verklaarde V. dat de auto van z’n vriendin was, maar daar had de rechter geen boodschap aan.

Voor het overzicht: de video’s met Curd V. vind je HIER en DAAR.

Ook interessant!

  • Video: politie houdt niet van revvende M3's
  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, belgie, BMW, brakecheck, dashcam, M3, politie, rechtszaak, snelweg, Verkeer

Vorig bericht: « Nederlandse plofkrakers crashen Audi in Duitsland [updated]
Volgend bericht: Autoblog-advies: MX-5 inruilen voor wat anders? »

Lees Interacties

Reacties

  1. w0o0dy zegt

    9 maart 2016 om 12:54

    Een woord reactie mag niet hier maar ik heb eigenlijk maar 1 woord nodig: APPLAUSE!

    Login om te reageren
    • bazzelijn zegt

      9 maart 2016 om 13:30

      @w0o0dy: Laat m inderdaad maar eens een tijdje rondrijden in een mistroostig Daihatsu’tje uit midden jaren ’90, dat zal ‘m leren

      Login om te reageren
      • bofkont zegt

        9 maart 2016 om 16:44

        @bazzelijn: zie zulke figuren liever helemaal niet meer in het verkeer.

        Login om te reageren
      • dailydriver zegt

        9 maart 2016 om 20:15

        @bazzelijn: of een dacia sandero!! Basis uitvoering zonder extra aangevinkte opties

        Login om te reageren
        • basbasbas zegt

          9 maart 2016 om 22:28

          @dailydriver: zeker! Dat is nog vervelender dan niet-aangevinkte opties. Zit je godsveredinme ongevraagd met je reet op een stoel van 90 graden

          Login om te reageren
    • boris9397 zegt

      9 maart 2016 om 19:32

      @w0o0dy: Waarom moet dat een Engels applaus zijn?

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        9 maart 2016 om 19:34

        @boris9397: omdat mijn telefoon beter is in Engels dan in Nederlands denk ik.

        Login om te reageren
        • boris9397 zegt

          9 maart 2016 om 21:16

          @w0o0dy: LOL

          Login om te reageren
  2. thomasthomas zegt

    9 maart 2016 om 12:56

    Het enige goede eraan is de 18 maanden celstraf, want iemand met een M3 ligt niet zo wakker van een paar boetes meer of minder. Mafkees.

    Login om te reageren
    • boris9397 zegt

      9 maart 2016 om 18:00

      @thomasthomas: Waarom gaat iedereen er altijd vanuit dat iemand met een dikke wagen geld teveel heeft? En zeker met een M3, 2de hands kost dat (in België toch) de laatste jaren ook zoveel niet meer, moest het nu nog over een Ferrari ofzo gaan.
      Wie weet pompt deze man iedere cent die hij kan sparen in zijn auto…

      Login om te reageren
      • phdg zegt

        9 maart 2016 om 18:12

        @boris9397: en dan ook nog eens 3 keer een gepersonaliseerde nummerplaat aanvragen, ja de sukkelaar heeft echt weinig geld op overschot…

        Login om te reageren
        • boris9397 zegt

          9 maart 2016 om 19:30

          @phdg: Dat wil voor mij nog altijd niet zeggen dat hij geld teveel heeft, er zijn idioten genoeg die hun geld aan stomiteiten weggeven terwijl ze het beter voor andere zaken kunnen gebruiken. En dat deze man een idioot is wordt wel bewezen in bovenstaande video.

          Login om te reageren
    • slickrick zegt

      9 maart 2016 om 18:09

      @thomasthomas: De dagwaarde van deze auto zit zo rond 30K, dus de prijs van een gemiddelde jan-modaal middenklasser…..dus ik snap jouw redenatie niet….

      Ik ben mensen tegengekomen die in een BMW X6 rijden en rond bellen voor 2e hands banden omdat ze het allemaal niet kunnen betalen……dus lekker dik doen….en op de achtergrond elk dubbeltje omdraaien…….diep triest allemaal, koop dan maar een Kia Picanto of zo

      Login om te reageren
  3. johanhummer9 zegt

    9 maart 2016 om 12:57

    Kijk NL , DAT zijn straffen

    Login om te reageren
  4. dampu020 zegt

    9 maart 2016 om 12:57

    Week van de justisie, yo

    Login om te reageren
    • Author zegt

      9 maart 2016 om 13:00

      @dampu020: https://www.youtube.com/watch?v=UL5pZribM0M

      Login om te reageren
  5. porsche928 zegt

    9 maart 2016 om 12:58

    Ben benieuwd hoe hij zijn centen verdiend, zal wel hard werken.

    Login om te reageren
    • Senne zegt

      9 maart 2016 om 13:03

      @porsche928: Gezien zijn woonplaats en de aanklacht voor laagvliegen vermoed ik zo dat de beste man piloot is…

      Login om te reageren
      • sanderm3 zegt

        9 maart 2016 om 14:24

        @senne: van een prijsvechter waarschijnlijk dan….

        Login om te reageren
    • kahan zegt

      9 maart 2016 om 15:59

      @porsche928: Is ooit in het Belgisch nieuws geweest, denk me te herinneren dat zijn vriendin dokter is en over zijn eigen werk werd nix gezegd. Lijkt wel dat hij het geld van zijn vriendin gebruikt.

      Login om te reageren
  6. baasbas zegt

    9 maart 2016 om 12:59

    Holy shit. 18 maanden cel is extreem. Goed, het is en extreme eikel… maar heeft hij met zijn achterlijke gedrag ook daadwerkelijk een ongeluk veroorzaakt? Of iemand dood gereden?

    Login om te reageren
    • dirkiii zegt

      9 maart 2016 om 13:01

      @baasbas: voorkomen is beter als genezen.

      Login om te reageren
      • escort77 zegt

        9 maart 2016 om 13:18

        @dirkiii: “dan” is beter dan “als”

        (maar inhoudelijk heb je wel gelijk hoor)

        Login om te reageren
        • Senne zegt

          9 maart 2016 om 13:56

          @escort77: neeeee beter hè

          Login om te reageren
          • exotic zegt

            9 maart 2016 om 13:57

            @Senne: Haha je was mij een minuut voor.

            Login om te reageren
        • exotic zegt

          9 maart 2016 om 13:57

          @escort77: NHEEEEEEE BETER HE!

          Login om te reageren
      • postzegel zegt

        10 maart 2016 om 10:04

        @dirkiii: vandaar dat hij moest voor komen?

        Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      9 maart 2016 om 13:12

      @baasbas: Als je dan toch een voorbeeld wil stellen, dan maar met zo’n figuur. Kan er niet wakker van liggen moet ik zeggen. Niemand is roomser dan de paus maar deze eikelbijter maakt het wel heel bont. Vind ik dan.

      Login om te reageren
      • baasbas zegt

        9 maart 2016 om 13:21

        @E34M5Touring: @dirkiii:
        Mee eens dat deze vent bestraft mag worden. En dat mag ook best meer dan een tik op de vingers zijn gezien zijn uitspraken. Zet hem morgen in een auto en hij doet het weer. Dat is allemaal waar.

        Maar holy shit 18 maanden brommen… Ja wat hij doet is veel meer dan verkeersregels breken, hij brengt mensen in gevaar. Maar heeft hij ook al echt ongelukken veroorzaakt? Liggen er mensen in het ziekenhuis? Volgens mij niet. En ja, voorkomen is beter dan genezen, maar een rechterlijke macht kan niet nu iemand veroordelen op wat hij waarschijnlijk nog wel zal gaan doen. Klinkt als die film Minority Report…..

        En nee, daarmee wil ik niet meteen zeggen dat ik hier dan wel een goed gevoel bij heb….
        18 maanden is echt verrekte lang

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          9 maart 2016 om 13:51

          @baasbas: Denk dat het deels ook te maken heeft met hoe hij er mee omgaat. Div malen van kenteken wisselen geeft voor mij wel aan dat meneer dondersgoed wist wat hem boven het hoofd hing. Het niet berouw tonen vind ik nog veel stommer. Als je in de rechtbank te kennen geeft er geen fuck om te malen dat je zulke dingen doet, tja… Dan maar 18 mnd brommen. T’is extreem, maar wellicht wel een keer een goede wake up call voor anderen. Ik denk echt dat wanneer hij zich anders had opgesteld, de straf ook wel lager was geweest.

          Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          9 maart 2016 om 13:52

          @baasbas: Ik krijg nog de rillingen over mijn lijf als ik aan die zaak terugdenk, bah!

          Login om te reageren
        • w0ut zegt

          9 maart 2016 om 14:35

          @baasbas: Hij is niet aan zijn proefstuk toe. Is een gekend figuur bij het gerecht. Heeft al voorwaardelijk staan voor slaan van deurwaarder, agressie t.o.v. politie, ‘creatieve’ boekhouding en ga maar door. Zijn ‘geschiedenis’ heeft zeker een rol gespeeld in het bepalen van de 18 maanden.

          Login om te reageren
    • kahan zegt

      9 maart 2016 om 15:53

      @baasbas: In mijn ogen is dit gewoon moord met voorbedachte rade. Dit is gewoon vragen om een ongeluk met grote kans op doden.

      Login om te reageren
      • baasbas zegt

        9 maart 2016 om 17:17

        @kahan: Moord op wie dan? Het artikel vermeldt het niet dus ik ga er vanuit dat hij ondanks dit gedrag nog geen ongeluk veroorzaakt heeft. Niemand dood, niemand in het ziekenhuis, niemand een blauwe plek, niemand een deuk in zijn wagen. En dan moord met voorbedachte rade roepen? Je kan niet iemand veroordelen voor iets wat hij niet gedaan heeft.

        Ik ben het met je eens dat als je niks doet dat dat ongeluk met dodelijke afloop er waarschijnlijk wel gaat komen. Auto en rijbewijs afnemen is een begin. Maar nooit meer een rijbewijs mogen halen, nooit meer een voertuig op naam kunnen hebben, dat is al een betere. Maar verplichte psychische behandeling lijkt me ook noodzakelijk. Zijn antwoorden geven aan dat hij niet goed in zijn bovenkamer is.

        Login om te reageren
        • kahan zegt

          9 maart 2016 om 17:47

          @baasbas: moord met voorbedachte rade wilt niet zeggen dat de moord succesvol is. Met dit rijgedrag ben je op niks anders uit, de gevolgen zijn bekend, dus met voorbedachte rade. En als er een dode valt, dan is dat moord, correcter zou dan zijn om het “poging tot moord met voorbedachte rade” te noemen.
          Strafrechtelijk volgens het rechtensysteem ben je ook een potentiële moordenaar als je jezelf van kant probeert te maken. Ook je eigen leven valt onder de bescherming van de wetten, en niemand heeft volgens de wetten het recht om te beslissen over het beëindigen van zijn eigen leven, tenzij bij zware ziekte.
          In ieder geval, voorbedachte rade is hier zeker van toepassing.

          Login om te reageren
          • masuka zegt

            10 maart 2016 om 12:44

            @kahan: Je hebt weinig verstand van een aantal basistermen uit het wetboek volgens mij. Moord is altijd met voorbedachte rade, anders is namelijk doodslag. Als hij opzettelijk mensen in gevaar brengt zou het in het zwaarste geval een poging tot doodslag kunnen zijn. Dit acht ik in dit geval niet aannemlijk, eerder roekeloosheid en het in gevaar brengen van medeweggebruikers

            Login om te reageren
        • tombe zegt

          10 maart 2016 om 00:57

          @baasbas: ik sta eigenlijk volledig achter je. Er is helaas niemand die zich afvraagt wat Curd tot deze acties leidt.
          Iedereen is heel snel om met de vinger te wijzen zonder Curd z’n versie te horen of zien.
          Bij mijn weten rijden maar weinige rond die zonder enige reden mensen in gevaar brengt, alhoewel deze wagen wel zulke acties ongestraft kan laten, mits er geen dashcams zijn natuurlijk. Pech!

          We kennen allemaal de schijnheilige provocerende chauffeurs, die bvb helemaal links die wagen aan 105kmh inhaalt die slechts 104 rijdt waar men 120 mag en nog ns op de rem gaan trappen als je maar een opmerking geeft als je met je lichten knippert.
          “Meneer de agent, we deden helemaal nix, we waren samen een Onze Vader aan het opzeggen tot die malloot ons vh leven ging beroven!”.
          Zo zijn er helaas duizenden voorbeelden, al was het maar je voorganger die in de file blijft stil staan omdat die z’n telefoon niet kan neerleggen. Moet je deze zondes allemaal ongestraft laten ik vind van niet.
          Ik werk deze frustraties lekker op m’n claxon uit!
          Ik wijs niet zo snel met de vinger.
          Ik zal proberen m’n schouder niet uit de kom te trekken door mezelf schouderklopjes te geven maar ik behandel iedereen zoals ik zelf wil behandelt worden en zal niemand weerhouden om sneller te laten rijden of toegelaten, ik ben niet vd politie.
          Maak ik en fout, wat zeker kan, ben ik de eerste om m’n hand op te steken en me te excuseren. Probleem in 99% opgelost zonder tot deze acties te leiden.

          Curd zomaar zonder reden zo uit z’n dak zien gaan zonder maar enige reden? No way.

          Snij me ook de pas niet af of ik zal m’n oog om oog doen, ik laat niet op m’n kop schijten sorry. Ik zou graag die dashcam v meneer Curd gezien hebben voor ik vooroordelen maak, en in worst case scenario z’n wagen in beslag en rijbewijs opnieuw

          Login om te reageren
        • tombe zegt

          10 maart 2016 om 01:22

          @baasbas: wat me nog net invalt.
          Moet je na schooltijd ns achter een groepje drolletjes rijden waar de wet ze alle rechten geeft, met 3 tot 4 naast mekaar het verkeer ophouden, naar je wagen spuwen en hun middelvinger omhoog steekt als je claxonneert.
          Nou, wie doet er wat aan? Helaas begint m’n rechterhand te jeuken en STEL, ik herhaal, STEL ik m’n hand op hun kaak zou leggen, wat denk je in de media zou komen?
          “Held zet non-chalante wielerterroriesten op hun plek” of “verkeersagressie naar onschuldige kinderen op weg naar hun bijbelklas”.
          Applaus voor die uitspraak? Ik zeg een zwarte dag voor het Belgisch rechtssysteem. Zelfs een week was genoeg om Curd tot reflectie te brengen. 18 maand volslagen idioot

          Login om te reageren
          • stfu zegt

            10 maart 2016 om 11:11

            @tombe: Gezellige vent ben jij. Als iemand met 105 inhaalt is dat irritant, maar niet verboden. Dat jij gelijk gaat knipperen zegt wel iets over jou. En dan dat lap tekst erna. Je lijkt me een onaardig persoon…

            Login om te reageren
            • tombe zegt

              10 maart 2016 om 12:26

              @stfu: “lijkt” idd. Ik heb net een reactie geplaatst die je beter maar ns leest maar deze moet precies nog goedgekeurd worden :-)
              Ja het recht op vrije meningsuiting wordt precies mooi toegepast :-) @9000cse

              Login om te reageren
  7. cyclonic zegt

    9 maart 2016 om 13:00

    Kijkt u even mee d66 rechters? Zo moet het dus! Niet 50 uur taakstrafje en erbij zeggen: Niet meer doen meneertje….

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      9 maart 2016 om 13:23

      @cyclonic: Mooi, ga jij dan ook maar een week in de cel voor dat rode licht dat je nog dacht te halen… Ohja, met strafblad en alles erbij natuurlijk

      Login om te reageren
      • cyclonic zegt

        9 maart 2016 om 14:37

        @baasbas: Ik rij niet door rood dus van mij mogen ze dat invoeren.

        Login om te reageren
        • driftkicker zegt

          9 maart 2016 om 15:12

          @cyclonic: door rood rijden mogen ze voor mij gelijkstellen met poging tot moord.

          Login om te reageren
          • timberleek zegt

            9 maart 2016 om 17:04

            @driftkicker:

            Gelukkig kunnen zulke idiote dingen juridisch niet zomaar.

            Bovendien is het afhankelijk van de situatie. Jij brengt het nu zwart wit. Maar wat als ik net even door het rode licht ga (net voor de streep) om een aanstormende ambulance erlangs te laten. In jouw voorbeeld ben ik dan zwaar strafbaar.

            Maar nog even reëler. Wat als het midden in de nacht is zonder verkeer? Dan is de situatie heel anders. Dan krijg je nu gewoon een boete (if caught). Als je een extreme situatie veroorzaakt hebben we daarvoor artikel 5.

            Een voorbeeldje uit mijn omgeving. Hier vlakbij is een grote doorgaande weg rondom een industrieterrein. Ik rij er vaak want de campus zit aan de andere kant. De stoplichten zijn echter ruk afgesteld en niemand doet er wat aan ondanks meldingen. Dat betekent voor mij dat ik midden in de nacht met de motor voor een rood licht sta te hopen op een auto die langskomt. Want motoren detecteerd hij helemaal niet. Auto’s alleen bij de laatste lus (bij de stopstreep). Dus met de motor rij ik hier gewoon door rood (wel goed opletten natuurlijk).

            Jouw idee is alleen handig in extreme situaties, maar daar hebben we artikel 5 al voor. De pakkans is alleen ruk

            Login om te reageren
      • steiger zegt

        9 maart 2016 om 14:49

        @baasbas: Totaal niet vergelijkbaar en je laat de context buiten beschouwing.

        Login om te reageren
        • baasbas zegt

          9 maart 2016 om 16:46

          @steiger: Hoe is dat dan niet vergelijkbaar? Eén keer door rood rijden is maar een fractie van wat hij allemaal uithaalt. Nou, één week brommen is ook maar een fractie van zijn straf. Lijkt mij erg goed vergelijkbaar

          Login om te reageren
      • tombe zegt

        10 maart 2016 om 01:05

        @baasbas: ja dit soort hypocriete reacties kon je verwachten natuurlijk.
        “Ik heb nog nooit…gsm…meer of toegelaten snelheid…rood licht…iemand de pas afgesneden en snel m’n afrit…”
        Het lijkt me sterk deze een rijbewijs hebben en nog nooit iemand verstrooid op de weg gezien hebben terwijl ze naast mama in de wagen zitten

        Login om te reageren
  8. jasbelle zegt

    9 maart 2016 om 13:05

    Ik vind 18 maanden celstraf toch wel erg extreem voor een beetje asociaal rijden.

    Login om te reageren
    • misterdrogba zegt

      9 maart 2016 om 13:09

      @jasbelle: heb je de beelden wel gezien? Dit is toch iets meer dan asociaal rijden hoor. Door zijn brake-checks en belemmerende handelingen heeft meneer in kwestie toch wel een paar keer anderen serieus in gevaar gebracht.

      Login om te reageren
      • jasbelle zegt

        9 maart 2016 om 13:55

        @misterdrogba: Ik heb ze zeker gezien en ik zeg ook niet dat hij geen fikse straf verdiende, maar anderhalf jaar in de cel vind ik wel erg hoog. Bovendien denk ik dat dit weinig uithaald, omdat deze man een nogal licht ontvlambaar type lijkt te zijn. Celstraf i.c.m. psychologische hulp (lees angermanagement oid) lijkt mij meer uithalen dan m alleen maar wegstoppen.

        Login om te reageren
    • bastiaano zegt

      9 maart 2016 om 13:10

      @jasbelle: Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien, maar poging tot doodslag lijkt me op z’n plaats.

      Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      9 maart 2016 om 13:14

      @jasbelle: Het was niet een beetje asociaal rijden. Het is volslagen idioot gedrag plus het feit dat er in totaal 23 personen melding hebben gemaakt over meneer zijn rijgedrag. Dat daar 3 burgeragenten bijzitten zal ook niet echt meehelpen voor meneer. Plus dat meneer is veroordeeld voor 11 van de 13 (!!) feiten waarvoor hij gedagvaard was. Als je het mij vraagt is dit een passende straf.

      Login om te reageren
      • davidw zegt

        9 maart 2016 om 23:44

        @viezefreddyw: 23 personen melding, wie weet hoeveel van die 23 hopen snel wat geld binnen te harken. Dagelijkse kost in de rechtbanken.

        Login om te reageren
      • tombe zegt

        10 maart 2016 om 01:39

        @viezefreddyw: ik wil met jou een uitdaging aan gaan en v oost naar west België rijden in een lekkere opvallende wagen…neem nu een rode Ferrari met open uitlaat…zoals je rond het haar 2000 nog kon rijden met een gemiddelde snelheid v stel 140kmh. Mag niet maar stel nu. M
        Wat is het verschil tussen nu en 2000 is dat mensen de moeite zelfs niet meer doen om in hun spiegels te kijken.
        Je komt eraan rond d 150 en mag volop in de remmen voor opa die aan 105 naar het derde gaat, in het beste geval met richting aan te geven wat tegenwoordig ook een hele opgave is!
        Je knippert en laat je uitlaat even je frustratie aan die oyde sok horen die intussen een sms aan het sturen is.
        Ga zo v oost naar west en kom erna in de media.
        Hoeveel zouden je Ferrari opgemerkt hebben?
        Al die zogenaamde burgerwachten die denken het recht te hebben om je tegen te houden aan 107kmh…ik denk eens je Brussel voorbij bent je Curd wel zou begrijpen, zeker na 4 of 5 provocerende schijnheilige

        Login om te reageren
        • 9000cse zegt

          10 maart 2016 om 03:54

          @tombe:
          Kijk, m’n beste, je zit hier op een “vrijzinnige” Nederlandse blog voor autoliefhebbers en de gemoederen kunnen hier nogal eens hoog oplopen. Bedenk alleen dat hier de vrijheid van meningsuiting nog strenger geldt dan in België. En die vrijheid beperkt zich niet tot hen die het libertarische gedachtengoed/-kwaad aanhangen! Die vrijheid is er namelijk voor iedereen!
          Waarom zeg ik dit? Omdat ik vind, dat je het nogal bijzonder heftig opneemt voor iemand, die het -hoe zal ik het netjes zeggen? -nogal bont gemaakt heeft. Ik heb de moeite genomen om zo her en der iets over “heer” Verhaegen te weten te komen en dat ziet er niet bepaald maatschappelijk verantwoord uit! Laat ik in ieder geval zeggen dat ik liever geen persoonlijk contact met hem zou willen hebben. Om nog maar te zwijgen om zo’n sujet tot mijn vrienden te rekenen!
          Verder: Aanhangers van het libertarische gedachtengoed/-kwaad zijn over het algemeen de mening toegedaan, dat er zo weinig als mogelijk overheidsregeltjes moeten zijn. Dit doet mij concluderen, dat Curdje het met dat gedachtengoed/-kwaad volledig eens zal zijn! Maar jij, @tombe, ook!
          Hoezo? Kijk eens naar de opvattingen in je eigen posts! ’n Voorbeeld: Je zegt: “Je komt eraan rond de 150 en mag volop in de remmen voor opa die aan 105 naar het derde gaat, in het beste geval met richting aan te geven wat tegenwoordig ook een hele opgave is!” Waarom is wat “opa” doet fout en wat jij doet niet? In België geldt toch een maximaal toegelaten snelheid van 120km/h?
          Nooit begrepen dat die witte, ronde verkeersborden met een rode rand en daarop het getal 120 een VERBODsbord is en géén GEBODsbord? Nooit begrepen dat “wegverkeer” een maatschappelijk sociaal gebeuren is, dat, om het goed te laten functioneren, zoiets als “tolerantie” verlangt?
          Waarom zou jouw recht om regels “bewust” te (kunnen) negeren beter geaccepteerd moeten worden dan het recht van iemand die niet zoveel haast heeft om minder dan 20 te rijden? En ik heb het niet over bewust treiteren of hinderen, hè!!!!
          Mijn mening: Er zijn regels nodig om onze wereld goed te laten functioneren. Voorstanders van een maatschappij, waarin geldt dat de sterkere betere rechten heeft dan de zwakkere, de rijkere meer rechten heeft dan de armere, de meerdere meer rechten heeft dan de ondergeschikte, de leidinggevende een dikke vertrekbonus krijgt bij wanbeleid en de lagere werknemers de bijstand in mogen, trekken uiteindelijk aan het kortste eindje. De geschiedenis heeft dat al vaker aangetoond. Zo’n maatschappij faalt op den duur net zo als het communisme.
          Conclusie: C.V. heeft enorm naast de pot gepiest en krijgt “enige” tijd om zijn zonden te overdenken. Jij, @tombe, kunt uit mijn betoog destilleren of je C.V. als voorbeeld zou willen volgen.

          Login om te reageren
          • 9000cse zegt

            10 maart 2016 om 03:58

            @9000cse:
            ……moet natuurlijk 120 zijn ipv 20….. ’n oen die dat niet wist!

            Login om te reageren
          • tombe zegt

            10 maart 2016 om 12:21

            @9000cse:
            Ik heb nog lang getwijfeld om te reageren na je neerbuigende opening, toch, heel misschien kan ik je wat bijbrengen, we zijn nooit te oud om te leren toch?

            Wat ik in grote lijnen in je reactie zie is dat je, als we toch cijfers moeten plakken, net zoals 99,9% vd reaguurders hier snel een jump-to-conclusion overgaat en deze kant en klare hap als video als absolute waarheid neemt zonder maar enige vorm van kritisch denken.

            Die zelfde jump-to-conclusion wordt zelfs op mij toegepast, wat geen verassing is natuurlijk, een 2CV kan geen 300kmh halen natuurlijk. Bvb:
            Waar schreef ik dat ik het opneem voor CV?
            Waar schreef ik dat ik dit goedkeur?
            Waar schrijf ik dat ik deze rijstijl of pesterijen goedkeur?
            Waar schrijf ik dat ik de verkeersregels breek?
            Waar zeg ik dat voorstander ben v anarchie?
            Waar schrijf ik dat ik CV als voorbeeld neem?

            En dit zonder maar enig idee wie ik ben, waar ik voor sta of waar ik ook voorstander van ben.
            Ik zou van m’n toren kunnen blazen maar nu ik toch al een etiket gekregen heb, laat ik je in je eigenwaarde :-)

            Mijn punt:
            1) Ik ben humanist, heel kort omschreven betekend dat we hier allen samen op deze bol zijn, en er maar het beste moeten v maken wat je ook kan verstaan onder wederzijds respect en zelfs naar Belgen toe :-)
            2) Ook in kritisch denken en niet voorgekauwde video’s nog uitspraken voor absolute waarheid nemen en dat deed je ergens met je te verdiepen in CV wat eigenlijk nix te maken heeft met deze verkeersagressie als we het zo kunnen noemen. Hij heeft volslagen het recht om een eikel te zijn.
            3) Er zijn altijd 2 versies aan een verhaal en dat moet je volgens mij zelf ook moeten weten.
            4) Actie-reactie: alles heeft een reden op deze bol hier net zoals nix in het leven gratis is :-)
            Waarom, in gods naam WAAROM zou net deze dashcam chauffeur het aan de stok gekregen hebben met CV en net zoals anderen. Zomaar? Ja echt zomaar?

            Ik doe heel veel kilometers, en eerlijk gezegd vind ik dit nog slappe koffie maar goed, ik ontneem niemand, zelfs CV het recht niet om als aso te gedragen.
            Ik zie zelfs onze eigen politie weggebruikers in gevaar te brengen dus van moraal en hypocrisie gesproken…

            IMO en eerlijk gezegd mogen er zelfs meer van deze CV malloten zijn. Een noodzakelijk kwaad zodat mensen toch meer alert worden in hun beschermende cocon dat ze niet alleen op weg zijn, dat er hier tussen onze miljoenen mensen toch wat gefrustreerd en gejaagde mensen zijn, om ns eindelijk die telefoon neer te leggen, om misschien toch ns het rechtse vak te gebruiken, richting aan te geven en ga zo maar verder.
            En net daarom in Duitsland het mogelijk ik +200 te rijden, daar moet je wel je spiegels gebruiken want je weet nooit aan welke snelheid ze afkomen.
            Zodat ieder ns eindelijk met andere weggebruikers en het verkeer bezig is. Humanisme remember?
            En er zijn voorstanders voor 120 en ook tegenstanders, heb je enig idee hoeveel bestuurders in onze landen zijn? Denk je ieder vd zelfde mening is en wat weet jij nu vd mijne? :-) dat geldt trouwens ook voor @viezefreddyw en @camber24.
            Wat jullie van mij weten moet ik jullie helaas ZELF vertellen :-)
            Ik rij vlot en met respect voor anderen en pas me aan aan elke situatie, waar, wanneer, wegtoestand (nat/droog/sneeuw/mist/…), laadtoestand, enzovoort you know the drill en komt er een CV aanrazen aan 300kmh, wel “mijn beste”, wees maar 100% zeker ik hem al v ver zag aankomen en ik zo snel als mogelijk hem de doorgang laat want onze beste CV lijkt precies onder druk te staan en ik heb geen zin om daar mee te spelen.
            Onze beste dashcam vriend was duidelijk niet vd zelfde mening en krijgt het natuurlijk aan de stok :-) had je anders verwacht? Was het tot een stilstaan gekomen zouden beide partijen uitstappen en elkaar gaan knuffelen, recepten uitwisselen of de harlem shake doen?
            Onze dashcam vriend heeft zeker z’n lesje gehad, verloren en snel gaan huilen bij de politie :-) onsportief IMO.
            Ik zou het als een les genomen hebben om niet met gejaagde mensen te spelen en for f*** sakes rechts te houden, maar trots speelt ook een rol natuurlijk.
            “Nee meneer de agent ik deed helemaal nix verkeerd, ik was net een onze vader aan het opzeggen en kijk ns naar deze beelden” :-)
            Ik hoop dit simpel genoeg uitgelegd is en indien nog vragen stel gerust. Het mogen zelfs persoonlijke vragen zijn zodat je een duidelijker beeld v me kan maken alvorens jump-to-conclusion te doen en foute vooroordelen te maken

            Login om te reageren
            • 9000cse zegt

              10 maart 2016 om 15:15

              @tombe:
              Met alle respekt, maar we zijn hier niet om boeken te schrijven. Daarin is niemand geïnteresseerd.
              En ondanks de ongebreidelde vrijheid van meningsuiting heb ik toch een uiterste poging gedaan om niet brutaal en/of neerbuigend te reageren. Per slot ben ook ik humanist.
              Maar toch ben ik het absoluut niet met je eens. De feiten, ook met politieagenten als getuige, liegen er niet om. Uit alles blijkt dat CV een aso van het zuiverste water is. Gajes. Uitschot. Iemand die bij herhaling anderen in groot gevaar brengt. En jij zegt: “IMO en eerlijk gezegd mogen er zelfs meer van deze CV malloten zijn.” Wel, dat zegt me genoeg over hoe jij tegenover CV staat. Om een ban op deze site te voorkomen zal ik maar niet schrijven wat ik van zo’n mening denk.
              En hier houd ik het bij! Salut!

              Login om te reageren
              • tombe zegt

                10 maart 2016 om 15:51

                @9000cse: geloof het of niet, we hebben toch 3 punten in’t gemeen :-)
                1) het punt niet meer zien en accepteren elk z’n mening heeft
                2) toch op een beleefde en volwassen manier conversatie voeren, ik apprecieer het enorm zelfs al blijven we ons standpunt houden
                3) humanist

                Nee, totaal geen sympathie voor beide, nog dashcam, noch CV en beschouw ze beide aso en laat ze dat zelf maar uitvechten maar laten we besluiten en vh mooie weer genieten. Groeten!

                Ps: Ban? Ik zou niet inzien waarom maar daar is redactie vrijblijvend in. Nu je er toch over begint is het idd jammer sommige fantastische reaguurders, oa Gtwillem, over de jaren te zien geband worden dat het bijna een privilege lijkt om geband te worden :-)

              • viezefreddyw zegt

                11 maart 2016 om 10:21

                @tombe: Gelukkig is gtwillem wel onder ons, maar onder een andere naam sinds een weekje.

              • tombe zegt

                11 maart 2016 om 11:46

                @viezefreddyw: beste viezefreddy, wat een geneuzel

              • tombe zegt

                11 maart 2016 om 15:56

                @9000cse: Feel free to check all my messages, geen enkele bevat haatdragende, discriminerende, neerbuigende of racistische boodschappen. Ik behandel ieder zoals ik zelf wil behandelt worden. Off-topic verplicht je me na je dreiging.

                Ik blijf bij m’n standpunt, feel free to report, dashcam & CV zijn beide aso’s en CV is een noodzakelijk kwaad. Noodzakelijk net zoals de solidariteit in Frankrijk astronomische hoogtes bereikt na de aanslagen.

                En elk van ons heeft z’n wagen, bewust of onbewust, als uitlaatklep gebruikt voor zijn of haar slechte dag. Zou goeie topic zijn IMO. En daar heb ik empatie (=inlevingsvermogen) voor, geen sympathie @camber24 gigantisch groot verschil.

                Ook aan @viezefreddyw m’n excuses, zelfs al zijn z’n berichten naar me niet onderbouwt, m’n berichten mogen idd gevatter. Ik leer elke dag bij en door deze topic sinds vandaag, trotse eigenaar v m’n eigen dashcam.
                Ik stel humanistisch voor let’s all shake on it and no hard feelings ok?
                Groeten en fijn weekend aan allen

        • viezefreddyw zegt

          10 maart 2016 om 08:36

          @tombe: Ik wou de moeite nemen om op je te reageren maar dat is niet meer nodig. De beste @9000cse heeft precies mijn gedachte verwoord in zijn reactie. Waarop ik nog even wat wil aanvullen. Beste @tombe, wat een geneuzel!

          Login om te reageren
          • camber24 zegt

            10 maart 2016 om 09:22

            @viezefreddyw: volledig met jou en @9000cse eens. @tombe , ik ben een Nederlander die in Belgie woont, en erger me kapot aan figuren zoals jij en Curd Verhaegen. Je rijdt in drukker verkeer, complete treintje rijdt 123 km/h op de E19 bv. Dan komt er zo’n malloot als Curd of als jij met 150 of harder of afblazen. Knipperen. Rechts inhalen. Wat een fatsoenlijke en super stoere kerel ben je dan………
            Wat je zegt over van west naar oost in Belgie; een goeie chauffeur weet zich in elke vorm van verkeer te gedragen. Dat die opa voor je 105 rijdt, laat hem lekker. Geeft jou de kans om daarna plankgas te genieten van de uitlaat van je imaginaire Ferrari. En nee, ik ben zeker geen moraalridder. Op een lege weg rijd ik ook 200 plus. Maar doe ons allemaal een lol, en gedraag je eens wat meer….

            Login om te reageren
  9. w0ut zegt

    9 maart 2016 om 13:09

    Wilt niet zeggen dat ‘em effectief naar de cel moet. Hij heeft nog tal van mogelijkheden om verder te procederen en het mis/ge -bruiken van achterpoortjes.

    Trouwens oppassen hij woont tegenwoordig in NL:
    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2507236/2015/10/29/Wegpiraat-Curd-V-krijgt-lichtere-straf-niet-naar-de-cel.dhtml

    Login om te reageren
  10. vonklausenburg zegt

    9 maart 2016 om 13:10

    Gelukkig kijkt een rechter niet naar wat extreem of zwaar is maar naar wat gepast is. Verdachte toonde geen berouw en is derhalve dus ook nog eens instaat hetzelfde te doen. Bewijs in overvloede met getuigenissen van agenten. En als dat conform het Strafrecht 18 maanden gegeven kan worden, dan mag dat dus. Prima straf, mogen ze vaker doen.

    Login om te reageren
  11. vorsprungdurchbetrug zegt

    9 maart 2016 om 13:10

    Helaas stelt 18 maanden cel in België niet zo veel voor,
    bij goed gedrag staat die kerel buiten, ruim voordat die 18 maanden voorbij zijn.

    Login om te reageren
    • drdrift zegt

      9 maart 2016 om 14:16

      @vorsprungdurchbetrug: zal hem niet meevallen om goed gedrag te tonen. Hij werd eens staand gehouden en weigerde toen om uit te stappen. Hij opende zn raampje 5 cm en zei fuck off ik bel de procureur. Uiteindelijk zat de agent klem met zn vingers omdat ie ineens het raam sloot. Nee, deze Curd heeft een probleem.

      Login om te reageren
  12. joost1990_2 zegt

    9 maart 2016 om 13:16

    Pas maar op, straks gaat hij nog in hoger beroep omdat hij zo gefrustreerd was over het veeeeel hogere benzineverbruik dan opgegeven en klaagt hij BMW aan.

    Login om te reageren
  13. Dutchdriftking zegt

    9 maart 2016 om 13:50

    Kijk, mooie straf. Hopelijk heeft het nut.

    Login om te reageren
  14. drdrift zegt

    9 maart 2016 om 14:12

    Waarom kom ik zon gast niet tegen? Brakecheck? Vol erin, uitstappen, vastpakken, politie belllen, samen verhaal op politieburo doen.

    Login om te reageren
    • driftkicker zegt

      9 maart 2016 om 15:16

      @drdrift: dat probeerde ik ook maar mijn auto remde vanzelf.

      Login om te reageren
      • drdrift zegt

        9 maart 2016 om 16:33

        @driftkicker: dan moet je je handrem eraf halen als je vertrekt

        Login om te reageren
        • driftkicker zegt

          9 maart 2016 om 17:16

          @drdrift: Nee, mijn auto remde vanzelf toen een voorligger keihard remde uit agressie. Ik was niet van plan om te remmen. Integendeel.

          Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      9 maart 2016 om 17:39

      @drdrift: Daarom ben ik blij dat ik een goedkope auto heb. Moest ik Curdje tegengekomen hebben en hij lapt mij dit, kan hij zich aan een old-fashion Amerikaans pit manoeuvre verwachten. Extreme acties vereisen extreme reacties. Zo’n mensen leren het anders nooit.

      Login om te reageren
  15. Donstil zegt

    9 maart 2016 om 15:08

    Haha je auto op naam van je vriendin zetten en dan dat nog aan halen in de rechtbank ook. Getuigd niet echt van een hoog IQ, zo simpel werkt het alleen in de kroeg.

    Login om te reageren
  16. roadrage78 zegt

    9 maart 2016 om 15:22

    Ik verbaas me toch wel over de reacties hier… Laten we voorop stellen dat deze man veel te ver gegaan is in het verkeer, maar Nederland zit vol met dergelijke chauffeurs. Ik rij gemiddeld 30km/h te snel en wordt regelmatig op een braketest getrakteerd. Dat hoort er tegenwoordig schijnbaar bij… Heb ik ook geen probleem mee, maar waarom mag iedereen een braketest geven als je te hard op hen bumper komt aangereden? En dan ook nog verbaasd zijn als ze een reactie krijgen. Misschien heeft de man met de dashcam hem kort voor het inhalen zelf ook een braketest gegeven… Toch ook maar eens zo’n go-cam aanschaffen!

    Login om te reageren
    • Author zegt

      9 maart 2016 om 16:30

      @roadrage78: Zou ik niet doen als ik jou was. Als ik het zo lees gaat een dashcam eerder tegen je werken.

      Login om te reageren
    • baasbas zegt

      9 maart 2016 om 16:45

      @roadrage78: lol @ gebruikersnaam

      Login om te reageren
  17. joki zegt

    9 maart 2016 om 16:48

    België, mijn land van hypocrieten en huichelaars… En ik bedoel dan in het wettelijke en gerechtelijke apparaat. Eerst wil ik zeggen dat ik deze man zijn rijgedrag niet goedkeur… Maar er zijn hier ongevallen met dodelijke afloop en vluchtmisdrijf bekend waar men veel minder de drang had een VOORBEELD te stellen… Ik denk ook dat deze man zijn trucjes beter in Molenbeek getoond had… Daar had er geen haan naar gekraaid…
    Misschien kan hij vanuit z’n cel eens een foto posten waarop hij z’n middelvinger opsteekt naar de moeder van z’n slachtoffer… Of maakte hij er geen???

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      9 maart 2016 om 17:36

      @joki: Jij hebt klaarblijkelijk niks gevolgd over deze man. Geeft niks. De verkeersagressie was één ding, het geweld tegenover agenten en deurwaarders een ander. Niet meer dan gepast deze straf voor dit uitschot.

      Login om te reageren
  18. fconderkantlat zegt

    9 maart 2016 om 17:34

    ik hoop dat de nieuwe eigenaar van de m3 (mag ik er van uitgaan dat ie geveild zal worden?) em origineel zal houden en er goed voor zal zorgen

    Login om te reageren
  19. thomasthomas zegt

    9 maart 2016 om 17:54

    18 maanden in België is toch maar 6 maanden zitten (je hoeft daar maar 1/3 te zitten van de tijd).

    Login om te reageren
  20. joki zegt

    9 maart 2016 om 18:16

    @simonmc: Ik volgde de “fratsen” van deze man net wel, maar laat het een lid zijn van een vooraanstaande familie en er kraait er geen haan naar. Daar probeer ik eens de aandacht op te trekken… Ik zeg gewoon dat in België niks is zoals het zou moeten zijn, en we hebben alleszins geen objectieve rechtspraak! Ik keurde nergens zijn gedrag goed, dacht ik! Tussen dep regels lezen is ook een kunst…

    Login om te reageren
  21. boris9397 zegt

    9 maart 2016 om 19:23

    Het is nog maar sinds kort dat gepersonaliseerde kentekens €2000 kosten, vroeger was dat de helft, maar goed het is nog steeds een hoop geld.

    Login om te reageren
  22. tombe zegt

    10 maart 2016 om 03:10

    Er wordt hier veel verwezen naar asociaal weggedrag em dit ziet er volgens de dashcam wel zo uit en wordt al voorbeeld te sterk bestraft, daar zijn de meeste het wel over eens.
    Maar is dit HET bewijs v asociaal gedrag?
    De meeste onder ons zien het dagelijks, het asociale of egocentrische gedrag in heel kleine dingen:
    Niet knipperen, onnodig met mistlampen aanrijden, voorsteken op alle mogelijke manieren om seconden te winnen, onnodig verkeer ophouden, onnodig links rijden en noem maar op, al is het maar die smartphone gebruiker voor je in de file die onnodig blijft staan…dit wordt algemeen aanvaard!
    Ik voel me precies Kevin Spacey in Se7en.
    Dus een kerel die gefrustreerd is door onoplettende weggebruikers die zonder richting aan te geven of zelfs hun spiegels te gebruiken wil genieten v z’n M3 in kalm verkeer?
    Ja want snelheid is bij wet vd weinige manieren om geld te innen terwijl in Duitsland en andere landen gw tegendeel bewezen worden. Maar brengt goed op die flitspalen en traject controles voor de veiligheid, terwijl de onoplettende chauffeurs technisch nooit beticht kunnen worden.
    Propaganda noemen ze dit en wat IK zie in die video is een kerel die wraak neemt op net die onoplettende die zelf maar goed genoeg weten hoe ze meneer Curd geprovoceerd hebben.

    Onbeperkte snelheid heb ik dan op de snelwegen. Als je ze nog snelwegen kan noemen. Niet in de bebouwde kommen waar de zwakke weggebruiker alle macht heeft en je maar met hè anderhalf tot 44 ton in fout bent als een voetganger zomaar de straat over loopt.

    Ik heb het over aso gedrag, mensen die zich echt alleen wanen op weg en zich v andere weggebruikers niks aantrekken.
    Je kent het goed, blijf je aan een rins kunt staan omdat niemand z’n richting aan geeft bij het verlaten v het rond punt. Wat totaal ongestraft blijft.
    Ik blijf mezelf zelfs belachelijk maken om zelfs links te pinken op een rond punt.
    Ons systeem v verkeer kan zo veel vlotter moest ieder zich niet alleen wanen op weg.
    Ik zie het honderden keren per dag en deze Curd, deze moest gekruisigd worden

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      10 maart 2016 om 11:16

      @tombe: Ik dacht bovenin je reacties al bijzonder te vinden maar je post echt non stop de vreemdste shit. Wow.

      Login om te reageren
      • tombe zegt

        10 maart 2016 om 12:31

        @stfu: ik neem het als compliment :-)

        Login om te reageren
        • stfu zegt

          10 maart 2016 om 16:24

          @tombe: doe maar niet.

          Login om te reageren
  23. tombe zegt

    10 maart 2016 om 04:07

    Dagelijkse kost en honderden keren per dag zie ik aso gedrag, fietsen zonder licht in het donker, mensen die gewoon hun deuren open slaan tegen andere wagens, rechts inhalen is foei, maar links rijden is ok en wees eerlijk voor jezelf, ben je zelf zo correct in het verkeer? Ik denk de meeste beter voor hun eigen deur ns vegen alvorens met de vinger te wijzen.
    Deze situatie was IMO nooit gebeurt moest ieder rechts aanhouden

    Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      10 maart 2016 om 07:41

      @tombe:
      Je mening poneren is leuk, maar als je nou eens serieus wilt zijn, reageer dan eens inhoudelijk op mijn post van 3.54 uur.

      Login om te reageren
  24. pinut187 zegt

    10 maart 2016 om 06:29

    . Ze zouden zijn finaciële zaakjes eens door moeten spitten miss komen ze dan nog wel wat interesant tegen en mag hij wat langer zitten

    Login om te reageren
  25. 730ld zegt

    10 maart 2016 om 09:52

    18 maanden maar?

    Login om te reageren
  26. Thibaut zegt

    21 maart 2016 om 13:55

    Curd heeft er nog eens 18 maanden met uitstel bij gekregen voor andere feiten: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2653070/2016/03/21/Wegpiraat-Curd-V-krijgt-18-maanden-cel-voor-agressie-op-fotograaf.dhtml
    Dringend tijd dat ze hem eens effectief in de cel steken.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North